@ Vlinder, Gefliciteerd met je mooie mijlpaal ! @ Annika, Vervelend dat je zo hoofdpijn heb! Gisteren bij de vk was alles gelukkig weer goed! We hebben het hartje weer gehoord ! Het blijft mooi om dat te horen! Me ijzer is alleen te laag die is 6.6, heb nu ijzertab gekregen! Dat verklaar dus dat ik zo onwijs moe ben, hopelijk voel ik me nu snel weer beter! Ik heb het vandaag op me werk verteld! Eerst tegen me teamleidster en toen aan collega's! Ze reageerde allemaal erg leuk! Ik voelde me erg schuldig want ik werk er net 2 maanden! Maar me teamleidster zei: Nee joh moet je niet doen het is toch erg leuk! Ben echt opgelucht nu dat ze het op me werk weten! Was er toch een beetje zenuwachtig voor, stom he! Sorry voor me egoberichtje! Ik ga nu gauw eten want heb erg honger!
@vlinder: Van harte met deze mooie mijlpaal meis ! @ tatty teddy: Wat fijn dat je het hartje weer gehoord hebt en dat ze zo ontzettend leuk gereageerd hebben op je werk ! @Simone: geniet van de stroopwafels ! Kan me voorstellen dat je die gemist hebt ! groetjes lief
ey dames. joli kom je dan langs of kom je dan ook aan hahaah. ik baal echt van die hoofdpijn. ben net even met manlief naar tuincentrum geweest ben gelijk gebroken. veel liefs Annika
Is mssn wel verstanding, maar voor diegenen die het dan moeten doen wel een druk om steeds alles te moeten aanpassen. Ik vind het geen probleem om steeds die lijst te zien. Ik wil hem ook wel aanpassen geen probleem, vind alleen het kleine lettertype niet echt handig... Kon namelijk de lijst prima lezen, maar met die kleine letters heb ik toch echt mijn brilletje nodig... 8) @iedereen die vandaag het hartje heeft gehoord of een echo hebben gehad! Super, fijn dat alles goed is.... Ook voor de dames met een mijlpaal vandaag, gefeliciteerd....
Ik had het lettertype kleiner gemaakt Mironne omdat je er anders niets meer achter kunt zetten, als we bv weten dat het een meisje of jongen wordt, wanneer bevallen, de naam van de baby. Anders krijg je 2 regels per persoon en dan wordt de lijst wel heel erg lang. Of we moeten het stukje kalender jongen/meisje en denkt zelf jongen/meisje weghalen. Maar zullen we op de lijst zetten dat de mensen een pb naar jou of naar mij kunnen sturen als ze iets op de lijst willen zetten/veranderen?
@ scrappercindy, welkom back @ Vlinder, wat vervelend dat je zo misselijk bent! @ Susanna wat heerlijk van die herten zeg, genieten lijkt me! @ Allwoman, fijn dat alles goed is. Die bandenpijn bij mij is ook de hele tijd aanwezig... @ Symoen, mooie foto! Bedankt voor je reactie over bandenpijn. Ik heb gisteren de site van wehkamp leeggekocht! Een stuk of 8 shirts, waarvan maar 2 positie. De rest gewoon maat 46/48. Er is er maar 1 te klein en die was maar 10 euro, dus die hou ik gewoon voor 'ooit'. Morgen wil ik voor broeken even bij de prenatal gaan kijken (het warenhuis)en ik had een boekje van bon prix binnen en daar stonden ook leuke shirt in voor niet zo veel. Met een buikband eronder kan een gewoon shirtje prima! Ik ga zo eens even op de tip positiewinkel.nl kijken! Thanks!
Tegen de tijd dat we bevallen zijn, kunnen we het gedeelte met wat zegt de kalender en wat denk je zelf weghalen. Ze mogen mij een PB sturen, vind ik helemaal prima! Hihi, had idd gelezen dat je er meer info op wou, maar normaal, kan ik het nog lezen zonder bril en nu moet ik dat lelijke ding steeds opzetten, met die kleine letters
Heb trouwens een buggy gekocht voor de baby en Milan, aangezien hij nog zo klein is als de baby geboren word. Hier kan de baby vanaf 3 maanden achterin liggen... Moooi klein en compact, vond die grote duowagen/tandemwagens wel zo lelijk! En wil ook gewoon onze eigen Buzz gebruiken als er iemand mee gaat die Milan in de buggy kan duwen. Wou hem graag in het zwart, maar was helaas alleen leverbaar nog in rood...
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje,kalender meisje Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Jessica1981 Baby25 Eef76, 31 jaar Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? (wil het ook niet weten) 10 OKTOBER Kikiko jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje Zahira, 37 jaar 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81 Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Vlinder4, lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen denise1976, 31 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 20 OKTOBER Lotje26, 26 jaar 21 OKTOBER annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Catootje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 25 OKTOBER kikker 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER mad, 2e kindje Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER catootje1978, kalender jongen, denkt zelf meisje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? AFSPRAKENLIJST 8 april mama1984: 2e afspraak vk, joli: echo, Butterfly1: afspraak VK, Kiezeltje: hartje luisteren VK 9 april tam27: 2e afspraak vk, nony: 2e afspraak vk 10 april Timzijnmama: gyn. 11 april Vke: 1e echo 14 april Mariaatje: VK, Mamajanneke: 4e x gyn 15 april Annika Intake, Triessie: vk, Ischa: 5e afspraak gyn 16 april Gerlinde 16wk controle gyn, wendyy intake, 21 april Semmi: 16 weken controle vk Timzijnmama: 2e afspraak vk 22 april Kibi: 16 weken controle gyn 24 april Catootje: intake vk, Audrey23: 3e afspraak vk + echo 28 april rolia: 4e afspraak vk, Mironne: controle gyn (optioneel), Tatty Teddy: vk 29 april bambie:VK 2 mei Kiezeltje: controle VK en gesprek 20 weken echo 5 mei zico:echo gyn, Symoen: 2e afspraak gyn 6 mei lief649: VK 7 mei Zena: 20 weken echo 8 mei klusser: vk 13 mei Zena: controle gyn. 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde: 20 weken echo, Denise: vk 15 mei Annika: pretecho 19 mei Symoen: 20 weken echo 20 mei bambie:20 weken echo 21 mei Butterfly1: 20 weken echo 22 mei Mariaatje: 20 weken echo, Timzijnmama: 20 weken echo, Semmi: 20 weken echo 26 mei Mironne: 20 weken echo + controle 28 mei Joli: 20 weken echo 3 juni Catootje: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo 30 juni Symoen: 3D/4D Echo Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl. Speciaal voor Mironne extra groot
As de lijst aanpassen nog teveel werk is voor jullie wil ik ook nog wel helpen hoor. Of ik kan ook meedoen als back-up voor als er iemand op vakantie gaat of zo. Laat het maar weten. Wat een goede berichten hier allemaal, volgens mij kunnen we allemaal gaan zwangeren naar de 9 maanden.
ha ha ha Mironne,nu hoef je je bril toch niet meer op?geintje! Hoe is het op je werk?Zit je nog in je proeftijd of ben je er al doorheen?En hoe zit het met die extra uren die je moest gaan werken? groeten Simone
Van het weekend heerlijk naar center parcs kempervennen heb ik zo'n zin in even lekker bijkomen Hebben de afgelopen tijd alleen maar in de zooi gezeten van alle verbouwingen aan ons huis maar goed het knapt wel op gr lief