Ik heb ook niet getwijveld om weer mee te doen aan mvm. Alleen had ik me nu iets later opgegeven. Vorige keer heb ik het nl. 11 weken gedaan en dat was lang... Nu wilde ik het langer doen, maar omdat ik met de echo 3 weken naar voren werd gezet, kwam ik nu in totaal maar op 6 weken....Nu had ik dan toch liever meteen gebeld....Maar ja, als je alles van te voren weet! Ik zou een evt. (hopelijk) volgende keer zeker weer meedoen. Het voordeel voor mij is dat ik niet meer voor elk plasje naar boven hoef (ik had de flessen boven staan) dus dat scheelt een hoop trappen lopen (lees kilo's erbij?!...)
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een JONGEN 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? (wil het ook niet weten) 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje Zahira, 37 jaar 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen denise1976, 31 jaar, 1e kindje gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? AFSPRAKENLIJST 28 april rolia: 4e afspraak vk, Tatty Teddy: vk, Astridje: 3e echo gyn, Gerda1975: 3e afspr. vk, Tal74: gyn Ischa: 6e afsp. VK ziekenhuis 29 april bambie:VK, brennmgn: 2e afspraak vk, Annika1985: Controle VK, Sjannie: vk, Jessica507: 2e afspraak vk, Kibi: 17.15 u extra echo (amnionstreng) 2 mei Kiezeltje: controle VK en gesprek 20 weken echo 5 mei zico:echo gyn, Symoen: 2e afspraak gyn 6 mei lief649: VK, Butterfly: vk, Joli: pretecho 7 mei Zena: 20 weken echo, Mironne: geslachtsbepaling 8 mei klusser: vk 10 mei Jessica507: pretecho 13 mei Zena: controle gyn., Tam27: vk 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde: 20 weken echo, Denise: vk, brennmgn: 20 weken echo, Sjannie: 20 weken echo, nony: Vk vontrole, hansje: Controle Vk 15 mei Annika: pretecho, Coni: 20 weken echo 19 mei Symoen: 20 weken echo, Ellen1984: 4e echo gyn 19.45 uur 20 mei bambie:20 weken echo, Nony: 20 weken echo 21 mei Butterfly1: 20 weken echo,Kibi: 19.05u 20wk controle gyn. 22 mei Mariaatje: 20 weken echo, Semmi: 20 weken echo, Jessica507: 20 weken echo 23 mei Vke: controle HA 24 mei Ellen1984: 2d-3d echo Babyview 10.45 uur 26 mei Mironne: 20 weken echo + controle, Timzijnmama: 3e afspraak vk 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo 30 mei Annika1985: 20 weken echo 3 juni Catootje: 20 weken echo 4 juni Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d) 5 juni Audrey23: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh 10 juni Kus26: 20 weken echo 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo 24 juni Jessica507: 2e pretecho 30 juni Symoen: 3D/4D Echo Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl @ Kibi je afspraken staan erbij!
Vind het ook wel moeilijk, vandaag slaapt hij ook bij opa en oma en zie ik hem morgenmiddag pas weer (nadat ik hem vanmorgen heb weggebracht), maar ben er vanmiddag nog wel ff langs gereden om hem een dikke kus te geven! We gaan het gewoon proberen 2 nachten, ook wij hebben dat stukje voor onszelf af en toe nodig en na een jaar mag het nu wel eens een poging doen! ken moeders die een week op vakantie gaan met manlief, dat vind ik zo knap, wou dat ik het kon, want ik kan echt niet zonder mijn kind! Zal vast ook wel moeilijk worden en brullen in Antwerpen! Ow ja, onze kleine man, zette al steeds een paar stapjes, maar..... Nog voor zijn 1e verjaardag maandag LOOPT hij alleen...! papa en mama zijn mega trots! 8) Op straat in de winkel loopt ie zo alleen, hij vind het geweldig en is zo trots, hij hoeft niet eens meer wat vast te houden!
Lekker Mironne, een weekendje naar Antwerpen. Ik wil ook best een keer met zijn tweetjes weg, doen we nooit.... stom. Toch maar een keer regelen Knap hoor dat Milan loopt! En ... ik heb nu 2 weken vakantie en nog een dag extra vanwege pinksteren. Heb er helemaal zin in en volgende week gaan we ook allemaal leuke dingen doen, dierentuin, speeltuin (pretpark voor kleuters) met vrienden en hun kids en natuurlijk de vrijmarkt afstruinen met de kinderen.
Ben ik weer. As dinsdag komen ze de laatste bussen van mvm ophalen. Ik heb het ook graag gedaan,maar ben ook wel blij dat het nu klaar is. 10 weken is goed hoor! Mironne,ik ben ook al zo nieuwsgierig,wachten is echt zo erg.En ik ben ook zo benieuwd naar het geslacht. Wel lekker dat je volgende week een weekendje naar Antwerpen gaat,en Milan zal zich best vermaken joh,waar gaat hij naar toe,opa en oma? Annika,ja die flessen meuren echt zeg,bag en dan op je nuchtere maag,gatverdamme! Wat kilo's betreft heb ik nog steeds geluk,ik ben nog steeds -1.2 afgevallen.Dat vind ik eigenlijk wel prima. Ik denk als ik straks 16 dagen in Jamaica ben dat het heel hard zal gaan,heel de dag luieren en eten! groeten Simone
haha ja wachten is echt heeeeel erg! Jij bent nog weer 2 dagen eerder aan de beurt! Ik ben jaloers.... Milan gaat idd naar opa en oma Wierden op vrijdag op zaterdag en van zaterdag op zondag slaapt hij bij andere Oma in Almelo
@mironne, veel plezier in Antwerpen en wat knap dat Milan al los loopt Wij willen ook zo graag het geslacht weten, maar we hebben besloten toch maar op de 20 weken echo te wachten, pppfff duurt nog wel erg lang hoor
Ha meiden, heb een druk weekje dus ben een paar daagjes niet geweest, dus een hoop bijgelezen en een hoop weer vergeten! Annika, ben blij dat je toch besloten hebt te blijven, het zou toch zonde zijn meid! We zijn hier om eerlijk over je gevoel te praten en zwanger zijn is niet voor iedereen fantastisch en zorgeloos, dus blijf vooral je verhaal doen meid! Las ook dat er weer nieuwe mama's zijn bijgekomen: WELKOM! Ook las ik iets over gewicht, als je naar me kijkt, dan denk je dat er zeker 6, 7 kilo aanzit, maar de weegschaal geeft + bijna 3 kilo aan, dus ik vind het nog redelijk! En over het slapen, ik ben een buikslaper ben ik achtergekomen en dat is nu al niet zo erg lekker meer, dus ik lig nu half op mijn zij/half op mijn buik en dan met 1 been omhoog getrokken zeg maar,dit hou ik even vol en dan draai ik weer hihi, ben erg onrustig in mijn slaap tegenwoordig, terwijl ik voorheen heel rustig sliep! Oh ja, vannacht voor het eerst over de baby gedroomd, in die zin, dat het geboren was! Het was een meisje en ik had de hele tijd een bepaalde naam in mijn hoofd, ik kon niks anders verzinnen, dus ben benieuwd hoe het gaat aflopen! En: 9 mei hebben wij ook een pretecho joepppieeee! Zie bijna ons kleintje weer! Meiden, sorry voor de ego-praat hoor! Ik ga zo de Ghost whisperer kijken, ben heel benieuwd ernaar! Tot gauw!
he meiden, ben net terug in belgie. De vakantie was heerlijk, hotel minder, eten niet zo goed. Een heel verhaal....maar na enkele dagen een oplossing. Was een hotel vol met russen. Wij waren enige belgen, maar we hebben onze ogen de kost gegeven...hihihihihi Maar we hebben er het beste van gemaakt
Goedemorgen allemaal zo,echt extreem vannacht,5 keer naar de wc geweest :S pff Mironne,leuk joh ff lekker weg.Ik heb een andere situatie,ben gescheiden en mijn ex haald elke week onze meid voor 1 dag op,elke derde week heeft hij haar ene heel weekend..dat was heel moeilijk in het begin,maar we kunnen het nu ook waarderen even met zn 2tjes..gaan we ook wel eens wat leuks doen! Straks met de beeb zullen we ook af en toe oma lief aankijken Er zijn nu al mensen die zeggen: ben je nog maar 13 weken? Ik zeg dan maar,ach ja beetje van mijzelf en een beetje van de beeb! Vanavond hebben we verjaardag en morgenvroeg gana we naar dierentuin Emmen de hele dag. het is voor het eerst dat mn meis er het hele weekend bij ons is. Zico welkom terug,fijndat je ene leuke vakantie gehad hebt! doei doei
Mironne heel veel plezier in antwerpen meis ! Zico, fijn dat de vakantie heerlijk was, jammer van het hotel en het eten ! Zooo nog twee daagjes werken en dan heb ik ook een weekje vakantie, heerlijk ! Jammer dat we (weer) aan het klussen moeten !
Goedemorgen allemaal! symoen: om precies te zijn kom ik uit zegge! dus dat is bijna roosendaal joli spannend he die pretecho! ik heb er een 10 mei! ik kan ook niet wachten om het geslacht te zien ! mariaatje ik zie dat ook jij een pretcho hebt! maar wel een dag eerder dan ik! hm wachten duurt zo lang allwoman vervelend he zo vaak naar de wc snachts! ik heb er ook last van! en dan kan daarna ook weer niet in slaap komen omdat manlief naast je ligt te snurken ! ik hoop dat ik strax jullie allemaal uit mekaar kan houden! er zijn er zoveel
Gelukkig, toch niet de enige die een aantal kilootjes is aangekomen Mijn probleem is niet zozeer het veel eten, maar het verschil tussen voor en tijdens de zwangerschap in eten, voor ik zwanger was deed ik aan sonja bakker, en das wel een heel stukkie minder dan wat het voedingscentrum zegt. Nouja, ik eet ook wel es wat lekkers natuurlijk Jessica welkom hier Ik dacht vanmorgen dat ik de baby weer voelde... het voelt toch wel wat anders dan gerommel in je darmen, maar t is zo kort dat ik niet kan uitmaken of et nou wel de beeb was. Dan zeg ik: doe nog es, maar dat doet ie dan niet he
Jessica welkom! Annika ik ben blij dat je gewoon blijft. Wat goed dat het rug slapen en buikslapen ook de wereld uit is dus we kunnen weer lekker rustig slapen. Ik heb nog niet op de weegschaal gestaan (moet maar weer eens na een week of 3) en ik was al 3/4 kilo aangekomen dus ben benieuwd en eet toch niet voor 2. Ik zag dat steeds meer meiden een pretecho gaan doen LEUK JOH! En ben benieuwd of er nog wat geslachten bekend worden. Liefss
Als ik het goed lees gaan er een heleboel deze weken lekker op vakantie...heerlijk hoor...enjoy allemaal! Ik ben ongeveer nu 2,5 kilo aangekomen...ik vond het wel netjes eigenlijk...zeker als ik jullie berichtjes zie...pas ik er netjes tussen! Spannend mariaatje zo'n droom...wie weet zeg...krijg je ook een een meid...jij zult dan meteen terug denken aan je droom denk ik. Zico, jammer dat het hotel niet helemaal top was...verder wel genoten met al die Russen dus...hihi..is weer eens wat anders! Irrrrriii he allwomen...zo vaak naar de wc 's nachts...ene keer moet ik zeker 3 keer en andere nacht niet...raaarrrr... Lief, jij ook (nog) aan de klus...wij wonen nu al weer een jaar in ons 'nieuwe' huis en nog moeten er een heleboel gebeuren, we zijn nu met hal, toilet, trap en overloop bezig...zucht...waar is het eind? Jessica; ook welkom..gezellig en natuurlijk nog gefeliciteerd! Kiezeltje, spannend zeg of je je kleintje al voelt..leuk! Ik zit echt even in rustig vaarwater volgens mij...ondanks de moeheid voel ik me top..geen last in liezen ofzo (hoop dat het dan wel goed doorgroeit?!) af en toe wel (flink) last van mn onderrug..verder erg rustig...pas 21 mei weer controle, sommigen voelen je beebje dus al...ik wil oookkk...teken van leven please Vanavond gaan we voor een wagen kijken...leuk leuk!
ff weer een berichtje,lees meestal wel mee,maar er zijn er zoveel dat ik het wel lastig vind om te reageren!Maar vind het wel gezellig om te lezen! gewicht is hier gelukkig nog steeds hetzelfde,was een kilo kwijt!Ook al verschillende buikfoto's gezien leuk zeg om de verschillen te zien! We gaan ook nog een pretecho plannen,denk na de 20 weken echo.Maandag weer naar de VK en word afspraak gemaakt voor de 20 weken echo!heel spannend!heb nu ook vakantie,maar we gaan niet weg,hubbie werkt door!
ik heb nog niet op de weegschaal durven staan, 5 mei naar de gyn en dan moet het dus..... Met de angelsound heb ik gisteren ons beebje z'n hartje nog eens gehoord, deed deugd. Maakte me ongerust, het is ondertussen toch weeral 5 weken geleden dat ik het gezien heb of gehoord bij de gyn. Rond welke periode kunnen ze zien welk geslacht je kleintje heeft ?
Mironne wat knap dat Milan al loopt. Lekker handig ook! Ik vroeg gisteren nog aan manlief: wil jij samen met mij wel een weekend weg zonder Tim (ik nl. niet) en hij heeft er ook geen behoeft aan. We doen veel liever dingen sámen met Tim en hebben genoeg aan de avonden samen. Zo is iedereen verschillend.