Hai meiden, Annika, gelukkig, je bent er weer! Lactacyd "mag"idd niet, je kunt een beetje deppen met bulgaarse yoghurt(maar dat wordt zo'n zootje!)....ik weet dat een tampon met die troep helpt, omdat het je zuurgraad neutraliseert, maar een tampon is nu ook niet echt handig..... Fijn hoor, weer allemaal mooie echo's Mironne, gelukkig is alles goed Over mannen gesproken....heb vandaag voor die van mij "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt"van Kluun gekocht. Is een boekje met écht handige tips en superleuk geschreven, misschien een idee? Ik heb mijn tweelingwagen ook al gekocht....vond t een beetje raar, nog voor 12 weken, maar de gyn had gezegd dat t nu wel errug goed ziet en volgens mijn schoonvader was ik gek als ik het niet deed(het was een showmodel, scheelde ruim 200 met n "nieuwe") Hij is zandkleurig, niet helemaal wat ik in mijn (vrolijke!)gedachten had, maar wel lekker neutraal en tijdloos. Ik moet 28 april weer naar de gyn en 6 juni voor de 20 weken echo, wil iemand dat er voor mij opzetten? Tot gauw weer Liefs, Tal
Maria: wat ben je toch heeeeeeeeeeeeerlijk postief meis, thanks Zal ik the countdown maar doen vandaag?! Nog maar 3 nachtjes Wel vervelend voor je dat je een infectie hebt zeg ... Heb je er nu iets tegen gekregen? Hoop voor je dat 't snel over is.... Tatty: onwijs veel plezier met het vrijgezellenfeestje voor je zus vandaag! Wat gaan jullie allemaal met haar uithalen ?! Audrey: Geeft toch niks dat je je zeurverhaal hier ff kwijt wilt?! Lucht alleen maar op! En trouwens.... ik vind het ook heel herkenbaar hoor! Gisteravond schoot ik inene uit tegen m'n hubbie, arme jongen kon er echt helemaal niks aan doen! Daarna heel hard zitten huilen op de bank om vervolgens een lachkick te krijgen ... Het was een vreemde, maar ook heel grappige ervaring Symoen: wat heerlijk hè?! Dat legale shoppen! Leuk dat je je droomwagen hebt gekocht . Wij gaan dinsdag naar de prénatal, zodra we de echo hebben gehad gaan we meteen door! Heb er nu al zin in Tal: leuk hè, dat boekje! Ik heb 'm 4 weken geleden gekocht voor m'n man, aangezien ik daarvoor ook al een soort van hormonale uitbarsting had .... (arm ventje, hij is echt zoooo lief voor me, en toch gebeurd het weleens dat ik helemaal uit m'n pan ga om niks ), heb ik maar iets gekocht om het goed te maken ... Hij vond het ook een geweldig boekje en heeft 'm in een dag uitgelezen! Oooohhhh meiden, EINDELIJK weekend! Ik ben er echt zoooooo aan toe na deze week erg veel gewerkt te hebben! Gelukkig hoef ik pas woensdag weer, dus lekker 3 dagen alleen maar genieten van zwanger zijn en dagdromen over ons beebje...*zucht*.....
Zou iemand mij op de afspraken lijst willen zetten? Ik moet op 8 mei voor de controle. Ik heb het al eerder gevraagt maar ik zie mij er nog niet bij staan. Ik heb ook een poging gedaan om mijzelf op de lijst te zetten maar dat ging niet echt goed...... Soms vind ik het wel eens jammer dat er amper gereageert wordt op geplaatste berichtjes...... (of misschien alleen niet op die van mij ) Groetjes
@klusser: Sorry meis, ik kan je er niet bij zetten, want wat toevoegen van afspraken betreft heb ik net zoveel talent als jij ............niet ! Ik denk reageer gelijk even op je berichtje, op die van mij wordt ook niet zoveel gereageerd, maar er zijn ook zoveel onderwerpen om over te kletsen, dus bij deze meis groetjes lief
denk ook niet dat iedereen op iedereen kan reageren. Meestal als je begint met lezen is het van ok daar op reageren en op die en als je wilt gaan schrijven ben ik dan het weer vergeten. Veel liefs Annika
Ik moet het ff kwijt IK BEN VOOR HET EERST IN 2 MAANDEN NAAR HET WINKELCENTRUM GEWEEST! Hoe heerlijk is het om gewoon weer onder de mensen te zijn. Nu realiseer ik me pas hoe je de gewone dingen mist. Gewoon ff lekker met mijn vent naar de winkels. Moet het nu wel bezuren, want ik ben kapot. Meiden wat is dat nou met sommige kerls van jullie. Een beetje support lijkt me op zijn plaats. Vorig weekend ging mijn man een weekend vissen met vrienden en kwamen ze allemaal in ons huis slapen, ik ben lekker naar schoonmoeder gegaan. Keb er geen problemen mee want hijdoet een hoop voor me. Audrey ik hoop dat je toch nog een leuke zondag hebt. Simone kun je geen fotootje plaatsen van je wagen? Ben ik niet de enige die er al eentje heeft besteld. Mironne gaat het nog goed? Lactacyd gebruik ik wel gewoon hoor, de doekjes en de wasemulsie. Lekker voor verfrissing. Prettige zondag!
23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Deng, 26 jaar Jennefer26, 29 jaar 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Maka123, 1ste kindje 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje,kalender meisje Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Pipelina, 1e kindje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Fofo, 31 jaar, 1ste kindje Lenah, 26 jaar Jessica1981 Baby25 Eef76, 31 jaar Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? (wil het ook niet weten) 10 OKTOBER Kikiko jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81 Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Vlinder4, lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 20 OKTOBER Lotje26, 26 jaar 21 OKTOBER annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 25 OKTOBER kikker 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 28 OKTOBER mad, 2e kindje Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen triessie, 28 jaar, 1e kindje 29 OKTOBER catootje1978, kalender jongen, denkt zelf meisje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? AFSPRAKENLIJST 7 april Audrey23: 12 weken echo, Ellen1984: 3e echo + nekplooimeting 19.45u, triessie: 3e echo gyn, Tatty Teddy: vk, Symoen: 1e afspraak gyn,bambie: naar gyn. 8 april mama1984: 2e afspraak vk, joli: echo, Butterfly1: afspraak VK 9 april tam27: 2e afspraak vk, nony: 2e afspraak vk 10 april Timzijnmama: gyn. 11 april Vke: 1e echo 14 april Mariaatje VK, Mamajanneke 4e x gyn 15 april Annika Intake 16 april Gerlinde 16wk controle gyn, wendyy intake 21 april Semmi: 16 weken controle vk Timzijnmama: 2e afspraak vk 22 april Kibi: 16 weken controle gyn 24 april Catootje: intake vk, Audrey23: 3e afspraak vk + echo 29 april bambie:VK 5 mei zico:echo gyn, Symoen: 2e afspraak gyn 6 mei lief649: VK 7 mei Zena: 20 weken echo 8 mei klusser: vk 13 mei Zena: controle gyn. 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde 20 weken echo 15 mei Annika: pretecho 19 mei Symoen: 20 weken echo 20 mei bambie:20 weken echo 21 mei Butterfly1: 20 weken echo 22 mei Mariaatje: 20 weken echo Timzijnmama: 20 weken echo 26 mei Mironne: 20 weken echo + controle 28 mei Joli: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo 30 juni Symoen: 3D/4D Echo Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl @bambie, ik heb jou afspraken toegevoegd en naam aangepast.
@tam27 : Gefeliciteerd met deze mijlpaal meis @susanna: Ik heb al een kinderwagen, omdat dit mijn 2e kindje is. En anders was ik hem denk ook al gaan bestellen groetjes lief
Tam: gefeliciteerd met je mijlpaal \/ Zijn we er nu trouwens allemaal wel een beetje?! Lekker met z'n allen gaan genieten nu hè?! De goede periode is aangebroken
Linda: Countdown: nog maar 2 nachtjes slapen! gaat stiekem wel hard he?! \/ Wij gaan vandaag ff kijken (kopen?) bij de baby-dump! Heb er zin in! Tot laterssssss
hihi! Ja, stiekum toch wel hè?! Ooooohhhhhh! Heb er zo'n zin in om ons ukkie weer te zien spartelen ! Jij veel plezier bij de babydump hè?! Laat wel ff weten wat de buit is geworden hoor
Tadaa Susanna,hier is ie dan! Ben er zo blij mee. Hansje,heerlijk toch dat je hebt zitten genieten,daar gaat het om!De personen leken qua uiterlijk wel erg goed op de film personages he! Tatte Teddy,hoe was het vrijgezellenfeest? Tam proficiat met je 12 weken mijlpaal Susanna,heerlijk dat je naar het winkelcentrum bent geweest!Heb je nog wat geshopt ook? Annika,ha ha heb ik ook altijd als je gaat schrijven weet je niet meer wat je allemaal gelezen hebt! Audrey,we snappen wel dat je je man niet zwart wil maken hoor!Je kunt hier gewoon heerlijk je hart luchten! Dat boekje van Kluun heb ik aan mijn man gegeven toen ik een positieve zwangerschapstest had!Hij heeft nog maar 2 blz gelezen,hij vind lezen niet leuk. groeten Simone
Goedemorgen iedereen. Moeten jullie eens kijken naar mijn banner! 12 WEKEN holadie holadio Mannetje was laat thuis, maar alles is wer goed. en is iedereen shoppen vandaag? Morgen 12 weken echo en daarna gaan wij ook shoppen!
Hey Symoen, Dank je wel. Wel een hele mooie kinderwagen! Heerlijk is dat om die spullen allemaal al te kunnen gaan kopen. Groetjes
Symoen: Je wagen ziet er echt prachtig uit! Kan me heel goed voorstellen dat je er superblij mee bent! Audrey: gefeliciteerd met je mijlpaal! En morgen lekker genieten van jullie kleintje, en daarna heeeeeeeeeerlijk shoppen! Fijn dat alles weer goed is met je mannetje Okay...dan nu een bekentenis .... Sinds 5 minuten geleden weet ik pas echt hoe lekker die positiebroeken kunnen zitten .... Ik snapte die knoop aan de zijkant echt totaal niet, totdat ik zonet maar eens op studie ben gegaan ! Wist ik veel dat er een koortje in je broek zat om 'm aan te trekken ..... Ik vond 'm altijd wel lekker zitten hoor, maar vond die grote stoffen lap maar onhandig nu m'n buik nog niet zo groot is als straks .... Maar ik heb dus het licht gezien ! De knoopjes zitten een paar tandjes strakker en nu zit 'ie eindelijk als gegoten! (en niemand die nu nog een stoffen bult onder m'n trui kan zien ) Ben ik nou de enige die dit niet wist ....ben bang van wel, hihi!
Gaat helemaal super, niets geen bloedverlies meer gehad! Super gefeliciteerd! Welke kinderwagen is dat, Symoen?