goedemorgen dames. Ik heb vandaag de 12 weken bereikt en toch voel ik me niet blij Ik belde me ma op of ze het leuk vond of ik kwam tijdens de schooltijd van Lotte maar of ze me wel opwilde halen want een treinreis is veelste vermoeiend. Zegt ze van ja maar daar heb ik geen zin in Sorry voor me zeik berichtje maar voel me erg eenzaam Veel liefs Annika
hallo annika ik begrijp precies hoe je je voelt ik had dat dus ook met 12 weken ik dacht dat ik zo euforisch ging zijn met mijn 12 weken. maar ik voelde helemaal nisk het deed me totaal niks. nu heb ik gisteren ons beeb weer gezien en nu is het weer over ik heb ook alst van zo steken en krampen en dan zijn dus gewoon groei pijnen groetjes ellen
Mij deed de twaalf weken ook niet echt veel, blijf toch onzeker dus het helpt nog niet echt... Mijn bezoekje gisteren aan de gyn was echt een domper... ze heeft niet eens naar mijn buik gekeken, laat staan een echo of zoiets gehad kreeg wel te horen dat mijn bloeddruk te hoog was 147-88 en dat mijn urine moet worden onderzocht op ketonen, waarvan ik pas 19 mei! de uitslag krijg. Toen kreeg ik een briefje mee voor de hematoloog omdat ze mijn verlengde bloedingstijd nog eens wil laten nameten, gelukkig kan ik daar 23 april terecht.. Toen ik hier thuis in de auto voor de deur arriveerde was ik zo terleurgesteld dat ik de vk heb gebeld, en nu mag ik volgende week dinsdag toch even naar het hartje luisteren (lief hé) Nu ga ik me maar eens in een vliegende vaart aankleden, ik moet zo sporten (onder begleiding van een fysio) en morgen ga ik weer aan het werk groetjes en tot straks.. Bambie
Rolia; Ik heb zo'n spijkerbroek van noppies. Hij zit heerlijk, het liefste zou ik hem iedere dag willen dragen. Symoen; Gefeliciteerd met je huis, wanneer gaan jullie over? Ellen 1984, All Woman, Triessie; Gefeliciteerd met jullie mooie echo's Audrey; Fijn dat je een positieve uitslag van de nekplooimeting had. Susanna; Ik weet precies wat je bedoelt. Ik had een groot pakket uit NL besteld voor de kerst, die kwam begin Februari aan maar het feest was er niet minder om. Het zal vol met kerstkransjes, banketstaaf, oliebollen mix etc...Ha ha ha. Annika; Jammer dat je je ei niet goed kwijtkon op de dag dat je 12 wkn zwanger was. Hier nog geen banden pijn. Doordat ik vorige week niets binnen kon houden ben ik nu nog 1,5 kilo lichter dan bij mijn vorige bezoek aan de VK op 25 mrt. Toch blijft mijn buik lekker groeien dus het word al goed zichtbaar dat er een kleintje op komst is. Ik geniet daar echt van.
ff heel snel voor Lin: ik hoop dat je het super gehad hebt, zodra ik wakker werd moest ik aan je denken hihi. Ben ook benieuwd hoe het bij Prenatal was! Moet om 4 uur werken vandaag, dus hoop dat ik je echo nog kan bewonderen!
Hallo allemaal, nou we hebben net de nekplooimeting gehad en het ziet er allemaal goed uit! De Baby lag wel erg stil maar na een beetje wiebelen kwam het in beweging en draaide het op zijn/haar zij zodat de meting goed gedaan kon worden, de kans was 1:3000. Meteen ook weer een paar leuke foto's erbij, begin al een hele verzameling te krijgen zo langzamerhand. Nony: ik heb de kinderwagen van marktplaats, als je bij babyspullen zoekt op engelse kinderwagen krijg je een behoorlijk aantal, je moet soms wel even goed zoeken om een mooie te vinden maar het is zeker de moeite waard! Ze zijn trouwens niet goedkoop Bambie: jammer dat de afspraak zo tegenviel, gelukkig mag je volgende week toch nog even het hartje luisteren, dat maakt het dan weer een beetje goed. Susanna: Leuk he dat eten, heb zelfeen jaar in het buitenland gewoond dus bij mij was de nood nog niet zo hoog maar ik vond het heerlijk om weer hollandse kost te eten toen ik thuis kwam. Ik moet ook wel zeggen dat ik nu ook nog steeds wel dingetjes mis uit Australie die je hier niet hebt... Scrappercindy: welkom terug, een hele klus om je weer in te lezen, succes, hihihi. Mooi dat alles goed is met je kindje! Allwoman: gelukkig dat alles goed is! weer een hele opluchting! Timzijnmamma: volgens mij is dat inderdaad bandenpijn, ik heb hier ook veel en vaak last van, vooral als ik opsta en als ik moet plassen. Een soort kramp in mijn liezen. Simone: gefeliciteerd met jouw nieuwe huis! Super!
hallo allemaal, catootje fijn dat de nekplooimeting goed was! Ik dacht dat er nog iemand was met een positieve uitslag maar ik weet het niet meer zeker..sorry.. Verward bandenpijn niet met verweking/bekkeinstabiliteit he! Ik heb nog bekkeninstabiliteit van mn dochter en krijg dar nu ook weer meer last van omdat de boel verweekt.dat is vooral in mn heup/schaambot en stuitje. Bandenpijn is bij mij ook echt bij mn liezen,en best vervelend af en toe. hebben ze van noppies ook spijkerbroeken in mt 50? ik kan echt nergens slagen. of het is underbelly en dat vind ik niks. Miss etam gaat tot 48 en hier zijn die maten zelfs al uitverkocht. Bij mij ga je het nu ook al zien!En dat terwijl ik al dik ben hahaha
Halloooooooooo! Hier weer een happy a.s. mama Vanochtend om 8 uur mochten we 20(!) minuten genieten van ons wonder, en oooohhhhhh! Wat een prachtig gezicht was 't weer ! Heel duidelijk zag je de armpjes, de handjes, beentjes gekruist, hij/zij had zelf nog ff de hik .... Zo wonderbaarlijk hè?! Als je hem/haar inene ziet draaien! Daarna dus naar prénatal geweest, was leuk, maar vond 'm erg klein, had veel meer van een warenhuis verwacht eerlijk gezegd.... Nu dus ff gauw thuis om een bammetje te eten, en dan zo maar door naar babypark in Gouda! Lief dat je aan me dacht Maria! Zal de echo zo proberen te plaatsen, goed ?! Allwoman: fijn dat alles toch goed was joh! Gelukkig toch nog je beebje kunnen zien! Catootje: gefeliciteerd met de goede uitslag! Euhmmmm....verder nog iets vergeten?! Sorry dan, maar weet 't echt ff niet meer ... M'n bloeduitslagen waren weer binnen trouwens, en m'n suiker was iets verhoogd. Nu moet ik over 3 weken nuchter glucose laten prikken. Als dan m'n suiker nog te hoog is krijg ik een uitgebreid onderzoek daarvoor. Ach....ik maak me er maar niet te druk om, hij was 6,8 terwijl 6 de norm is geloof ik, dus dat zal vast wel goed komen .... Fijne middag nog allemaal en spreek jullie later!Doei, doei!
hihi wat een lekker ding! Ben blij dat je weer ff gerustgesteld bent! Jammer dat de prenatal tegenviel maar ik ben héél benieud hoe je het bij de babypark hebt! ik hoor het wel! Dikke kus
Zo, toch maar mijn banner aangepast, de arts was vanochtend zo stellig. En (3 keer) meten is weten, toch?!?!?! hihihi
We hebben trouwens een afspraak bij de arts voor de 20 weken echo op 3 juni. Zou iemand dat voor mij willen toevoegen? En zou je dan ook meteen mijn uitgerekende datum willen veranderen naar 21 oktober? Alvast bedankt!
Joli, mooi kindje Grappig dat ie de hik had. Allwoman, dus jij vindt de underbelly niks? Die heb ik dus besteld, maar nog niet in huis. Ik ben daar heel benieuwd naar, vooral aan het eind vind ik die lap over je buik zo irritant worden. Nou ja...als het me niet bevalt verkoop ik hem wel weer. Catootje, fijn dat alles goed is met de nekplooimeting! ScrapperCindy, lekker dat je weer in nl bent. Noppies blijft ook goed, wat iemand gisteren ook zei, het lubbert niet zo snel. Heb je in februari nog oliebollen gebakken Bambie, wat een teleurstelling dat de gyn niet eens naar je buik ging kijken of het hartje ging beluisteren. Dat hoort toch bij een controle?? Fijn dat je nu toch even naar de vk mag volgende week. Ellen1984, jij ook al een goede echo en een goede nekplooimeting!
Iedereen die vandaag 12 weken zwanger is GEFELICITEERD. Ik ben vandaag 13 weken . Heb net naar het ziekenhuis gebeld, ik zit helemaal onder de uitslag en jeukt heel erg. Nou wil de gyn dat ik volgende week toch bij haar kom ipv de vk in het ziekenhuis en word dan misschien doorgestuurd naar de dermatoloog. Maarja maar flink smeren met mentholgel en dat verlicht gelukkig wel een klein beetje.
Rolia: nee ik vind dat niks,en je hebt ook underbelly MET band over je buik,misschien omdat ik zelfs dus al dik ben,met die hangbuik van mij zit dat niet echt comfortabel en volgens mij ook niet echt mooi. ik zoek gewoon die simpele met zo'n halve maan elastiek alleen op de plek waar je buik zit,die zitten heerlijk!