Hallo dames, Ik ben al lang niet geweest en wat een lap berichten zeg,pffffff Ben op vakantie geweest naar Lanzarot, was heeeeerlijk. Op mijn werk (ik werk er 6 weken) waren ze gelukkig blij voor me toen ik over de zwangerschap vertelde. Buik begint echt snel te groeien en ben 2 kilo aangekomen, geen kwaaltjes alleen een beetje eerder moe. Mijn dochter loopt nog niet maar ik hoop dat dat niet al te lang meer gaat duren maar ze is niet zo snel, kroop pas een week voor haar eerste verjaardag Net getrouwde mama's gefeliciteerd! Ik heb mijn gegevens voor de lijst gePBt. Vanmorgen hebben we eindelijk ons tuintje afgemaakt (grasrollen uitgelegd) en straks kan ik het showen aan een vriend uit denemarken die langskomt! Mijn vriend is dit weekend zeilen dus ik ben zielig alleen Tot snel, groetjes Lisette
Hallo dames, ik ben pas volgende week vrijdag weg naar Antwerpen, dus de komende week ben ik hier nog gezellig.... Wel bedankt voor jullie lieve reacties... Ons manneke loopt al heel goed en lang. Gaat supergoed alleen... Wat kan je als ouders toch trots zijn!
lisette: veel geklets hier he is wel gezellig hoor ik heb net even een zwangerschapsbroek gekocht. Had er al 1 en een rokje, maar mn broeken van een maat groter gaan nu wel erg vervelend zitten dus er moest er maar weer 1 bij. Viel me niet mee, k heb al geen goed figuur voor broeken, maargoed, ik ben geslaagd haha Ik kon het ook niet laten om 2 schattige babypakjes te kopen, en ik doe normaal nooit een impulsaankoop Ik ben ook zo verschrikkelijk emotioneel de laatste tijd, meer mensen last van? Ik hoef maar iets te zien op tv wat een klein beetje zielig is en mn tranen stromen over mn wangen
kiezeltje: ik ken het dat emotioneel zijn, maar bij mij is het niet dat als ik iets zieligs op tv zie ofzo maar meer als ik heel kortaf ben geweest tegen iemand (lees iemand afbekken ) dan kan ik daar wel een potje om huilen! echt raar die hormonen! ik ga trax even de stad in voor wat leuke t-shirt. ik ben helemaal weg van het merk mamma-licious, is heel hip en vrij voordelig ook nog! en dan maar hopen dat het mooie weer niet al te lang op zich laat wachten! fijn weekend allemaal
@ Mironne, Wat knap zeg dat milan al loopt ! Toch wel snel hoor vind ik het en daar mogen jullie trots op zijn haha! Mijn nichtje die nu bijna 3 wordt liep pas met 1,5 jaar! Geweldig dat milan voor zijn 1e verjaardag al los loopt! @ Kiezeltje, Ik heb ook last van huilbuien hoor! Van de week fietste me vriend weg en ik zwaaide hem uit en ik begon keihard te huilen, echt heel stom! En elke keer als we vrijen moet ik ook huilen en dan begin ik daarna keihard te lachen want je weet dan niet waarom je huilt! Echt heel leuk die hormonen haha, jantje lacht jantje huilt! @ Zico, Heerlijk meid van je vakantie! Ben je even lekker bijgekomen! Alleen jammer van het hotel en het eten! Ben blij dat jullie er toch wat van gemaakt hebben! @ Mariaatje, Me schoonzus had toen ook gedroomd over een meisje en we hebben inderdaad een nichtje ! Ben erg benieuwd bij jou nu haha! @ Jessica, Welkom en gefeliciteerd! @ Annika, Heel goed meis dat je gewoon blijft! Het forum is er niet voor niks! En zo kunnen we elkaar helpen of gewoon lekker naar elkaar luisteren! Krijgen jullie ook van die zwarte haartjes op jullie buik? Het lijken wel nest haartjes echt een maf gezicht! Ik krijg nu ook een lichte streep op me bovenbuik, ben benieuwd of tie donkerder gaat worden met de tijd!
Meiden ff snel een vraag maak me ineens erge zorgen. Ik heb gewoon flink de laatste tijd brie, blauwe kaas etc. gegeten, wel gepasteuriseerd! Nu lees ik op een amerikaanse site dat je helemaal geen zachte kazen mag eten zoals brie en blauwe, ook al zijn ze gepasteuriseerd. Wat doen jullie? Ik eet het wel 3 x p.w. Wat zeggen de vk's in holland?
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een JONGEN 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een verassing 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? (wil het ook niet weten) 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje Zahira, 37 jaar 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen denise1976, 31 jaar, 1e kindje gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? AFSPRAKENLIJST 28 april rolia: 4e afspraak vk, Tatty Teddy: vk, Astridje: 3e echo gyn, Gerda1975: 3e afspr. vk, Tal74: gyn Ischa: 6e afsp. VK ziekenhuis 29 april bambie:VK, brennmgn: 2e afspraak vk, Annika1985: Controle VK, Sjannie: vk, Jessica507: 2e afspraak vk, Kibi: 17.15 u extra echo (amnionstreng) 2 mei Kiezeltje: controle VK en gesprek 20 weken echo 5 mei zico:echo gyn, Symoen: 2e afspraak gyn, Lisette28: VK 6 mei lief649: VK, Butterfly: vk, Joli: pretecho 7 mei Zena: 20 weken echo, Mironne: geslachtsbepaling 8 mei klusser: vk 10 mei Jessica507: pretecho 13 mei Zena: controle gyn., Tam27: vk 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde: 20 weken echo, Denise: vk, brennmgn: 20 weken echo, Sjannie: 20 weken echo, nony: Vk vontrole, hansje: Controle Vk 15 mei Annika: pretecho, Coni: 20 weken echo 19 mei Symoen: 20 weken echo, Ellen1984: 4e echo gyn 19.45 uur 20 mei bambie:20 weken echo, Nony: 20 weken echo, Lisette: 20 weken echo 21 mei Butterfly1: 20 weken echo,Kibi: 19.05u 20wk controle gyn. 22 mei Mariaatje: 20 weken echo, Semmi: 20 weken echo, Jessica507: 20 weken echo 23 mei Vke: controle HA 24 mei Ellen1984: 2d-3d echo Babyview 10.45 uur 26 mei Mironne: 20 weken echo + controle, Timzijnmama: 3e afspraak vk 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo 30 mei Annika1985: 20 weken echo 3 juni Catootje: 20 weken echo 4 juni Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d) 5 juni Audrey23: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh 10 juni Kus26: 20 weken echo 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo 24 juni Jessica507: 2e pretecho 30 juni Symoen: 3D/4D Echo Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl @Lisette28 je staat erop
Volgens mij mag het gewoon. Het gaat om de listeriabacterie bij rauwmelkse kazen, maar gepasteuriseerd is toch verhit en niet meer rauw...? Nou ja, volgens mij mag het gewoon. Ik heb hier gelezen dat je alle kazen uit de nl-se supermarkten gerust kunt eten en daar liggen ook brie en blauwe kazen tussen. Dus....eet er maar lekker van.
susanna; mijn vk heeft gezegd dat ik het allemaal mag eten, natuurlijk mits gepasteuriseerd, lekker van genieten dus...ik eet het ook regelmatig...heerlijk!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een JONGEN 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een verassing 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? (wil het ook niet weten) 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje Zahira, 37 jaar 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen denise1976, 31 jaar, 1e kindje gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? AFSPRAKENLIJST 28 april rolia: 4e afspraak vk, Tatty Teddy: vk, Astridje: 3e echo gyn, Gerda1975: 3e afspr. vk, Tal74: gyn Ischa: 6e afsp. VK ziekenhuis 29 april bambie:VK, brennmgn: 2e afspraak vk, Annika1985: Controle VK, Sjannie: vk, Jessica507: 2e afspraak vk, Kibi: 17.15 u extra echo (amnionstreng) 2 mei Kiezeltje: controle VK en gesprek 20 weken echo 5 mei zico:echo gyn, Symoen: 2e afspraak gyn, Lisette28: VK 6 mei lief649: VK, Butterfly: vk, Joli: pretecho 7 mei Zena: 20 weken echo, Mironne: geslachtsbepaling 8 mei klusser: vk 10 mei Jessica507: pretecho 13 mei Zena: controle gyn., Tam27: vk 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde: 20 weken echo, Denise: vk, brennmgn: 20 weken echo, Sjannie: 20 weken echo, nony: Vk vontrole, hansje: Controle Vk 15 mei Annika: pretecho, Coni: 20 weken echo 19 mei Symoen: 20 weken echo, Ellen1984: 4e echo gyn 19.45 uur 20 mei bambie:20 weken echo, Nony: 20 weken echo, Lisette: 20 weken echo, Audrey23: Controle Vk 21 mei Butterfly1: 20 weken echo,Kibi: 19.05u 20wk controle gyn, Triessie: controle Vk 22 mei Mariaatje: 20 weken echo, Semmi: 20 weken echo, Jessica507: 20 weken echo 23 mei Vke: controle HA 24 mei Ellen1984: 2d-3d echo Babyview 10.45 uur 26 mei Mironne: 20 weken echo + controle, Timzijnmama: 3e afspraak vk 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo 30 mei Annika1985: 20 weken echo 3 juni Catootje: 20 weken echo 4 juni Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d) 5 juni Audrey23: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh 10 juni Kus26: 20 weken echo 12 juni Triessie: 20 weken echo 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo 24 juni Jessica507: 2e pretecho 30 juni Symoen: 3D/4D Echo Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl Triessie en Audrey: jullie afspraken staan erbij!
@triessie: wordt ook helemaal gek van het geklus, zijn al vier jaar bezig met verbouwen en ben het echt spuugzat ! Gelukkig heb ik geen"'help mijn man is klusser'man , maar van ons huis zijn alleen de muren blijven staan en de rest hebben we opnieuw opgebouwd, daar gaat wel tijd in zitten. Jij ook succes met verbouwen he !
Goedemorgen meiden! Volgens mij ben ik nu 2 kilo aangekomen,maar als je mijn buik ziet denk je wel 30 :S We gaan vandaag met zn 3tjes naar emmen ,de dierentuin..heb er zin in! Ik ga op mijn sportschoenen haha,had gister last van mn bekken en anders weet ik het morgen wel,..hakken zijn nu een beetje gebeurd al bij me. fijne dag vandaag!
Goeiemorgen allemaal! Zo raar, ben toch ineens aan het dromen joh over de kleine! Van de week natuurlijk over een meisje en vannacht gedroomd dat de kleine geboren was (weet alleen ff niet of het een jongen of meisje was ) en dat we hem/haar steeds vergaten haha , echt zielig hihi. Gelukkig is het maar een droom! Tatty, het is heel raar dat ik droomde over een meisje, want ik denk echt dat we een knulletje krijgen, dus het word spannend in oktober! Had ik al gezegd dat we 9 mei een pretecho hebben? Heb er zo'n zin in joh om ukkie weer te zien! Susanna, volgens mij mag je idd wel brie eten, maar uit voorzorg probeer ik het toch te vermijden, al die tegenstrijdige verhalen, maakt me onzeker, maar zoals al eerder gezegd, als het maar gepasteurisseerd is, dan kan het geen kwaad! Mironne, wat goed dat Milan al loopt! Geweldig he! Vorige week werd het zoontje van een vriendin van mij 1 jaar, was zoooo leuk, met die taart joh, je had het koppie moeten zien, heeerlijk! En idd, wat Tatty zei, hij loopt ook nog niet! Dus Milan doet het super! Iedereen fijne dag vandaag, het word lekker weer, dus komt helemaal goed!
Goedemorgen! Susanna,volgens mij mag het wel hoor.Dus geen zorgen over maken. Jessica,zegge is echt heel dichtbij.Woon je daar al lang? Van huilbuien heb ik geen last,ook niet van afsnauwen ofzo.Gelukkig voor mijn omgeving! Mironne,heb je nog veel pbtjes gehad over de meeting?Ik was er benieuwd naar. Tja dat dromen dat blijft bij mij ook gek.Ik heb echt de raarste dromen sinds ik zwanger ben.Vannacht ook weer heel akelig gedroomd,bah. (had wel van te voren een thriller uitgelezen,het had daar mee te maken) prettig weekend allemaal! groeten Simone
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een JONGEN 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een verassing 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? (wil het ook niet weten) 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje Zahira, 37 jaar 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen denise1976, 31 jaar, 1e kindje gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? AFSPRAKENLIJST 28 april rolia: 4e afspraak vk, Tatty Teddy: vk, Astridje: 3e echo gyn, Gerda1975: 3e afspr. vk, Tal74: gyn Ischa: 6e afsp. VK ziekenhuis 29 april bambie:VK, brennmgn: 2e afspraak vk, Annika1985: Controle VK, Sjannie: vk, Jessica507: 2e afspraak vk, Kibi: 17.15 u extra echo (amnionstreng) 2 mei Kiezeltje: controle VK en gesprek 20 weken echo 5 mei zico:echo gyn, Symoen: 2e afspraak gyn, Lisette28: VK 6 mei lief649: VK, Butterfly: vk, Joli: pretecho 7 mei Zena: 20 weken echo, Mironne: geslachtsbepaling, mamajanneke: 20 weken echo 8 mei klusser: vk 10 mei Jessica507: pretecho 13 mei Zena: controle gyn., Tam27: vk 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde: 20 weken echo, Denise: vk, brennmgn: 20 weken echo, Sjannie: 20 weken echo, nony: Vk vontrole, hansje: Controle Vk 15 mei Annika: pretecho, Coni: 20 weken echo 19 mei Symoen: 20 weken echo, Ellen1984: 4e echo gyn 19.45 uur 20 mei bambie:20 weken echo, Nony: 20 weken echo, Lisette: 20 weken echo, Audrey23: Controle Vk 21 mei Butterfly1: 20 weken echo,Kibi: 19.05u 20wk controle gyn, Triessie: controle Vk 22 mei Mariaatje: 20 weken echo, Semmi: 20 weken echo, Jessica507: 20 weken echo 23 mei Vke: controle HA 24 mei Ellen1984: 2d-3d echo Babyview 10.45 uur 26 mei Mironne: 20 weken echo + controle, Timzijnmama: 3e afspraak vk 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo 30 mei Annika1985: 20 weken echo 3 juni Catootje: 20 weken echo 4 juni Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d) 5 juni Audrey23: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh 10 juni Kus26: 20 weken echo 12 juni Triessie: 20 weken echo 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo 24 juni Jessica507: 2e pretecho 30 juni Symoen: 3D/4D Echo Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl mamajanneke: je afspraak staat erbij! Sorry dat het zo lang heeft geduurd!
Heb tot nu toe 5 mailtjes gehad, met een paar data en een voorstel om het in Utrecht te doen (centraal gelegen voor bijna iedereen). Wat Utrecht betreft ben ik het wel eens... Nou moeten we in die omgeving nog wat leuks zoeken en nog een datum prikken. Welke lastig zal worden ivm zomervakantie. In augustus kan ook Susanna erbij zijn, wat wel onwijs leuk is natuurlijk.... Binnenkort zal ik ff een paar data bedenken en dan moet iedereen maar reageren! is het bij jou nog gelukt met de muziek op je site? Ik hoor namelijk nog geen liedje!
Mironne,nee ha ha het waren zoveel liedjes dat ik er nog niet aan uit ben welke het gaat worden.Erg he! Is natuurlijk wel heel leuk als Susanna er ook bij kan zijn!Ben benieuwd ik wacht af!ha ha xxx Simone
@ Mironne, dank je. ik dacht mail je nog maar eens hihi ben af en toe ook wel wat ongeduldig hoor, maar goed t is ook al bijna zo ver en ben onwijs nerveus nu al. @susanne, mij is altijd gezegd door de gyn dat kazen waar au lé cru op staat niet mag en de rest wat allemaal dus wel verhit is geweest mag. Zelf lus ik het niet , maar zou gewoon lekker genieten meid. hier gaat t verder wel redelijk. Ik keek vanmorgen naar mijn buik en ik vind dat ik een hele puntige buik heb. Bij darryl* en dylano had ik een ronde buik en ook dus echt aan de zij kant en nu niet. maar toch begin ik wel te neigen dat het weer een jongetje word al droom ik over een meisje.
Goedemorgen meiden! Wat een heerlijk weertje gaat het worden vandaag! Heb d'r helemaal zin in! We gaan vanmiddag lekker babyshoppen, kinderkamer en kinderwagen bestellen! Spannend ! Over huilbuien gesproken: ik heb vanmorgen naar the bold and the beautiful zitten kijken (op video) en heb gewoon heel hard zitten janken toen ik het een beetje zielig vond gaan worden .... Ik spoor echt niet hoor, haha! Ik heb vanmorgen nog ff met de angelsounds naar ons ukkie liggen luisteren en heb zijn/haar hartslag mee zitten tellen. Ik kwam op 143 slagen per minuut (ongeveer), is dit netjes volgens jullie?! Ik ben alweer gauw bang dat 't te weinig is, maak me weer druk om niks, maar moet altijd wat te miepen hebben .... Oh ja! En onze pretecho van 6 mei is verzet naar aanstaande vrijdagavond om 21u ! Het kwam beter uit zo, en ik heb er totaaaal geen moeite mee natuurlijk .... Meiden, geniet van het weertje dit weekend!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een JONGEN 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een verassing 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? (wil het ook niet weten) 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje Zahira, 37 jaar 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen denise1976, 31 jaar, 1e kindje gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? AFSPRAKENLIJST 28 april rolia: 4e afspraak vk, Tatty Teddy: vk, Astridje: 3e echo gyn, Gerda1975: 3e afspr. vk, Tal74: gyn Ischa: 6e afsp. VK ziekenhuis 29 april bambie:VK, brennmgn: 2e afspraak vk, Annika1985: Controle VK, Sjannie: vk, Jessica507: 2e afspraak vk, Kibi: 17.15 u extra echo (amnionstreng) 2 mei Kiezeltje: controle VK en gesprek 20 weken echo, Joli: pretecho 5 mei zico:echo gyn, Symoen: 2e afspraak gyn, Lisette28: VK 6 mei lief649: VK, Butterfly: vk 7 mei Zena: 20 weken echo, Mironne: geslachtsbepaling, mamajanneke: 20 weken echo 8 mei klusser: vk 10 mei Jessica507: pretecho 13 mei Zena: controle gyn., Tam27: vk 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde: 20 weken echo, Denise: vk, brennmgn: 20 weken echo, Sjannie: 20 weken echo, nony: Vk vontrole, hansje: Controle Vk 15 mei Annika: pretecho, Coni: 20 weken echo, Joli: Controle VK 19 mei Symoen: 20 weken echo, Ellen1984: 4e echo gyn 19.45 uur 20 mei bambie:20 weken echo, Nony: 20 weken echo, Lisette: 20 weken echo, Audrey23: Controle Vk 21 mei Butterfly1: 20 weken echo,Kibi: 19.05u 20wk controle gyn, Triessie: controle Vk 22 mei Mariaatje: 20 weken echo, Semmi: 20 weken echo, Jessica507: 20 weken echo 23 mei Vke: controle HA 24 mei Ellen1984: 2d-3d echo Babyview 10.45 uur 26 mei Mironne: 20 weken echo + controle, Timzijnmama: 3e afspraak vk 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo 30 mei Annika1985: 20 weken echo 3 juni Catootje: 20 weken echo 4 juni Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d) 5 juni Audrey23: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh 10 juni Kus26: 20 weken echo 12 juni Triessie: 20 weken echo 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo 24 juni Jessica507: 2e pretecho 30 juni Symoen: 3D/4D Echo Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl Joli:heb het voor je aangepast!