Ik heb me ook aangemeld voor oktobermamas op hyves nu alleen wachten op goedkeuring hahaha. Wie van jullie hebben het ook gedaan? Want ik zie er heel wat op onze lijst staan en maar 65 op hyves. Liefss
Ohhh oke maar dan moet het eerst geaccepteerd worden hahahaa. Wel leuk zie je een gezicht bij een naam. Liefs
Nou meiden ik ga ff boodschappen doen en dan lekker mijn bedje in. Heb nog 4 nachten namelijk vanaf vandaag! (Gelukkig wel mijn laatste) Iedereen die nog een echo krijgt of naar de vk moet veel plezier! Liefss
Heeej meiden, Hoe gaat het ermee? We kunnen straks alweer gaan aftellen naar de 20 weken echo he! En ik zie dat er al meiden eerder voor geslachtsbepaling een echo laten maken, spannend zeg! Als het goed is zullen wij 22 mei bij de 20 weken echo weten of Jayna een broertje of zusje krijgt, ben zooooo nieuwsgierig! Verder alles zn gangetje hier. Geniet lekker van t zwanger zijn en een steeds wijzer wordende peuter...haha! Meiden met echo's deze week, veel plezier! Liefs Semmi
valt me idd ook op dat er hier maar weinig mama's zijn met foto's van zichzelf in hun album?! erg jammer..... ik weet altijd graag tegen wie ik het heb.... hahaha! ik sta dus wel met mijn poffertjesporum in m'n album hiero.....
ik denk zelf heel sterk dat het een jongetje is, aangezien deze zwangerschap in niks hetzelfde is als die van m'n dochter! kalender zegt overigens meisje..... we vertellen aan iedereen die het maar horen wil wat het gaat worden hoor! alleen de naam houden we lekker voor onszelf! leuk dat je de hele fam meeneemt joh! gezellie! meld je vrijdag meteen hier wat het gaat worden? willen we natuurlijk allemaal wel ff weten he! grtz!
ben ik ook weer es Van t weekend lekker met manlief bij mn opa en oma geweest Supergezellig, maar ben nou echt moe, aangezien we een superdrukke week hebben gehad! Vandaag heeft mannetje zn eerste werk/studie dag bij zn nieuwe baan, en ik ben echt superbenieuwd wat ie ervan vind K zag dat jullie allemaal moeite hebben met slapen. Ik slaap niet meer de hele nacht door, maar ik kan uitslapen, dat wil je niet weten @brennmgn: foto's heb k op mn hyves wel staan, dus iedereen die ze wil zien moet daar dan maar ff kijken Het is me hier nog niet helemaal gelukt want mn foto's zijn te groot. Ik wou trouwens eerst supergraag weten of we n jongen of meisje zouden krijgen, maar nu ik verder kom ben k wel nieuwsgierig maar snap k et ook wel als mensen t nog niet willen weten, das lekker spannend
Nou of ik vrijdag gelijk hier meld wat het is weet ik niet want de hele familie gaat ook mee naar huis hahahaha maar denk dat het er zaterdag wel staat hoor hahahaha. Wij houden de naam ook voor ons (als we eruit komen [-( want we vinden allebei andere namen erg mooi maar komt vast wel goed). Jij ook melden he! Ben benieuwd hoor. Iedereen (geloof een stuk of 20) hier denkt een meid en 3 zeggen er een jongen. Ik weet het niet. Mijn man is heilig overtuigd dat het een meisje is dus we zien wel vrijdag! Succes! en we horen graag van je Liefs