Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vke

vke Actief lid

16 feb 2008
    147
    0
    0
    Onderwijzeres
    Gent (België)
    Dat kunnen ze blijkbaar nu nog niet zien ... ben zelf ook wel benieuwd!

2. Chris81

Chris81 Actief lid

29 okt 2007
    252
    0
    0
    leuk zeg vke! een tweeling..

even over de hoestdrank, ik heb het vorige week ook gewoon gebruikt, met tijm erdoor om de boel te verzachten, en neusspray mocht ook gewoon.. beterschap

3. brennmgn

brennmgn Lid

12 apr 2008
    72
    0
    0
    nijmegen
    hi kiezeltje!

kijk anders voor een 2e hands angelsound op marktplaats!

4. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Dat is toch geweldig dan?!

@ Kiezeltje, wat fijn dat de misselijkheid over is! Lekker genieten nu.
    Ik voelde Tim met 18 weken (pas) en heb nu soms ook al het idee wat te voelen!

@ Vke, helemaal bijzonder dan! Wat een geschenk zeg.

Ik heb dan bijna geen kwalen (gehad) ik heb nu wel wat en daar ben ik mooi klaar mee. Ik heb al een paar dagen last van mijn pink/pols/arm. Nu zei de vk gisteren dat het waarschijnlijk het tunnel syndroom is en dat ik daar voorlopig niet meer vanaf ga komen... Nou het is wel te hopen, want het doet verrekte zeer. Iemand ervaring mee of verhalen over gehoord?
    Bij Tim had ik op het einde wel een gevoelloos stuk op mijn hand en een paar vingers, maar dat kwam vooral door vocht.
    De vk zei dat ze het ook wel vroeg vond, maar dat het ook kwam omdat ik weer zo snel (?!) zwanger was geraakt. Ze zeggen toch 9 mnd ontzwangeren? Ik ben een jaar niet zwanger geweest.... Nou ja, ieder zo zijn mening.

5. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    TzM, ik heb het ook gehad tijdens de vorige zw.schap. Het ging een paar weken na de zw.schap ook vanzelf weer over. Maar bij mij het het inderdaad ook te maken met het vasthouden van vocht. Het zou wel raar zijn als je nu al vocht vast houdt. Maar misschien ben je er sowieso wel gevoelig voor en is het nu in combinatie met je zwangerschap weer op komen zetten? Ik bedoel er zijn ook genoeg mensen die het hebben en niet zwanger zijn.

Allwoman, fijn gevoel dat je de baby weer voelt. Ik kan niet wachten...
    En het is trouwens geen verzonnen verhaal van de tweeling van de juli-mama's hoor

6. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    vke: Wat een verrassing moet dat zijn zeg! Gefeliciteerd meis :D , een tweeling! Wow, wat leuk!

7. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Hee meiden, ik ben er ook nog hoor!

Als eerste, Vke, van harte gefeliciteerd met je tweeling! Wow, kan me voorstellen dat dat even omschakelen is zeg! Maar helemaal super voor je!

Over de angelsounds, ik gebruik hem niet dagelijks, maar zo af en toe krijg ik even zo'n onzeker momentje, zo van, het zal toch nog wel goed zijn he?! En dan luister ik ff en dan ben ik weer gerustgesteld. En ik zit ook geen half uur te luisteren hoor, gewoon ff een minuutje of zo en dan is het weer klaar, ben ik weer rustig!

Ischa, nog ontwikkelingen omtrent je arbo-arts? Ik vind het schofterig zeg, zoals je behandeld bent! Ik hoop dat het straks allemaal mee mag vallen!

Vandaag had ik even een momentje voor mezelf, ben niet verdrietig of zo, maar even een moment waar ik bij stil wou staan: vandaag zou ik eigenlijk uitgerekend zijn! Wel raar hoor, eigenlijk zou je nu een kindje hebben of zeer binnenkort verwachten en nu komt ie gelukkig wat later, maar ja, het gaat toch even door je heen.

Maandag mag ik naar de vk en ik hoop dat ik bij hun ook het hartje kan horen, lijkt me super! Ga gelijk ook even vragen wat er aan die spierpijn in mijn billen gedaan kan worden, want lopen doet echt zeer op een gegeven moment en dat is niet handig als je lopend werk doet! :( Ben benieuwd wat ze zeggen.

Nou was er nog iets waar ik op wou reageren.....oh ja, denk denk. Namen. Pfff valt niet mee. Wij hebben wel een paar leuke in ons hoofd, maar nog geen definitieve namen. Ook vinden we het voor een jongen veel moeilijker dan voor een meisje. Gelukkig nog een paar maanden de tijd om eraan te werken hihi.

NOu meiden, fijne dag allemaal!

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Wij hebben al namen, sterre voor een meisje en sverre voor een jongen

9. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Sterre vind ik leuk voor een meisje Zico! Alleen is die naam al vergeven bij ons, dat is soms zo jammer, heb je leuke namen en dan moet je er weer rekening mee houden of die niet al voorkomt in je vriendengroep....

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    bij ons is deze naam nog niet voorkomend, we hebben m'n zus al op de hoogte gebracht van onze namen, want ze moet volgende maand bevallen. Deze 2 namen hadden we al van onze vorige zwangerschap gekozen.

Yes heb 2 weekjes vakantie. Donderdag vetrek ik op vakantie.
    Heerlijk ;)

11. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Goedemiddag meiden,

Zo net wakker na mijn eerste nachtdienst, pppfff was niet makkelijk vannacht, ik moest echt mijn best doen wakker te blijven.

@zico, een fijne vakantie toegewenst :D

@veerle, wat gaaf zeg een tweeling, van harte gefeliciteerd :D

@allwoman, ik voel de baby ook al sinds een week, ik herken de "plopjes" van toen ik van Nynke zwanger was. Ik voel ze niet elke dag, maar af en toe eens. Leuk he om je baby al te voelen.

@mariaatje, lijkt me inderdaad wel even moeilijk als je vandaag uitgerekend zou zijn, veel sterkte meid.

12. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    @ mariaatje, ik kan me voorstellen dat het even een dag is om bij stil te staan...

Zit echt met het dillema wat te doen met die naam hoor. Ik kan toch moeilijk aan die vriendin vragen of ze het nog steeds een leuke naam vindt, dan weet ze meteen dat ik ook zoiets wil doen. Maar aan de andere kant, straks vind haar vriend het toch niets. Ow, ik vind het zooo moeilijk wat we daarmee moeten!

13. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Maria: dikke knuf voor jou meis, toch is dat ff moeilijk zo'n dag als vandaag.... Denk aan je..... (morgen weer een uitgebreide mail, goed?! ;) )

Zico: leuke naam, Sterre! De dochter van m'n beste vriendin heet zo, 't is echt zo'n lieverd! Fijne vakantie trouwens!

Tam en Allwoman: wat leuk dat jullie de beebjes al kunnen voelen zeg! Ik kijk er naar uit dat ook bij mij het moment daar is dat ik de kleine voor 't eerst voel! M'n placenta ligt achterin m'n baarmoeder, dat zou gunstig moeten zijn toch?! (alhoewel ik er op reken dat het minimaal nog een week of 6 gaat duren eer het zover is hoor ;) )

Zo, ik heb net ff lekker gedouched en ga me nu optutten. We gaan straks gezellig uit eten met m'n ouders, zussen, hubbie en schoonzus. Lekker naar de pizzeria, heb er zin in!

Meiden, fijne avond allemaal!

14. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    he meiden,wat fijn dat ik niet de enige ben zeg die al zo vroeg wat voeld,vandaga ook weer een paar keer dus ben er echt heel zker van nu,..over ene week of 2 zal ik wel echt een plop voelen,het is nu een soort gekietel. zeg het ook tegen niemand in mijn omgeving,want die verklaren me voor gek denk ik,mijn mannetje vind het alleen maar mooi.

Ik heb bij miss etam,prenatal,Otto,neckermann en whekamp gekeken voor een broek mt 50 met buikstuk...kan het niet vinden,ja of het is underbelly,en dat is niks met mijn figuur.

Naen komen we ook niet uit de namen waar ik mee kom (en ik ben de enige die met namen komt) vind hij weer niet wat.zucht!

15. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Veerle, wat leuk zeg! Een positieve schok zou ik zo zeggen. Gefeliciteerd meid!

Maria, ik snap je helemaal. 3 januari was ik uitgerekend van mn eerste zwangerschap en ik heb er toen ook heel bewust bij stilgestaan. 23 juli was de uitgerekende datum van mijn tweede zwangerschap. Lijkt me helemaal dubbel, omdat ik dan al flink zwanger ben. Denk er maar lekker aan hoor, morgen mag je weer gewoon happy zwanger zijn van dit kindje, vandaag denk je aan je vorige zwangerschap. Helemaal logisch!

Zico, lekker vakantie! Geniet ervan!

Ik denk (weet het niet zeker) dat ik gisteren ook misschien wel de kleine gevoeld had. Ik lag op de bank en voelde een soort "bubbel"in mn buik, maar het was echt niet van mn darmen. (ben darmpatiënt, ken alle verschillende soorten pijn, kramp en borrels in mn darm ;) ) Ik dacht gelijk, dat is de baby! Een half uur doodstil gelegen of ik het weer voelde, m aar helaas. Vandaag voelde ik weer zoiets, maar nu ging ik twijfelen. Vooral omdat het me voor een eerste zwangerschap zo vroeg lijkt! Nou ja, ik hoop dat het de baby was en het nog veeeeel vaker te gaan voelen. :)

16. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    @ zena, het kan best hoor! Lekker van genieten.

@ allwoman. Ken je geen naaiwonders? De moeder van een vriendin van me doet het zelf voor haar dochter met 'normale' broeken. Daar knipt ze dan de voorkant uit en zet er een stuk stof in. Is dat een idee?
    Succes....

17. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Ben benieuwd wanneer ik de baby ga voelen.
    Vandaag mijn alereerste positiekledingstuk gekocht,een grijs jurkje bij de prenatal.Echt super leuk!

Joli,veel plezier bij de pizzeria!

Allwoman,lijkt me erg vervelend als je geen positie broeken kunt vinden in je maat.

Zena,gaaf hoor dat je de baby hebt gevoeld!

vanavond heerlijk op de bank hangen,groeten uit de rimboe kijken!

groeten Simone

18. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Vke van harte met de tweeling! Ben erg benieuwd of het 1- of 2-eiig is.

Ik voel nog helemaal niks in mijn buik. Geen ploppen, geen belletjes, niks. Maar ik las dat het bij de 1e wel 5 maanden kan duren voordat je wat voelt.

Tim ik zou toch echt aan je vriendin vragen over de naam. Kan nooit last.

Simone, groeten uit de rimboe keek ik ookaltijd. Vorig seizoen deed er oud-schooljuffrouw mee met haar man en 5 dochters. Wilde een van die stam mannen met een van die dochters trouwen haha! Ik woonde in NL altijd in Westfriesland N-H.

Net bij mijn schoonmoeder geweest en we hebben plannen om naar de Grand Canyon te gaan in mei! Ik hoop echt dat het doorgaat.

Fijne zondag!

19. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedeavond meiden

Ik zag dat jullie over namen hebben gehad ik vind Senna erg leuk voor een meid maar manlief niet :S
    voor een jongen hebben we eigenlijk nog niks maar ben er verder ook niet mee bezig pas als ik de 24 weken voorbij ben.

Verder heb ik voor het eerst sinds weken warm eten op :D
    en heb zelfs tussendoor niet geslapen ben zelfs bij me ouders de stad ff ingeweest leuke hydrofiele luiers gekocht bij de Hema.

Nu ben ik gebroken maar voldaan.
    Sorry voor dit echo berichtje maar weet verder niks meer.

Veel liefs Annika

20. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    Vke een tweeling wat leuk!
    Namen zijn we ook nog lang niet over uit!Voor een meisje denk ik aan Lieke en een jongensnaam kan ik helemaal niet bedenken al dacht ik echt dat we weer jongen zouden krijgen,maar ga nu wel twijfelen.
    heb ook al een paar keer gedacht dat ik de kleine voelde,maarja is nog wel vroeg,van Roan vernam ik wat bij 15 weken.Maar is zo raar bobbelend gevoel,zijn niet de darmen!

Deel Deze Pagina