Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vke

vke Actief lid

16 feb 2008
    147
    0
    0
    Onderwijzeres
    Gent (België)
    Goeiemorgen!

Een kort berichtje voor het werk om even snel naar mijn banner te kijken want ... ik heb als een van de laatste oktobermama's de mijlpaal van 12 weken bereikt! In het begin vlogen de weken voorbij maar die laatste week schoot maar niet op, net alsof ik wel drie weken lang op 11 weken en ... dagen gestaan heb.

Zico, geniet maar heerlijk van je vakantie.
    Hansje, hopelijk blijkt alles in orde en moet je je geen zorgen maken. Hoe lang zou het duren voor jullie de uitslagen van het bloedonderzoek krijgen?

Xje
    Veerle

2. Gefeliciteerd meid met je 12 weken! Nu ik nog, morgen tik ik hem eindelijk aan. We weten nog niet hoe lang we moeten wachten op de uitslag, zal wel niet al te lang zijn denk ik. We wachten af.... Werk ze!

xx

3. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

VKE gefeliciteerd met je 12 weken!

Zico hele fijne vakantie lekker hoor ff weg uit nederland hopelijk heb je lekker mooi vakantie weer!

Hansje spannend hoor! Wanneer krijg je de uitslag van je man zijn bloedtest?

Ik ga mijn bedje in lekker slapen en dan nog 1 nachtje en dan is het voor mij weekend! En natuurlijk de dag van de pretecho/geslachtsbepaling!

Liefss

4. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

brennmgn zijn wij de eerste 2 die het geslacht weten?

Liefss

5. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ lief649 Ik heb ook zo'n pijn in mijn bil.... :( kan soms bijna
    niet opstaan..... :oops:
    Ik heb alleen geen idee waar het van komt...

Las ook ergens over pijn met plassen, dat herken ik ook vooral
    sochtends...of als ik het te lang op hou...

Hoeveel zijn jullie al aan gekomen ik ging vanmorgen op de weegschaal
    staan en toen was er 1.8 kilo bij maar volgens komt dat ook wel door
    het snoepen.... :oops: ;)

Ik moet zo een jurkje laten inkorten, heb volgennde week een huwelijk
    waarbij de dresscode blacktie is en ik pas geen een jurkje meer, dus
    heb een heel mooi zwart jurkje gekocht...

Nou tot later

liefs nony

6. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    @vke: gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal meis !

@hansje: wat spannend zeg !

Ik heb gisteravond zo iets raars gehad toen ik in mijn bed lag. Iedereen kent het gevoel van een verrekte spier wel denk, nou dat gevoel had ik in mijn buik ter hoogte van mijn navel. Ik kon geen kant meer op. Met behulp van mijn man ben ik uiteindelijk overeind gekomen en is het daarna gelukkig weggetrokken, maar ow wat was ik even bang zeg ! Kent iemand dit ?

groetjes lief

7. annika1985

annika1985 Niet meer actief

goedemorgen allemaal.

Even een ego berichtje hoor.
    Voel me zo belabbert en zwak en rillerig op me benen.
    Word er gillend gek van. Manlief moet perse naar zijn werk toe en weigerd de gyn te bellen.
    Echt schaam me zo verrot dat het nooit eens normaal kan gaan bij me.
    Zegt manlief zo mooi van bel me moeder maar die wil wel met je mee naar het ziekenhuis.
    Ik blijf verdorie aan de gang zeg.

Veel liefs Annika

8. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Zico,prettige vakantie! :D lekker genieten en tot volgende week.

Gerlinde,waar ben jij ook alweer naar toe geweest?Lekker uitgerust.

Hansje,spannend zeg,ik ga voor je duimen dat alles goed is,dat je man dat gen niet heeft.

Susanna,hoe smaakten de ballen? :D

VKE,proficiat met je mijlpaal!Jeetje dat zo'n onthaalmoeder al bijna heel 2009 vol zit,niet normaal

Annika,balen dat je je zo rot voelt.Sterkte.

Tatty Teddy,hoe is het met je meis?

Nony,ik ben nog steeds afgevallen,ben nog steeds -1.2 kilo van het startgewicht.

Ik heb gisteren van mijn vriendin 2 tassen vol zwangerschapskleding gehad,er zaten 5 spijkerbroeken in,en nog zomerbroeken.Ook nog truitjes,hemdjes.Dus ik kan er tegen aan,heb gisterenavond zo'n broek aangedaan,dat zit echt heerlijk! :)

groeten Simone

9. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Annika wat vervelend dat je je zo vervelend voelt heb je de gyn al gebeld?

Ik had vannacht zo'n last van het zuurbranden dat ik moest overgeven, en dat doet echt pijn zeg, voel me nu helemaal brak, en denk dat ik lekker in de buurt van mijn bedje blijf vandaag.

Herkend iemand dat je nachts moet overgeven?
    groetjes
    Bambie
    [/b]

10. annika1985

manlief heeft de gyn gebeld,
    mag vanmiddag erheen.

11. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    @ Vlinder, Bedankt voor je goede tip! Wat een mooie site van pippy! Ik vind dat je het heel mooi heb geschreven en ook erg duidelijk! Het is een goed voorbeeld met de emmer's! Want als ik eerlijk ben gaat het meestal wel zo, nu weet ik wat ik het beste kan doen om haar te helpen! Want het is gewoon erg moeilijk en je weet niet wat je moet zeggen op zo moment!

@ Annika, Vervelend meis dat je je niet lekker voelt! Fijn dat je vanmiddag al naar de gyn kan, gaat er iemand mee?

@ Kus, Wat mooi zeg van je poes! Gelukkig is het toch nog goed afgelopen en leven al kittens nog! Maar kan me voorstellen dat je erg schrik en alles zit dan tegen op zo moment!

@ Symoen, Me hoofd is continu bij me vriendin! Gisteren is ze thuis gekomen en de begravenisondernemer kwam gelijk! Het is echt zo moeilijk, maar het moet gelijk geregeld worden! Kraamzorg krijgt ze ook nog, om haar de nazorg te geven die ze nodig heeft! Echt heel dubbel allemaal!
    Heerlijk zeg van je zwangerschapskleding, dat scheelt weer enorm!
    Zitten lekker he die broeken!

@ Vke, Gefeliciteerd met je mooie mijlpaal! Lekker gevoel he!

@ Hansje, Spannend zeg! Ik hoop dat alles goed is!

@ Butterfly, Wat leuk zeg dat je je pretecho heb en dat je dan hopelijk weet wat het wordt! Veel plezier!

Voor de meiden die ik vergeet sorry! Ik weet de helft al niet meer!

Voor de meiden met een echo/ afspraak veel plezier!

12. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    niemand die het herkent ? :(

13. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Nee sorry lief! Ik heb alleen een paar keer gehad met omdraaien dat ik me banden voelde! Dat was meer de zijkant van me buik! Misschien voelde je wel het oprekken van je baarmoeder?!

14. annika1985

als het goed is gaat manlief mee.
    Ik kan niet auto rijden en met de trein zie ik niet zitten

Veel liefs Annika

15. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Goedemorgen...heb me vandaag een daagje af/ziek gemeld..ben zooo moe...gister eigenlijk al maar had allemaal afspraken waarvan ik vond dat ik ze niet kon afzeggen dus huppetee toch maar gaan...maar vandaag niet...even een daagje voor mezelf. Op vrijdagen ben ik altijd vrij dus hoef maandag pas weer...heerlijk!

Lief; ik heb het niet zoals jij gehad...wel wat tatty teddy zegt bij het omdraaien in bed, lastig zeg!
    Annika; sterkte vandaag.
    Taaty teddy; sterkte, vreselijk om dit zo dichtbij te moeten mee maken zeg...ondanks alles, denk je ook goed aan jezelf?!
    Susanna; hoe waren je ' ballen'?
    Mironne; lief dat je de meeting op wil pakken..lijkt me een leuk idee hoor...hopelijk is het dan lekker weer en kunnen we ergens op een terras aan het water gaan bivakkeren!?

16. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Ik omschrijf het gevoel wat ik heb meer als steken die je hebt als je kou op je buik hebt, herken je dat misschien?! Had het gisteravond en vannacht heel erg en tijdens de hond uitlaten gisteravond kon ik haast niet meer overeind lopen. Krampen en steken niet normaal! En ook precies op die plaatsen die jij zegt, in m'n zij en bij je navel, ter hoogte daarvan.

Vanochtend moest ik op controle bij de VK en zij vertelde me dat dit toch echt je darmen zijn die er nu aan moeten wennen dat ze op die plek moeten functioneren. Ze zijn namelijk verschoven.

Vanavond reageer ik weer ff uitgebreid, maar wilde dit toch alvast ff tegen lief zeggen ;) ....

Ga nu werken, fijne dag allemaal! En annika succes bij de gyn straks...

17. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hai meiden,
    ben net belachelijk behandeld in een speciaalzaak !

Ik vroeg naar een positiespijkerbroek in maat 48/50.Kwam ze al met het slimme antwoord: we hebben wel positiejeans:S
    Het stond alleen in de amerikaanse maten aangegeven en ze vroeg wat voor maat ik daarin had,ik zei dat ik gene idee had want ik droeg nooit echte jeans,gewone goedkope strechtbroeken.

o,zegt ze deze had jezomaar even aangeschoten?
    (grrrrrrrrr ik zei dus dat die ook gewoon aangegeven was in mt 48)zij hoord te weten welke maat mt 33 is!
    Ze insunnueerdedat ze ze zeker niet in mijn maat maakte! nou mensen ik heb die 33 aangehad en die was medus nog te groot,maar ik had het wel gehad daar en zei dat ze het vooral maar moest laten zitten.
    Ik ben 1.65 en heb maat 50,ben dus wel dik maar komop zeg ik ben niet megavet!(en al wat ik dat wel)

Ben er gewoon ene beetje pissig/verdrietig van..stom mens.
    ik ga dit weekend bij de H&M kijken.

zo moest ik even kwijt..sorry! ;)

18. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    @ allwoman, vreselijk die mensen. Kan je je echt rot door voelen...

Ik barst nog steeds van de koppijn, dus ga maar ff liggen nu Tim ook slaapt. (voor het eerst moet ik zeggen)

Ik ben trouwens nu een kilo aangekomen (en was niet eerst afgevallen)

19. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    @tatty teddy,
    heel veel sterkte voor je zelf en zeer zeker ook voor je vrienden met het verlies van hen kindje.

@Zijn er trouwens meer meiden die last hebben van een zere spier in je bil, wat een zeer ernstig shit gevoel is ? en dan lekker door trekt naar je been ?
    Heb staand werk, daar zal het waarschijnlijk wel van komen.

groetjes lief

Ik heb dit en ook laag onder in de rug en ik heb dus bekken instabiliteit, wordt erger als je lang staat.
    anders zou ik eens langs een fysio gaan die kan zo zeggen of t inderdaad bi is.

@annika sterkte.

@iedereen, een meeting is voor mij niks omdat ik toch veel te ver woon en moeite heb met reizen en zeker nu ik bi heb is dat niet te doen.

7 mei heb ik trouwnes de medische 20 weken echo en zie er nu al zo tegen op.
    blijf maar dat onbestemde gevoel houden dat er iets mis is.
    maandag heb ik een echo en alles was op zich goed met t kindje, maar bleef laag lichen en benen nog verstopt achter t schaambeen ook kon de gyn het hartje niet duidelijk krijgen.
    t blijft spannend hierzo.

20. brennmgn

brennmgn Lid

12 apr 2008
    72
    0
    0
    nijmegen
    zo te merken wel meis!
    wij zijn dan ook in de eerste week van oktober uitgerekend he, ik zelfs 1 okt!
    dus is wel logisch dat wij het spits mogen afbijten..... ;)
    nog 1 nachtje slapen!

grtz bren!

Deel Deze Pagina