Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ik denk idd dat we (Tim zijn mama, Ischa en ik) de lijst aan het einde van de dag moeten aanpassen! Dan zamelen we de berichtjes op en wanneer we dan tijd hebben plaatsen we de lijst! ;) Goed idee....?

2. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    @Hansje: ik weet precies hoe je je voelt meis, heb net zo iets meegemaakt. Toen ik bevallen was van mijn dochter heb ik mijn beste vriendin overal bij betrokken, ze was er als een van de eerste bij, kwam iedere dag op bezoek en we waren heel close. Toen zij een kindje kreeg was het totaal anders, ik werd nergens bij betrokken een vriendin van ons samen was ineens haar 'beste'vriendin en zat er iedere dag. ow wat voelde ik me rot. :cry: Toen bleek ook nog eens dat ze een postnataledepressie had en ik had er zo graag voor haar geweest, maar zij zag dat anders, uiteindelijk hebben we elkaar 1 1/2 jaar niet gezien, en dat had anders kunnen gaan als we maar met elkaar gepraat hadden, dus meis laat het niet zo ver komen en ga ervoor ;)

@annika: Wat fijn van je goede echo :D

groetjes lief

3. hallo iedereen

heb een nieuwe afspraak gemaakt de 19de bij de gyn voor de 4de echo
    en ik heb ook de24 ste een afspraak bij babyview.

groetjes

mijn vorige echo was super goed een zeer beweeglijk ding niet te doen

4. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Hansje wat een rotsituatie.
    Maar inderdaad denk ik dat hormonen een hoop met je doen...
    Stuur haar anders een kaart en schrijf daarin dat je het jammer vind hoe het gaat en dat je het anders had gehoopt...?

Sterkte.

1 keer per dag de lijst aanpassen is voor mij okee.

5. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Hallo, weer ff een berichtje uit de states.

Mironne wat akelig dat je niet kunt genieten op je werk. Dat uren aantal is natuurlijk schandalig, maar ja, je bent net begonnen en niet in de positie er iets aan te veranderen. Ik hoop dat je misschien toch nog iets leuks oppikt op je werk.

Hansje, praten werkt altijd verhelderend! Anders blijf je er maar mee lopen. Kost alleen maar energie.

Ik kom net thuis van de gyn. Ik kreeg eindelijk een compliment dat ik 3 pond ben gegroeid in een week! Dat ik eindelijk niet meer als een lijk er uit zie. Het hartje klopte weer als nooit tevoren. Ze deed nog een uitstrijkje. Ik moet over een aantal weken een test doen om te zien of ik een te smal bekken heb om natuurlijk te bevallen. Dit zit nl. bij ons de familie. Anders wordt het keizersnede.

Ik kwam thuis en de Fed-ex zat me op de hielen op ons oprijpad en hij kwam de kinderwagen brengen! En het is warm buiten en ik heb vreetaanvallen. Ik voel me vandaag erg gelukkig. Niet meer ziek, heerlijk! :D

6. hallo

zouden jullie even onze website willen testen aub

we hadden er de laaste dagen problemen mee omdat sommige mensen hem niet geopent kregen

wie wil en zin heeft mag iets in het gastenboek schrijven

als het lukt of niet lukt laat dna ff berichtje in mijn PB

groetjes

7. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Ellen, Hij doet het hoor ;) Wat een super mooie website :thumup: Ik heb ook meteen even een berichtje achter gelaten.

Susanna, fijn dat alles goed was bij de gyn. Super dat je je zo goed voelt en dat je zelfs alweer wat bent aangekomen. En de kinderwagen ook nog gekregen...topdag! :D

8. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Susanna,super dat alles goed was met jullie baby!
    Ben je nog zelf gereden naar de gyn?
    3 pond aangekomen,netjes! ;)

xxx simone

PS ik had net ook een vreet aanval,heb 3 kwart dropbal (van de kermis) naar binnen gewerkt!mjammie!

9. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ey dames.

hansje het is echt een rot situatie.
    Ik zit ook in zo iets alleen ging het over Youri dat schoonzus en zwager niet op decrematie zijn geweest en nog erom liegen ook.
    Ik zit nu ook echt me tijd af te wachten tot ik zeterug kan pakken

Trouwens ik wil ook vreetbuien ben intotaal al 10 kilo kwijt.
    Dadelijk word ik weer zo'n gratenpakhuis :(

Veel liefs annika

10. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    @ ellen: super leuke en mooie website hoor meis ! Alleen op de echo foto's van 8 weken geeft ie een fout op de pagina (maar misschien hadden jullie dat al ontdekt)

groetjes lief

11. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Is goed we passen de lijst wel aan aan het einde van de dag. Maar het voordeel zie ik in ieder geval wel Rolia dat ze pb sturen want ik heb nu dus al diverse pb'tjes gekregen van mensen die het in dit topic hadden gezet en het gewoon niet aangepast is (waarschijnlijk omdat het over het hoofd gezien is). En gisteren heb ik heel veel pagina's na moeten lopen omdat de lijst al een behoorlijke tijd niet aangepast was en zo dus alle pagina's na moest kijken of er nog afspraken of iets dergelijks bij moesten op de lijst. Vandaar dat ik dus ook met dit idee kwam. En ik wist ook niet dat ik vandaag overspoeld zou worden met pb'tjes :D anders had ik inderdaad ook wel de lijst later aangepast.

Let maar niet op mij (iedereen kan vandaag beter bij mij uit de buurt blijven :( ).

12. Meiden bedankt voor jullie begripvolle reacties! Ik heb net effe lekker gedouched en ga zo lekker m'n mandje in. Welterusten en tot morgen!

xxx

13. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Slaap lekker Hansje en tot morgen.

14. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Simone oohh heerlijk zo'n bal! Ik nam altijd zo'n rode wijnbal of zo'n grote snoepfopspeen. Zalig.
    En ja, ik heb nog zelf gereden ook! Kom nu net thuis van de supermarkt, ook alleen. Ben nu bekaf. Ga ff in de hangmat in de tuinliggen. Het is nu 20 graden.

Rolia ja ik ben erg blij met mijn 3, pondjes. ;)

Annika ik hoop zo dat jij je ook snel beter voelt meid.

15. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Dat pb-en bedoelde ik ook niet, dat vind ik (zoals ik gisteren ook zei) veel handiger. Maar het ging mij erom dat het nu na elke pb aangepast wordt.
    En hoezo kan iedereen beter uit je buurt blijven? Je komt niet onaardig over hoor :D En ik bedoel het ook niet onaardig ;)

Ik ga weer werken straks....fijne dag allemaal!

16. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Goedemorgen deze morgen..... :D

Wat is het toch heerlijk wakker worden als de zon schijnt, kan niet wachten tot het echt strand weer wordt...lekker elke dag op het strand
    na mijn werk....
    Gister 2e afspraak bij vk gehad en alles was goed bloed uitslagen waren
    goed, bloeddruk was goed en het hartje klopte prachtig.... :D
    Mag deze week een afspraak maken voor de 20 weken echo....
    Had ook nog gevraagd of het gebruik van Angelsound kwaad kon en hij
    vond het geen probleem.....gelukkig... ;)
    Ik ga volgende week stof voor de wieg kopen en als ik 20 weken echo
    heb gehad ga ik de rest pas bestellen en kopen...kan niet wachten :oops:

Nou iedereen een hele fijne dag vandaag en iedereen met een afspraak
    vandaag succes.... :thumup:

LIEFS nony

17. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Goedemorgen :D
    Het is inderdaad heerlijk als je wakker wordt en het zonnetje schijnt, daar wordt je weer een stuk vrolijker van.

Ik ben gisteren ook naar de vk geweest en hier ook alles goed. Bloeduitslagen, bloeddruk, hartje, alles oke.
    Ik mag ook een afspraak maken voor de 20 weken echo en ik kan ook niet wachten tot het zover is :D

18. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemorgen dames.

hier nog steeds misselijk en gammel bleh.

Vandaag zijn we 2 jaar getrouwd en ben 13 weken zwanger.

En we gaan niet eens wat leuks doen.

Veel liefs Annika

19. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ha meiden, jullie heb een hoop gekletst, heb niet alles bijgelezen, maar Annika: van harte gefeliciteerd met je trouwdag én met je mijlpaal van 13 weken! Super! Alleen jammer dat jullie er niks aan doen, ach, verwen je hem toch lekker met eten, dat doet het altijd goed bij een man haha.

Hier gaat alles nog steeds harstikke lekker, ik voel me goed en ben ook vrolijk, maar dat komt idd omdat het zonnetje ook zo gezellig schijnt! Gister had ik een verjaardag en vanavond weer, dus dat is wel gezellig!

Vraagje: krijgen jullie je jassen nog dicht? Ik draag nu nog een leren winterjas die ik nu nog wel aankan ivm het weer, maar ik krijg hem steeds moeilijker dicht, maar heb al gegoogled op positiezomerjas en daar kwam niks uit, ja vesten, maar dat bedoel ik niet. Hoe lossen jullie dit op?!

Fijne dag allemaal,ik ga ff met het hondje wandelen!

20. just the2 of us

just the2 of us Actief lid

30 dec 2007
    190
    0
    0
    dat lekkere weer maakt indd een hoop goed :D
    nu nog van die verschrikkelijke misselijkheid af. zetpillen helpen nog niet echt.. hoop zo dat het na de 12 weken beter word. dinsdag hartje luisteren bij de verloskundige. ben benieuwd. :D

Deel Deze Pagina