Butterfly: dank je wel hoor meis Tatty: ontzettend moeilijk hoor,ze kunnen alle steun gebruiken nu he.. Meiden,vroeg me wat af: Het is natuurlijk even afwachten hoe het hier blijft lopen met het posten en de "contacten"..maar hoe staan jullie er tegenover om event een meeting te houden als we een stukje verder zijn? Normaal gesproken ben ik er nooit zo van,ik vind het hier erg gezellig,al vind ik het nog steeds moeilijk iedereen uit elkaar te houden,..lijkt me wel gezellig al die bolle buiken bij elkaar Zomaar even een impulsieve gedachtenkronkel van mij...
DAt was mijn gedachten ook al een ruime tijd geleden, heb dit toen ook voorgesteld een keer in juli te doen dan zijn de buiken nog niet te dik.. Moeten alleen nog bedenken, welke datum, tijd, locatie 9die voor iedereen gunstig is) en wie meegaat. Mssn dat je mij daaar mee kan helpen?
Ik wacht even af hoe en wat... Nou ook ik heb een oproep van de bedrijfsarts. Ik snap alleen niet zo goed wat ik daar moet doen. Vanmiddag even bellen naar degene die erover gaat op mijn werk. Ik WIL nl. heel graag werken! Ik MAG alleen niet van de gyn. vanwege de waterpokken die heersen en die ik niet heb gehad. Heb dus geen idee wat ik te zoeken heb bij een bedrijfsarts. Vertellen dat ik me goed voel om te werken en dat ik graag wil ofzo? hihi... Maar even afwachten wat ze op het hoofdkantoor ervan zeggen.
Goedemorgen dames, Een meeting lijkt me hartstikke leuk Er is inderdaad al eerder over gesproken om dat in juli ofzo te doen. @timzijnmama, ik denk dat je inderdaad gewoon aan de bedrijfsarts moet uitleggen waarom je niet kan werken en wat je gyn heeft gezegd. @allwoman, gefeliciteerd met je mijlpaal @tattyteddy, wat een vreselijk nieuws van je vriendin. Heel veel sterkte meid @ischa, wat fijn dat het nu goed is besproken op je werk, weet je eindelijk waar je aan toe bent. @butterfly, pittig he die nachten, ik ben blij dat ik er nu ook vanaf ben, je bent toch al zo snel moe en ik had die drie nachten alleen maar hoofdpijn Verder weet ik het even niet meer, wie wat schreef. Voor wie vandaag afspraken/echo's heeft veel plezier
Hallo iedereen, Sorry dat ik niet zo vaak meeklets maar we hebben op dit moment geen internet thuis ( wordt aangewerkt ). Ik heb vandaag na drie dagen bellen eindelijk de uitslag gehad van me combinatie test, ik heb een kans op 1 op 470 en weet niet goed wat ik hier van moet vinden, heb de verloskundige om uitleg gevraagd maar die kon ze niet geven en schepte me af met dat bespreken we wel bij de volgende afspraak ( op 14 mei !?!) Dus zit eigenlijk nog steeds in de zenuwen
je hebt een kans van 1 op 470 een kindje met down syndroom. het is een kans wil niet zeggen dat het zo is. de kans is alnog klein. veel liefs Annika
Ik heb net een andere verloskundige gebeld voor uitleg en die wist mij te vertellen dat er voor mijn leeftijd een kansberekening staat voor 1 op 1000 en dat ik met 1 op 470 geen verhoogde kans heb. En het is en blijft inderdaad een kansberekening
hee allemaal, was ik ook weer. tatty taddy: wat vreselijk lijkt me dat Denk ik wel het ergste wat je kan overkomen.. Was vandaag om 7 uur op want manlief ging voor t eerst naar zn nieuwe werk vandaag en ik kon niet meer in slaap komen dus ben er maar uit gegaan. Nu net nog wel een uurtje geslapen, maar als ik overdag slaap voel ik me daarna eigenlijk een beetje beroerd.. Meer meiden die dat ook hebben? Ohja, nog zo'n dingetje, als ik geplast heb en mn blaas was goed vol, voel ik daarna mn baarmoeder een beetje verschuiven, en dat doet dan wel n beetje pijn (sorry voor de details). Weet iemand of dat kwaad kan? Meeting lijkt me trouwens wel een leuk idee
Teddy, wat een vreselijk verhaal! Bah zeg, dat zet je weer even keihard met je beide benen op de grond. Hoppa, van die roze wolk af. Heel veel sterkte voor jou en je vriendin en haar man/ vriend. Bah wat vreselijk oneerlijk! Denise, wat slecht zeg, dat jouw vk je niet even uit de stress wilde halen. Daar is ze toch juist voor? Hopelijk ben je een beetje gerustgesteld door de andere vk. Ik heb geen verstand van die uitslagen, dus kan je helaas niet geruststellen. Ik heb zo afgesproken met een vriendin van mij. Zij gaat zondag voor 7 maanden naar Mallorca. Ik moet afscheid nemen. Bah! We vinden het allebei heel erg dat ze de zwangerschap zo helemaal mist. Ze komt pas eind oktober terug en ik ben begin oktober uitgerekend. Zo jammer! Maar goed, gelukkig bestaat er zoiets als internet.
Shit, vergeet weer de helft.... Meeting lijkt me super gezellig. Juli lijkt me een goede maand ervoor. Leuk! Kiezeltje, dat heb ik ook hoor. Had ik eigenlijk ook al voor ik zwanger was, dus of het je bm is weet ik niet. Maar als ik (te) lang mn plas opgehouden heb en dan plas krijg ik buikpijn. Zomaar heel even en dan is het weg. En overdag slapen wordt ik ook beroerd van. Dan komt het niet meer goed met me de rest van de dag, dus dat probeer ik te voorkomen. Lukt alleen niet altijd. Hahaha.
Wat raar dat je vk er zo laconiek over doet en je niet eens een goede uitleg wil geven. Mijn vk heeft het zo uitgelegt, Dus in jou geval is het 470 vrouwen van 31 jaar die zwanger zijn draagt er 1 een kindje met downsyndroom. Als je 1 op 200 of minder hebt dan heb je een verhoogd risico wat groter is dan 5%. Als je geen verhoogd risico hebt (dus meer dan 1 op 200) dan is de kans kleiner dan 5%. Hopelijk heb je wat aan deze uitleg en anders kun je me altijd nog een PB sturen dan pak ik mijn uitleg van de brief er even bij en mail ik je alles. Ja de nachten worden wel zwaar inderdaad maarja nog 2 te gaan en dan lekker lang weekend. En de tijd gaat er wel sneller door lijkt wel en dat is maar beter ook want ik kan niet wachten tot ik vrijdag de pretecho heb! Ja een meeting is wel een goed idee! Liefss
Kan geen kwaad, heb dit ook bij alle zwangerschappen gehad, nu dus ook weer. Soms als ik hoest, voel ik ook mijn baarmoeder verschuiven of dat er aan wordt getrokken, hoort der allemaal bij!
Oh Tatty Teddy, wat afschuwelijk. Het is zeker het ergste wat een mens kan overkomen. het enige wat jij kan doen is er voor hen zijn, al is het voor haar wel moeilijk dat jij nu zwanger bent. (ik kan zwangere vrouwen met hele dikke buiken nog steeds niet uitstaan en ben er zelf 1, lekker dan maar misschien wordt dat minder als ik ook een dikke buik krijg). Ennuh voor tips hoe je hiermee om moet gaan, kun je op Pippy's* website kijken, dan in 'dagboek'. Maak niet de fout die 99% van de mensen maakt, maar zorg dat je een echte vriendin bent! Maar dat komt vast wel goed. Een meeting lijkt mij ook heel leuk. Juli klinkt wel heel leuk, maar is dan niet iedereen op vakantie? Dat is lastig plannen! Maar ja, kan zo ook geen andere maand bedenken die beter is. Met mij gaat het wel goed gelukkig. Nog wel misselijk, maar niet zo heftig meer. Wel nog zo MOE! Maar ja, hoort erbij he... En ik ben nu alweer vergeten wat ik nog meer wou zeggen.
Hoi meiden! Een meeting lijkt mij supergezellig! Ben wel benieuwd naar al die dikke buiken hoor .... Alle meiden met goede echo's: geniet ervan! Heerlijk als 't weer is bevestigd dat alles goed gaat hè?! Vanmiddag lekker met m'n mamsie wezen shoppen! Ik mocht nog een cadeautje namens m'n oma uitzoeken en heb een wrapper gekocht, ben er zo blij mee! Limegroen met wit is 'ie... Ook heb ik van m'n moeder een tutdoek gehad en zelf heb ik nog 2 zwangerschapsshirts van mamalicious gekocht. Helemaal leuk dus! Meteen maar ff de zwangerkadoos opgehaald bij de etos. 't valt me nog best mee wat er in zit hoor! Hoorde er best wel negatieve dingen over dat het zo tegenviel, maar onder het motto: 'je krijgt het' , vind ik dat echt reuze meevallen! Ben wel weer gesloopt na zo'n middagje druk in de weer te zijn, dus ga nu ook lekker ff op de bank ploffen en in m'n 'kinderen' en 'ouders van nu' lezen ... Oh ja! En vanavond nog langs m'n andere oma, want die heeft ook nog een cadeautje liggen
Tatty oh ik zit echt met kippenvel, wat afschuwelijk! Ik weet ook niet wat ik zeggen moet dan alleen maar sterkte. Oh die meeting! Lijkt me zo leuk. Als het kan zo laat mogelijk in juli Het gelazer is dat ik momenteel de VS niet uit mag. Ik mag weer het land uit zodra ik mijn vaste verblijfsvergunning heb en dat kan nog 3 a 4 maanden duren Ik snap wel natuurlijk dat niet alles gepland wordt naar mijn schema, maar het lijkt me heel leuk. Ik heb de indruk dat de meeste meiden uit het zuiden en oosten des lands komen. Simone oh dan vertrek je op de verjaardag van mijn man! Dubbel feest Kon ik maar mee {|=
Dag dames, Heb niks gelezen, mn hoofd staat er niet na. Mn poes moest vandaag bevallen.... Vanmorgen om 7 uur stond ze voor mn slaapkamerdeur te miauwen. Toen dacht ik al dat het eens begonnen kon zijn, dus samen naar haar doos gelopen(ik mag niet van haar zijde wijken) en ging ze liggen. 8.40 uur was de eerste er. En toen stopte het, net als een jaar geleden met haar eerste nestje. De dierenarts maar eens gebeld, langs gegaan en ze heeft een injectie met weeenopwekkers gekregen. Nog geen 5 minuten later om 11.00 uur kondigde zich nummer 2 aan. En toen werd het weer stil....en stil. Dierenarts weer gebeld, en poes met 2 kittens ingepakt en weer langsgeweest. Weer eeninjectie gekregen, en toen moest ik weer zo snel mogelijk naar huis. Maar mijn auto wou niet starten Ben netjes aangestart door de dierenarts, en toen halverwege huis...poef...auto deed niks meer. Zat ik daar met bevallende poes in de auto. Een vriendin heeft mij opgehaald. Maar door de stress met de auto en het wachten heeft die injectie totaal niks uitgehaald. Na een uur de dierenarts en mn vriendin maar gebeld, moest weer langskomen. Na inwendig onderzoek zei hij dat er nog wel 1 in zat, maar waarschijnlijk dood. Nou toen ik thuis kwam was de derde geboren, levend en wel... Moest het ff kwijt....zo'n pechdag vandaag he
oh kus wat heerlijk! Ik ben gek op katten en jonkies zijn natuurlijk helemaal om op te vreten! Een van onze 2 katten hebben we vorig jaar als jonkie uit het asiel gehaald, maar die is nu al weer zo groot. Mensen ik ben eigenlijk vegetarier maar sinds ik mijn eetlust terug heb, SNAK ik naar vlees en vanavond ga ik voor het eerst sinds jaren! weer es gehaktballen braden. Ik voel me vreselijk schuldig, maar het is net of ik geen andere keus heb. Die drang naar vlees is heel groot nu.