Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hey mama's in spe;

Allemaal van harte gefeliciteerd. Een jaar geleden wist ik ook net dat ik zwanger was en ben inmiddels al een supertrotse mams!
    Het gaat achteraf allemaal heel snel.
    Geniet van elke dag, want het is een prachtig geschenk! Ik mis mijn buik nog regelmatig!

Liefs okt mama '07

2. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    @Semmi: Oh joh! Had ik niet eens gezien :oops: .... Laat maar lekker staan ook! Is des te meer een bevestiging dat het dit keer gewoon helemaal goed gaat komen :thumup: ! Over 8 maandjes zijn wij gewoon met z'n allen trotse mama's ;)

Vanmiddag heb ik van m'n moeder een rompertje gehad, zo onwijs cute :D ! Met lange mouwtjes, maatje 56.... Ik ben er echt superblij mee! Geeft me weer een extra beetje meer geloof!

Erg hè?! Deze weken :( , we moeten elkaar er maar gewoon doorheen slepen met z'n allen. Vind het wel fijn dat ik niet de enige ben die zo vaak naar de wc gaat, 1000x per dag onzeker is, maar toch ook heeeeel erg dankbaar en blij! Kan niet wachten tot de 26ste! Dat wordt volgens mij voor heel veel van ons een spannend weekje trouwens hè?!

@Monique: Welkom meis! En jij ook gefeliciteerd!

3. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    @Elvira: Bedankt voor je lieve woorden! Fijn om zoveel leuke reacties van de oktobermama's 2007 te krijgen ;)

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    OKTOBER 2008 MAMA'S

1 OKTOBER

1.Gerlinde....31 jaar...1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf ?
    2Truus1980....28 jaar...1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf ?
    3.Noukie......28 jaar....1ste kindje...kalender jongen, denkt zelf meisje
    4.Semmi....25 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf ?
    5.Rolia.....31 jaar......3e kindje.....kalender jongen, denkt zelf ?
    6. Sousa....24 jaar...1ste kindje
    2 OKTOBER
    7. Spijkervrouwtje....31 jaar...2de kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje
    8. Marit123....30 jaar...1ste kindje
    9.Sjannie....34 jaar...2de kindje
    10. Deng....26 jaar
    11. Linnepinn....21 jaar
    3 OKTOBER
    12.Lampie.....25 jaar... 1ste kindje...kalender meisje, denkt zelf jongen
    4 OKTOBER
    13.MissyZuilen....21 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje
    14.Zena....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen
    15. Maka123...1ste kindje
    5 OKTOBER
    16. Mamajanneke...3de kindje...kalnder jongen...denkt zelf meisje
    6 OKTOBER
    17. Jody79...2de kindje...kalender jongen...denkt zelf meisje
    7 OKTOBER
    18.Lievelief....20 jaar...1ste kindje...kalender meisje...denkt zelf?
    19.Kibi....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf ?
    20. Fofo....31 jaar...1ste kindje
    21. Lenah....26 jaar
    22. Jessica1981
    8 OKTOBER
    23.Steffie1980...27 jaar...4de kindje...kalender meisje...denkt zelf meisje
    24. Eef76....31 jaar
    25. MsRoxy
    9 OKTOBER
    26. Mupkuh....24 jaar...1ste kindje
    27. Zico.... 35 jaar...3de kindje...denkt zelf jongen
    28. Charlie01....2de kindje...kalender jongen...denkt zelf ?
    10 OKTOBER
    29. 2deKleine....25 jaar...2de kindje...kalender meisje...denkt zelf ?
    11 OKTOBER
    30. Amy25....25 jaar...denkt zelf meisje
    31. Ischa....31 jaar
    32. Joli.... 27 jaar
    12 OKTOBER
    33. Mariaatje....26 jaar...1ste kindje...kalender jongen...denkt zelf jongen
    34.Monique 1984.... 24 jaar... 1ste kindje... denkt zelf jongetje
    13 OKTOBER
    35. Muffie...24 jaar...1ste kindje
    36.Symoen....29 jaar...1ste kindje
    14 OKTOBER
    37. Wiets....27 jaar...1ste kindje

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Welkom Monique! Gefeliciteerd en klets gezellig mee!

Joli: wat lief dat je een rompertje hebt gekregen! Zo schattig klein allemaal! Ik heb hier een hele doos vol kleine babykleertjes staan van mn dochtertje. Als we de 3 maanden voorbij zijn maar weer es kijken wat er in zit.
    En inderdaad, we laten je mooi staan op de lijst, want deze keer gaat het helemaal goedkomen met ons!

Zo, net gegeten, alles opgeruimd en nu bek af. Mn dochter over een half uur naar bed en dan lekker bankhangen. Morgen weer werken, bleeeeegh.

fijne avond meiden!

Liefs Semmi

6. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    Amy en Eva heeel veel sterkte dames!

Ik zie dat heel veel dames al over 3 weekjes een echo hebben? Krijg je niet een echo pas met 10 weken of vergis ik me nou?

Ik heb nog geen vk en geen gyn gebeld :eek:
    Ik heb woensdag mijn eerste afspraak met de HA, dan zie ik wel verder.

En dames, wa doen jullie tegen misselijkheid (en constant overgeven) :( en al helemaal als je het gewoon een hele dag hebt..

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hallo meiden,

ik mag me ook aansluiten bij het rijtje oktober 2008 mama's(hoop ik). ben al een oktober mama 2006 en nu nog een seen van 2008 hoe krijgen we het voor elkaar. ben 9 oktober uitgerekend. van ons 2e kindje. iedereen die zwanger is wiol ik feliciteren.

voor die genen waar het helaas mis bij is veel sterkte en doe rustig aan.

8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej Tweety,

Da's toevallig. Bij de oktober 2006 mama's hebben wij elkaar ook wel es getroffen. Beiden een okt 2006 kindje en nu ook beiden een okt 2008 kindje. Gefeliciteerd!

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @semmi ja das toevallig he hoe krijgen we het voor elkaar.

10. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Eva en Amy heel veel sterkte, ik weet hoe rot het is. Ik hoop dat het geluk snel weer jullie kant op komt.

Alle nieuwe mama's gefeliciteerd en welkom hier!

Meiden ik herken echt bijna alle kwaaltjes, behalve de misselijkheid gelukkig. Ook ik heb meer last van witte vloed.
    Vandaag en gisteren ook weer zo nu en dan flinke steken in mijn buik en lage rugpijn, dat vind ik telkens ook zo eng.
    Verder kijk ik net als velen hier ook nog steeds bij elk toiletbezoek naar het papiertje.
    Mijn (.)(.) zijn sinds afgelopen weekend gevoeliger geworden, mn aan de zijkanten en meer gezwollen.

Gelukkig heb ik een hele drukke week, zodat ik mijn gedachten goed kan verzetten tot volgende week maandag.

Ga zo al lekker naar bed, heb slecht geslapen na de uitzending van Peter R. de Vries.

Oh ja, gaan jullie al naar de 9mnd beurs? Wel een beetje eng he.
    Ik weet het nog niet, eerst de echo volgende week maar afwachten.

Slaap lekker!

11. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    @Sousa
    Bij een vk krijg je vaak een echo bij 12 weken. Maar als je eerder een miskraam hebt gehad of bij een gyn onder behandeling moet/bent dan is het vaak met 7/8 weken.

12. marit123

marit123 Actief lid

2 jan 2007
    330
    0
    0
    Nieuwe zwangeren: welkom!

Zijn er ook meiden die nog niet zo veel kwaaltjes hebben? Ik word er best onzeker van. Voel me eigenlijk heel goed, m'n borsten zijn niet gevoelig, en ik zie daaraan nog weinig verandering.
    Enige is dat ik een enorm opgeblazen buik heb in de avond. Niet misselijk, niet meer moe, helemaal niks. Ik mag natuurlijk niet klagen, maar het maakt me wel onzeker.
    Maar ook dat zal er wel bijhoren.

Gerlinde: spannend, jij hebt volgende week al de echo!
    Joli: wij mogen op dezelfde dag voor de echo, spannend he!

Slaap lekker allemaal,

Marit

13. Baby25

Baby25 Niet meer actief

Hallo Noukie,

van harte gefeliciteerd, ik ben ook zwanger en ben ook op 7 oktober uitgerekend.

Veel liefs baby25

14. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Welkom weer aan de nieuwe dames :D

@ Sousa, ik mag ook pas bij 10 weken formulieren voor een echo halen bij de HA, is idd als het eerder mis is gegaan dan houden ze je wat scherper onder controle. Het is wel heeeel lang wachten hoor hahaha.

15. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    @ marit,
    meid ik wilde dat ik nergens last van had.
    pfffffff ben bijna de hele dag door missleijk. en dat terwijl hier nog een guppie rond loopt van bijna 2.
    bij mijn eerste was ik ook heel erg misselijk,zelfs spugen en andere kwaaltjes, maar bij mijn 2e had ik echt nergens last van zoals jij nu.
    heerlijk.
    ik weet wel t is voor een goed doel een gezond beebje iver 8 maanden, maar t is wel lastig als je een peuter bezig moet houden :)

16. 2deKleine

2deKleine Actief lid

4 jan 2008
    194
    0
    0
    Mama
    Hier ook gevoelige en dikkere (.)(.) en vanmorgen een vlaag van misselijkheid, toch wel stiekem een beetje fijn ter bevestiging.
    Vanmiddag nog een zwangerschapstestje kopen om voor de zekerheid te doen, dan kan ik het morgen tegen mijn beste vriendin vertellen, want nu weet nog helemaal niemand het.
    Ik denk dat ik volgende week de Verloskundige ga bellen voor een afspraak, ik heb ook een keer een miskraam gehad, maar bij mijn eerste hebben ze toen ook geen vroegere echo gemaakt daarvoor, dus ik denk dat ze dat nu ook niet doen.

17. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal, weer een nieuwe dag erbij op de teller! :D

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Nieuwe zwangeren Welkom :D

Ik ga zo denk ik even een test halen. Kan het soms nog steeds niet bevatten dat ik zwanger ben. Misschien pak ik die van clear bleu wel.

19. Wiets

Wiets Lid

8 apr 2007
    78
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Alle nieuwe zwangeren welkom!

Vanochtend nog maar een test gedaan. Gelukkig was die ook weer positief! Het is zo onwerkelijk nog.
    27 februari mag ik voor een echo. Spannend!

20. Eef76

Eef76 Lid

18 okt 2007
    68
    0
    0
    Goeiemorgen!

Ik mag 25 februari voor de eerste echo! Hopen dat ik het deze keer red tot die tijd!

Gisteren had ik een super goed gevoel over deze zwangerschap. Vandaag is het weer een stuk minder.... :cry: Temp was vanmorgen wel nog goed hoog, maar borsten doen minder pijn en voel licht m'n baarmoeder....

Kan niet wachten tot de komende weken voorbij zijn!

Liefs Eef

Deel Deze Pagina