Wat lief dat jullie allemaal met mij meeleven. Ik heb geen gesprek gehad met mijn baas, hij zat in funcioneringsgesprekken, had hem wel gebeld maar hij zei dat hij geen tijd had, toen ik zei maar in de brief staat dat ik in 1e instantie 2 uur moet gaan werken zei hij ik kijk dadelijk wel of ik tussendoor even kan komen. Nou om 10.00 uur nog geen baas. Toen ben ik naar mijn direct leidinggevende gelopen en die zei ik heb mijn handen er helemaal van afgehaald en je moet echt bij de manager zijn, ik zei ja maar ik ga echt niet wachten, voel me helemaal niet goed. Toen moest ik de personeelsfunctionaris bellen die zei ook het staat inderdaad in die brief maar ik bemoei me er niet mee, de manager heeft gezegt dat je 4 uur komt werken. Uiteindelijk zei mijn direct leidinggevende dat ik maar moest gaan om 10.15 en dat we het er morgen wel over zouden hebben met de manager. Ik natuurlijk weer huilen waarom kan het niet gewoon normaal geregeld zijn. Ik heb vrijdag mijn functioneringsgesprek, zal wel een laag cijfer krijgen. Ik hoop ondanks alles dat morgen mijn bloeddruk goed is maar ben er bang voor
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje Brennmgn, kalender zegt meisje, denkt zelf jongen 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje,kalender meisje Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? (wil het ook niet weten) 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje Zahira, 37 jaar 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen denise1976, 31 jaar, 1e kindje gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER mad, 2e kindje Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? AFSPRAKENLIJST 15 april Annika: Intake, Triessie: vk, Ischa: 5e afspraak gyn 16 april Gerlinde 16wk controle gyn, wendyy: intake 17 april Coni: controle gyn 18 april brennmgn: geslachtsbepaling 21 april Semmi: 16 weken controle vk, Timzijnmama: 2e afspraak vk 22 april Kibi: 16 weken controle gyn 24 april Catootje: intake vk, Audrey23: 3e afspraak vk + echo 28 april rolia: 4e afspraak vk, Mironne: controle gyn (optioneel), Tatty Teddy: vk, Astridje: 3e echo gyn, Gerda1975: 3e afspr. vk, Tal74: gyn. 29 april bambie:VK, brennmgn: 2e afspraak vk 2 mei Kiezeltje: controle VK en gesprek 20 weken echo 5 mei zico:echo gyn, Symoen: 2e afspraak gyn 6 mei lief649: VK, Butterfly: vk 7 mei Zena: 20 weken echo 8 mei klusser: vk 13 mei Zena: controle gyn., Tam27: vk 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde: 20 weken echo, Denise: vk, brennmgn: 20 weken echo 15 mei Annika: pretecho, Coni: 20 weken echo 19 mei Symoen: 20 weken echo, Ellen1984: 4e echo gyn 19.45 uur 20 mei bambie:20 weken echo 21 mei Butterfly1: 20 weken echo 22 mei Mariaatje: 20 weken echo, Timzijnmama: 20 weken echo, Semmi: 20 weken echo 24 mei Ellen1984: 2d-3d echo Babyview 10.45 uur 26 mei Mironne: 20 weken echo + controle 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo 3 juni Catootje: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo 13 juni Lief649: 20 weken echo 30 juni Symoen: 3D/4D Echo Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl. @brennmgn als het goed is klopt het nu wel @Lief ik heb je afspraak ook op de lijst gezet.
ischa: haha volgens mij ben jij de enige die steeds de mails krijgt voor de wijzigingen.... Meid wat een rotwerkgever heb je, klinkt me bekend in de oren. Ik hoop dat ondanks al sdit gedoe je functioneringsgesprek wel goed gaat met een goed cijfer. Waardeloos is het als ze je van kassie naar de muur sturen! Nu ga ik, want manlief wil nog achter de computer! Doeidoei!
@ischa: Meis, wat een vreselijke situatie zeg ! Ik hoop dat je morgen wel duidelijkheid krijgt en het gewoon geregeld wordt. Kop op ! groetjes lief
@ tamara: ik kon natuurlijk niet 8erblijven he! maar wat is het hier druk! @ ischa: tnx! en praat me niet van werkgevers, die van mij heeft het lef gehad me deze mnd te ontslaan. dus hou op, schei uit! hoop dat die van jou uiteindelijk toch iets menselijker blijkt te zijn.... ik moet zeggen dat het hier wel erg gezellie is zeg! jullie zullen me nog regelmatig horen, deze week al helemaal, want vriendlief is voor z'n werk de hele week in het verre friesland, komt vrijdag pas thuis..... gelukkig slaapt m'n lieve dochter de hele week gezellie bij mij in bed! kon vanmiddag trouwens ineens heel goed voelen dat de beeb ineens in de lengte was gaan liggen! klinkt miss stom, maar de vorm van m'n buik is nu heel anders! hij ligt nu op zeker in de lengte! hihi..... m'n baarmoeder komt nu al bijna bij m'n navel zelfs! scheelt waarschijnlijk dat de mijne goed rekbaar is omdat het m'n 2e is! grtz!
Ischa,balen zeg dat je niet met de manager hebt gesproken.Echt een kl*te situatie.Ik hoop voor je dat je morgen duidelijkheid krijgt! Ik ga wederom voor je duimen.Sterkte morgen! Joli,leuk he Baywatch.Ik kijk ook elke dag,vind het wel leuk om terug te zien,want tot nu toe herinner ik me er niet veel van,en wat is die Hobie klein zeg.Heerlijk dat jeugd sentiment! Annika,zuurkool (gatver,persoonlijk lust ik het niet) maar erg goed dat je het kon eten en dat het je smaakte!Veel succes morgen,ik zal voor je duimen! Brenda,gezellig hier hé!Hoef je je niet te vervelen nu je man in Friesland zit. groeten Simone
Maar Brenda je mag toch niet ontslagen worden in de zwangerschap? Ik zie trouwens dat wij bij elkaar in de buurt wonen.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje Brennmgn, kalender zegt meisje, denkt zelf jongen 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje,kalender meisje Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? (wil het ook niet weten) 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje Zahira, 37 jaar 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen denise1976, 31 jaar, 1e kindje gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER mad, 2e kindje Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? AFSPRAKENLIJST 15 april Annika: Intake, Triessie: vk, Ischa: 5e afspraak gyn 16 april Gerlinde 16wk controle gyn, wendyy: intake 17 april Coni: controle gyn 18 april brennmgn: geslachtsbepaling 21 april Semmi: 16 weken controle vk, Timzijnmama: 2e afspraak vk 22 april Kibi: 16 weken controle gyn 24 april Catootje: intake vk, Audrey23: 3e afspraak vk + echo 28 april rolia: 4e afspraak vk, Mironne: controle gyn (optioneel), Tatty Teddy: vk, Astridje: 3e echo gyn, Gerda1975: 3e afspr. vk, Tal74: gyn. 29 april bambie:VK, brennmgn: 2e afspraak vk 2 mei Kiezeltje: controle VK en gesprek 20 weken echo 5 mei zico:echo gyn, Symoen: 2e afspraak gyn 6 mei lief649: VK, Butterfly: vk 7 mei Zena: 20 weken echo 8 mei klusser: vk 13 mei Zena: controle gyn., Tam27: vk 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde: 20 weken echo, Denise: vk, brennmgn: 20 weken echo 15 mei Annika: pretecho, Coni: 20 weken echo 19 mei Symoen: 20 weken echo, Ellen1984: 4e echo gyn 19.45 uur 20 mei bambie:20 weken echo 21 mei Butterfly1: 20 weken echo 22 mei Mariaatje: 20 weken echo, Timzijnmama: 20 weken echo, Semmi: 20 weken echo 23 mei Vke: controle HA 24 mei Ellen1984: 2d-3d echo Babyview 10.45 uur 26 mei Mironne: 20 weken echo + controle 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo 3 juni Catootje: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo 30 juni Symoen: 3D/4D Echo Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl. @vke ik heb je gegevens aangepast En inderdaad Mironne iedereen geeft het door aan mij, maar is niet erg hoor
Ischa wat een afschuwelijke situatie. Ik kan me voorstellen dat je ervan huilen moet. Ik hoop echt dat er nu snel duidelijkheid en een positieve wending komt. Zijn er nog meer meiden met vreselijke constipatie en de daarbij horende pijnlijke aambeien? Naar de plee gaan is nu echt een hel
Goedemorgen meiden! susanna: heb er ook last van,mijn stoelgang is hele wisselend maar pijnlijk is het wel met die aambeien anders ff aan VK?verloskundige zalfje vragen?(ik loop ook nog even door hoor ) Gister had ik de eerste vreemde hoor,die verbeest was hover (of juist niet) ik ben,pfff gezewur je buik is nooit goed hoor,te groot te klein,laat ze maar kletsen. ik ben een dikke meid en dan is alles in verhouding zeg wel eens,een beetje van mijzelf en een beetje van mijn beeb. Ischa: sterkte met de situatie op het werk,had je het buiten dit gezeur om het wel naar je zin daar? Fijne dag vandaag allemaal ps vandaag komt een positiebroek (zwarte stretch zonder buikstuk) in een maat kleiner binnen van de whekamp,ben benieuwd of het wat is..maar wil zo graag een mooie spijkerbroek! grrr
simone: ik vermaak me prima! krijg nu tenminste tijd voor dingen waar ik al mndn niet aan toe kom! wij zijn bijv. nog helemaal niet bezig met de babykamer, omdat die kamer nu nog fungeert als zonnebank- was- strijk- boeken- rommelkamer! krijg nu lekker de tijd om al die rotzooi op m'n gemak uit te zoeken, pfffffffff ischa: mij konden ze wel ontslaan omdat ik een jaarcontract had, wat afliep.... dus ik heb helaas geen poot om op te staan...... en idd, wij wonen wel heel dicht bij mekaar! susanna: ik weet uit ervaring dat ontbijtkoek op de nuchtere maag een goed effect heeft op constipatie! is dat op z'n engels niet gingerbread? probeer het eens! grtz!
Yes...en de 12 weken grens voorbij....en vandaag mn intake bij vk waarna ze ook gaat proberen of we het hartje kunnen luisteren! Heb er zo'n zin in...hihi....eerst even een paar uurtjes werken en dan om 12uur mogen we! Annika heb jij ook vandaag intake? leuk! Ischa echo toch...enjoy! all; fijne dag vandaag
Annika,Triessie,Ischa,veel succes vandaag bij de gyn en vk! Susanna,ik heb geen last van constipatie,gelukkig. Allwoman,ik hoop dat je broek past. Brenda,jij hebt het idd druk zat! groeten Simone
Tam gets nog nachtdiensten gedraaid,dit waren hop ik voor je wel de laatsten toch? Ischa rot voor je hoe het op je werk loopt!Krijg jij een cijfer bij je functioneringsgesprek?Heb ik gelukkig niet,cijfers bedoel ik!Hoop dat het snel duidelijk is dat je maar 2 uurtjes hoeft! leuk om alle verhalen te lezen hier al reageer ik niet zo vaak!
Hallo, daat ben ik ook weer eens. Weer helemaal bijgelezen maar de helft al weer kwijt. Nou is mijn geheugen normaal al niet zo heel erg bijzonder maar nu is het helemaal hopeloos! Wat de darmen betreft. Ik heb al vanaf jongs af aan last van mijn darmen, in het begin van mijn zwangerschap was het nog erger maar het lijkt wel of het nu langzaam aan beter wordt (nog beter dan voorheen), zou wel mooi zijn! Had vorige week toch een geluk! Ik was bij een kennis en zij wilde haar hele zwangerschaps garderobe weg doen. We hebben er even tussen geneust en het kwam er op neer dat wij de zelfde smaak en de zelfde maat hebben en dat ik alles van haar zo mee mocht nemen! Het zijn echt zulke leuke kleren! Wat een geluk he! Moet nu alleen nog broeken hebben en dat is nog al een probleem i.v.m. mijn lange benen Weet iemand waar je extra lange broeken kan kopen?
Ha meiden, Hier ben ik weer! Ben een paar dagen ziek geweest en had het erg druk met het verhuizen van me zus! Nu gaat het gelukkig weer beter en is de rust weer terug gekeerd hier ! Ik heb niet echt bijgelezen ! @ Susanna, Ik had in het begin ook erg last van obsipatie! Zo erg dat ik af en toe een uur op de wc zat en in tranen zat van de pijn! Nu is het nog vast maar het gaat gelukkig weer makkelijker allemaal! @ Triessie, Gefeliciteerd met je mooie mijlpaal! Meiden met een afspraak vandaag, veel succes!
allwoman, ja ik zit al aan de sperti en hamameliszalf van Vogel, hoewel de laatste niet zo geweldig werkt. brenda, ja gingerbread is de vertaling maar het product is compleet anders. Gelukkig komt over 3 weken een nicht van me over uit NL, dus ik zal vragen of zij een paar ontbijkoeken meebrengt. Thankx voor de tip! Simone, mazzelaar haha! Tante, ja ik weet het, je kunt er echt van janken. Ze zeggen dan ook nog 'niet persen' maar je moet wel want anders zit het letterlijk vast. Misschien is een bevalling nog wel makkelijker Ik hoop het, want ik ben nu al bang! Het is nu 07.15 en ik ben al 3 kwartier wakker Er is een merk zwangerschapskleding dat heet IsabellaOliver. Je kunt het alleen online bestellen en ook in Europa, dus misschien ook in NL. Een van de ontwerpsters is Nederlandse. Wel flink prijzig, maar misschien een tip!
@catootje: Ik ben zelf ook lang, 1.80 mtr en heb ook altijd moeite met het vinden van broeken die voor lange benen bestemd zijn. Ik heb twee broeken besteld op www.esprit.nl daar kun je zelf voor de lengte kiezen, ze kosten wel wat, maar dan heb je ook wat ! groetjes lief
hoi hoi! zo daar ben ik ook weer even, jullie zijn niet bij te lezen iedereen zal nu wel over de 12 weken grens zijn of bijna?! leuk hoor wat een mijlpaal weer he?! er zijn veel oktober mama`s! gaaf ik zie mezelf staan bij 23 okt. maar ik mag terug naar 18 oktober! t wordt m 2e kindje en ik denk zelf dat het een jongen gaat worden kalender denkt ook een jongen! heb gister m 2e echo gehad, ben helemaal in love! hi hi zit nu lekker op m roze wolkie! over obstipatie, had ik in t begin ook zo, lekker yakult drinken van van die yoghurt snacks met vezels hielp bij mij goed. en ik deed een scheutje olijf olie door m eten! suc6 ermee x