Hey meiden, Inderdaad een lekker weertje zeg, heb net effe lekker in het zonnetje gezeten (ben op m'n werk) Ik werk in de gezondheidszorg dus zat lekker buiten met m'n bewoners. Merk dat ik soms toch weer sneller moe begin te worden, had net het idee dat het minder werd..... Beginnen jullie ook steeds meer last te krijgen van je banden? Ik merk het vooral als ik druk ben geweest Over die meeting had ik volgens mij nog niet m'n mening gegeven. Lijkt me wel gezellig, en utrecht vindt ik helemaal prima. Ik zie wel welke datum er wordt gekozen. XXXX
Afblijven meid, onze gyn zei dat deze in onze winkels niet zo gevaarlijk zijn, het zijn die van een boer komen die moeten we laten liggen. Ik blijf er bewust van af
Meiden ik heb gister toch gewoon wat blauwe kaas op mijn salade gestrooid. ik koop het toch alleen in de supermarkt. Heerlijk was het! Zico, amerikanen zijn prut in het maken van hun eigen kaas dus dat eet ik al niet eens. Utrecht klinkt goed! Hansje ik hebhet ook hoor! Eergister naar een tuincentrum geweest en met stenen potten en zakken potgrond lopen sjouwen. Nou ik het geweten! Een pijn gister! Mijn moeder gaf me al op mijn donder gister voor de telefoon. Zelfs vanuit NL is ze nog streng voor me Mironne zitten je cd-plannen in de ijskast? En grijpt Milan nu ook naar kopjes enzo op de tafel? Simone haha! Die dromen, het is echt bizar! Vanacht droomde ik dat ik aan het bevallen was op een wc en er stond een grote aap te bonken op de deur en schreeuwde ' is dat kind er nou es al?!" Ik werd helemaal raar wakker zojuist. Vorige droomde ik dat er allemaal torren en padden uit mijn haar sprongen Het is echt heel gek! Ik heb nog nooit idiote dingen gedroomd. Vanavond uit eten met 4 vrienden! Voor het eerst weer sinds ik ziek was! Echt zin in! En zij trakteren nog vanwege ons huwelijk. Fijn weekend.
@suzanna, ik moest net even heel hard lachen om jou dromen Kan me voorstellen dat je dan even helemaal raar wakker wordt haha. Utrecht vind ik ook prima om een meeting te houden, al ben ik niet zo bekend daar, dus zou ik geen leuke locatie weten Verder hier alles goed, hard aan het werk dit weekend en net nog eventjes van het zonnetje genoten. De bandenpijn begint hier ook te komen
Van bandenpijn heb ik eigenlijk niet zoveel last, allen als ik moet hoesten of niesen. Wel ben ik ook nog steeds erg moe, die rare dromen, ja ik droom ook de meest vreemde dingen, maar ook zo levensecht dat ik soms gewoon huilend wakker wordt, raar he hoop dat het morgen weer net zo mooi is als vandaag, gaan we er ook even van genieten, moest vandaag helaas werken, nu een weekje vakantie !
Hoi hoi Even een tijdje niet hier geweest en gelijk weer 30 pagina's bij te lezen. Ik heb niet alles gelezen hoor, alleen de laatste paar pagina's. Ik las dat jullie een keer een meeting willen in Utrecht. Leuk! Ik woon vlakbij Utrecht..... Hier gaat alles een stuk beter nu het mooie weer er is (en ik weer van het virusje af ben). Vandaag gezelli naar de 4 babyzaken geweest in Utrecht. Dat is ook een zwangere domein daar...alleen maar dikke buiken. Ik heb wel onwijs leuke zwangerschapskleding gekocht (met korting ) bij Prenatal. Het is dat je weet dat het zwangerschapskleding is want anders kon het ook voor gewoon door.... Verder hebben we gekeken naar wandelwagens, boxen en wipstoeltjes. Weten jullie al wat voor wandelwagen jullie nemen? Wij zijn beide vrij lang en hebben een vrij kleine auto, dus dat wordt wat. Dus als iemand nog een tip heeft? Verder nog een vraagje..zou iemand mij op de lijst willen zetten? Ik moet op 5 juni voor de 20 weken echo. Spannend! Groetjes OOh ja...leuk de hyvessite....Ik heb mij ook aangemeld. Alice. Op dit moment heb ik een foto met belachelijk roze haar bij mn profiel staan.....(had een pink party vandaar)
@klusser: Wij hebben ook een zeer kleine auto(opel corsa) en dus ook geen ruimte voor een grote kinderwagen. Wij hebben de wagen van ons eerste kindje nog en dat is een bugaboo gecko. Wij zijn er super tevreden over, heel licht, super wendbaar, compact voor in de auto de kofferbak zit zelf niet gelijk vol, de complete bekleding kan gewassen worden incl boodschappenmand en die is groot. Enne ook niet onbelangrijk de fabriek heeft een super service ! De wagen kost wel wat, maar je hebt er een hoop plezier van ! Succes met het uitkiezen ! groetjes van lief
@ Lief, de bugaboo is niet echt geschikt voor grote mensen? We hebben ernaar gekeken en hij rijdt super, maar mijn man is erg lang en hij moest zowat op zijn knieën om er een baby in te kunnen leggen. @Klusser, kijk eens naar een mutsy. Mijn auto is ook niet groot (toyota starlet) en de achterbak al helemaal niet. Van het onderstel kunnen heel makkelijk de wielen af en de bak zette ik dan op de achterbank of als ik alleen was voor de voorstoel. Nu Tim in de kinderwagen zit, kan hij gewoon dubbel en alleen de wielen eraf. Wij hebben een mutsy met 4 grote wielen (urban rider) en een achteras die draait. Als ik opnieuw had mogen kiezen had ik de 4rider gekozen... http://www.mutsy.nl/products
Zo...even snel illegaal op mn werk achter de computer. We hebben het zoooo rustig. Tot 10 uur vanavond heb ik alleen maar 2 pillenrondjes te doen. Bah, ik hou niet van dit soort diensten. Maar ja, langleven internet! Wij hadden net het plan opgevat om morgen een barbeque te gaan kopen en te barbequen, maar lees net dat ze morgen niet van dat mooie weer opgeven. Dus dat gaat hem denk ik niet worden. Jammer, ik hou wel van bbq'en. Dinsdag ga ik lekker naar de sauna. Kan ik me al helemaal op verheugen. Heerlijk dagje relaxen! Ik ben gewend om regelmatig te gaan, maar hiervoor durfde ik toch het risico niet te nemen. Ben er nu ook echt aan toe! Over kleine auto's en kinderwagens. Wij hebben een superkleine kofferbak (Toyota Yaris), maar ik denk dat het wel gaat lukken straks met de kinderwagen. Wij hebben een Quinny Buzz gekocht en het onderstel is vrij klein op te vouwen en de wielen kunnen er vrij makkelijk af. Dus dat scheelt alweer. Mijn man is ook vrij lang, maar de duwstang (heet dat zo?) is in hoogte verstelbaar. Bandenpijn heb ik niet echt last van. Soms trekt het wat van het groeien, maar dat voelt meer als spierpijn. Of is dat bandenpijn? Wij hebben van de week een superleuk behangetje gekocht voor de babykamer. Groen met hartjes en vlindertjes. Klinkt heel zoet, maar dat is het niet. Echt heel leuk! Zou het liefst nu al beginnen. Maar ja, om nou met 18 weken al klaar te zijn met het kamertje...Hahahaha!
hallo dames. Even gauw een berichtje van mij. Heb vandaag in Apeldoorn een bugoboo opgehaald. Ook omdat mijn kofferbak te klein is voor me nieuwe wagen. Nog steeds niemand geen intresse? Veel liefs Annika
misschien hebben de meestan al een kinderwagen? Wij wel iig dus ik kan je er niet van verlossen vandaag lekker genoten van t mooie weer en een wandeling van 2,5 uur in het bos gemaakt. Merk wel dat mn conditie n heel stuk minder is! Komt van al die weken dat k me niet lekker voelde
Zo vandaag de verjaardag van onze zoon Milan gevierd, die morgen 1 jaar wordt! Gelukkig was iedereen op tijd weg en ga zo lekker met mijn voetjes hoog op de bank... Hij is weer goed verwend en onze kleine man heeft zich goed vermaakt met al zijn vriendjes en vriendinnetjes....
Gisteren hebben we de kinderwagen en de babykamer gekocht ! Ik ben er helemaal happy mee! We hebben gekozen voor de Maxi Cosi Mura 4 in de kleur blueberry slice en een wit kinderkamertje... (foto's staan in m'n album ). Ook meteen de maxi cosi erbij (velvet morning) en we hebben er een goede korting vanaf weten te praten .... Ik vond het vandaag een soort van koud ... We gingen wandelen met de hond, maar ben toch eerder dan de bedoeling was weer richting huis gegaan! Die wind maakte het echt fris! Net naar Feyenoord zitten kijken en zo begint voetbalvrouwen! Lekker weer bankhangen dus! Fijne avond allemaal!
Dank je Timzijnmama! We zijn er echt ontzettend blij mee ! Wit is een makkelijke kleur om leuk mee te combineren hè?!
@timzijnmama: dat is idd wel het nadeel aan de bugaboo ! De reiswieg zit laag, ook mijn man en ik zijn vrij lang. Verder zijn we er super blij mee @mironne: Alvast gefeliciteerd met Milan !