@Butterfly kunnen ze het geslacht met 16 weken al zeker zeggen dan? Ik had hier gebeld voor een geslachtsbepaling en toen zei ze dat ze het met 16 weken nog niet goed kunnen zien en ze doen het pas met 18 weken. @Annika Hoe is het nu meid? Wanneer mag je bij de vk komen?
haha lag gister heerlijk plat op de bank! Nee ik werk via het uitzendbureau... Die hebben me voorgesteld voor 16 uur... toen kwam pas dat gezeik en ze konden er niets aan doen zeiden ze!
Ow ja vanmiddag kunnen we de nieuwe auto ophalen! Opel Astra Stationwagen! We hadden wel een familiewagen nodig met dit kleintje op komst, was onze peugeot 206 echt te klein!
hoi hoi leuk he schoonkoe kan er niks aan doen hahahaha. Maar goed ff goed nieuws eindelijk van deze kant. De redenvan buikpijnen is omdat spruitje 5 dagen voruit gegroeit is. Dus de uitgetelde datum is niet 21 okt maar de 16de geworden. Bloedverlies was klein adertje. En heb inplaats van emesafene primperan gekregen. Veel liefs Annika
Een vriendin van mij heeft het ook al laten doen met 16 weken en ik stond er ook van te kijken. En toen ik een pretechopraktijk belde voor een afspraak vroeg ze of we ook het geslacht willen weten en toen ik haar vroeg of het al kon, zei ze: Dan zoemen we gewoon ff in maar het is al goed zichtbaar met 16 weken". Oke ja kan, die bij ons doen het al met 16 weken en heb er meerdere gehoord hoor met 16 weken. Wil je het graag weten? Liefss
Joepie Annika, we willen alleen maar goed nieuws hier Is niet erg hoor Mironne krijg ik tenminste ook een keer een pb Butterfly ik wil het liever vandaag dan morgen weten
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje,kalender meisje Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? (wil het ook niet weten) 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje Zahira, 37 jaar 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81 Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Vlinder4, lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen denise1976, 31 jaar, 1e kindje 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 20 OKTOBER Lotje26, 26 jaar 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Catootje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 25 OKTOBER kikker 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER mad, 2e kindje Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER catootje1978, kalender jongen, denkt zelf meisje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? AFSPRAKENLIJST 8 april mama1984: 2e afspraak vk, joli: echo, Butterfly1: afspraak VK, Kiezeltje: hartje luisteren VK 9 april tam27: 2e afspraak vk, nony: 2e afspraak vk 10 april Timzijnmama: gyn. 11 april Vke: 1e echo 14 april Mariaatje: VK, Mamajanneke: 4e x gyn 15 april Annika Intake, Triessie: vk, Ischa: 5e afspraak gyn 16 april Gerlinde 16wk controle gyn, wendyy intake, 21 april Semmi: 16 weken controle vk, Timzijnmama: 2e afspraak vk 22 april Kibi: 16 weken controle gyn 24 april Catootje: intake vk, Audrey23: 3e afspraak vk + echo 28 april rolia: 4e afspraak vk, Mironne: controle gyn (optioneel), Tatty Teddy: vk, Astridje: 3e echo gyn 29 april bambie:VK 2 mei Kiezeltje: controle VK en gesprek 20 weken echo 5 mei zico:echo gyn, Symoen: 2e afspraak gyn 6 mei lief649: VK, Butterfly: vk 7 mei Zena: 20 weken echo 8 mei klusser: vk 13 mei Zena: controle gyn. 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde: 20 weken echo, Denise: vk 15 mei Annika: pretecho 19 mei Symoen: 20 weken echo 20 mei bambie:20 weken echo 21 mei Butterfly1: 20 weken echo 22 mei Mariaatje: 20 weken echo, Timzijnmama: 20 weken echo, Semmi: 20 weken echo 26 mei Mironne: 20 weken echo + controle 28 mei Joli: 20 weken echo 3 juni Catootje: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo 30 juni Symoen: 3D/4D Echo Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl. [/quote]
Annika: meid gefeliciteerd, heerlijk he dat je zo 5 dagen terug mag in de uitgerekende datum! Heb het voor je aangepast, lieverd...
Ik ben ook reuze nieuwsgierig, wil het ook zo graag weten, maar moet toch wachten tot 26 mei...Ik hoop zo op een meisje (ook al mag ik dat niet zeggen ), dan hebben we er van allebei 1! Maar goed het allerbelangrijkste is dat ze gezond zijn!
Hahaha mijn man ook! En ik eigenlijk stiekum ook wel hahahaha. Maar nog 9 nachtjes wachten. Je woont niet echt bij mij in de buurt zag ik dus om nou voor een echo deze kant op te rijden hahahah. Ik zou gewoon meerdere echopraktijken bellen als ik jou was. Nee heb je ja kun je krijgen toch. Mironne leuk joh een nieuwe/ andere auto wij zijn ook aan het kijken idd voor een andere. Waarom laat je ook geen 16 weken echo maken dan? Knap hoor als je zo lang kan wachten ik niet en mijn man al helemaal niet hahahaha Liefss
Kan ik ook niet, maar je maakt me wel lekker nu... Misschien dat ik mijn mannetje nog over kan halen, die heeft namelijk mega veel geduld! Anders mag ik idd ook al over 3 weken... Bij ons werd het echt tijd voor een familie wagen, heel cliche...
Hahaha. Nou ik heb normaal ook onwijs veel geduld maar dit wil ik toch ook wel graag weten en hij trekt me mee in zijn enthousiastme dus ik dacht ach waarom niet. En de volgende dag zouden we gaan shoppen dus dan kan ik alles in kleur kopen echt heerlijk vind ik het. Maar je moet natuurlijk doen waar je jezelf het beste bij voelt! Liefss
wiij zijn ook super nieuwsgierig of het een jongen of een meisje word. Ik denk wel dat wij wachten op de 20 weken echo. Die krijgen we ook in het ziekenhuis en de afspraak is al gemaakt dus nu nog maar aftellen.