Annika soms kan je echt moe worden van die hormonen hé? Ik heb het elke keer met mijn vriend, eigenlijk wel een beetje zielig, ik erger me echt overal aan, wat ik normaal niet storend vind vind ik nu wel en alles gaat niet snel genoeg. Ik ga alleen niet huilen maar word gewoon boos, gelukkig kan ik me nog inhouden door elke keer maar even weg te lopen, even wat in de slaapkamer of keuken doen. Het is ook zo jammer als hij de wind van voren krijgt en geen idee heeft waarom ben benieuwd of dit ook tijdelijk is of dat je dat je hele zwangerschap houd, hoe was dat bij jou eerste? groetjes bambie
was ik met 16 weken alles kwijt en met youri heb ik 23 weken24 uur per dag boven de pot gehangen maar dat is totaal geen vergelijking met nu.
wat een ramp he, die hormonen.... mijn vriend heeft het ook zwaar te verduren met me! al heb ik nu wel het idee dat het langzaamaan minder wordt.... gelukkig!
Hey dames, even een klaag berichtje van mij. Heb al een paar dagen last van mn bil. Werd steeds erger en nu sinds 2 dagen ook enorme rugpijn. Vroeg gisteren aan de arts op mijn werk wat ik ermee moet en die houdt het op isschias. Niks aan te doen, paracetamol tegen de pijn en wachten tot het over is. Heel vervelend. Zitten is echt pijnlijk, en nu met mn werk zit ik juist heel veel. Lopen gaat nog het beste. Maar...sinds gisterenavond heb ik dus ineens ook enorme pijn in mn enkel. Niets aan te zien, maar iedere stap doet zeer. Dus lopen is nu ook niet lekker meer. Damnz...ik baal hiervan (ik weet het, ik heb tnt helemaal nergens last van gehad, dus ik mag niet klagen, maar ik doe het lekker toch even!)
Goeiemorgen dames Ik las iets over bandenpijn...heb er soms behoorlijk last van Maar goed, het hoort erbij he Sinds deze week voel ik de kleine echt duidelijk! Daarvoor ook al, maar was het nog heel zachtjes, en nu wordt het steeds harder Annika, wat fijn dat het beter gaat met het "niet" overgeven. Verder ben ik alles alweer kwijt. Zit nu ook niet zoveel op het forum, weinig puf
@annika: het is ook helemaal niet leuk als je je constant zo ellendig voelt meis, maar gelukkig blijft het eten er nu in en als je weer een beetje aangesterkt bent zal de rest waarschijnlijk ook wat beter gaan. Kop op ! @zena : meis ik voel helemaal met je mee ! ik heb het gelukkig nog maar 1 dag gehad, maar ow wat is die pijn in je pil irritant zeg ! nu nog maar even genieten van het heerlijke weer ! 8)
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een JONGEN 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? (wil het ook niet weten) 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje Zahira, 37 jaar 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen denise1976, 31 jaar, 1e kindje gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? AFSPRAKENLIJST 22 april Kibi: 16 weken controle gyn 24 april Catootje: intake vk, Audrey23: 3e afspraak vk + echo, Kus26: afspraak Vk 28 april rolia: 4e afspraak vk, Tatty Teddy: vk, Astridje: 3e echo gyn, Gerda1975: 3e afspr. vk, Tal74: gyn Ischa: 6e afsp. VK ziekenhuis 29 april bambie:VK, brennmgn: 2e afspraak vk, Annika1985: Controle VK, Sjannie: vk 2 mei Kiezeltje: controle VK en gesprek 20 weken echo 5 mei zico:echo gyn, Symoen: 2e afspraak gyn 6 mei lief649: VK, Butterfly: vk 7 mei Zena: 20 weken echo, Mironne: geslachtsbepaling 8 mei klusser: vk 13 mei Zena: controle gyn., Tam27: vk 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde: 20 weken echo, Denise: vk, brennmgn: 20 weken echo, Sjannie: 20 weken echo, nony: Vk vontrole, hansje: Controle Vk 15 mei Annika: pretecho, Coni: 20 weken echo 19 mei Symoen: 20 weken echo, Ellen1984: 4e echo gyn 19.45 uur 20 mei bambie:20 weken echo, Nony: 20 weken echo 21 mei Butterfly1: 20 weken echo 22 mei Mariaatje: 20 weken echo, Semmi: 20 weken echo 23 mei Vke: controle HA 24 mei Ellen1984: 2d-3d echo Babyview 10.45 uur 26 mei Mironne: 20 weken echo + controle, Timzijnmama: 3e afspraak vk 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo 30 mei Annika1985: 20 weken echo 3 juni Catootje: 20 weken echo 4 juni Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d) 5 juni Audrey23: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo 30 juni Symoen: 3D/4D Echo Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl @ Mariek, hoeveelste kindje is het?
Zena, ik herken je verhaal zo goed! Ik ben dan wel niet bij mijn huisarts geweest, maar ik heb dezelfde klachten als bij mijn vorige zwangerschap: zwangerschapsischias... Van mijn nek tot m'n tenen doet alles pijn. Ik heb juist meer last als ik in bed lig, wordt bij elke beweging wakker en kan me dan niet meer bewegen. Vriendlief moet me altijd uit bed trekken omdat ik anders in mn broek pies haha (zo grappig is het niet). Bambie, ik ga ook huilen en word dan boos, zielig voor mijn lief. Maar alles lijkt me veel meer te raken en ik heb er ook langer last van dan normaal. Al schijn ik nu wel 'aardiger' te zijn dna in het eerste trimester. Toen ontweek menigeen mij om niet in mijn klauwen verscheurd te worden. Muawhaha de hormoondemoon! Annika, wat fijn dat je nu minder overgeeft. Houden zo meis! Blegh, dacht ik ook van de misselijkheid af te zijn, begin ik vanmorgen bij het wakker worden meteen met overgeven Heb na het ontbijt nog een keer overgegeven en de rest probeer ik krampachtig binnen te houden. Het gaat toch niet opnieuw beginnen he? Ik ben er zo klaar mee! Verder zijn mijn borsten gelukkig minder gevoelig, alleen heb ik wel echt meloenen zeg! Pas geen enkele bh meer en zelfs mijn zwangerschapsbh begint het op te geven! Dus loop thuis lekker zonder bh, geen geknel, maar wel een hoop gedeins
ey Vlinder Ik heb ook al een tijdje geen BH aan dat knelt teveel. Alleen als ik ergens op visite ga heb er 1 aan maar verder niet op het moment. Veel liefs Annika
hihi Kus:wat leuk dat je de kleine ook al voeld he! tis bij jou ook niet de eerste he?! Vandaag voel ik de kleine veel meer dan anders,naats het zachte gefladder overheersen de duidelijke ploppen nu echt(snappen jullie het nog haha) Ook mijn bekkeninstabilitiet komt weer fijn terug lijkt wel zak soms gewoon door mn beenomdat ik er niet op kan staan pff maandag even aangeven bij de vk. doei doei!
ik kom ff reclame maken. Wj zijn er achter gekomen dat onze kinderwagen niet in de auto pas dus iemand intresse heeft. Het is een mutsearts trans4action 4 wiel Bak is helemaal nieuw en zit gedeelte is 2 maandjes voor Lotte gebruikt. Ik heb hem nieuw gekocht in Oktober 2007. en bijna niet gebruik. De bak is Beige en zitting is Zwart. Dus heb je intresse dan hoor ik het wel Veel liefs Annika
Hey meiden, Weer even een berichtje van mij. Gisteren naar het ziekenhuis geweest bij de gyn. Het blijkt dat ik rhesus negatief ben op 2 genen in mijn bloedgroep. Nu hebben ze bloedgeprikt bij mijn man om te onderzoeken of hij op die 2 genen positief is (wat eigelijk een kleine kans is maar toch). Over 2 weken krijgen we de uitslag dus ben benieuwd. Op zo'n moment denk je hebben wij weer. Verder lees ik allemaal wel goede berichtjes. Over Bh's? Ik heb gisteren een meegroeiBH besteld want ik kan ze niet meer goed in mijn eigen Bh's krijgen. Ik ben nu al een cup groter en volgens de verkoopster kunnen ze nog groter worden, hij is fijn Afgelopen 2 dagen heerlijk genoten van het voorjaarszonnetje en zometeen misschien ook nog effe op mijn bakonnetje zitten. xxxx
Hey meiden en vraagje: Zojuist overgegeven en diaree dus vermoedelijk iets verkeerd gegeten ofzo (afgelopen zondag een vissalade gegeten op een bruiloftfeest, smaakte prima) Ik maak me zorgen....is het schadelijk als je iets verkeerds heb gegeten? Ik voel de kleine nog steeds niet en ik ben al 17 weken! Sta echt versteld dat sommige met 12 13 weken al wat voelen en ik heb al echt een zwangerschapsbuikje. Maar juist omdat ikhet nog niet voel weet ik niet wat ik nou moet doen. Heeft iemand raad of weet iemand of het kwaad kan als je iets hebt gegeten wat niet goed was. Misschien is het wel een virusje maar ja dat weet ik ook niet. Het kwam echt ineens opzetten. Wacht jullie reacties met smart af. Liefs, Sjannie
Nou net maar toch even de VK gebeld. Enne het kon geen kwaad. Als het voedselvergiftening is dan komt dit 3 uur nadat je het gegeten hebt. Wellicht virusje en moest goed blijven drinken. Mocht ik zorgen blijven houden ook omdat ik kindjenog niet voel mag ik altijd langskomen om hartje te komen luisteren dat was geen enkel probleem. Nou dat is echt heel fijn he. Wat een service! Annika dank al voor je reactie. En bij deze voor jullie dus ook het antwoord mocht je zelf zoiets vermoeden! Liefs, Sjannie
hallo ff over die vermoeiheid ik ken er alles van, ik werk 4 dagen per week en zit midden in verhuis en dus de dagen dat ik dan vrij was ik constant aan inpakken en op een gegeven moment kam ik gewoon weg niet meer aan rusten toe en toen ging het gewoon echt niet meer. ben nu thuis tot 2 mei. heb ziekenverlof gekrgen van de HA. dus tis compleet normaal alleen moet je goed opletten dat je veel fruit eet daar pep je van op groetjes ellen
Sjannie volgens mij voelen de meeste hun kindje pas met 18/22 weken. Dus ik zou me daar geen zorgen over maken hoor. Ik voel hem/haar denk ik ook nog niet. De dames die hun kindje hier al wel voelen hebben gewoon heel veel geluk
Ik ben helemaal happy ! Heb net een afspraak gemaakt voor de pretecho! 6 mei om 19.45u heb ik de eerste, de afspraak voor de 2e pretecho maken we dan meteen die avond! Whaaaaaaaaaaaaaaa! Heb er nu alweer zin in! Nog 2 weekjes geduld.....