Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Hoi allemaal,
    wil nog even voor de lijst melden dat volgens kalender ik jongen krijg en zelf denk ik een meisje.

Ik dacht dat ik gister al een post had achtergelaten maar kan em niet meer vinden of jullie gaan zo snel met de berichten haha!

Maar goed ik heb dus met 7,6 weken echo op 20-2 en intake op 26-2 Alles bij het geboortecentrum VK dus! Voor mijn MA nov 2006 heb ik ook al intake gehad dus zal niet nieuw voor mij zijn behalve dat ik op de intakelijst kan zetten 1MA en 2 MK!

Broeken passen mij ook niet maar dat was al een tijdje...ben in nov 2007 definitief nadat bleek weer zwanger gestopt met roken dus kilo's waren er al bij en vliegt er aan lijkt het wel....getver getver. Ik houd mezelf voor dat het straks allemaal weer goed komt....is me al eerder gelukt dus nu ook weer! Het is maar even zo! Belangrijkste is nu dat dit keer wel alles goed gaat met beebje!

Ik heb trouwens toch ook weer testen gehaald bij de DA kan het niet laten hihi! Oh oh oh wat zitten we toch allemaal in hetzelfde schuitje en we zijn helemaal niet raar of gek we doen en denken allemaal hetzelfde....dat is zo fijn van het forum
    !

2ekleine hoe is het nu, zolang het niet doorzet en maar 1malig was hoeft het niets te betekenen maar weet maar al te goed dat je flink in de rats zit! Mijn VK zei toen afwachten want veel kunnen ze niet doen maar wat ze wel kunnen en dat vond ik heel fijn even een luisterend oor bieden en alle tijd namen ....dus wil je je het kwijt bel gerust VK!

Butterfly en alle andere nieuwe WELKOM en gefeliciteerd!

2. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    @2dekleine, ik hoop ook dat het eenmalig is en niets betekent. Ik duim voor je :)

Hier heb ik ook een beetje moeite om mn broeken dicht te krijgen :) Mijn man lacht zich slap, tja hij heeft er geen last van, hij heeft nl geen grammetje vet op zn lijf ;)

3. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Bij mij heeft dat twee dagen geduurd. Het was ook enkel in mijn string. Ik hoop dat het was omdat het kleintje aan het groeien is en er wat slijmvlies geraakt was.

Over je echo: bij mij was het een grote ontgoocheling. Ze heeft zelfs niet eens van een vruchtzakje of zo gesproken. Enkel dat het baarmoederslijmvlies normaal gezien 1 cm is en bij mij 1,2 cm was. En dan zei ze: "dus je beseft dat ik hier spreek over een speldenkop". Pfff... Ze zei wel dat ze niets zag zitten in mijn eileiders, maar ja, omdat ze bijna niks zag in mijn baarmoeder, stelt dat me niet echt gerust. Maar ik was maar 4,5 weken toen ik ging, misschien dat ze bij jou meer ziet. Ik hoop het in ieder geval voor je!

4. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    @ marit, Ik heb eigelijk ook nergens ast van, gelukkig! Alleen wel moe, maar als dat nou alleen door zwangerschap komt?

Ook ik heb net als meer meiden las ik, zonet nog even een test gedaan, duidelijk positief! Denk wel dat dat voorlopig de laatste test was :)
    Morgen maar even de vk of ha bellen denk ik...

@2dekleine, duim voor je dat het goed blijft gaan hoor!

5. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Ik ging sowieso al naar huishoudbeurs, maar nu ook zeker langs 9mnd beurs! wel eng, maar mocht het mis gaan, heb je er wel lang genoeg van genoten!

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik ga daar ook zeker heen. Had al kaartjes voor de 9 maanden beurs toen ik nog niet eens zwanger was.

7. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    dag meiden..
    helaas vallen er een aantal meiden af..dat is niet zo leuk!
    welkom nieuwe zwangere meiden!
    hier voel ik me al wat beter gelukkig weer!
    wel veel misselijk :(

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    wij gaan ook naar de 9 maanden beurs we zouden al gaan. we gaan donderdag de 14e.
    ik ben niet misselijk alleen last van mijn darmen en savond een dikke opgezette buik. verder ben ik heel erg moe dit had ik bij de 1e ook erg. verder voel ik me goed en net als de meeste ben ik ook wat onzeker.

9. 2deKleine

2deKleine Actief lid

4 jan 2008
    194
    0
    0
    Mama
    Net bij het wc bezoek geen bloed meer op het papiertje, misschien te snel bang geweest? ik hoop het maar, nu even afwachten of het zo blijft, morgen zou ik naar fysiofitniss gaan, maar wil het eigenlijk afbellen door het bloedverlies van vandaag, ben bang als ik me te druk maak, het misschien verergerd word.
    Heel erg bedankt voor jullie lieve woordjes in ieder geval!

10. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    pfoee ben blij te horen/lezen dat het voor nu goed gaat 2dekleine. Heel vreemd, ken jullie niet echt maar toch denk ik er aan als ik zoiets lees, ik bedoel aan de persoon die het schrijft,

11. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Heb ik ook hoor Lampie, als ik nare verhalen hoor dat ik meeleef. Hoop echt dat t loos alarm is 2e kleine, maar als er u niets meer is misschien idd van de sex gisteren? Dat kan heel goed hoor.
    Ik durf nu echt geen sex te hebben. Tot groot verdriet van mn man, maar ik wacht toch even tot we wat verder zijn!

12. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    @ 2eKleine: Wat fijn dat het bloeden gestopt is zeg! Nu hopen dat het wegblijft en alles goed blijft gaan!

@Marit: Ja, we moeten gelijk hè?! Spannend meis, nog 3 weken, dan weten we eindelijk meer ;)

Vandaag de hele dag gewerkt en totaal nergens last van gehad! Geeft me toch wel weer de nodige twijfels hoor meiden, ik voel gewoon helemaal niks :( ..... Wordt (net als de meesten hier geloof ik!) helemaal gek van de onzekerheid! Wel ben ik ook nog steeds positief, het blijft namelijk gewoon goed gaan deze keer, m'n gevoel zegt dat overduidelijk :D !

Wel ben ik gigantisch moe, moe, moe! Toch een symptoom?! hihi ;)

Volgende week woensdag ga ik met m'n mamsie naar de huishoudbeurs, zoals ieder jaar ;) , dit keer zal ik ook zeker een rondje 9 maandenbeurs lopen hoor! Wel eng, maar doe 't toch maar, wil het toch meegemaakt hebben.

Nou, ga nu mezelf maar bij elkaar rapen en een poging tot afwassen doen :)

13. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Joli, ik heb ook totaal nergens last van (buiten de vermoeidheid) en dat was de vorige keer net zo, bij mij begon het later (kotsmisselijk) Eigenlijk mogen we daar juist blij om zijn.....maar ja een teken dat alles goed zit zou ook wel fijn zijn :D

14. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Ja, erg eigenlijk hè?! Ik weet zeker dat als ik nu megakramp zou hebben ofzo, ik dat weer doodeng vind :( .... Het is ook nooit goed :rolleyes: :)

Vind het alleen zo raar, ik lees zo veel over steken, krampen, afscheiding....allemaal dingen die ik totaal niet heb!

Nou ja meis, laten we er dan nog maar van genieten, over een paar weken zijn vast we kotsmisselijk en doodziek de hele dag, hihi!

15. 2deKleine

2deKleine Actief lid

4 jan 2008
    194
    0
    0
    Mama
    Ik vind het erg lief dat jullie zo meeleven :D
    Ik heb het ook, je weet hier van jezelf hoe graag je zwanger bent, en hoe erg het dan is om als het dan zo is het weer kwijt te moeten raken.
    Helaas heb ik al een keer een miskraam gehad toen ik zwanger wilde worden van de eerste, en dat wil ik liever niet nog een keer meemaken.
    Maar verder geen bloed verlies meer gehad, dus ik heb weer een beetje hoop dat het misschien idd van de sex is geweest of misschien van de innesteling.

16. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik hoop 2dekleine dat alles goed is meid, waarschijnlijk is er gewoon een vaatje gesprongen.

Ik merk zelf ook dat ik nog niet kan genieten, waarschijnlijk zal ik dat ook pas gaan doen na de 12 weken echo omdat ik een mk heb gehad met 14 weken, ze kwamen er met de 12 weken echo achter dat het hartje gestopt was met bijna 10 weken. Ik moet gewoon proberen te denken dat het nu wel goed zal komen maar vind het toch wel moeilijk.

In oktober krijgen we gewoon allemaal een mooie gezonde baby :D

17. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Kan ook innesteling zijn he. Moet je ff opzoeken op google daar kun je vast heel veel over vinden zolang het geen gehele ongi is komt het vast goed!
    Positief blijven he!

Ischa31: In oktober krijgen we gewoon allemaal een mooie gezonde baby

HELEMAAL MEE EENS!
    Liefs

18. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    he nieuwe dames gefeliciteerd en welkom.

jonge wat wordt er hier lekker veel gebabbeld en wat veel herkenning ook...
    hier wel veel kwaaltjes, maar ook heel onzeker.
    heb blaasontsteking en heb al een ab kuur gehad.
    morgen weer urine controleren, maar heb nog steeds klachten en ben bang dat ik weer een kuur krijg.
    en dat is nou niet bepaald bevordelijk voor het kindje, ookal is het speciaal voor de zwangerschap.
    in de eerste 10 week wordt het hartje gemaakt en onze eerste is aan een hartafwijking overleden, en dat maakt dat ik me nog meer zorgen maak.
    he blijft allemaal maar spannend he zo'n heerlijk klein wondertje.

maandag krijg ik een echo en hopelijk zien we dan een mooi kloppend hartje. dan wordt t misschien ook allemaal wat echter, want ondanks de kwalen is het nog moeilijk te bevaten dat ik weer mama word :)

weltrusten allemaal

19. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Hallo allemaal,

Eigenlijk had ik mezelf voorgenomen om pas volgende week actief mee te gaan praten, maar kan het toch niet laten.
    Ik begin me namelijk een beetje een gluurder te voelen.
    Lees al een hele tijd mee, keek of er al menzen waren in okt toen er nog niemand was, raar....
    Nu lees ik hier (helaas) veel bekende verhalen.

Even mijn verhaal, sorrie als het een beetje lang is
    Tijdens onze eerste zwangerschap met 24 weken onze dochter verloren.
    Vervolgens in juni 2006 is onze gezonde zoon geboren
    Met kerst 2007 een MK gehad, was al actief bij de aug mamma's
    Daarna geen menstruatie meer gehad en test steeds zwanger.

Donderdag de 13de mogen we voor een echo.
    Ik heb het antifosfolipidesyndroom (een bloedafwijking), waardoor ik op tijd met bloedverdunners moet beginnen. Door deze afwijking ook een verhoogd risico op MK.

Hopelijk komt het allemaal goed, heb dus ook geen idee hoever ik ben..

20. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    PPA welkom, en heeeel veel succes! Hopelijk ben je en zwanger en op tijd met je bloed verdunnen! En hopelijk blijft je kleintje op zn plek :)

Dames: Ik dacht oooooh ik wil ook misselijk worden, dan weet ik het zeker. Nou geloof me was gister TE misselijk. (5 keer overgegeven) letterlijk alles wat binnen kwam.. en was even bang dat dit 7 weken ging duren.. Was op werk en voelde me erger dan belabberd, toen ik thuis kwam kon ik een uur slapen, overgeven, eten weer uurtje slapen en weer overgeven :/

Jaja wij vrouwen en ons onzekerheid.. Dus wacht het gewoon lekker af en wens jezelf vooral geen misselijkheid :).

Ik heb morgen mijn eerste afspraak met de HA. Ben benieuwd!

De rest veel succes!

Deel Deze Pagina