Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Nee, ben helaas nog niet gerust gesteld en heb nog af en toe huilbuien, helaas is mijn baas ook een beetje raar bezig. Maar ik ga nu proberen om het helemaal van me af te zetten. Het is het allemaal niet waard.

Is wel een heel goed idee van jou Audrey om via marktplaats zoiets allemaal te kopen alleen ben ik daar nu een beetje laat mee. Moet morgen al op kinderverjaardag ;)

2. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Mironne wat een afgrijselijk verhaal! Deze persoon is letterlijk ziek in het hoofd en heeft hulp nodig. Tsja internet blijft leuk maar ook uitkijken geblazen!

3. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Wat een ziek persoon zeg, Mironne :confused: ! Bah!

Maar Ischa, dat van die vrouw die toen was overleden hier op het forum, was dat die ene met die tweeling?! Ik heb me daar toen echt nog zo druk om gemaakt joh! Wist helemaal niet dat dat niet echt was?!

Ongelofelijk toch hè?! Hoe mensen misbruik maken van fora's , en waarom eigenlijk?! Beetje triest....

Meiden, ik ga slapen, truste!

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hallo allemaal,
    ik schrijf niet elke keer mee,maar lees wel,dus ben er nog wel hoor! ;)
    Fijn al dat goede nieuws weer,en fijn TImzijnmama dat je het hartje gehoord hebt!
    Bij mij gaan ze het maandag weer proberen!

Dat verhaal vind ik echt ziek,zo'n persoon heeft echt hulp nodig als je dat verzint.

Ik heb weinig nieuws eigenlijk,kan nog steeds niet slagen voor een positiebroek met buikstuk in mt 50,echt een ramp.

Allemaal een fijn weekend!

5. vke

vke Actief lid

16 feb 2008
    147
    0
    0
    Onderwijzeres
    Gent (België)
    Dag dames,

nu moet ik toch even mijn verhaal doen hoor. Ik heb al een aantal dagen niets meer geantwoord op dit forum, ik was zo ongerust over die eerste echo. Wel, die eerste echo was dus gisteren.

Die gynaecoloog was dus aan het zoeken naar de baby om die op de monitor te brengen en plots zag ik zijn gezicht heel zorgelijk worden ... Alsof hij dacht "oei wat voor nieuws moet ik hier nu brengen". Ik dacht echt dat hij ons slecht nieuws ging vertellen maar plots zei hij: "jullie hebben wel jullie best gedaan, ze zijn met twee!". Een tweeling! Het moet echt nog doordringen hoor, mijn gedachtemolen staat niet meer stil sinds dan.

Het belangrijkste is natuurlijk dan alles in orde is met de beebjes, allebei springlevend zei hij, en ook de nekplooimeting was goed (gelukkig maar, want met een tweeling kan je blijkbaar geen andere tests doen zoals vruchtwaterpunctie, maar met een goede nekplooi zouden we dat sowieso nooit gedaan hebben).

Toch ongelofelijk hoe je, als je die eerste beelden ziet, op slag verliefd wordt hè. Het zal praktisch allemaal wat moeilijker worden maar daar ga ik me nu niet teveel zorgen om maken ... en gewoon genieten van dit verwarrende gevoel ...

Mironne, wat een vreselijk verhaal zeg. Die persoon heeft volgens mij dringend hulp nodig!

Timzijnmama: fijn dat je het hartje zo goed hebt kunnen horen!

Xje
    Veerle

6. Mironne: Inderdaad een ziek verhaal zeg. En wij allemaal meeleven.

Timzijnmama: Fijn dat je het hartje hebt gehoord. Ik moet aankomende woensdag voor mijn eerste controle bij de vk. Denk je dat zij nu ook het het hartje kan horen? Dan ben ik bijna 12 weken.

Vke: Jeetje wat een verrassing! Maar gefeliciteerd! Zal wel effe schikken zijn denk ik.

Verder heb ik niet zoveel te melden eigelijk. Alles gaat goed. Heb alleen de laatste twee nachten last van rare dromen. Zal er wel bij horen.

Fijn weekend allemaal!

xxx

7. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Goedemorgen,

Mironne,jezus wat een verhaal!Sommigen mensen zijn echt ziek.bah.

Vke,wauw een tweeling gefelicitterd!Super leuk nieuws zeg!

Timzijnmama,jij bent nu ook wel helemaal gerust,nu ze het hartje zo snel hebben gevonden.

Is dat verhaal niet waar van dat meisje wat toen is overleden aan zw vergiftiging,hier op de site?Die van de tweeling?Dat meen je toch niet.
    Ik was er toen stil van,maar nu weer.

Ik zie eindelijk verandering in mijn buik,er begint vorm in te komen.

Jullie nog plannen voor het weekend,ik krijg vandaag mijn 2 neefjes te logeren,wou naar de speeltuin gaan,maar het weer is niet echt super.

groeten Simone

8. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    goedemorgen meiden
    ik heb een vraag aan jullie misschien weten jullie
    dat
    ik ben zo verkouden
    kan haast niet praten zo last van de keel en hoofd en nekpijn
    en mijn neus verstopt
    weten jullie misschien wat ik wel en niet in mag nemen
    tot nu toe heb ik niks gehad
    bedankt meiden

9. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemorgen allemaal.

Veerle allereerst van harte gefeliciteerd een 2 ling echt gaaf.

Wendy je mag gewoon neusspray, en hoestdrank en paracetamol pakken.

Veel liefs Annika

ps iedereen die ik vergeten ben sorry.

10. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Goeiemoggel!

@ Ischa, iets met glitters en roze valt altijd in de smaak. Hebben jullie een action? Daar hebben ze super dingen voor meisjes. Bv een prinsessenvriendinnenboek voor 2 euro. Ook kan je denken aan een kroontje, toverstafje en princessenketting. Te koop bij Hennez en Mauritz.
    In de speelgoedzaak hebben ze er ook nog muiltjes bij.
    Misschien een princessenjurk.
    Stickers of een stickerboek.
    Een knutselpakket (lijm, plaatjes, papier, schaar, stiften, etc.)
    Elastiekjes voor als ze lang haar heeft
    Een leuk shirt of rokje
    Heb je er wat aan?

@ Allwoman, wat vervelend dat je geen broek kunt vinden! Heb je al op wehkamp, neckerman otto etc gekeken?

@ Vke, van harte met je goede echo en met het goede nieuws! Wow zeg, super hoor een tweeling!
    Zit het in de familie?

@ Hansje, bij mij konden ze het hartje met 12w en 5 dagen niet horen...
    Die rare dromen horen erbij. Hoe vervelend ook. Ik droomde vannacht dat het zoontje van mijn vriendin (amper een maand oud) begraven werd...

@ Wendyy, volgens mij mag je wel paracetamol, maar verder niet zoveel (of niets) keelsnoepjes dan maar?

11. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Ik weet zo net niet of je neusspray en hoestdrank mag?

12. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Wendyb ik heb gewoon neusspray van de DA Xylometazoline 1,0 mg die mag je gewoon hebben, staat in de bijsluiter en met toestemming van de apotheek en HA (heb nagevraagd), NIET langer als een week gerbuiken!

13. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Kijk zo leer je nog eens wat :D

14. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ik heb ook nagevraagd bij de huisarts en apotheek en die gaf Maarten dat mee dat kon je gewoon gebruiken geen probleem.

Ik heb bijholte ontsteking gehad 2 weken terug.

Veel liefs Annika

15. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Hee allemaal!

Ik geloof dat mijn misselijkheid over is! Heb er nu sinds een paar dagen helemaal geen last meer van. Heb nog wel dat ik in bepaalde dingen absoluut geen trek heb, maar ik eet nu wel redelijk normaal :D Ik hoop dat het met degene die nog wel (erg) misselijk zijn snel beter wordt!

Ik zie nu dat bijna alle banners al voorbij de 12 weken zijn! Ik vind echt dat we snel gaan met zn allen! Voor we t weten zijn we allemaal bevallen :p :D

@ vke: een tweeling, wow :D Leuk wel, maar vast ff schrikken, krijg je er 2 tegelijk 8)

Over mensen die schokkende verhalen vertellen op internet die niet waar blijken te zijn, dat vind ik ziek, k snap de lol er niet van :(

Ik wil trouwens nog steeds graag een angelsound,maar mijn mannetje is niet om te praten :x :p
    Ik kan niet wachten tot ik de baby voel bewegen! Mijn moeder voelde ons allemaal bij 14 weken al, ook de eerste. Is wel snel he, maar dat wil ik ook wel :D

16. vke

vke Actief lid

16 feb 2008
    147
    0
    0
    Onderwijzeres
    Gent (België)
    Vreemd genoeg zit het helemaal niet in de familie, noch langs mijn man zijn kant noch langs mijn kant; we zijn bij mijn weten de eerste. Gewoon een toevalstreffer!

Ook wel bizar dat we allebei natuurlijk wel schrokken maar op de een of andere manier toch niet echt verbaasd waren ... alsof we allebei een voorgevoel hadden ...

17. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Vke: gefeliciteerd super joh,dat gaat vast wel goedkomen allemaal,julie hebben nog even de tijd om aan het idee te wennen.;)

Neusspray mag wel,maar zoutoplossing kan zonder problemen.
    de echte neusspray mag je niet langer dan zoveel dagen achter elkaar gebruiken,ik dacht 5
    .en bij andere dingen gewoon even in de drogist zeggen dat je zwanger bent;)

18. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Jeetje, jullie gaan zo hard hier haha kan jullie amper bijhouden!

vke, een tweeling wow! Zijn ze 1 eiig of 2 eiig? Poeh hey, even schrikken natuurlijk, maar super leuk!

Kiezeltje, wat fijn dat je misselijkheid over is! Hier wordt het ook iets minder, ben nog wel misselijk maar heb al een paar dagen niet meer gespuugd!

En dat mens dat zo heeft gelogen en verhalen op heeft gehangen... Dat snap ik echt niet (gelukkig maar, dan zou ik ook gek zijn!). Maar wie gaat er nu zoiets ergs verzinnen zeg? Ik had van een ander meisje gehoord, dat haar vriendin had gezegd dat ze 4 kinderen was verloren, allemaal te vroeg geboren enzo. Vond dat zo erg voor haar! Want ik weet hoe het voelt om een kindje te verliezen... Bleek dat ze het allemaal gelogen had! Kon haar wel wat aandoen om zo misbruik te maken van andermans verdriet!

Wou nog meer schrijven, maar ben het weer kwijt hmpf... Nou dan wens ik jullie maar een fijn weekend he meiden!

19. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Vke, wauw een tweeling! Wat geweldig! Gefeliciteerd met je dubbelgoede echo.

Mironne, ongelooflijk dat er mensen zijn die dat leuk vinden, om zulke verhalen te verzinnen.
    Ik heb dat ook gehoord van dat meisje hier op het forum die haar zw.vergiftiging verzon en daarbij dat ze dood ging.

Kiezeltje, lekker he dat bijna iedereen nu de eerste drie maanden voorbij is. Ik voelde mijn dochter ook bij iets minder dan 14 weken en mijn zoon bij 17 weken. Nu ben ik bijna 16 (morgen) en heb nog niets gevoeld.

Hansje, wat een vreselijke dromen kun je hebben 's nachts, he.

Wij zijn gisteren heerlijk uit eten geweest. Vanmorgen lekker uitgeslapen. Vandaag even niks en morgen de verjaardag van mijn broertje.

20. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    mensen,ik had al een topic geplaatst bij zwangerschap..en geloof het of niet,..ik meen echt al af en toe een frummeltje te vinden...ongelooflijk maar niet onmogelijk! ;)

bij mijn dochter voelde ik het heel duidelijk met 14,5 week,en ik ben er nu van overtuigt dat het geen darmen zijn,dat voeld heel anders..bij een ander zou ik ook gezegt hebben dat die harstikke gek is! ;)(maar ik heb dan ook nooit het tegendeel beweerd...)

over dat verzonnen verhaal,..dit gaat niet over de tweeling die is overledenn de julimama's he,das wel waar toch?
    Wat dat betreft is internet zo eng,je weet nooit met wie je te maken hebt.

Deel Deze Pagina