@ Lief, Heerlijk zeg even lekker bijkomen van alles! Kan je lekker gaan genieten! @ Mironne, Wat een stoere wagen zeg! Echt heel erg leuk! @ Ischa, Goed idee om zo de lijst mooi bij te houden! Dan blijft het ook overzichtelijk! Ik heb me ook aangemeld op de oktober mama's hyves ! Echt een super leuke hyves! Had vandaag op me eigen hyves een blog gemaakt met het leuke nieuws ! Leuk he de reactie's die je dan krijgt! Fijne avond allemaal!
Goedeavond dames, Ik zag allemaal goeie berichten. Alleen annika met jou ging het wat minder. Kop op meis!!! Nou ik heb mij net schandalig toegegeven aan een vreetkick. Ik had een kapje brood gesmeerd met hele oude kaas die smaakte mij zo goed dat ik er nog maar 1 had gemaakt en daarna nog 1 Maar het was heerlijk! Ik kreeg vandaag wel "opmerkingen" op mijn werk dat ze vinden dat ik snel groei. Van mijzelf ben ik aardig slank maar heb toch alwel een aardig buikje en dat voor 10 weken? De baby/baarmoeder kan het toch nog niet echt zijn? Ik denk zelf dat het vooral lucht in de darmen is. Wat denken jullie? (en nee komt niet door de vreetkicks haha, dit was mijn eerste sinds ik zwanger ben ) xxx
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje,kalender meisje Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? (wil het ook niet weten) 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje Zahira, 37 jaar 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81 Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Vlinder4, lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen denise1976, 31 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 20 OKTOBER Lotje26, 26 jaar 21 OKTOBER annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Catootje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 25 OKTOBER kikker 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER mad, 2e kindje Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER catootje1978, kalender jongen, denkt zelf meisje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? AFSPRAKENLIJST 8 april mama1984: 2e afspraak vk, joli: echo, Butterfly1: afspraak VK, Kiezeltje: hartje luisteren VK 9 april tam27: 2e afspraak vk, nony: 2e afspraak vk 10 april Timzijnmama: gyn. 11 april Vke: 1e echo 14 april Mariaatje: VK, Mamajanneke: 4e x gyn 15 april Annika Intake, Triessie: vk, Ischa: 5e afspraak gyn 16 april Gerlinde 16wk controle gyn, wendyy intake, 21 april Semmi: 16 weken controle vk, Timzijnmama: 2e afspraak vk 22 april Kibi: 16 weken controle gyn 24 april Catootje: intake vk, Audrey23: 3e afspraak vk + echo 28 april rolia: 4e afspraak vk, Mironne: controle gyn (optioneel), Tatty Teddy: vk, Astridje: 3e echo gyn 29 april bambie:VK 2 mei Kiezeltje: controle VK en gesprek 20 weken echo 5 mei zico:echo gyn, Symoen: 2e afspraak gyn 6 mei lief649: VK 7 mei Zena: 20 weken echo 8 mei klusser: vk 13 mei Zena: controle gyn. 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde: 20 weken echo, Denise: vk 15 mei Annika: pretecho 19 mei Symoen: 20 weken echo 20 mei bambie:20 weken echo 21 mei Butterfly1: 20 weken echo 22 mei Mariaatje: 20 weken echo, Timzijnmama: 20 weken echo, Semmi: 20 weken echo 26 mei Mironne: 20 weken echo + controle 28 mei Joli: 20 weken echo 3 juni Catootje: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo 30 juni Symoen: 3D/4D Echo Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl. @Astridje je afspraak staat erbij.
Goedemorgen allemaal! vandaag 11 weken en volgens mij (zeg ik heel voorzichtig) voel ik me eindelijk wat beter,wat minder misselijk en moe..niet meer gespuugt sinds zaterdag! Annika: bedankt voor de linken! zal zo gelijk ff kijken ,ook bij whekamp,hopelijk is er iets in maat 50 :S Ik lees hier wel eens verhalen over vreetkicks en dan noemen jullie in mijn ogen nog heel gezonde dingen haha,jullie moesten eens weten wat ik allemaal eet met een vreetkick! Fijne dag allemaal
goedemorgen dames. Ik heb sinds vanacht vreselijke buikpijnen en ook overgeven. Manlief heeft gebeld maar moet na half 9 terug bellen voor een afspraak voor vandaag. Verder is manlief gewoon gaan werken want zijn baas is een behoorlijker zeikerd dus schoonkoe gaat desnoods mee. Veel liefs Annika
hallo iedereen van vreetkickx heb ik voorlopig nog geen last wel veel moe echt verschrikkelijk. iki kan wel zo genieten van iets als ik bijvoorbeeld een koekje zie in de winkel wat al heel lang niet meer heb gehad. en ik koop dat dan dan kan ik daar echt van genieten. de mensen met een echo vandaag veel succes hopelijk krijgen jullie net zo een mooi echo als wij hij staat op onze website mochten jullie intersse hebben. groetjes ellen
Tam en nony succes bij de vk vandaag! Ik heb nog geen vreetkicks gehad!Ben nog steeds afgevallen,niet veel meer,zit nu bijna op mijn start gewicht. Ik dacht dat ik vanochtend een kleine verandering in ijn buik zag,dus eindelijk binnenkort is er wat te zien! groeten Simone
Goeiemorgen dames, Ben ook weer eens. Hier eigenlijk niet echt last van vreetkick ik moet alleen zowat om het uur wat eten want dan heb ik gewoon een knorrende maag, dat kan natuurlijk niet want heb net een uur daarvoor een boterham met smeerkaas ofzo gegeten! Ik heb overigens trek in hartig hartig hartig. Terwijl ik normaal een chocolade en koekjesmonster ben haha. Ik vermoed trouwens dat als ik toch iets van chocola heb gegeten last van hoofdpijn heb! Trouwens leuk nieuwtje....althans dat vind ik zelf Ik zit in een popkoortje met nog 5 vriendinnen en wij hebben gisteren onze eerste cd opnames in een studio gehad. Was echt reuze leuk. De technicus stond aan het eind van de avond in zijn hokje te dansen op het nummer heaven van travares. Was echt zo leuk....we hebben love me just a little bit more van de dolly dots- gethere van Oletta Adams - Shakles (take the shakles of my feet so I can dance I just wanna praise you (deze is zo vaak gecoverd dat ik niet weet wie het oorspronkelijk zon) en dus heaven van travares gezongen. En er staan nog wat nummers op stapel van o.a pointer sisters. Heb trouwens de hele nacht nog in mijn bed liggen zingen haha. Over in bed liggen gesproken. Ik heb dus als ik op mijn rug lig dat ik dus een buikje voel. Normaal als je gaat liggen dan wordt je buik plat. Hebben jullie dit nu inmiddels ook? Kanisha (schreef je het nou zo?) en Denise (mooie naam trouwens welkom!
@ mironne zo'n wagen wil ik ook! Waar heb je die vandaan? @ Annika sterkte. Ik moet erg lachen om je schoonkoe...haha. @ Lief, veel plezier. Ik heb wel 'last' van snaaidrang, maar probeer er niet aan toe te geven. Bij Tim was ik bijna 25 (!) kilo aangekomen. Dit kwam omdat ik de HELE dag misselijk was tot 26 weken en het werd even wat minder als ik wat at (en dat was niet altijd even gezond) Helaas was ik nog niet alles van de vorige zw. schap kwijt. Daarom wil ik er nu heel erg op letten dat ik niet teveel snaai. Tot nu ben ik iets meer dan een kilo aangekomen. Vanaf deze maand ging het de vorige keer hard, dus nu wordt het opletten.....
Enne Mironne, Ischa en Timzijnmama fijn dat jullie de wijzigingen in de lijst op jullie willen nemen en goeie oplossing om dit via Pb te laten weten. Thank yoe!
@ sjannie wat een leuke ervaring. Ik heb van mezelf al buik, dus dat is lastig vergelijken. Maar nu ik vandaag een zw. broek aan heb denk ik wel, poeh...wat zie je het ineens!
Nou zeg zie ineens gewoon 15 weken op mijn eigen banner staan! Ja natuurlijk muts het is weer woensdag ....sjee 15 weken. poeh dat had ik 7 weken geleden nog niet durven dromen! Ik heb trouwens afgelopen maandag toch maar weer even met angelsound hartje geluisterd. Ik vond het zo spannend dat ik eerst zel een hele hoge hartslag had en moest eerst rustig worden en toen ja hoor boem boem boem boem in sneltreinvaart van ons kleine krummeltje! Is er al iemand die de beeb al voelt toevallig?
Ik heb nu 2 keer gehad dat ik dacht, was dat wat? Ik voelde Tim bij 18 weken, dus nu lijkt het me voor mij nog wat vroeg.
haha nee nu niet meer nee, stelletje gekken! Op mijn werk heb ik het totaal niet naar mijn zin, maar ander werk zoeken, zit er nu ook niet meer in , dus ik zit de tijd tot het verlof maar uit en ga dan wel weer verder zoeken. Wat die extra uren betreft, daar konden ze vreemd genoeg niets aan veranderen, take it or leave it. De manier vind ik echt nog steeds a-sociaal, zo ga je niet met mensen om. Tijdens een solli zeggen is voor 16 uur, maar op de 1e dag zeggen er komt een middag bij dus totaal 20 uur in de week... Lief dat je er naar vraagt!
Ik kon hem maar op 2 sites vinden en alleen nog in de kleur rood. Het is van het merk baby relax: http://www.hoepie.nl (dan naar baby Care Baby Relax, de 4e wagen) http://www.debabykraam.nl/N_frame.html? ... t_570.html
Goedenmorgen! Wat een mooi begin van de dag het zonnetje zo he! Gister bij de vk geweest en we hebben het hartje gehoord echt zooooooooooooo mooi en onze kleine kwam zelfs helemaal naar het apparaat toe zwemmen dus we hoorde het luid en duidelijk. 6 mei moeten we weer naar de vk maar heb al een pb gestuurd naar 1 van de dames. Tja vreetkicken heb ik hier ook maar dat is eigenlijk pas sinds een week. Annika hooe gaat het nu met je? Ik las schoonkoe en moest wel erg lachen hoor hahahaha. Je hebt dus niet zo een goede band met je schoonouders? Nog 9 dagen en dan weten we het geslacht van ons kindje. We gaan een pretecho doen! Ben benieuwd hoor! Mironne vervelend joh dat ze zo doen. Is niet echt mensvriendelijk nee. En met al die hormonen in je lijf wordt het waarschijnlijk alleen maar vervelender. Maar probeer positief te blijven en dan is het wel prettig dat je er niet een hele volle week werkt toch? En de tijd vliegt voor je het weet ben je met zwangerschapsverlof. Liefss
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje,kalender meisje Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? (wil het ook niet weten) 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje Zahira, 37 jaar 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81 Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Vlinder4, lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen denise1976, 31 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 20 OKTOBER Lotje26, 26 jaar 21 OKTOBER annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Catootje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 25 OKTOBER kikker 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER mad, 2e kindje Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER catootje1978, kalender jongen, denkt zelf meisje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? AFSPRAKENLIJST 8 april mama1984: 2e afspraak vk, joli: echo, Butterfly1: afspraak VK, Kiezeltje: hartje luisteren VK 9 april tam27: 2e afspraak vk, nony: 2e afspraak vk 10 april Timzijnmama: gyn. 11 april Vke: 1e echo 14 april Mariaatje: VK, Mamajanneke: 4e x gyn 15 april Annika Intake, Triessie: vk, Ischa: 5e afspraak gyn 16 april Gerlinde 16wk controle gyn, wendyy intake, 21 april Semmi: 16 weken controle vk, Timzijnmama: 2e afspraak vk 22 april Kibi: 16 weken controle gyn 24 april Catootje: intake vk, Audrey23: 3e afspraak vk + echo 28 april rolia: 4e afspraak vk, Mironne: controle gyn (optioneel), Tatty Teddy: vk, Astridje: 3e echo gyn 29 april bambie:VK 2 mei Kiezeltje: controle VK en gesprek 20 weken echo 5 mei zico:echo gyn, Symoen: 2e afspraak gyn 6 mei lief649: VK, Butterfly: vk 7 mei Zena: 20 weken echo 8 mei klusser: vk 13 mei Zena: controle gyn. 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde: 20 weken echo, Denise: vk 15 mei Annika: pretecho 19 mei Symoen: 20 weken echo 20 mei bambie:20 weken echo 21 mei Butterfly1: 20 weken echo 22 mei Mariaatje: 20 weken echo, Timzijnmama: 20 weken echo, Semmi: 20 weken echo 26 mei Mironne: 20 weken echo + controle 28 mei Joli: 20 weken echo 3 juni Catootje: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo 30 juni Symoen: 3D/4D Echo Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl. @Butterfly je afspraak staat erbij.