Spannend he Butterfly, dat je het vrijdag mssn al weet! naam zou ik ook niet zeggen, dr moet toch nog iets een verrassing blijven! Ik gok ook op een jongen (gewoon wilde gok ) kijken of ik nog een keer gelijk krijg... Ik mag 7 mei, dan ben ik 17 weken! heb dr zo'n zin in! Ik weet niet of het nu duidelijk is, maar je bent geaccepteerd bij de oktober-mama's. Had me vergist in 1 van de andere dames! oepsie! Nou ja kan gebeuren he! Ik ga Milan eruit halen, mijn ventje is weer wakker, we gaan zo naar een verjaardag!
He mironne Ik heb het gezien ja. Spannend hoor 7 mei wel laten weten he als je wil tenminste. Zo komen we allemaal langzaam bij het geslacht en dan langzaam aan bij de bevalling. Toch gaat het evengoed hard! Pendelmieke had toen gependeld en zei positieve test in januari word een meisje. Dus ben benieuwd de pendel van positieve test had ze al goed! Liefss
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje Brennmgn, kalender zegt meisje, denkt zelf jongen 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje,kalender meisje Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? (wil het ook niet weten) 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje Zahira, 37 jaar 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen denise1976, 31 jaar, 1e kindje gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER mad, 2e kindje Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? AFSPRAKENLIJST 14 april Mariaatje: VK, Mamajanneke: 4e x gyn 15 april Annika Intake, Triessie: vk, Ischa: 5e afspraak gyn 16 april Gerlinde 16wk controle gyn, wendyy: intake 17 april Coni: controle gyn 18 april brennmgn: geslachtsbepaling 21 april Semmi: 16 weken controle vk, Timzijnmama: 2e afspraak vk 22 april Kibi: 16 weken controle gyn 24 april Catootje: intake vk, Audrey23: 3e afspraak vk + echo 28 april rolia: 4e afspraak vk, Mironne: controle gyn (optioneel), Tatty Teddy: vk, Astridje: 3e echo gyn, Gerda1975: 3e afspr. vk, Tal74: gyn. 29 april bambie:VK, brennmgn: 2e afspraak vk 2 mei Kiezeltje: controle VK en gesprek 20 weken echo 5 mei zico:echo gyn, Symoen: 2e afspraak gyn 6 mei lief649: VK, Butterfly: vk 7 mei Zena: 20 weken echo 8 mei klusser: vk 13 mei Zena: controle gyn., Tam27: vk 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde: 20 weken echo, Denise: vk 15 mei Annika: pretecho, Coni: 20 weken echo 19 mei Symoen: 20 weken echo, Ellen1984: 4e echo gyn 19.45 uur 20 mei bambie:20 weken echo, brennmgn: 20 weken echo 21 mei Butterfly1: 20 weken echo 22 mei Mariaatje: 20 weken echo, Timzijnmama: 20 weken echo, Semmi: 20 weken echo 24 mei Ellen1984: 2d-3d echo Babyview 10.45 uur 26 mei Mironne: 20 weken echo + controle 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo 3 juni Catootje: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo 30 juni Symoen: 3D/4D Echo Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl. @brennmgn je gegevens staan erbij
ik mag morgen nog even tussendoor naar de verloskundige.. omdat de gyn vorige week niet eens naar mijn best wel groeiende buikje heeft gekeken.. dus hopenlijk morgen weer even het hartje horen.. heeft iemand eigenlijk enig idee hoe groot het kindje nu hoort te zijn? groetjes bambie
Ha meiden, hier weer een dolgelukkige mama in spe, vanmorgen naar de vk geweest, alles was goed, bloeddruk etc. ijzer was ook goed, dus die extreme vermoeidheid komt niet door bloedarmoede, verder nog gehad over de spierpijn in mijn billen en onderrug, maar dat moet ik aankijken hoe zich dat ontwikkelt. Toen eindelijk hét moment om naar het hartje te luisteren, eerst even de baarmoeder voelen, ze vertelde nog dat die net boven het schaambeen zit vanwege de termijn, alleen zat ie bij mij echt net onder de navel, ze zei nog: oh hij zit al halverwege hihi . Het hartje klonk gelukkig superkrachtig en mooi en ze hoefde hem niet eens te zoeken, de kleine liet zich gelijk horen! Alleen wat ik een beetje raar vind, in het ziekenhuis vertelde ze dat ik een paar dagen verder was, maar de vk had een brief ontvangen met 12 oktober, dus gewoon de menstruatiedatum, dus helaas, morgen geen 15 weken maar 14 weken en 2 dagen! (Lin: ik kom weer naar je toe hahahahaha ). Spannend zeg dat een aantal van jullie al zo vlug een geslachtsbepaling laten doen! Wij willen het niet weten, tuurlijk ik word steeds nieuwsgieriger, maar toch willen we het een verrassing houden! Ben wel benieuwd naar jullie hoor! Laat maar weten!
Je gaat alleen wel errug hard nu hoor Maria ! 18 weken en 3 dagen (ff bannercheck ) Dus we lopen weer gelijk op?! Gezellie \/ Goh, dat er hier al meiden zijn die vrijdag waarschijnlijk al weten of ze een jongen of een meisje krijgen zeg! Leuk! Bij ons gaat dat nog een klein half jaartje duren.... Wil het heeeeeel graag weten, maar dan echt pas bij de bevalling ! Ik wil echt overdonderd worden dan Lekker weertje trouwens hè?! Ik heb vanmiddag heel asociaal in m'n eentje een supergroot softijsje gekocht, yummie!
Allwoman, ik heb ook vreselijk last van bloedend tandvlees! Ik at een snoepie en ineens een bloed, echt een stroompje. Toch maar wat vaker poetsen en elke dag flossen. Ischa ben benieuwd naar je werk en hoe het gaat. Bren ik heb je foto bekeken hoor! Ik weet nu met wie we te maken hebben. Jij hebt ook al zo'n duidelijke buik met kleren aan! Die geslachtsbepalingen zijn echt zo spannend! K'ben erg nieuwsgierig hoeveel jochies en meissies er uiteindelijk geboren woren. Ik wordt nu elke morgen wakker gemaakt om 5 uur door een nest met vogeltjes bij ons op zolder, maar we kunnen er niet bij! Elke ochtend verhuis ik nu naar de andere kant van het huis, om daar verder te slapen. En het kost me veel moeite. Ga nu ff webcammen met mijn beste vriendin in Holland en haar 6 maanden oude baby! Lang leve internet!
Goedemiddag dames, Zo mijn drie nachtdiensten zitten er weer op, viel wel zwaar tegen hoor. Ik ben ontzettend moe en heb al drie dagen hoofdpijn @allwoman, ik heb ook last van bloedend tandvlees. Ze zeggen ook weleens elke zwangerschap kost je een tand. Nou dat heb ik toen ik zwanger was van Nynke wel ondervonden Heel mijn kies brak af, dus heb nu fijn een kroon als aandenken haha. @ischa, hoe is het op je werk gegaan? @brenda, wat leuk dat je je hier nu ook aangemeld hebt Leuk zeg dat sommige straks al weten wat het wordt. Wij wachten geduldig de 20 weken echo af, pas op 28 mei pppfff duurt nog zo lang. Bij de 20 weken echo van mijn dochter konden ze toendertijd het geslacht niet zien, omdat madam haar benen stijf tegen elkaar had zitten Een week later toch nog een echo laten maken en toen was het wel goed te zien. Nou meiden ik ga even koken, manlief komt ook zo weer thuis.
Mariaatje,mooi dat alles dik in orde is met jullie babytje! Annika,verslapen,oeps!Maar je zal het wel nodig gehad hebben.En je dochter moi een vrije dag! Mironne, 7 mei wauw dat schiet al op,wij 5 mei,tenminste dan gaat de gyn proberen of ze het kan zien,en op 19 mei en speciale geslachtsbepalings echo,dan gaan de opa's en oma's mee. Maar wij gaan het verder tegen niemand zeggen. Tam,gelukkig zitten je nachtdiensten er op! Butterfly,spannend vrijdag de echo!Ben benieuwd of de pendel gelijk had. Bij mij zei de pendel een meisje,en de chinese kalender ook,maar denk nu zelf dat het een jongen wordt. Ischa,hoe is het gegaan meis? groeten Simone
mag morgen bij de gyn op het matje komen en begin toch ook wel nerveus te worden Mijn moeder gaat mee ook beetje om gerustgesteld te worden want ze vind het heel eng. Zit zelfs weer aan de zuurkool wel de ham ertussen uit te pikken maar goed toch warm eten. Veel liefs Annika
Vanmiddag heb ik mijn wieg weg gebracht om opnieuw te laten bekleden. Ik had tweedehands een wieg overgenomen en de bekleding gewassen maar ik kreeg het er niet meer mooi omheen. Zijn we vanmorgen eerst de stoffenmarkt op geweest en nieuwe stof voor de wieg gehaald ( gebroken wit met beertjes erop ) was maar 2,= de meter dus erg goedkoop. Via via heb ik iemand gevonden die tegen een kleine vergoeding de wieg wilde bekleden en aangezien ze over 8 weken zelf moet bevallen vroeg ze of ik de wieg voor die tijd wilde brengen en dat hebben we dus gedaan. Ik heb mijn wensen uitgelegd en zij verzekerde mij dat dit helemaal in orde kwam dus ik ben reuze benieuwd. Achteraf hadden we misschien beter een hele nieuwe wieg kunnen kopen dan waren we net zoveel kwijt geweest maar nu heb ik in ieder geval wel een wieg waar mijn eigen inbreng in zit dus dat heeft toch ook wel weer wat. Ik heb vandaag ook de overgordijnen voor de babykamer ingekort want die waren veel te lang dus die hangen ook weer. Tja in principe is mijn babykamer klaar er moet alleen nog een drempel tussen het laminaat en de vloerbedekking. En ik heb voor tegen de muur bij karwei schuimrubber boerderij dieren gekocht die je op het behang moet plakken en dat wil ik boven de commode doen zodat de baby als die wat ouder is iets heeft om naar te kijken. Verder heb ik ook nog vlinders gekocht die ik moet ophangen en ik moet nog een leuke lamp hebben die ik ook gezien heb bij karwei en ik wil boven de commode nog een lampje hebben voor als ik de baby 's nachts moet verschonen zodat ik de grote lamp niet aan hoef te doen. Zo zie je maar weer dat er nog genoeg overblijft om te doen. Oja en dan wil ik nog "valletjes" voor de ramen hebben het zijn allemaal van die afwerk klusjes maar wel leuk om mee bezig te zijn. Ik heb in de kast al wat kleertjes hangen en liggen en piep kleine sokjes erg schattig om dat allemaal weer te zien liggen want het is voor mij toch 8 jaar geleden. Ik begin echt helemaal opnieuw wat ik absoluut niet erg vind. Donderdag lekker weer naar de gyn ik ben benieuwd hoe groot ons ukkepukkie is en wie weet kunnen ze al zien wat het is ik verheug me nergens op maar je kan eens niet weten of wel dan? Op de school van mijn zoontje weten de moeders nog niet dat ik zwanger ben want het is echt zo een moeder kliekje waar ik niet bij wil horen ( echt van die roddeltantes die ook nog eens in de ouderraad zitten en denken dat ze heel wat zijn ) dus ik ben wel benieuwd naar de reacties als ze straks zien dat ik zwanger ben, ik kijk echt uit naar het mooie weer want dan is alles echt duidelijk te zien. Nou dames dit was mijn mailtje voor vandaag weer ik ben ook benieuwd hoe het met de dames gaat die niet zoveel schrijven op dit forum maar wel meelezen, gr. Nicole
hahaha Lin, had je het gezien, ik heb iets fout gedaan met de banner, maar (helaas) weer hersteld! Anyway, we lopen weer gelijk op (op 1 dag na ). Wij zijn vanmiddag met de hond naar het strand geweest en ik heb eerst heel aso een patat speciaal op en dáárna nog eens een groot softijsje met nootje...mhhh jammie, smaakte lekker, bij jou ook?! Coni, je hebt je kamer al helemaal in je hoofd zoals je hem wilt hebben? Ik heb de grote lijnen wel, maar alle details moeten nog komen, ik ben helaas wat dat betreft niet zo creatief haha. Ischa, ik ben idd ook benieuwd naar je werk vandaag, laat ff horen als je wilt!
haha! Fijn dat je ervan genoten hebt Maria , die van mij was ook echt goddelijk! Hou er nu maar over op, want ik kan er zo nog eentje op ..... Lekker hoor, naar 't strand! Heeft Tyson (zo heet je hond toch ) zich lekker kunnen uitsloven?! Ischa, ik ben ook heel benieuwd hoe het op je werk is gegaan! Tam: gelukkig zitten je nachtdiensten er weer op! Nu weer een beetje bijtanken? Annika: lekker hè?! Zuurkool! Succes morgen bij de gyn! Coni: wat goed dat je al zo creabea met het kamertje bezig bent! Onze babykamer is nu nog een echte rommelkamer .... Meiden, ik ga ff gauw afwassen, want m'n jeugdsentiment gaat zo weer beginnen (ff lekker baywatch kijken, met dank aan Simone, jij gaf me de tip )
mijn beebkamer is zo goed als klaar. hij is tezien op www.yourihavinga.vlindersite.nl Veel liefs Annika
heey meiden, Ik ben ff een weekendje niet geweest en jeetje wat heb ik een hoop bij moeten lezen. Ben van het weekend er even lekker tussen uit geweest, ik dacht dan kom ik even lekker bij, maar voel me de laaste tijd zo goed dat je gelijk weer (te veel) gaat ondernemen en zit nu weer brak achter de computer. @ veerle: van harte gefeliciteerd met jullie dubbele geluk ! wat leuk een tweeling ! @ bambie: ik las op internet dat je bay tussen de 14 en 15 weken ongeveer 11 centimeter is, succes morgen bij de vk ! groetjes lief
Hier ook aan de zuurkool vandaag, met kleine beetjes warm eten is niet mijn favoriet.. enne baywatch is herhaling hoor.. ha ha... ze zien er een stuk jonger wel beter uit hé? dankje (ik kan me gewoon nog steeds niet voorstellen dat er wat in die buik zit) alhoewel ik wel te horen krijg dat ik al een best buikje heb ik zal eens proberen morgen wat foto's te plaatsen.. Ik kan trouwens het niet allemaal bijhouden hoor, ben elke keer als ik hier weer kom een pagina of 10 aan het doorlezen (en vergeet dan de helft weer) Nog meer mensen met rampen van geheugens? Er vallen bij mij hele gaten in...
@ bambie: je bent niet de enige hoor meid ! Hier ook een vergeetachtige jan, op mijn werk hangen zelfs overal post-it briefjes om dingen niet te vergeten, wordt er soms gek van ! groetjes lief