Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Goedemorgen/middag,

Butter met hyper beland je toch vaak in het ziekenhuis en moet je wel 20 x per dag overgeven, soms tot bloedens toe. Je bent totaal uitgedroogd. Dat had ik tenminste. Blij dat dat nu over is. Sterkte hoor!

Lief wat zonde van die Quinny buzz! Weggegooid geld.

Wat rot die meiden die de bloedingen hebben, hopelijk loopt dat voor iedereen met een sisser af.

Nony waar en hoe heet je winkel?
    Hier kun je echt mega leuke zwangerschapskleding krijgen! Heel veel merken,het houd niet op. Voor jullie in NL is het nu lucratief naar de VS te komen en ff te shoppen met je Euro's! ;)

Er staan hier nu gewoon 7 herten in de tuin van de struiken te eten! Meestal zijn het er maar 2 of 3.

Succes met de echo's vandaag.
    Zahira welkom en van harte!

2. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Ik vind t ook lastig, positiekleding. Hier in Delft is een winkeltje dat mamalicious en queen-mum verkoopt, dat laatste is belachelijk duur(wél heel leuk!). miss etam vind ik niks meestal, bij c&a hebben ze volgens mij alleen positiekleding voor 50+ ....

Allwoman, ik duim voor je.

Vlinder, wat rot dat je je zo rot voelt.

Annika, een beetje rustig aan gedaan de rest van de dag?

Susanna, wat gaf, herten in de tuin! Valt er niks leuks via internet uit amerika te halen qua positiemode?

Zo, ik ga nog ff wat nuttigs doen, spreek jullie nog!

3. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ey tal.

Ik heb me heel rustig gehouden vandaag.
    Beetje plannen gemaakt met manlief om de huiskamer te veranderen samen met iemand.

heb alleen weer van die koppijn niet te zuinig.

Veel liefs Annika

4. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Even snel een berichtje van mij...moet zo weer weg!
    We hebben vanmorgen een super mooie echo gezien, ons kleintje doet het super goed, is 4,2 cm groot en we zijn al 11 weken op weg....ook heb ik me mogen aan melden bij de verloskundigen praktijk en kunnen we de 15e alweer terecht voor de intake en mogen we luisteren naar het hartje.
    Het is net alsof ' het' allemaal nu pas gaat beginnen...we zijn zooo blij...hihi...ik heb geen scanner ofzo....dus jullie moeten me op mn woord geloven ;)

Hoe is het bij de anderen gegaan?
    Allwomen;hoe is het nu?

5. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    O ja...mijn bevallingsdatum is nu definitief op 27 oktober gezet...scheelt maar 1 daagje maar wil iemand deze voor mij op de lijst veranderen en op de afspraken lijst mij voor 15 april voor intake vk neerzetten....thanx

6. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Is er al nieuws van Allwoman?

7. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hallo allemaal,
    bedankt voor het duimen hoor!

alles is gelukkig nu goed.
    Ze kon het hartje niet vinden maar wilde toch een echo voor me proberen te maken,ze had er de opleiding niet voor en wist amper hoe dat ding werkte! (ze hebben daar een apparte echoscopiste)
    Maar ze zei het kindje vinden we wel als jij maar ziet of het hartje klopt,en gelukkig zagen we dat allebei al snel..een hele geruststelling.

Ik mag volgende week nog een keer extra komen om nogmaals te proberen het hartje te horen,dan moet het wel lukken zei ze..dat vind ik wel fijn.

Ik ben al erg hard gegroeid en blijkbaar heb ik dus meer last van mijn banden(ik ken wel bandenpijn maar dat komt en gaat bij mij dit blijft)
    En het was toeval dat die bloeding er bij kwam.

Zo heel verhaal,aar ik ben nu in ieder geval meer gerustgesteld! Ga lekker vroeg naar bed want ben bekaf.
    Allemaal bedankt hoor!

8. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    je was me net voor Kus;)

9. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Ik was iets te snel ;)

10. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ey ey

allwoman wat een gerust stelling zeg.

Hier ook vreselijk bandenpijn.
    Had ik bij de vorige 2 niet zo erg maar goed wat wil je sinds april al zwanger van Youri en toen in December een miskraam en gelijk erachter aan deze spruit.

hahha voel me net een broedkip hahaha.

Veel liefs Annika

11. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Allwomen, super! Dat lijkt me een hele geruststelling. Wat lief van de vk, dat ze zelf aan de gang ging met het echo apparaat, nu hoef je je tenminste geen zorgen meer te maken.

Triessie ook gefeliciteerd met je goede echo! Alle andere meiden, vandaag met een goede echo, gefeliciteerd.

Ik vind ook niets mis met de positie kleding, er zitten best leuke dingen tussen. Nu met de tuniekjes koop ik vrij weinig echte positie bovenkleding. Maar broeken e.d. natuurlijk wel. Ik heb nu net een noppies spijkerbroek underbelly besteld. Ik ben heel benieuwd hoe dat zit. Iemand ervaring daarmee?

12. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @allwoman, oh wat een opluchting zeg en wat lief dat de vk zelf aan de slag ging met het echoapparaat.

@triessie, jij ook van harte gefeliciteerd met je goeie echo.

13. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama

TADAAAAAAAAAA! Hier is ons mini Leenaepje.Ik ben helemaal in de 7de hemel met mijn foto's!Moest vandaag naar de gyn,en ik vertelde haar van de echo van vorige week,dat het allemaal niet zo leuk was gegaan.Dus ik mocht gelijk gaan liggen ,en kreeg 3 fotootjes mee van ons babietje.Echt zo super schattig!
    Alles was goed,de uitslag van de nekplooimeting ook.

Allwoman,gelukkig is alles goed meis! :D

Triessie proficiat met je mooie echo

Timzijnmama,dat is idd bandenpijn,had dat vorige keer ook en aan de huisarts gevraagd,die zei dat het bandenpijn was.

Audrey jij ook gefeliciteerd met de goede uitslag van de nekplooimeting!

Annika,ziet er leuk uit die site van supermom,ga er zo eens op kijken!

Susanna,wauw herten in de tuin!

O ja we hebben vandaag ook nog te horen gekregen dat we (het huis waar we een bod op hebben gedaan) akkoord hebben gekregen van de eigenaar.Dus we hebben een nieuw huis,joepie!

groeten Simone

14. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    @ allwoman: Wat fijn dat je het hartje hebt zien kloppen meis, wat een opluchting !

@ triessie: Gefeliciteerd met de goede echo !

groetjes lief

15. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0
    Hey Symoen,

jij ook gefeliciteerd met je goede echo, dat is een opluchting he?

En trouwens gefeliciteerd met jullie nieuwe woning dan :D

Groetjes Audrey

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Wat een mooie echo's en buikjes zie ik voorbij komen! Het genieten kan nu echt beginnen he!

Allowman: gelukki is alles goed zeg, kan me voorstellen dat je toch even schrikt! Fijn dat je volgende week nog een keer mag komen.

Symoen: dubbel goed nieuws voor jullie! Ook gefeliciteerd met jullie huis!

Hier heb ik net gister de positiekleiding van mijn eerste zwangerschap weer tevoorschijn gehaald. Niet alles kan ik al aan, zit nog een beetje in een tussenfase met mn buikje. Ik kan bij miss Etam en Prenatal goed slagen en vind de tuniekjes van nu erg handig. Wat bovenkleding betreft dus weinig positiekleding nodig.

22 mei trouwens 20 weken echo, kan iemand mij op de afsprakenlijst er bij zetten?

Liefs Semmi

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ff vraagje over bandenpijn, waar precies voel je dan pijn? Bij mij eerste heb ik nergens last van gehad, maar nu soms een zeurende pijn, net spierpijn aan de zijnkanten van mn buik ( beetje lastig uitleggen). Ik lees hier meer over bandenpijn, dus vandaar ff de vraag.

18. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Gefeliciteerd met de echo's meiden!

Simoon, van harte met je goede nieuws echo, huis. Top hoor!

Semmi ik voel het in mijn buik naar mijn liezen stralen en naar mijn vagina. Jekunt het ook in je rug voelen en je bovenbenen.

Ik kreeg net heerlijk een doos met Hollandse spullen bezorgd die ik online had besteld, stroopwafels, smeerkaas, unox soep, kip siam, kip tandoori. HEERLIJK! Ik mis sommige spullen zo! :)

19. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Hé Susanna,

Lekker,dat betekent dat je je beter voelt en meer trek krijgt? ;)
    Ik hoop het voor je,lekker smullen meis!

xxx simone

20. hallo iedereen

ik heb deze avond mijn derde echo gehad jullie kunnen ons klein wonder bewonderen op onze website.
    alles was goed nekplooi was inorde ga toch nog bloed laten trekken voor nog meer zekerheid nu was het 70 % zeker geen down. maar met bloedonderzoek kijken ze nog eens alles HIV hepatities toxoplasmose enz

kan maar nagekeken worden.

ik moet nog 4 pagina's bijlezen maar dat zal niet voor vandaag zijn want ga zo slapen.

ohja hebben ook een angelsound gekocht maar kunnen hem nog niet goed vinden omdat ik redelijk dik ben en al een buik van mijn eigen heb daarmee zit ons babytje verder naar achter. nog enkele weken wachten zei de GYN

maar alles was goed met beentjes erbij 12 cm

groetjes en tot gauw

wie zit heeft mag iets in het gastenboek schrijven

xxxx

Deel Deze Pagina