Brenmg: wat je dacht klopt dus wel.... Gefeliciteerd een JONGEN, heb het op de lijst aangepast! Butterfly: Een MEISJE, dan klopt bij jullie de kalender dus.,.. Gefeliciteerd, heb je op de lijst aangepast!
Wat leuk zeg, inderdaad ons eerste koppel Nou wil ik het ook graag weten, maar ik denk dat wij toch wachten tot de 20 weken echo. Ik heb al rond gekeken bij echobureau's hier in de buurt, maar ze doen pas geslachtsbepalingen hier rond de 18/20ste week @ischa, wat een kl*te situatie. Ik kan me voorstellen dat je er nu tegenop ziet maandag weer te gaan werken. Succes meid. @allwoman, spannend zeg dat je dochtertje uit logeren gaat bij de ouders van je ex. Heeft ze er zelf wel veel zin in? @suzanna, balen dat je je weer zo rot voelde, voel je je vandaag weer wat beter? @annika, hopelijk is dit je laatste ziekenhuisopname geweest, veel sterkte meid. Zo hier lekker weekend vieren na twee avonddiensten, lekker uitgeslapen vandaag. Prettig weekend dames
Brenmg en Butterfly gefeliciteerd echt leuk om te weten, kan ook niet wachten . Gelukkig ook maar dat ze er goed voor lagen Iedereen een fijn weekend.
haah wat leuk, een oktobermeisje en een oktoberjongetje @annika: goed dat je weer thuis bent, hopelijk hoef je niet nog een keer opgenomen te worden! @ ischa: sjonge wat een werkgever! Ik zou echt zo boos worden! Ik word er eigenlijk al boos van als ik er aan denk. Beetje een gebroken arm met een verloren kindje vergelijken, alsof ie alles kan zeggen omdat ie de baas is, grrr vannacht de hele nacht de raarste dromen gehad dus k ben nu echt doodop, alsof ik de hele nacht heb gewerkt ofzo
B& B wow leuk hoor! gefeliciteerd! Was het geslacht meteen goed te zien?...ben ik wel benieuwd naar! Ik ben ook zo onzettend benieuwd maar ook of mijn chinese kalender klopt die zegt een jongen. 14 mei heb ik mijn 20 weken echo en dan gaan we het hopelijk zien! Mironne dank je wel voor het uitzoeken van de H&M site ik heb er ook overheen gekeken en gelukkig kan ik een keer richting haarlem om daar eens te wat leuks te zoeken. Annika sterkte meid! valt net me zo tehoren. Ischa. Ik heb geen woorden over voor je baas. Riekt ergens naar initmidatie weet je waarom ....met dit voorbeeld wil hij aangeven dat je je aanstelt zodat jij je de volgende keer wel 2x bedenkt voor je of ziekmeldt of zegt dat het niet goed met je gaat. Onthou 1 ding bazen, chefs of al die andere mensen (uitzonderingen daar gelaten en gelukkig zit ik in zo'n omgeving) het zijn ratten en zijn er echt niet voor jou (heb genoeg ervaring). dus je kunt 2 dingen doen of je trekt het je aan of je trekt het je niet aan (ik zeg niet dat dat makkelijk is) maar het ALLER ALLER belangrijkste ben JIJ en je BEEBJE zorg ervoor dat je later niet denkt 'Als'' 'Had ik maar ......'begrijp je een beetje wat ik bedoel te zeggen? Ben nu 16 weken en ik voel niks ...zijn er nog meer meiden die niks voelen? pff moet alleen maar afgaan op buik die naar ik denk en hoor dat die wel dikker wordt. Moet nog even volhouden tot de 29e dan ga ik weer naar de VK Fijne weekend allemaal!
en dan moet je net als ik op een kinderdagverblijf werken (al 7 jaar) dan heb je bij HEEEEEL veel namen een beeld....Gelukkig bij veel namen ook een leuk beeld
Butterfly en Bren, leuk hoor voor jullie om het te weten. Al zou ik dat zelf absoluut niet leuk vinden.
tam ik voel me vandaag weer stukken beter! Sjannie ik voel ook nog helemaal niks en de buitenwereld ziet ook nog niks. Vandaag eindelijk weer es iets leuks doen met mijn man! Fijn weekend!
Hey meiden, Allereerst: Eindelijk ben ik ook 12 weken! Als laatste oktobermama. Over het algemeen allemaal positieve berichtjes gelezen. Behalve van annika vervelend meid dat je weer in het ziekenhuis hebt gelegen, ik hoop voor je dat het snel beter gaat en dat je wat meer van je zwangerschap kunt genieten! En ischa wat schandalig zeg van je baas en collega's ik kan mij voorstellen dat je geen zin hebt om maandag te gaan werken. En wat leuk zeg een meisje en een jongen, op dit moment is het nog gelijk. Ben benieuwd wat wij allemaal krijgen! Zelf willen wij het ook weten, maar we wachten gewoon tot de 20 weken echo. Aanstaande maandag hebben mijn man en ik een afspraak bij de gyn voor verder afhandeling betreft die antistoffen in mijn bloed. Als het goed is wordt er dan ook bloed geprikt bij mijn man om te onderzoeken. Ik hou jullie op de hoogte! Ik zag ook dat er een vraag was over hoeveelste zwangerschap het was? Van ons is het de allereerste, erg spannend allemaal. Ik vindt het zo wonderlijk om te zien hoe je lichaam aan het veranderen is. Begin nu trouwens wel wat meer last te krijgen van mijn banden, niet echt een prettig gevoel. Hebben jullie dat ook? af en toe zo'n zeurend gevoel of steekjes richting je liezen? Oja ook nog een vraag over de kinderkamer? Wij wachten tot na de 20 weken echo. We hopen eigelijk dat we dan ook naar een groter huis kunnen verhuizen maar dat zit er waarscheinlijk niet in. Maar het zou zonde zijn als we het kamertje helemaal klaar hebben en we zouden gaan verhuizen.... Wij zitten te denken aan een themakamer, ik heb bij 2 vriendinnen al muurschilderingen gemaakt voor hun kindjes en is goed gelukt. Dus wil ook zo iets bij ons doen. Maar wat? Daar moeten we nog even over denken. Nou weer lang genoeg verhaal haha! xxx
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een JONGEN 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? (wil het ook niet weten) 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje Zahira, 37 jaar 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen denise1976, 31 jaar, 1e kindje gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? AFSPRAKENLIJST 21 april Semmi: 16 weken controle vk, Timzijnmama: 2e afspraak vk, hansje: afspraak gyn 22 april Kibi: 16 weken controle gyn 24 april Catootje: intake vk, Audrey23: 3e afspraak vk + echo, [Kus26[/b]: afspraak Vk 28 april rolia: 4e afspraak vk, Tatty Teddy: vk, Astridje: 3e echo gyn, Gerda1975: 3e afspr. vk, Tal74: gyn Ischa: 6e afsp. VK ziekenhuis 29 april bambie:VK, brennmgn: 2e afspraak vk, Annika1985: Controle VK, Sjannie: vk 2 mei Kiezeltje: controle VK en gesprek 20 weken echo 5 mei zico:echo gyn, Symoen: 2e afspraak gyn 6 mei lief649: VK, Butterfly: vk 7 mei Zena: 20 weken echo, Mironne: geslachtsbepaling 8 mei klusser: vk 13 mei Zena: controle gyn., Tam27: vk 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde: 20 weken echo, Denise: vk, brennmgn: 20 weken echo, Sjannie: 20 weken echo, [nony[/b]: Vk vontrole, hansje: Controle Vk 15 mei Annika: pretecho, Coni: 20 weken echo 19 mei Symoen: 20 weken echo, Ellen1984: 4e echo gyn 19.45 uur 20 mei bambie:20 weken echo, Nony: 20 weken echo 21 mei Butterfly1: 20 weken echo 22 mei Mariaatje: 20 weken echo, Timzijnmama: 20 weken echo, Semmi: 20 weken echo 23 mei Vke: controle HA 24 mei Ellen1984: 2d-3d echo Babyview 10.45 uur 26 mei Mironne: 20 weken echo + controle 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo 30 mei Annika1985: 20 weken echo 3 juni Catootje: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo 30 juni Symoen: 3D/4D Echo Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl
Susanna: heb het voor je aangepast ! heb nog even getwijfeld of het ik zou doen.... Omdat je Milan geen mooie naam vind, nu vind ik je dus niet meer lief GEINTJUHHHHHHHHHHHHHH
Hansje, ik vind Woezel en Pip zo schattig... Butterfly en Brenda wat geweldig een meisje en een jongen! Leuk dat jullie het nu weten en fijn dat jullie zo genoten hebben gisteren.
Is inderdaad schattig, we zaten ook te denken aan barbapappa ofzo maar weten we nog niet zeker. Maar we hebben nog alle tijd
Ik hoorde net op de radio, je kunt je eigen tekst laten plaatsen op m en m's. Ook voor geboorte e.d. tevens kun je je eigen kleur uitzoeken. Vind ik wel een leuk geboorte presentje hieronder de link: http://www.mymms.nl/gelegenheden/geboorte.html
Klinkt zo herkenbaar en dat terwijl ik altijd de lopende agenda ben hier.. en dus weet vriendlief nu ook niet meer wanneer we een afspraak hebben of waar ik zijn spullen heb opgeruimd Ischa31 het zit niet mee he op je werk, vervelend zeg! Annika ik hoop dat je medicijnen zijn werk doen, ben je tenminste van dat vervelende af, het is lastig genieten zo hé? allwoman Bij de h&M in apeldoorn hebben ze geen positie kleding ik ben er 2 weken geleden met mijn zus geweest (die woont in apeldoorn) ook niet bij de v&d. Ik heb uiteindelijk bij de miss etam 2 leuke broeken gekocht. Butterfly1 gefeliciteerd! konden ze het goed zien? brennmgn en jij een jongen! gefeliciteerd wat leuk dat jullie het nu al weten !! zo ik ben weer bijgelezen, en nu ga ik even lekker nietsen... vanavond een verjaardag en morgen middag de verjaardag van mijn opa (overdag dus) en dan ben ik weer even uitgefeest. groetjes Bambie
Wou even met jullie delen dat onze kleine schat Milan zo goed als loopt, filmje helemaal af kijken he... http://s236.photobucket.com/albums/ff26 ... tapjes.flv
@ mironne, wat een leuk ventje zeg. Dat lopen vind ie wel heel erg leuk volgens mij. Weet jij niet dat een driehoekje niet in een rondje past? hahahahaha grapje. Nu kun je wel al je spulletjes gaan verstoppen.