Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @mironne, wat fijn dat je het hartje hebt gehoord, wat moet jij je opgelucht voelen.
    Dikke knuffel meid [​IMG]

2. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    moet het even kwijt :

Jippie :) Vandaag 12 weken zwanger :D

3. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Proficiat Lief met deze mijlpaal!

4. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Hallo dames,

Ik moet dit even kwijt.
    Hebben jullie ook zo'n last van de zwangerschapshormonen, en daar bedoel ik mee "lastig" :(

We hebben vandaag familiedag van mijn man zijn kant, in Den Haag. En aangezien ik griep heb kan ik niet mee. :cry:
    Mijn man en ik hadden in het begin afgesproken als ik ziek zou zijn dat we niet mee gingen!
    Maar man lief is toch mee :cry:
    Ik zei net nog tegen hem wij zwangere vrouwen dragen de lasten en jullie mannen de lusten, en dat dit niet de afspraak was.
    En ik had me daar zo op verheugd!
    Maar ik wil hem ook weer niet te veel ontnemen, maar het doet gewoon zeer.
    En ik zei dat ik mij in de steek voelde gelaten.
    Ik denk dat ie vanavond pas tegen 21u thuis zal zijn.
    Ik heb hierdoor ook de dag van mijn man verknalt. :oops:
    Je bent ook ongerust dat er niets gebeurt, want ja met die gedachten loop ik nu eenmaal omdat je toch zwanger bent.
    Dames dit is misschien een zeur verhaal maar ik moest het toch even kwijt en het lucht een beetje op.
    Maar nu ik zwanger ben kan ik toch zo lastig zijn en dat neem ik mij zelf heel erg kwalijk. ](*,)

Ben ik nou de enige die hier last van heeft?
    :rolleyes:

Bedankt
    Groetjes Audrey

5. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    :whistle: Linda: joepppieee 13 weken!

Lief: jij ook gefeliciteerd met je 12 weken en de rest natuurlijk ook!

We gaan lekkerrrrrr \:D/ .

oh, over de afscheiding meiden, weet niet of bij sommige van jullie het gepaard gaat met jeuk of branderingheid? Ik had nl ook jeuk en blijk een infectie onder de leden te hebben.... :cry:

6. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ey audrey

zo is mijn man ook helaas.
    toen ik woensdag werd opgenomen heb ik met veel pijn en moeite hem zo gek kunnen krijgen dat ie Lotte ging halen voor mij.

Maar daarna ging ie gewoon naar zijn vrienden toe en ik lag maar daar.

en dat gebeurt iedere keer als ik ziek ben als meneer maar kan doen wat ie wilt :(.

Veel liefs Annika

7. annika1985

hoi hoi Zena

Volgens mij mag je niet die douche van lactacyd gebruiken.
    Maar ik weet dat niet zeker.

Veel liefs Annika

8. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik wil ook niet die douche gebruiken, maar gewoon de "zeep"en de doekjes. Iemand anders enig idee?

Hoe voel je je nu eigenlijk annika? Wel beetje opgeknapt?

9. annika1985

ik voel me redelijk goed wel erg moe nog steeds. maar niet meer overgegeven ( deed ik overgens niet veel hoor).

Veel liefs Annika

10. Norway

Norway Lid

8 feb 2008
    72
    0
    0
    Ik heb van mijn verloskundige begrepen dat lactacyd helemaal niet goed is voor je vagina. Je kunt er juist schimmelinfecties van krijgen. Je vagina zorgt zelf voor de goede zuurgraad. En lactacyd maakt je vagina juist Ph neutraal, dus minder zuur. waardoor bacterien die slecht zijn juist een kans krijgen om zich te nestelen.
    Met water wassen is voldoende.

hopelijk heb je hier wat aan

gr Norway

11. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Mironne, Wat fijn zeg dat je het hartje heb gehoord! Wat is dat een opluchting zeg! Kan me voorstellen dat je in de stress zat!
    Gelukkig dat je de angelsound heb!

@ Annika, Welkom thuis meis :) ! Fijn dat alles weer wat beter gaat met je! Goed op jezelf blijven passen he! Vind het eingelijk wel raar van je man dat hij gewoon naar vrienden ging! Kan me voorstellen dat dat pijn doet op zo moment!

@ Joli, Gefeliciteerd met je 13 weken :) ! Echt helemaal leuk wordt het nu!

@ Lief, Gefeliciteerd met je 12 weken, een mooie mijlpaal :) !

@ Mariaatje, Auw dat is niet echt fijn als je daar een infectie heb! Is het nu helemaal over! Ik heb alleen last van de afscheiding dus gelukkig geen infectie! Je bent er nu gevoeliger voor dan normaal!

@ Audrey, Dat is niet leuk dat je man dan als nog is gegaan! Ik heb ook last van de hormonen hoor, ik ben sneller geirriteerd dan normaal!
    Je kan je dan overal druk om maken! Ik hoop dat je man, wat eerder thuis komt vandaag, zou dan toch heel leuk zijn!

Meiden,

Allemaal een fijne dag vandaag!
    Ik heb het vrijgezellefeest van me zus :) !
    Heb er helemaal zin in en ben benieuwd wat me zus ervan vind hihi!

12. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

:( Ik zou mijn vriend echt een schop geven als hij dat zou doen. Ik lijden, hij lijden, da's wel zo eerlijk! Nee even serieus, het is zo vervelend om in het ziekenhuis t eliggen. Moest de laatste keer een week blijven en mijn vriend had vakantie opgenomen zodat hij elke dag bij me kon zijn om simpelweg mijn handje vast te houden (want meer kon hij niet doen). Ik ben wel blij met zo'n vent, want als hij liever naar z'n vrienden ging, dan heb ik hem dus echt die schop verkocht...

13. Vlinder84

ps. mijn dokter raadt lactacyd ook af. Je mag je vagina alleen wassen met water. Want lactacyd werkt idd juist infecties in de hand.

14. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Tatte Teddy,veel plezier vandaag!

Ik ben echt helamaal happy,ben net met mijn moeder langs baby planet geweest en heb een kinderwagen besteld!Joepie,echt zo leuk dat je nu alles kunt kopen.
    Ik heb de Mutsy transporter in de kleur paars genomen,gelijk alles er op en er aan.
    Reiswieg,wandelwagen,voetenzak,maxicosi,voetenzak voor maxi,parasol,luiertas,regenhoezen,adapter voor de maxicosi er op te klikken.Ben er echt super blij mee! :D

groeten Simone

PS ik heb nog steeds geen last van mijn hormonen,heb het al mijn man gevraagd omdat ik zelf niks merkte en hij zei ook dat ik er geen last van heb.Ben og net zo vrolijk als anders.

15. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Hallo dames,

ik wil mijn man absoluut niet zwart maken, hij doet ook heel veel voor mij.
    Alleen vandaag niet, want hij ziet zijn fam. zo al niet zoveel.
    Maar ik had mij er ook zo op verheugt vandaag en dat wordt mij weer afgepakt.
    En dat doet pijn!

Alleen ik kan bijna niks meer hebben sinds de zwangerschap, en dat vindt ik ook erg.

:oops: :oops: Groetjes Audrey

16. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Wat leuk voor je Symoen dat je daar al voor geslaagd bent.

Kun jij al lekker genieten. :D

Groetjes Audrey

17. Vlinder84

Audrey, ja joh begrijpen we toch meis. Is ook niet leuk! Jij zit er maar mooi mee en je had het toch afgesproken. Maar ja, ze snappen het ook niet zo goed he...

Symoen, leuk zeg! Echt heerlijk dat babyshoppen!

Ik heb trouwens een topic geopend bij zwangerschap, want mijn schoonmoeder doet moeilijk. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of ik overdrijf of niet!

Liefs Vlinder

18. just the2 of us

just the2 of us Actief lid

30 dec 2007
    190
    0
    0
    bedankt voor julie reactie meiden...
    ben nu wel een beetje gerust gesteld. als ik het zo hoor om mij heen heeft mijn verloskundige indd een beetje panniekerig gereageerd. ik schrok ook van haar.. thanx

19. annika1985

ey vlinder

aan schoonkoeien heb je niks hoor alleen wanneer het hun uit komt.

maar wat is er aan de hand met je schoonkoe?

Veel liefs Annika

20. Joehoe ik ben naar dirty dancing geweest. Ik vond het echt geweldig! Ik heb echt samen met m'n vriendin zitten genieten! Smaken verschillen he? Haha.
    Heb je het leuk gehad bij tineke schouten?

xxx

Deel Deze Pagina