**Inbraak** He Lin, alweer wezen shoppen? Jij kan het ook niet laten he? Maar ik geef je groot gelijk het is veel te leuk en je moet genieten nu. Hoe gaat het verder met je en met ukkie? Ik bel je gauw kan je weer lekker over je uk kletsen. Dikke kus Nynke **Uitbraak**
@Nynke: haha! Vooral thuis niet vertellen wat 't heeft gekost hè ?! Gauw weer ff bellen inderdaad! Dikke knuf!
@susanna: ik heb er gelukkig alleen de eerste drie maanden last van gehad, maar bij mij is de zin weer terug, een vriendin van mij daar en tegen heeft tijdens haar zwangerschap echt negen maanden geen sex gehad, omdat ze ook geen zin had. Dus maak je geen zorgen, het hoort er allemaal een beetje bij denk !
Timzijmama,ik vind ook als je een zw broek aan doet dat je buik dan groter lijkt! Lekker he dat alles goed was met jullie babytje! Susanna,ja gave jurk he! Ben er nog steeds zo blij mee,jammer dat je zo'n jurk nooit meer aan doet. Mooi kamertje trouwens Joli,heerlijk he dat shoppen van zw kleding,ik ben er nu ook volop mee bezig!Blijft leuk! Annika,wat heerlijk dat je iemand hebt gevonden die je 2x per week komt helpen,en wat goed dat je niet meer hebt overgegeven!Hopelijk blijft het zo. Mariek,welkom en gefeliciteerd meis! groetn Simone
Hi meiden, Ben ik ook weer even, ik ben de laatste tijd niet meer zo actief op het forum, maar probeer zo af en toe nog wel even langs te komen. @Annika, wat fijn om te lezen dat je weer lekker aan het eten bent! @Symoen, mooi buikje heb je al! Een foto van mijn buik heb ik nog niet, we hadden ons voorgenomen om vanaf 12wk om de 2wk een foto te maken, maar het is er nog niet van gekomen . Maar eerlijk is eerlijk, er is ook nog niet echt heel erg veel te zien. Ik zie en voel het wel, maar voor anderen is het nog niet zo zichtbaar zeg maar @Marieke, welkom hier en gefeliciteerd! Zo leuk om te lezen dat jullie ook steeds meer de drang krijgen om allemaal spulletjes te kopen, haha! Ik probeer me nog even in te houden tot na de 20wk echo en dan gaan wij ook los! Met mij gaat alles erg goed, ik heb een leuk maar druk weekend gehad en ga vanavond maar eens vroeg naar bed aangezien ik ook nog een hele drukke week voor de boeg heb. Vanmorgen voelde ik heel duidelijk de bovenkant van mijn baarmoeder net onder mijn navel. Het voelde net alsof je op een waterballon drukt, haha! Hebben jullie dat ook? Ga nu even een lekker Nespresso'tje maken........ Dag dag
zeg...ik gooi het toch maar in de groep...ik heb het idee dat ik juist alleen maar meer moe aan het worden ben ipv dat het aan het afnemen is...vorige week al een dag ervoor ziek gemeld. 's Ochtend gaat het best aardig maar vanaf de lunch gaat het berg afwaarts, echt waardeloos...vandaag was ik alweer helemaal afgedraaid rond 15uur en mijn werkdag eindigt om half 5 dus dan moet ik nog even... en het is pas maandag! Kan dit? Heeft iemand anders dit ook?
Triessie bij mij is de vermoeidheid ook niet minder,ik heb ook het idee dat het meer wordt. Maar ik kan overdag gaan liggen om te dutten,want ik heb geen baan. Dus kan me voorstellen dat je gebroken bent. groeten Simone
Hallo iedereen, Mariek gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom. We zijn eindelijk kunnen slagen voor alles, babykamer en kinderwagen enz. Kinderwagen mochten we al meenemen, was nog op voorraad . En zo nog wat kleine dingetjes die we mee konden nemen. De babykamer, box en bad accesoires, word week 26 of 27 geleverd, dus daar moeten we nog even op wachten. We zijn allebei helemaal happy. Fijne avond nog iedereen. Groetjes Audrey
@triessie: Ik dacht even dat mijn vermoeidheid minder werd, maar het is weer helemaal 'terug'. Zeker na een dag werken ben ik ook helemaal niks meer waard, dus nee meis je bent niet de enige die het zo ervaard ! @ audrey: fijn dat je zo geslaagd bent ! lekker gevoel is dat he !
Goedemorgen allemaal, Triessie,ik heb het ook,eerst leek het beter,en nu stort ik halverwege de dag echt in,koken is dan zelfs al te veel...ga nu dan ook smorgens al koken..:S Je zou ook eventueel naar je ijzergehalte kunnen laten kijken,kan ook nog. Ik groei ontzettend hard nu,en omdat ik van mijzelf al een buik had( maar die is nu heeel anders ,echt zichtbaar en rond) valt het al zo erg op dat ik niet eens een foto durf te plaatsen haha..komt nog wel fijne dag allemaal
Simone, Lief en Allwoman...jullie dus ook! OOoo ik dacht al stiekum een beetje dat ik me misschien aanstelde...weet ook niet zo goed of ik er nou 'doorheen' moet (gisteravond dus nog stuk gaan lopen, maar vervolgens kon ik niet meer lopen van de pijn in mn rug!) of er aan toe moet geven (bijv even minder gaan werken)? Wanneer is de grens bereikt he? Jullie ook sterkte hoor! All; weer een hele fijne dag toegewenst...wordt weer super weer!
Goedemorgen! Nou Triessie en de andere meiden die er ook last van hebben: hier nog zo eentje die na 3en echt totally instort hoor! Ben dan echt bekaf en doe geen ene **** meer! Daarom doe ik nu alle 'verplichtingen' (boodschappen, huishouden, etc. ) nu maar voor die tijd, zodat ik 's middags niks meer hoef... Ik ben wel blij om te horen dat ik niet de enige ben, ik dacht namelijk ook al dat ik een aansteller was .... Ik ga vandaag eens bellen voor een pretecho, ik ben benieuwd
goedemorgen dames. ik heb vanmorgen lotte weg gebracht naar school en gelijk hangen de mensen om je heen en hoe gaat het bla bla bla. gelijk de tranen die omhoog schoten wist me geen raad om thuis te komen. Ben het helemaal zat
Goedemorgen Hier is de vermoeidheid ook nog niet weg. Aan het einde van de dag ben ik niks meer waard. Ik probeer, als ik vrij ben, s'middags even naar bed te gaan als mijn dochtertje ook gaat slapen. Verder hier ook veel last van bandenpijn en nog steeds obstipatie, ppff daar wordt je ook niet goed van. Maar we mogen verder niet klagen hoor Iedereen een fijne dag toegewenst met dit lekkere weer.
Zo, een dagje niet bijgelezen en ik moet alweer een aantal bladen terug om te zien wat er allemaal geschreven is, leuk dat we hier zo lekker kunnen kletsen! Bedankt allemaal voor de reacties, 29 april weer naar de verloskundige kan ik weer even het hartje horen, ik moet zeggen dat ik het steeds moeilijker vind om niet zelf zo'n ding te kopen maar ik ben veelte bang dat ik het een keer niet kan vinden en me dan onnodig zorgen ga maken, wat dat betreft kan ik niet wachten tot ik het voel schoppen straks. Ik ben gisteren even naar de huisarts geweest na weer een nacht maagzuur overgeven en ik moest mijn plasje inleveren om te kijken of er ketonen in zaten, die waren + dus ik moet zorgen dat ik meer eet en drink, ik heb dus nu nieuwe medicijnen tegen het maagzuur, en ik had een blaasontsteking, die heb ik dus helemaal niet gevoeld. Ik had wel wat buikpijn maar ja, ik dacht bandenpijn.... maar het was dus een blaasontsteking.. Dus nu voor de 3de keer in bijna 16 weken een penicilinne kuur.. Maar vannacht in 1 keer doorgeslapen, ben helemaal blij! Annika goed om te lezen dat het beter gaat, met ochtendmisselijkheid (zolang je niet teveel overgeeft) is te leven toch? een kopje thee met veel suiker of iets eten schijnt te helpen voor je opstaat. ik heb er zelf geen last van sochtends. hoe is de zuurbrand? mariek73 gefeliciteerd met je zwangerschap! we zijn even oud, denk ik aangezien je 73 bij je naam hebt staan. Susanna wat seks betreft, wij hebben het ook pas 1 keer gedaan sinds de zwangerschap, ik heb natuurlijk ook een goede smoes met mijn blaasontstekingen .. proest.... Maar ik heb er gewoon geen zin in.. triessie ik heb pas sinds deze week wat meer energie hoor, met 13 weken was ik al om een uur of 11 doodmoe, zelfs op mijn werk vonden ze me net een spook, ben ook twee middagen naar huis gestuurd en heb toen van 1 tot 5 geslapen. tam27weet je wat bij mij helpt tegen obstipatie? van die evergreen musli, ik heb die met appel en peer, smorgens tussendoor en soms smiddags, er zitten veel vezels in, sinds ik die dingen eet kan ik weer elke morgen! Zo nu is mijn bericht lang genoeg... en ik hoop dat ik niemand vergeten ben, ik ga vandaag even genieten van het mooie weer zodra het zonnetje op mijn balkon staat. groetjes bambie
heb gelukkig sinds donderdag niet meer overgegeven maar wil me zo graag goed voelen en niet om iedere muggenscheet al te janken want daar ga je je ook niet lekkerder door voelen. Veel liefs Annika