Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

En nog 1 nachtje werken hahahaha. Dan gaat de tijd wel lekker snel. Kom thuis ga slapen ga douchen ga koken ga eten ga naar DE ECHO! :D :D Zo weer een dag gevuld.

Liefs

2. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ lief: ik herken het wel hoor! Heb regelmatig van die steken in mn buik, maar heb niet het idee dat het echt mn baarmoeder is, maar meer er omheen, dus maak me er niet zo druk om. K had et gister wel erg, toen kon ik idd geen kant op :(

@ allwoman: wat stom zeg! Ik durf zelf nooit naar een winkel te gaan waar ze jeans verkopen omdat ik dan niet weet welke maat ik heb (heb normaal maat 44) en ik ben dus altijd bang dat ze zo lomp doen als jij nu zegt :(

3. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    ohja! wij waren gister op bezoek bij mensen en die hadden zo'n mooie lange spiegel waarin je jezelf zo goed kan zien, en opeens zag ik dat mn buikje echt al superrond is, was me nog niet zo opgevallen :confused:

Nu snap ik waarom iedereen zegt dat je t al zo goed kan zien, das niet overdreven zeg maar :D

4. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Dat word dan nog een lange 3 weken voor jou....

5. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ susanna Volgens mij gaf jij de tip van isabella olivier, wat een top
    tip.Had het wel eens gezien in de In-style maar nog nooit op de
    site gekeken.
    Nou heb meteen een jurkje besteld niet goedkoop, maar volgens mij
    is ie echt top. Ben zo benieuwd krijg het morgen of overmorgen binnen.

Liefs nony

6. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ja inderdaad, zeker omdat ik me zorgen maak juist omdat nu niet alles zichtbaar was en in de vorige zwangerschap was alles heel duidelijk te zien.

7. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

He Janneke, wat vervelend dat je je zo zorgen maakt! Kan je niet vragen of je tussendoor nog een keer een echo mag, omdat je je zo zorgen maakt? Met jou voorgeschiedenis begrijpen ze dit vast wel toch? En lieverd, vergeet niet dat dit kleintje een heel bijzonder beschermengeltje heeft he! Ik denk aan je en ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt!

Kiezeltje, ik heb ook al zo'n ronde buik. Ziet er echt niet meer uit als een vetbuik, maar als een 'daar zit een baby in buik'. Dat wordt nog wat straks haha!

Lief, kan idd bekkeninstabiliteit zijn maar ook ischias. Ik zou het even aan de ha vragen.

Butterfly en Brennmgn, wat spannend dat jullie morgen het geslacht weten! Laten jullie het ons ook weten of houden jullie ons in spanning?

Allwoman, wat een heks die winkelmuts zeg! Lekker nooit meer naar die winkel gaan. Boycotten die hap!

Ik voel me vandaag voor het eerst sinds tijden weer goed! Ik ben niet misselijk meer (tenzij ik niet op tijd eet, dus goed opletten) en ik voel me niet zo stoned meer! (ja van emesafene wordt een mens stoned hihi). Kan me voor het eerst sinds tijden weer concentreren op mijn scriptie, wat ook wel handig is moet ik zeggen want loop behoorlijk achter. Had het vorige week op mijn stage verteld en mijn begeleidster was heel enthousiast! En wat bleek? Ze is zelf ook zwanger (heel pril nog maar wel grappig!). Mijn begeleider van school reageerde wel een beetje raar, maar ja, dat is mijn probleem niet.

Fijne dag vandaag meiden!

8. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    hallo allemaal ik ben gisteren ook weer bij de vrloskundige geweest en weer was het prachtig om te zien het leek net of ie naar ons zat te zwaaien was echt leuk
    16 mei mag ik weer terug komen bij de verloskundige
    en iedereen die het wil zien ga nu de echo in mijn album zetten
    groetjes

9. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Die gehaktballen waren goddelijk haha! :D Er liggen er nog 3 in de pan. Heerlijk piepers en bloemkool erbij, ik waande me ff in holland, en kreeg acuut heimwee en tranen. Tsja zwanger he!

Janneke wat afschuwelijk dat onbestemde gevoel. Ik geloof in vrouwelijke intuitie maar ik ga gewoon positief voor je denken. Kop op meid! Het zit vast goed!

Nony, ja het is echt een mooi merk. Jammer dat het alleen online te koop is. Ook hier vindt je het niet in winkels. Ik ga een badpak bestellen daar. Straks weer lekker aan het zwembad van mijn schoonmoeder liggen :D kan niet wachten!

Ik heb juist erge last van mijn onderrug, vooral 's avonds weet ik niet hoe ik moet zitten.
    Ook blijf ik nu al 1,5 week op 50 kilo hangen :( terwijl ik onwijs meer ben gaan eten. Ik snap het niet. Zou het baby'tje zoveel van je nemen?

10. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Susanne, ik ben ook al jaren vegetarier maar ik heb een bijna onbedwingbare behoefte aan een frikadel speciaal! Maar kan je na al die jaren weer veilig vlees eten dan? Want kan mijn lichaam nog wel vlees verwerken en wat als er slechte bacterieen bij de beeb komen die ik niet kan 'weg vechten'? Maar oooh ik wil een frikandelletje speciaal....

Wendyy, wat een droppie! Mooi hoor.

11. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    Bedankt voor de lieve reacties, denk dat ik toch maar even contact opneem met de vk, want het komt toch steeds terug.

12. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

23 SEPTEMBER
    Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf?
    28 SEPTEMBER
    Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ?
    29 SEPTEMBER
    Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ?
    Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    1 OKTOBER
    Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ?
    Sousa, 24 jaar, 1ste kindje
    Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje
    Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een
    2 OKTOBER
    kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje
    Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    3 OKTOBER
    Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    4 OKTOBER (Dierendag)
    MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    5 OKTOBER
    Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een
    Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje
    6 OKTOBER
    Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    7 OKTOBER
    Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ?
    8 OKTOBER
    Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Anna mama
    9 OKTOBER
    Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen
    Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ?
    mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ?
    sam1973, 34 jaar, 2e kindje
    Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? (wil het ook niet weten)
    10 OKTOBER
    jimmy, 24jaar
    shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf?
    Susanna, 32 jaar, 1ste kindje
    Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje
    Zahira, 37 jaar
    11 OKTOBER
    Joli, 27 jaar, 1e kindje
    12 OKTOBER
    Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen
    nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen
    Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje
    13 OKTOBER
    Muffie, 24 jaar, 1ste kindje
    Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje
    Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    14 OKTOBER
    Astridje, 25 jaar, 2de kindje
    Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    15 OKTOBER
    Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee!
    16 OKTOBER
    miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    sabineramp, 22 jaar
    annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ?
    17 OKTOBER
    joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje
    18 OKTOBER
    taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen
    denise1976, 31 jaar, 1e kindje
    gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    19 OKTOBER
    Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ?
    danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje
    tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    21 OKTOBER
    Yvonnee, 2e kindje
    Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ?
    catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje
    23 OKTOBER
    wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    24 OKTOBER
    liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ?
    klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ?
    Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    27 OKTOBER
    Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen
    just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    triessie, 28 jaar, 1e kindje
    28 OKTOBER
    Sung, 26 jaar
    Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen
    29 OKTOBER
    allwoman, 29 jaar, 2e kindje
    30 OKTOBER
    kus26, 26 jaar, 3e kindje
    vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ?
    31 OKTOBER
    Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ?

AFSPRAKENLIJST
    16 april
    Gerlinde 16wk controle gyn, wendyy: intake
    17 april
    Coni: controle gyn
    18 april
    brennmgn: geslachtsbepaling
    21 april
    Semmi: 16 weken controle vk, Timzijnmama: 2e afspraak vk
    22 april
    Kibi: 16 weken controle gyn
    24 april
    Catootje: intake vk, Audrey23: 3e afspraak vk + echo, [Kus26[/b]: afspraak Vk
    28 april
    rolia: 4e afspraak vk, Mironne: controle gyn (optioneel), Tatty Teddy: vk, Astridje: 3e echo gyn, Gerda1975: 3e afspr. vk, Tal74: gyn Ischa: 6e afsp. VK ziekenhuis
    29 april
    bambie:VK, brennmgn: 2e afspraak vk, Annika1985: Controle VK
    2 mei
    Kiezeltje: controle VK en gesprek 20 weken echo
    5 mei
    zico:echo gyn, Symoen: 2e afspraak gyn
    6 mei
    lief649: VK, Butterfly: vk
    7 mei
    Zena: 20 weken echo
    8 mei
    klusser: vk
    13 mei
    Zena: controle gyn., Tam27: vk
    14 mei
    Rolia: 20 weken echo, Gerlinde: 20 weken echo, Denise: vk, brennmgn: 20 weken echo
    15 mei
    Annika: pretecho, Coni: 20 weken echo
    19 mei
    Symoen: 20 weken echo, Ellen1984: 4e echo gyn 19.45 uur
    20 mei
    bambie:20 weken echo
    21 mei
    Butterfly1: 20 weken echo
    22 mei
    Mariaatje: 20 weken echo, Timzijnmama: 20 weken echo, Semmi: 20 weken echo
    23 mei
    Vke: controle HA
    24 mei
    Ellen1984: 2d-3d echo Babyview 10.45 uur
    26 mei
    Mironne: 20 weken echo + controle
    28 mei
    Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo
    30 mei
    Annika1985: 20 weken echo
    3 juni
    Catootje: 20 weken echo
    5 juni
    Audrey23: 20 weken echo
    6 juni
    Tal74: 20 weken echo
    13 juni
    Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo
    30 juni
    Symoen: 3D/4D Echo

Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves:
    http://oktobermama2008.hyves.nl.

13. Hoi, ik ben vanmiddag bij de gyn geweest. Alles is goed de kleine bewoog goed en het hartje klopte ook gelukkig goed. De weken gaan nu lekker snel voorbij en ik voel me dan nu ook lekker zwanger. Ik weet eigenlijk niet zo veel te mailen momenteel maar zodra ik weer meer weet te mailen dan doe ik dit gelijk.

15 mei 08 20 weken echo
    19 mei 08 controle gyn

14. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    ha meiden, ben er ook weer, wou op zoveel reageren, maar ben het allemaal weer kwijt.

Ik weet ook niet meer wie het vroeg, maar die pijn in de billen, dat ken ik ook, vreselijk! Ik doe lopend werk en moet ook nog veel tillen, werk ook nog eens 's avonds en aan het eind van de avond kan ik geen stap meer verzetten, zo'n zeer doet het. Zelf denk ik idd dat het ischias is, de vk zei dat ik het aan moest kijken en anders naar de fysio moet!

Tatty, vreselijk, vreselijk zeg van je vriendin.... :cry: heel veel sterkte!

Butterfly en Brennmgn: wat spannend voor jullie zeg! Laten jullie het ons wel weten?

Wij willen niet weten wat het word, maar willen wel een pretecho, 3d/4d, maar is de kans niet erg groot dat je het dan "per ongeluk" zie? Want dat risico willen we niet nemen!

Wat betreft de meeting, hou ik het nog even op verdacht, ik besluit later wel of ik mee ga of niet!

Wat betreft de vega's onder ons, tsja, kan me voorstellen dat je eetlust verandert en dat je nu ineens veel zin krijg in vlees, ik zou proberen om naar mijn lichaam te luisteren, laten die gehaktballen en die heerlijke frikandellen jullie maar lekker smaken! hihi :D

Mijn buik is trouwens ook echt een zwangerschapsbuik, je ziet echt dat er een kindje in zit. Bij de vk bleek van de week trouwens dat mijn baarmoeder al halverwege mijn navel en schaambotje zit, terwijl ze zei dat ie nu eigenlijk net achter mijn schaambotje vandaan hoort te komen... :rolleyes: dat belooft wat haha.

Verder weet ik het ff niet meer meiden, ik ga ff bankhangen! Tot later!

15. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Bij een tweede zeggen ze meestal dat je sneller groeit, nou bij mij is dat echt niet zo. In sommige kleding zie je het bijna nog niet, dat is ook wel weer jammer eigenlijk.

16. Catootje1978

Catootje1978 Actief lid

26 feb 2008
    140
    0
    0
    Lief, ik denk dat ik dat ook wel regelmatig heb, maar dan trekt het ook wel weer weg en dan zijn het vaak mijn darmen, verder zou ik het niet weten, het is dan inderdaad wel verstandig om het even na te vragen bij de verloskundige.

Het lijkt mij ook leuk om bij een meeting iedereen te zien! Ik ga alleen wel trouwen in juli (9 juli) en daarna gaan we op huwelijksreis dus de eerste 3 weken van juli kan ik niet. Augustus daarintegen vind ik ook een goed plan!

Kiezeltje, ik heb dat ook dat gevoel na het plassen, het is bij mij ook erg gevoelig! Niet fijn!

Allwoman, wat een rotmens, zo ga je toch niet om met een klant!, sowiso ga je zo niet om met mensen! wat een domme doos zeg!

Die pijn in mijn bil herken ik ook, erg lastig. Heb de eerste paar weken van mijn zwangerschap ook last gehad van een zere rud maar dat is nu beter gelukkig. Maar die zere bil... erg lastig!

Coni, gefeliciteerd met je mooie echo!

Janneke, het is vast goed met je baby! heb je een inwendige echo gehad of een uitwendige? Mijn laatste echo was met 12 weken en dat was via de buik en ze kon gewoon niks vinden, toen heeft ze toch maar een inwendige gedaan en voila, daar was onze beeb! Het kan natuurlijk zijn dat deze wat lager zit dan de eerste en daarom ook iets minder goed zichtbaar. Kop op! en als je te veel zorgen gaat maken, gewoon even bellen naar je verloskundige, die wil je vast wel helpen!

Volgende week voor de intake naar de verloskundige, spannend! Ik hoop dat ze ook het hartje gaat luisteren, kan niet wachten om het weer te horen!

17. klusser

klusser Actief lid

4 jan 2008
    245
    0
    0

Thanx voor de reactie. Nu was ik er zelf even meeeegaaa lang niet want ik had weer een of ander buikgriepvirusje opgelopen waar ik behoorlijk ziek van was.

En bedankt voor het op de lijst zetten! Tal69 Fijn:)

Hoe zit het met de zwangerschapsverklaring. Hoe kom je daar aan? Gewoon vragen aan de VK?

18. vke

vke Actief lid

16 feb 2008
    147
    0
    0
    Onderwijzeres
    Gent (België)
    Vlinder, best een beetje opletten met plots weer vlees te gaan eten, maar zeker niet omwille van bacterieën. Gewoon omdat je lichaam het niet meer gewend is en je misschien gemakkelijk misselijk wordt; ik heb het op mijn gemakje gedaan, beginnen met kleine hapjes van bij mijn man te proeven en beetje bij beetje wat meer. Maar de overgang valt heel goed mee en kwaad voor je lichaam kan het niet.

Allwoman, toch onvoorstelbaar hoe lomp sommige verkoopsters kunnen zijn als je wat grotere maten hebt hè, in winkels waarvan ik weet dat ze zich er zo durven gedragen zet ik principieel nooit nog een stap binnen.

Butterfly en Brennmgn, wow wat spannend zeg! Voor ons is het nog wachten tot 13 juni voor de geslachtsbepaling (20 weken-echo).

Coni, fijn dat alles in orde was!

Susanna, ik begin ook steeds meer last van mijn onderrug te krijgen, ik heb daar trouwens sowieso al gemakkelijk last van dus dat belooft voor de komende maanden.

Hansje, nog 1 nachtje slapen en dan heb jij als laatste oktobermama die mooie mijlpaal bereikt!

Ik weet niet wie het had over pijn in de bil maar tijdens de paasvakantie heb ik hier heel veel last van gehad, bij momenten liep ik zelfs te manken van de pijn. De laatste paar weken is dat precies weer over.

Vandaag een ellendige dag achter de rug, het begon al goed toen ik tijdens mijn eerste lesuur de klas moest uitspurten om te gaan overgeven. Daarna de voormiddag nog uitgedaan maar tijdens de middagpauze zag ik er blijkbaar zo belabberd uit dat iedereen me aanraadde om naar huis te gaan. Maar ik zag het niet zitten om meteen te rijden, was bang dat ik achter mijn stuur in slaap zou vallen dus heb ik me een paar uur in het ziekenbed van de school leggen rusten.

Mijn directrice heeft me op het hart gedrukt om morgen thuis te blijven, gelukkig is ze op dat vlak heel begrijpend. Langsgeweest bij de HA, mijn bloeddruk was een beetje hoog maar nog niet alarmerend. Zij heeft me heel duidelijk gezegd dat ik maar hoef te bellen als ik het niet ziet zitten en dat ze me dan meteen ziekteverlof voorschrijft.

Tja, ik denk dat ik wat oververmoeid ben, ik voelde me sinds een week wat fitter en heb daardoor teveel hooi op mijn vork genomen. De beebjes zijn daar duidelijk niet mee akkoord :)
    Maar de boodschap is aangekomen hoor, vanavond en morgen blijf ik lekker in de zetel plakken.

Xje
    Veerle

19. vke

vke Actief lid

16 feb 2008
    147
    0
    0
    Onderwijzeres
    Gent (België)
    Oeps ... bovenstaand bericht is wel héél lang uitgevallen :D

20. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    hallo meiden,
    hier weer even een berichtje van mij. Niet zo heel veel zin gehad om achter comp te zitten.

VKe nog gefeliciteerd met je 2 beebjes zeg! wow leuk hoor. Dus nu 2 dames met tweelingen Tal74 toch ook gezellig. En wat fijn dat je zo'n bezorgde chef hebt zeg...goed zo er zouden er meer van moeten zijn!

over de bil sja herkenbaar heb periodes dat ik er veel last van heb en dan ineens is het weer weg. Momenteel weer even meer last als ik lange tijd zit van stuitje...ook niet fijn hoor!

Over de meeting...ik houd het net als mariaatje nog even in beraad.

B&B morgen weten jullie meer over het geslacht erg spannend.....laten jullie het ons weten. Hebben jullie al een voorgevoel? ben benieuwd of het klopt.

Volgens mij had Ischa problemen op het werk en veel stress gehad maar gaat geloof ik nu weer goed. fijn zo en houden zo! stress is maar niks!

Janneke positief blijven...echt vragen om nog een echo en dan een inwendige hoor! Zeker met jouw geschiedenis! Kop op meid!

Mariaatje heb ook al zo'n buik van d'r zit echt wat in. Als ik zit ga ik al liever iets acheruit zitten haha. Voelde vanmorgen BM al boven navel uitkomen dat kan toch niet waar zijn dacht ik nog....Ik denk dat ik weer net zo'n mega buik krijg als bij mijn dochter en dat was een HELE grote Dikke buik!

Hmm gistern overigens intake voor de AUG (extra uitgebreide screenings echo) in het ziekenhuis gehad Ik kwam er voor in aanmerking en dus gaan wij op woensdag 14 mei half uur lang ons kleintje bewonderen. Neem mijn schoonmoeder mee want in haar tijd had je nog geen echo's en ze snapt er neit zoveel van dus heb ik aangeboden: ga maar mee dan kun je het zien!

Alle andere meiden met kloppende hartjes en goeie echo's ...gefeliciteerd!

Liefs,
    Sjannie

Deel Deze Pagina