Goedenavond, Jody, ik heb het ff aangepast...en idd mooie banner hoor! Ik heb afgelopen nacht bijna klokje rond geslapen en nog moe.....ga straks aar weer op tijd. Alleen mn dochtertje wil maar niet slapen. Kiezen komen door dus da´s natuurlijk niet fijn. Hoop dat ze vannacht niet steeds wakker wordt, want mama heeft haar slaap hard nodig! trusten alvast. liefs Semmi
Wat fijn Rolia dat jij die onzekerheid niet zo hebt! Ik moet zeggen dat ik het bij n eerste zwangerschap ook niet echt zo heb gehad. Denk dat het in mijn geval door de mk wel erger is geworden. Vervelend joh die misselijkheid. Maar als het goed is ben je er gelukkig na 3 maanden weer van af!
he meiden ben er een weekje tussenuit vanaf morgen. we gaan naar de ardennen. Dus hopelijk komen er veel nieuwe zwangeren bij
Hele fijne vakantie Zico, geniet ervan @jody,je hebt een prachtige banner Zitten we nu al op 35! Dat word een hele drukke tijd hahaha.
Leuk die lijst! zal ook nog wat info over mezelf vertellen, ik ben 25 jaar en idd nu zwanger van de 2de. Volgens de chinese kalender zou mijn dochtertje een jongetje moeten zijn en zou ik nu een meisje moeten krijgen volgens de kalender, en mij maakt het niets uit en ik heb zelf nog weinig gevoel wat het gaat worden. Bij mijn dochtertje had ik heel sterk het gevoel dat het een meisje zou worden en daar had ik gelijk in, misschien dat het bij deze zwangerschap ook nog wel gaat komen.
*inbraak* Wilde jullie even allemaal heel hartelijk feliciteren, vorig jaar had ik rond nu de positieve test in mijn handen, geloof 2 feb....Ik wens jullie allemaal net zo'n mooie zwangerschap en bevalling toe als ik heb gehad! Marieke Balm, Oktobermama2007 *uitbraak*
Zo heey wat een hoop zwangeren erbij! en heel wat afgeekletst. Gefeliciteerd! Jah jah de ene dag voel je wat en de andere dag niks. Zo herkenbaar en zo blij om het te lezen. Ik heb dagelijks ook last van bruine afscheiding, maar goed laten we zeggen dat het erbij hoort. En wat was ik vanochtend misselijk, alleen er werd niks overgegeven. Hopen dat het niet elke ochtend is (lastig met werk). Dan mag het wel in de avond hihi (alsof ik zelf kan bepalen). Nou dames ik ga voor de tv hangen, misschien peter r de vries kijken... Slaap lekker allemaal! en morgen ben je weer een dagje extra zwanger
zico fijne week gewenst meid en wel voorzichtig he die onzekerheid snap ik helemaal..denk dat iedereen dat wel heeft..ik vind de bevalling nu ook al een eng idee..maar ja duurt nog eventjes heb de hele dag geslapen, maar vannacht is mijn mannetje er weer niet maar ja morgen moet ik weer werken, dus moet ik wel slapen zo! verder voel ik me gelukkig goed zwanger nog!
Sinds gisteren is mijn afscheiding veranderd van kleurloos-gelig naar gelig-oker Zijn hier nog meiden wiens afscheiding donkerder wordt? Heb ook de indruk dat het met het uur verandert. Ik probeer mezelf rustig te houden, maar op duizenden kilometers afstand van al wie je lief hebt en met uren tijdsverschil is dat niet zo makkelijk. Ik wou dat het al vrijdag was en ik terug thuis was .
meis wat vervelend! kan me voorstellen dat het je onzeker maakt! helaas kan ik je niet helpen! ik let er niet zo erg op en heb er eigenlijk maar weinig last van! wanneer kom je weer naar nederland?
Hey Noukie. Vrijdagochtend land ik terug in België. En dat zal met een heel opgelucht gevoel zijn. Ik zit hier samen met mijn baas, maar ik wil/kan het hem niet zeggen dus ik moet er helemaal alleen door. Nu voel ik me al terug wat beter, maar ik kan dus niemand aanraden om pas zwanger alleen in het buitenland te gaan zitten. Niet voor het vliegen of zo, maar gewoon omdat het niet leuk is om met al die gevoelens alleen te zitten.
Hallo Meiden, Ik ben vannacht helaas gaan bloeden, dus ik denk dat ik een miskraam heb gehad. Ik moest straks toch al naar de huisarts, dus ik zal wel horen. Maar ik weet het haast wel zeker. Jammer, volgende keer weer beter!
KIbi nog een aantal daagjes, hopelijk gaat dat snel genoeg. Amy wat jammer nou Heel veel sterkte en hopelijk is er alsnog kans voor jou. Sterkte meid!
OKTOBER 2008 MAMA'S 1 OKTOBER 1.Gerlinde....31 jaar...1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf ? 2Truus1980....28 jaar...1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf ? 3.Noukie......28 jaar....1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf meisje 4.Semmi....25 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf ? 5.Rolia.....31 jaar......3e kindje.....kalender jongen, denkt zelf ? 6. Evamariah....22 jaar...1ste kindje...kalender meisje 7. Sousa....24 jaar...1ste kindje 2 OKTOBER 8. Spijkervrouwtje....31 jaar...2de kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 9. Marit123....30 jaar...1ste kindje 10.Sjannie....34 jaar...2de kindje 11. Deng....26 jaar 12. Linnepinn....21 jaar 3 OKTOBER 13.Lampie.....25 jaar... 1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER 14.MissyZuilen....21 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 15.Zena....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen 16. Maka123...1ste kindje 5 OKTOBER 17. Mamajanneke...3de kindje...kalnder jongen...denkt zelf meisje 6 OKTOBER 18. Jody79...2de kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje 7 OKTOBER 19.Lievelief....20 jaar...1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf? 20.Kibi....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf ? 21. Fofo....31 jaar...1ste kindje 22. Lenah....26 jaar 23. Jessica1981 8 OKTOBER 24.Steffie1980...27 jaar...4de kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje 25. Eef76....31 jaar 26. MsRoxy 9 OKTOBER 27. Mupkuh....24 jaar...1ste kindje 28. Zico.... 35 jaar...3de kindje...denkt zelf jongen 29. Charlie01....2de kindje...kalender jongen...denkt zelf ? 10 OKTOBER 30. 2deKleine....25 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf ? 11 OKTOBER 31. Amy25....25 jaar...denkt zelf meisje 32. Ischa....31 jaar 33. Joli.... 27 jaar 12 OKTOBER 34. Mariaatje....26 jaar 14 OKTOBER 35. Wiets....27 jaar...1ste kindje
** Inbraak** Lieve Lieve Joli, nogmaals van harte gefeliciteerd moppie. Ik ben zo blij voor jullie. En dit keer gaat het helemaal goed komen hoor. Je uitgerekende datum is dezelfde als die van mij vorige jaar. Bel gewoon als je wilt hoor. Dikke Kus Nynke oktober 2007 mama. **Uitbraak** @Andere dames: van harte gefeliciteerd en geniet ervan. Ik hoop dat jullie net zo'n hechte club gaan vormen als de okt 2007 mama's
Ik heb het voor je aangepast 2dekleine! Amy, ik laat je er nog ff bij staan, want hoop toch dat het misschien goed afloopt voor je meid. Heel veel sterkte! Kibi: niet fijn lijkt me dat nee om zo ver weg te zitten in deze eerste spannend fase. Wat afscheiding betreft heb ik daar ook last van. Alleen verandert het niet van kleur. Maar maakt je wel onzeker ja. Ik heb wel gelezen dat je er tijdens de zwangerschap meer last van kan hebben, dus zal er allemala wel bij horen meid! Sterkte nog deze week! Hier gisteravond allerlei vage steekjes. Nu wel weer over, maar pfffff....wat maak je jezelf dan gek he! Ik ga zo naar peuterrzwemmen met mn dochtertje. Zo leuk vindt ze dat. Doe al babyzwemmen vanaf 5 maanden en ze is zo watervrij nu. Zelf wil ik vanaf een maand of 4,5 weer gaan zwangerschapszwemmen. Vond dat zo heerlijk ontspannend. Nou fijne dag meiden en tot later! Liefs Semmi
Goeiemorgen allemaal! Weer een nieuwe dag erbij! Amy, ik hoop dat je bij de huisarts goed nieuws krijgt. Sterkte in deze onzekere tijd! Zico, veel plezier in de Ardennen! Oktober2007-mama's: wat leuk dat jullie even komen inbreken! Wat gaat de tijd toch hard he! Jullie kleintjes zijn alweer een paar maanden oud! Hier gaat het goed, had gister met werken weer krampen, stom, want overdag als ik vrij ben heb ik er niet zo'n last van. Heb ook wat meer afscheiding, maar verandert niet van kleur, heb idd ook gehoord dat het tijdens de zwangerschap kan toenemen. Ik ga zo het ziekenhuis maar eens bellen voor een afspraak. Spannend!
25 februari mag ik komen, dan ben ik 7 weekjes! ooooh ik hoop maar dat alles goed is dan! oh ja voor de lijst: ons 1e kindje, kalender zegt jongen en zelf denk ik ook jongen!