Susanna,dat heb ik gezien.Lachen he,dit jaar doen er ook weer leuke families mee. Hoe voel je je?Nog steeds goed? Annika,Senna kan voor alebei,ik ken namelijk 2 jongens die net zijn geboren en die heten ook allebei Senna. wij weten de namen al sinds we verkering kregen,we hebben het er toen over gehad (8 jaar geleden) en ik had een meisjesnaam die mijn man ook heel leuk vond,en mijn man had een jongensnaam die ik ook heel leuk vond. Dus daar waren we toen al binnen 5 minuten over uit,en nu hebben we nog steeds dat het die namen worden. Dus dat is makkelijk. groeten Simone
Timzijnmama: zal het zeker eens overdenken maar geef de moed nog niet op! (anders voel ik me helemaal zo'n apparte)
Simone, wij hadden ook al namen, maar daar zijn we nu dus helemaal van af. En de enige jongensnaam die voldoet aan onze "eisen"en we ook nog allebei leuk vinden, Lucas, is "ingepikt"door mijn neefje en zn vriendin, tsja...die bevalt eind juli. Annika, gaat de goede kant op he, goed zo! Hou zo vol meid! En wie was het ook alweer met een vriendin met dezelfde naam? Ik zou het er is over hebben. Misschien is ze er allang vanaf gestapt of vind ze het geen enkel probleem. Kan je een hoop hoofdbrekers schelen als je het gewoon is uitspreekt denk ik. Meiden, ik ga slapen. Welterusten!
Dat wat ik bedoelde over het verhaal dat niet waar was gaat over Lieselotje1980, was eind oktober. Morgen ga ik even verder terug lezen en zal ik weer reageren maar nu lekker naar bedje.
Goeiemorgen Hier ook geen misselijkheid meer Kan alleen sinds ik zwanger ben niet meer uitslapen Ben constant vroeg wakker Hebben meer meiden daar last van? Vke....een tweeling, gefeli Allwoman.....Lastig dat je geen broeken kunt vinden. Ik heb er eentje bij Miss Etam weg (maar ja, das maatje 46 en een underbelly) en mijn andere 3 broeken heb ik van Marktplaats voor 15 euro samen 8) Ook ik heb soms het idee dat ik beebje voel. Helemaal beneden dat gekietel...maar ja....we zullen zien. Namen hebben we hier al, en voor zover ik het weet zijn die nog niet in gebruik bij familie en vrienden.
mironne en de andere meiden bedankt voor jullie reactie ga morgen meteen naar de stad vandaag voel ik me wel wat beter maar toch nog wel beroerd hahha bedankt meiden
Goedemorgen iedereen, Vke, gefeliciteerd met de komst van jullie 2ling. Dat lijkt mij zo'n leuk maar ook weer schokkend nieuws, je bent er niet op voor bereid. Super! Met de namen in het begin had ik een jongens naam en daar was mijn man het mee eens, maar nu heeft ie weer zoiets van "nee" toch eigenlijk niet. En de meisjes naam die hebben we wel, soms twijfel ik. We hebben nog alle tijd, we komen er wel aan uit. Groetjes Audrey
Yep heb ik ook last van. Kon eerst altijd uitslapen tot 11/12 uur. Nu ben ik standaard tussen 9:00 en 9:30 wakker
Goedemorgen meiden! Kus: hier nog een ex-uitslaper hoor! Vanochtend was het weer half 9, en dat terwijl ik weer eens lekker ouderwets zou kunnen uitslapen vandaag ...... Maar goed...we hebben wat aan onze dag zo, zullen we maar zeggen ! Annika: Wat fijn dat je weer een warme maaltijd hebt kunnen eten gisteren joh! En ook nog ff de stad in geweest....Klinkt al een stuk beter meis! Ischa: dus toch dat verhaal ja, heb er totaal overheen gelezen dat dat niet waar bleek te zijn dan! Ongelofelijk dat je over zoiets ernstigs zo hard kunt liegen zeg :x Wat namen betreft komen m'n man en ik niet echt op één lijn... Qua meisjesnaam sneller dan jongensnaam, dat wel. Ach...we hebben nog een kleine 6 maanden te gaan, toch?! Het gaat vast goed komen
VKE: Meid wat geweldig! Tjonge, volgens mij viel je steil achterover of niet (scheelde volgens mij dat je al lag, ivm de echo ) van het nieuws! Heb je al een beetje het besef? Zo wij zijn gister heerlijk uit eten geweest met een stel vrienden, daarna nog ff geborrelt, was om half 1 thuis met manlief, maar ook helemaal munt, gelukkig konden we vandaag uitslapen, Milan sliep bij oma! Wat namen betreft zijn wij er al uit, maar dat houd ik nog even lekker geheim! Eerst nog 6 weken geduld voor het geslacht...
Ha! Hier is het uitslapen ook al een tijdje afgelopen...eigenlijk al vanaf het begin dat dit niet meer lukt...hooguit 08uur! Ik merk dat ik ietsiepietsie meer energie overhoud aan het eind van de dag...jippie! Wij hebben waarschijnlijk al een meisjes naam, tenzij we in de tussentijd een nog leukere tegenkomen..een jongens naam hebben we ook maar volgens mij gaat die nog wel veranderen. Onze 20 weken echo zal waarschijnlijk net is de week zijn dat we op vakantie gaan (14 juni) en we willen graag het geslacht weten...dus op vakantie kunnen we dan al lekker 'open en bloot' het over ons meisje of jochie hebben....zooo leuk! Dit weekend voor het eerst mijn zw broek aangehad...super! En we hebben gister via marktplaats onze babymeubeltjes opgehaald...YES! Dinsdag voor intake bij vk en ze heeft tijd vrij gemaakt voor het luisteren naar het hartje...we zijn zo benieuwd! Volgens mij is het meerendeel hier aan het opknappen met misselijkheid, is het niet...fijn hoor! En een tweeling erbij...ook zulk fijn nieuws! Nou heel verhaal...kan beter wat vaker komen posten..dat reageert ook makkelijker
Kus: fijn dat je ook niet meer misselijk bent! Ik heb toevallig vandaag een broek besteld bij whekamp...een zwarte stoffen stretch in 48,kijken of ik erin kom. Underbelly kan ik met mijn (eigen vetbuik haha) buik echt niet hebben en die buikstukken lijken er wel uit te zijn! Binnenkort wil ik kijken bij de H2M weet niet hoe groot die gaan,online niet veel keus. Ik ben altijd een slechte slaper geweest en altijd rond 6 uur wakker,wat ik niet erg vind. Moet sinds kort NOG vaker na de wc s'nachts,vaak al om de 2 uur!
Kus, fijn dat je niet meer misselijk bent. 7u30, bah, da's wel erg vroeg. Ik slaap in het weekend ongeveer tot 8u-8u30, daar waar ik vroeger makkelijk pas om 9u30 tot 10u wakker werd. Allwoman, lastig met die broeken zeg! Ik ben gisteren met mijn mama naar de premaman geweest (weet niet of dat in NL ook bestaat) en we hebben daar twee broeken en twee BH's gekocht. Wat zitten die broeken gemakkelijk zeg! Triessie, leuk dat je onbekommerd over je jongetje of meisje zal kunnen spreken zonder dat je het risico loopt dat iemand je hoort! Mironne wat een leuk prentje, ik heb het meteen als bureaubladachtergrond ingesteld! Hier ondertussen al wat bekomen, ik ben sneller aan het idee gewend geraakt dat we een tweeling krijgen dan ik zelf verwacht had. De reacties uit onze omgeving zijn wel leuk. Mijn mama moest erbij gaan zitten, ik dacht echt dat ze ging flauwvallen; ze was zodanig geschrokken, opgelucht (met de goed echo) en blij tegelijkertijd. Ik heb ondertussen ook wat fotootjes in mijn album gezet. Over namen hebben we het eigenlijk nog niet echt gehad ... misschien beter wachten tot we het geslacht weten want anders moeten we 3 scenario's voorzien, haha! Enfin ik moet dringend wat lessen beginnen voorbereiden, ik ben er dit weekend nog niet toe gekomen ook maar iets voor school te doen (en als ik op dit forum begin te lezen kan ik er maar moeilijk mee stoppen, wat verslavend!) Xje Veerle
Het is hier nu 07.30 dus ook ik ben vroeg wakker. Normaal kan ik op zondag zo tot 11 uur liggen, dat zit er niet meer in. Maar ikmoet wel overdag nog een tukkie doen anders houd ik het niet vol. Voornamelijk omdat ik nog steeds aan het herstellen ben van de ziekte. Simone, ja ik voel me echt stukken beter! Heerlijk hoor! Gister lekker met manlief junkfood gegeten, zalig! Was veel te lang terug. Het vreselijke irritante met namen in de VS is dat ze allemaal worden afgekort. William wordt Bill, Lucas wordt Luke, Anthony wordt Tony en ga zo maar door. Ik vind dit mooie namen, maar niet die stomme afkortingen! Met meisjes precies hetzelfde. Mijn schoonmoeder heet Mary-Ann en iedereen (behalve ik) noemt haar Mac. Ik denk dan aan een hamburger. Tsja, amerikanen. Mironne wat heerlijk! ff lekker tijd met je man alleen. Was vast genieten Vandaag naar de 'mall' trouwringen ophalen. Groetjes!
yep! jullie waren ZO overtuigend op hyves..... uitslapen is hier ook out of the question..... damn! en doorslapen trouwens ook! word er gek van! 2 x per nacht eruit om te plassen is meer regel dan uitzondering! ak vrijdag afspraak voor geslachtsbepaling! spannend! ben zo benieuwd..... grtz!
wij gaan naar zutphen, is tussen jou & mij in! die doen het wel vanaf 16 wkn! is voor ons ong. 3 kwartier rijden, dus voor jullie ook zoiets! wij hebben dat er wel over, valt wel mee toch? ik ga echt niet zitten w88 tot de 20 wkn echo op 14 mei! kijk anders ff op de site: www.ballio.nl grtz bren!
hey meiden tijdje geleden dat ik hier nog schreef, maar ik lees wel elke dag mee . - over uitslapen tijdens het weekend: lukt me ook niet meer. Ik moet steeds plassen rond 7u en daarna lukt het me nog wel om wat te soezen, maar echt slapen? Neen. - over zwangerschapskledij: ik heb een broek gekregen van een nichtje, heb er eentje gekocht van Noppies en eentje van Esprit. De prijs viel me wel wat tegen...In de andere ketens heb ik bitter weinig gevonden en wat er was, stond me meestal niet aan. - over namen: de achternaam van mijn vriend begint en eindigt met een "s". Alle voornamen met die beginnen of eindigen met een "s", vallen voor mij af. Vaak zijn dat namen die ik echt mooi vind, zoals Lucas of Simon. Ik moet immers steeds denken: wat als ons kindje gaat slissen en dan minstens drie keer een "s" moet uitspreken als men zijn naam vraagt. Misschien overdrijf ik, maar toch . - over geslacht: ik hoop bij de 16 weken controle al iets meer te weten, anders bij de 20 weken echo dan maar. Wij gaan geen extra echo doen op dit moment. Uitslag van combinatietest was zeer goed: een kans van 1:3000 op Down.