Tam27 mooie buikje heb je hoor. Het is echt al goed te zien dat je zwanger bent op die foto. Volgens mij denken de gene die mij zien dan ik gewoon dikker ben geworden....hahaha. Vlinder84 wat heerlijk zeg dat je alles gekregen hebt. Het lijkt mij heerlijk (tenminste als je dezelfde smaak hebt) om zo veel te krijgen want het kost toch allemaal een hoop geld. Laatst hoorde ik dat die buikbanden niet echt aangeraden worden vanwege het slapper worden van de buikspieren? Als je zo'n band draagt dan krijgt je buikd e ondersteuning van die band ipv je buikspieren die dan zouden moeten werken? Weet iemand hier meer van. Groetjes
TIP: op www.veilingkijker.nl heb je een geheel overzicht van sites die (2e hands) spullen aan bieden. Erg handig want dan hoef je zelf die sites niet af te speuren. Je typt dus een zoekopdracht in en zij screenen de sites zoals marktplaats.nl, speurers.nl enz op de zoekopdracht.
Hallo allemaal, Vanavond krijgen we een 2d scanner. Dan kunnen we regelmatig naar onze kleine kijken. En ik krijg nog een wiegje die is dan bedoeld om de kleine de eerste paar dagen op onze eigen kamer te hebben. Trouwens die site van buikbenden vind ik super! Die zijn daar tenminste niet zo truttig als in de andere winkels. Oke, ik ga de konijnenkooi eens even schoonmaken. toedeloe
Simone ja mijn gyn. zei ook hetzelfde van de hartslag, een hogere betekend een meisje en vice versa. Natuurlijk zijn hier tig uitzonderingen op. Rot dat je zoveel pijn hebt meid. Sterkte! All wat een mooie meid met prachtig haar! Kiezeltje mooie foto's hoor! Wat mij betreft kun jij al over straat met je band hoor! Ik vind ze eerlijk ook niet duur, maar wat voor de een duur is, is voor de ander niet zo. Tatty ben je al wel gegroeid? Je zult wel slecht naar de wc kunnen met die staalpillen! Verder kreeg ik gister een pakketje uit NL van mijn beste vriendin. Ik moest het uitpakken voor de webcam zodat ze kon zien hoe ik reageerde haha! Heel lief vna de Hema, 2 Jip en Janneke rompers (kennen ze hier lekker niet), een wit newborn pakje en witte sokjes, zo schattig! Ik mis de Hema echt vreselijk hier. In de States is alles OF roze OF blauw OF geel Vanmiddag naar de gyn. Zal wel weer niks gegroeid zijn Het is 3 weken terug dat ik voor het laatst ben geweest.
Wat die buikbanden betreft, geen idee maar ik draag ze meer om de kangaroebroek te verhullen als mn shirt te kort is. Ze zitten nu nog niet strak maar ik draag ze ook heel laag en dus niet over mn buik. @Tam, je hebt idd al een mooi buikje hoor, lekker trots mee pronken @Allwomen, mooie jongedame hoor, echt een prinsesje zo @susanna, niet te druk maken hoor, jou buikje komt echt wel en nu je je wat beter voelt en makkelijker kan eten kan de baby lekker weer van jou mee eten en krijg je vast een flinke toeter hahaha. (trouwens, heb je nog over apenmensen gedroomd ) Nou ik zal er ook maar een fotootje opgooien en hopelijk mag die buik wat gaan groeien anders lijk ik gewoon te dik
Kibi succes zometeen met de echo, hopenlijk valt het allemaal mee Symoen mag je wel prednison als je zwanger bent dan? Ik ben vandaag bij de vk geweest en vriendlief was voor het eerst mee, was wel aandoenlijk om hem zo te zien zitten, hij vond het indrukwekkend geloof ik, zeker om het hartje te horen mijn baarmoeder was -1onder de navel, hoe is dat bij jullie? Ze vond hem in iedergeval netjes gegroeid. en mijn bloeddruk was gelukkig weer netjes 130-70 vorige keer bij de gyn was hij 147-88 dus opgelucht maar weer.... ik moet 3 juni weer naar de vk, dus over euhm 5 weken is dat? groetjes bambie
even reageren, symoen,mijn 2e had een hoge hartslag en in het zh zeiden ze ook dat het waarschijnlijk een meisje zou zijn.het gaat om de hartslag van boven de 140.nou geloof me,Rowdy was GEEN meisje. al die fabeltjes moet je echt niet geloven.ik heb daalijk 5 verschillende zwangerschappen gehad waarvan er 4 een jongen is geworden dus dat gaat niet op.het enige wat ik nog niet gehad heb is een zwangerschapsstreep op mijn buik en voor zover heb ik die nu ook niet. ik heb van voren gedragen en rond ,ik heb jeuk gehad,ben bij 1 9 mnd ziek geweest,bij de ander de eerste 3 maanden misselijk in de ochtend bij de andere 3 mnd in de avond misselijk,nu tot spugen toe.dus heb alles wel zo'n beetje gehad aan fabels en alle 4 hetzelfde geslacht. het enige wat nog een beetje betrouwbaar is is gewoon een geslachtsbepalingsecho.al is die bij een meisje ook altijd nog een risico. dus dames er zit niks anders op om óf het te vragen óf te wachten tot oktober greetzzzz
@Bambie Bij mij was het gisteren 1 vinger onder mijn navel en toen was ik 15+6, was super goed gegroeid. @Kibi heel veel succes meid. Volgens de berekening van 4xmama, ze doet een onderzoek, ben ik zwanger van een meisje, haar berekening klopt best vaak. Maar zelf heb ik sterk het gevoel dat het een jongetje is, ben zo benieuwd maarja nog 4 weken wachten. Hebben jullie het ook door haar uit laten rekenen? Ook voor de dames die het geslacht al weten. Zie http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... &start=375
Hoi Meiden Hier even een berichtje van mij, heb nu vakantie dus ben niet zo heel vaak op internet. Ik heb al vele mooie buikjes gezien en ik begin ook flink uit te dijen aan de voorkant. Leuk he! hahaha Een buikband wil ik pas gaan dragen met een maand of 5. Dan denk ik dat het wel een mooie maand ervoor is. Tenzij je buik natuurlijk eerder steun heeft. Maar ik vind de zwangerschapskleding ook al flink steun geven. Iedereen die naar de vk is geweest HOE WAS HET? en anders VEEL PLEZIER! Liefss
zo ben ik weer. Ik heb vandaag controle gehad en alles was weer goed. Ik hoef gelukkig niet tot de 40 weken af te tellen maar tot 38 weken. We hebben het geslacht nog niet kunnen zien want de kleine was druk emt de navelstreng Veel liefs Annika
Hoi Meiden, Vanmiddag naar de VK geweest. Nou zeg dat was wat.....ze kon het hartje niet vinden. pffffft en ik maar denken rustig blijven rustig blijven..Gelukkig is het mijn VK die ook echo's doet en ze hoordemijn hartslag via de doptone sneller gaan kloppen dus ze zei nou we gaan zo wel even een echo doen. Sjeetje meiden wat een spanning maar ze zette het echoding erop en ze zei meteen nou het is goed hoor! Kijk maar en was allemaal goed gegroeid en de kleine is gewoon erg beweeglijk. Toen de hartslag die was 150 slg p minuut zie ik oh het wordt een meisje. Toen vroeg willen jullie het wel of niet weten. Nou toen jaaa en tatatataattaaaaaaaaaa het wordt een Jongetje! Vind het zo leuk maar vooral zo blij dat alles goed was want ik had het bijna nietmeer toen ze het hartje niet kon horen! Nou ga nu lekker smullen van een pizza! Liefs van mij
Hey meiden Net terug van het ziekenhuis en mijn god, wat was ik zenuwachtig! Beste nieuws eerst: kleintje heeft nog al zijn ledemaatjes en vingertjes en dat zal zo blijven. De gevaarlijke periode voor amputatie is voorbij. Dat was mijn grootste angst, dus ik ben enorm opgelucht. Minder goed nieuws: vlies zit er nog steeds, knal in het midden van de vruchtzak. Gyn verwacht dat het vlies de komende weken zal knappen omdat mijn baarmoeder zo ongelooflijk gegroeid was (hij vond dat ik best al een mooie buik had en baarmoeder was meer dan 15 cm). Gebeurt dat niet, dan nog is het afwachten of ons kleintje er last van zal hebben ivm beweeglijkheid en gevolgen (bv klompvoetje). Op dit moment is beweeglijkheid zeer goed, dus geen reden tot paniek. Ik ga dus terug genieten van mijn zwangerschap, want buiten die onzekerheid voel ik me gewoonweg super. Ik heb nergens last meer van! Qua geslacht durfde de gyn niets zeggen . Het was niet duidelijk genoeg. Nog drie weekjes wachten tot de 20 weken echo en dan weten we misschien meer. Ik heb de laatste week een overweldigend gevoel dat het een jongen is (met de AngelSounds kom ik aan een hartslag van 140 dus het zou kunnen kloppen), nog even wachten en dan weten we of mijn moedergevoel goed zit of dat ik nog een beetje moet oefenen . In ieder geval nogmaals heel erg bedankt voor de steun!
Ja je moet die geloofspraatjes natuurlijk niet te serieus nemen, want dan komen er tig vrouwen met verhalen die het tegendeel bewijzen. Dat hou je altijd. Sjannie een jongen! Wat leuk voor jullie! Van harte hoor! Dat is nu de derde hier die het weet.
Bambie,ja dat is het enige wat ik mag hebben,het kan geen kwaad voor de baby.De longetjes van de baby worden door de prednison ook eerder gerijpt.(of hoe zeg je dat) Ik krijg een keizersnee,dus dat is wel mooi dan. Blub,ha ha ha ik vind het leuk om te lezen dat er niks van klopt.Je hoort ook zoveel dat je gewoon niet meer weet of iets echt waar is of niet. Maar bedankt voor je verhaal,vind het grappig dat je 4 knullen hebt en bij elke zwangerschap,heel andere symptomen had.Zo zie je maar. Sjannie,een jongetje,proficiat.Is dat ook wat je zelf dacht.Of had je sterk het idee van een meisje?Omdat je zei dat toen je de hartslag zag,je dacht dat het een meisje zou zijn. Ischa,ik heb even gekeken,en heb haar ook gevraagd of ze het voor mij wil doen.Ben benieuwd wat haar antwoord is.Heb je ook gependeld? Annika,wat heerlijk dat alles goed is met de kleine!Jammer dat jullie babytje het zo druk had met de navelstreng,anders wisten jullie nu al wat het geslacht is.De volgende keer dan maar! Kibi,wat een opluchting dat de gevaarlijke periode voorbij is,en jullie babytje alle ledemaatjes en vingertjes heeft!Alleen balen dat dat vlies er nog zit.Ik hoop voor je dat het knapt,zodat jullie kleintje er geen last van gaat krijgen! En nog 3 weekjes wachten voor het geslacht,spannend hoor! Susanna,hoe was het bij de gyn?Was je wat gegroeid? De hema is idd erg leuk,ik snap dat je die mist! Audrey,gaaf dat jullie zelf zo'n scanner krijgen! groeten Simone
Hey meiden! Maria: heb je lekker geshopt vandaag meis?! Ik wil wel je score weten hè Allwoman: wat een prachtige dochter heb je zeg! Ze zag er echt superschattig uit op jullie bruiloft Hansje, Symoen en Kiezeltje: wat een mooie buikjes! Ik zal binnenkort ook eens een foto maken van m'n buik, het is nu echt al goed te zien hoor! Ik vind de buikband van Kiezeltje trouwens GEWELDIG! Tatty: oh, oh meis! Dus jij hebt ook op je donder gehad van je vk .... Hier nog een met precies dezelfde reden als jij! Wit bekkie, moe gezicht, haha! Zit nu ook verplicht aan de roosvice ferro en slik echinaforce voor extra weerstand...Fijn dat aller verder goed is! Balen trouwens dat je internet er weer uitlag! Kan me voorstellen dat je daar goed de ****** over had zeg :x .... Steffie: fijn dat je je beter voelt! Vlinder: wat een heerlijk egoberichtje van je meis! Heerlijk toch, als je al die spulletjes zomaar krijgt?! Geniet ervan Sjannie: wat leuk! Een jongetje! Meiden die vandaag controle hebben gehad: fijn dat alles goed is! Weer lekker verder gaan met genieten ! Ik ben vanochtend naar het ziekenhuis geweest om bloed te laten prikken, ik moest namelijk m'n hormonen weer laten controleren door de gyn. Maandag bel ik voor de uitslag, maar m'n gevoel zegt eigenlijk dat het allemaal wel goed zit, dus ga ik daar ook maar vanuit ...
Kibi meid ik kan me je zenuwachtigheid zo voostellen. Gelukkig is BM goed gegroeid en zit alles er nog op en aan en hoop zo dat het vlies gaat knappen. Duim voor je meid! over bakerpraatjes: meisje dan houd je van zoet jong dan houd je van hartig. Ik houd erg van hartig op het moment terwijl normaal koekiemonster en zoet. Verder weinig tot geen pukkels nu terwijl zwanger van mijn dochter vreselijk onderzat! Alleen hartslag was nu 150 vorige keer 140 dus die gaat voor mij niet geheel op. Ik zal later een echo van het geslacht in album zetten! en ja vind het echt zo leuk een jongen. Omdat wij echt een meiden familie hebben! Maar geloof me als meisje was net zo blij als hetmaar gezond en wel geboren wordt!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een JONGEN 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een verassing 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? (wil het ook niet weten) 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje Zahira, 37 jaar 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen denise1976, 31 jaar, 1e kindje gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? AFSPRAKENLIJST 29 april bambie:VK, brennmgn: 2e afspraak vk, Annika1985: Controle VK, Sjannie: vk, Jessica507: 2e afspraak vk, Kibi: 17.15 u extra echo (amnionstreng) 2 mei Kiezeltje: controle VK en gesprek 20 weken echo, Joli: pretecho, Lampie: ha controle 5 mei zico:echo gyn, Symoen: 2e afspraak gyn, Lisette28: VK 6 mei lief649: VK, Butterfly: vk 7 mei Zena: 20 weken echo, Mironne: geslachtsbepaling, mamajanneke: 20 weken echo, Steffie: echo 8 mei klusser: vk 10 mei Jessica507: pretecho 13 mei Zena: controle gyn., Tam27: vk 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde: 20 weken echo, Denise: vk, brennmgn: 20 weken echo, Sjannie: 20 weken echo, nony: Vk vontrole, hansje: Controle Vk 15 mei Annika: pretecho, Coni: 20 weken echo, Joli: Controle VK 19 mei Symoen: 20 weken echo, Ellen1984: 4e echo gyn 19.45 uur, Lampie: 20 weken echo 10.00u 20 mei bambie:20 weken echo, Nony: 20 weken echo, Lisette: 20 weken echo, Audrey23: Controle Vk, Mariek: 20 weken echo 21 mei Butterfly1: 20 weken echo,Kibi: 19.05u 20wk controle gyn, Triessie: controle Vk 22 mei Mariaatje: 20 weken echo, Semmi: 20 weken echo, Jessica507: 20 weken echo 23 mei Vke: controle HA 24 mei Ellen1984: 2d-3d echo Babyview 10.45 uur 26 mei Mironne: 20 weken echo + controle, Timzijnmama: 3e afspraak vk 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo 30 mei Annika1985: 20 weken echo 3 juni Catootje: 20 weken echo 4 juni Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d) 5 juni Audrey23: 20 weken echo, Klusser: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh 10 juni Kus26: 20 weken echo 12 juni Triessie: 20 weken echo 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo 24 juni Jessica507: 2e pretecho 30 juni Symoen: 3D/4D Echo Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl
2 jongens tegen 1 meisje! Sjannie leuk joh dat jullie het weten kun je lekker gericht shoppen! Kibi sterkte! En gelukkig is er 1 zorg nu minder. Liefs
hey meiden, hier even een ego berichtje van mij, gister heel de dag op bed gelegen met buikgriep, echt kon nog geen slokje water binnenhouden Onze kleine meid heeft het ook. Daarnaast is dit de tweede nacht dat ik heel rot slaap(zie tijdstip posten) echt zo balen en honger dat ik heb. ik heb alles weer bijgelezen, maar sorry ben het ook allemaal weer vergeten