Annika, jeetje, veel sterkte en laat je maar lekker verwennen meid! Mironne, wat een heerlijk ukkie heb je al!
Jammer genoeg kan je op de echo niet zien, dat hij/zij zo beweeglijk was! Hij sprong als een kikker van de ene naar de andere kant van de baarmoeder, hihi!
He annika :S wat zei ik je....? Balen meid,maar hopelijk kun je zo snel een beetje bijtanken en je maag wat tot rust komen...beterschap!
Aww annika het is echt afschuwelijk. Beterschap, ik weet wat het is om daar te liggen. Je voelt je zo ongelukkig. Mironne goed hoor die echo! Wel weer jaloers
Annika sterkte meid daar in het ziekenhuis. Gelukkig heb je ook internet....we slepen je er wel doorheen Mironne gefeliciteerd met je mooie echo! Mariaatje....ja wat kan je aan ischias doen? Gisteren heb ik het besproken met VK en ze zei als eerst O je bent echt lekker zwanger! En dat het dus de verweking van je botten is (wist ik al) Nu ben ik hypermobiel dus ik ben zeg maar erg soepel in de gewrichten of anders gezegd heb lenige botten. Door hormonen wordt alles al verweekt en met hypermobiel nog meer uitkijken. Van Denise kreeg ik er met 14 weken ook al last van. Heb fysio gehad en eigenlijk is het best belangrijk om je spieren te trainen zodat de botjes goed bij elkaar blijven. En ook belangrijk goed op je houding letten. Ik zat net even verkeerd de krant te lezen op de bank en ik kwam zowat niet meer overeind! Fijne avond allemaal
@ Annika: Ik hoop dat je snel weer opknapt meid ! heel veel sterkte ! Wil iemand mijn afspraak met de vk op 6 mei bij de lijst zetten ? Heb al eerder een poging gewaagd, maar ben bang dat ik er geen talent voor heb, alvast bedankt ! Nog steeds in luv met mijn kleine moppie, was gister zooo mooi de echo ! Ik blijf maar naar de foto kijken ! groetjes lief
@ annika, he bah toch in het ziekenhuis Hoop dat je snel weer opknapt. @ mironne, mooie echo hoor! @ susanna, balen dat je misselijkheid weer zo heftig terug is Ik denk aan je en voel helaas een stukje met je mee. Mooie trouwfoto trouwens Vanavond komt mijn man thuis en die geeft me een tubetje ultrasound gel. Ik snapte er geen klap van tot dat hij zei 'Het andere kadootje komt volgende week' Hij was na zijn werk even een winkel ingelopen om een angelsound te halen, hadden ze hem niet op voorraad. En hij keek er zo zielig bij want hij wilde me zo graag verrassen. Zooo lief! Dus volgende week kan ik hopelijk ook het hartje horen
super dat er weer goede berichten zijn. Mironne mooie foto ook. Annika heel veel sterkte in het zh. en susanna hopelijk gaat jou medicatie nu helpen!
@ annika en susanna: sterkte! @ meiden met de echo's: wat een mooie kindjes! Ik vraag me af of mijn kindje er nu ook een beetje zo uit ziet! (pas weer echo met 20 weken)
Hallo allemaal,vandaag ben ik 10 weken! morgen de echo! gistermiddag/avond ging het voor geen meter hier.. weer veel overgegeven en het avondeten bleef er ook niet in..maar heel vroeg naar bed gegaan en beld uitegerekend dan mijn exman om iets te bespreken over de omgangsregeling. Voor het eerst in jaren werd dat dus een conflicht waardoor ik zo verschrikkelijk emotioneel werd dat ik er bijna in bleef,het overgeven werd hierdoor NOg erger..op het laatst zat er bloed bij(sorry) ga ervan uit dat dat kwam door het forceren/spugen en omdat ik zo overstuur was?.. Uiteindelijk heb ik hem weer teruggebeld en zijn we er redelijk uitgekomen,maar je kon me opvegen daarna....even een egoberichtje hier dus..sorry. Over de bekken: Ik heb nog steeds een restje bekkeninstabiliteit van mijn dochterte,die inmiddels al bijna 5 word. Sinds deze week heb ik ook weer last gehad,een keertje een verkeerde stap zetten ,of verkeerd opstaan..ben benieuwd hoe dat verder gaat maar volgens de Vk hoeft het niet perse erger te worden. Succes voordiegenen die er last van hebben! Zo genoeg geklaagt,nieuwe dag. Ik ben in ieder geval lekker 10 weken op naar de 12
@ allwoman: Meid wat rot zo'n confrontatie, ben blij voor je dat je er uiteindelijk redelijk uit gekomen bent. Nu je lekker focussen op de echo van morgen en genieten van je kleine beebje wat je gaat zien ! groetjes lief
even voor annika, wat doe je nou weer!nu ben ik mijn kletsmaatje kwijt nee hoor meis,ik had ook al een vermoeden dat je daar moest blijven.knap lekker op en geniet even van je rust manlief zal het thuis aan moeten pakken nu.ik hoop dat je snel weer beter bent. kus nathalie meiden ik heb vandaag mijn intake bij de gyn met echo.ik hoop dat alles goed is.ben toch wel een beetje onzeker.2 jaar geleden had ik ook mijn intake toen het niet goed bleek te zijn.ik moet er om 13.40 uur zijn.
@ wannabe: veel sterkte! @ Annika: ik hoop dat je in het ziekenhuis wat op je positieven komt @ meiden met goede echo: proficiat! Gisteren bij de Japanner gaan eten omdat we wat te vieren hadden. Aangezien ik hier had gelezen dat sushi geen kwaad kan als het vers is (en dat is het zeker in dat restaurant), heb ik twee stukjes gegeten en me laten smaken. Nu hadden we een menu genomen waar rood vlees in zat en dat vlees was helemaal niet uitgebakken toen het op mijn bord kwam. Het was enorm verhit op de teppan yaki, maar het zag dus helemaal rood vanbinnen. Op dat moment leek het me geen kwaad te kunnen (dom!) omdat het zo verhit was, dus heb ik alles maar opgegeten. Maar vannacht heb ik verschillende nachtmerries gehad dat het toch schadelijke gevolgen had en nu kan ik mezelf wel voor het hoofd slaan . Ik kan enkel hopen dat mijn fout geen zware gevolgen heeft...
heb ondertussen naar mijn huisarts gebeld. Hij zegt dat het risico op besmetting zéér klein is, dat ik me geen zorgen hoef te maken en dat ik binnen een maand opnieuw bloed moet laten trekken om besmetting uit te sluiten. Pfff, ik eet NOOIT meer iets wat nog maar rozig ziet tijdens de komende 6 maanden.
Dag oktobermama's! Wat hebben jullie weer veel zitten kletsen zeg , dat zie ik me niet meteen allemaal bijlezen, en na dat na slechts een weekje Turkije Ik vind het toch geen aarader hoor, zwanger reizen, het vliegen viel me heel zwaar en ik heb de plaatselijke toiletpotten van zéér dicht kunnen bestuderen. Maar het was er wel heel mooi en het deed ons deugd om eens een weekje weg te zijn. Annika, veel beterschap en rust maar lekker uit dat je weer helemaal kan opknappen! Susanna, wat ellendig dat je zo misselijk bent! Waarschijnlijk hebben heel wat dames ondertussen een mooie echo gehad (Mironne, mooie foto), dikke proficiat! WanneBmum: wat afschuwelijk ... Ik wens jullie veel sterkte toe! Xje Veerle
hi hoi was ik weer ff. hier gaat het goed. de foute stoffen zijn weer uit me urine. nu is het even wachte op de arts. veel lief annika ps blub ik mis jou ook hoor.
Mironne,gave foto! Annika,sterkte in het ziekenhuis,hopelijk knap je snel weer op.Gelukkig heb je internet! Susanna,jij ook veel sterkte met de misselijkheid. Allwoman,zul je altijd zien,dat je exman ongelegen belt,gelukkig zijn jullie er nog redelijk uitgekomen,alleen kl*te van het overgeven.En veel succes vandaag! VKE,welkom terug van vakantie! Blub,succes vandaag! Zou iemand alsjeblieft mijn afspraken op de lijst willen zetten? 7 april 1e keer nieuwe gyn 5 mei 2e afspr gyn Gisteren heb ik naar het echo bureau hier in de stad gebeld en 19 mei hebben we een geslachtsbepalings echo,net 3 dagen voordat we op vakantie gaan,kunnen we op vak er heerlijk ongestoord over kletsen. En 30 juni hebben we een 3d/4d echo!Joepie lijkt me echt super. groeten Simone
Oh Annika, meis toch! Zo k*t om in het ziekenhuis te liggen he. Laat ze maar lekker voor je zorgen hoor, want als je thuis komt, krijg je die klap pas echt pfff. Allwoman, wat een gedoe zeg met je ex! Maar als je bloed spuugt moet je eigenlijk je huisarts bellen hoor. Tenminste, dat moest ik wel van mijn huisarts... Dus wil je dat even doen voor de zekerheid? (doe het maar voor mijn gemoedsrust ) Ik heb veel mooie echo's voorbij zien komen, wat een mooie kindertjes allemaal! Leuk he, om die kikkertjes te zien, zo schattig! Ik had nog veel meer willen zeggen, maar ben alles alweer kwijt... Zwangerschapsdementie?
Ik kom me hier ook maar even melden.... durf het nu wel aan geloof ik ben namelijk nog steeds een angsthaas dat het niet goed zal gaan, en hopenlijk is het gauw 10 oktober dan ben ik uitgerekend.. ik ga eens even lezen welke mama's hier ook komen.. (zal wel even duren want er zijn al 300 pagina;s geloof ik) groetjes bambie