Tam, gefeliciteerd met je verjaardag! Laat je maar lekker verwennen vandaag! Mironne, veel plezier in Antwerpen. Voor je het weet is het weer voorbij en kan je weer bij je ventje zijn! Simone, we willen straks uitgebreid horen hoe het was en wat je allemaal hebt gekocht he! En de meiden die vandaag controles hebben: succes en veel plezier!
Joepie weer een week verder, ik moet jullie zeggen dat ik het vanaf die 12 weken best snel vindt gaan. Daarvoor schoot het echt voor geen meter op. Ik ben nu aan het werk tot vanavond 21:00 en darna lekker 11 dagen vrij samen met m'n mannetje echt heerlijk! Tam: Gefeliciteerd meid met je verjaardag Mironne: Veel plezier in antwerpen! Suzanne: Ik voel mij de ene dag ook mooier dan de andere dag. Soms irriteer ik mij ook enorm aan het veranderen van mijn lichaam en de andere keer geniet ik er juist weer van. Is helemaal niet erg! Trouwens ik mag mijn etos doos pas rond mijn zevende maand ophalen. Ik lees van sommige dat die hem nu al op kunnen halen. xxx
Tam, van harte met je 30ste verjaardag! Een fijne dag gewenst! Mironne: heel veel plezier in Antwerpen! Lekker van genieten saampies Hansje: ik mocht de etosdoos al halen met 14 weken! Wat raar dat het bij jou pas met 7 maanden is zeg .... Het is trouwens wel een leuke doos vind ik ! Meiden, ik ben zenuwachtig! Vanavond eindelijk de pretecho, maar ohohoh, de kriebels gonzen weer door m'n lijf! Ik voel gewoon dat alles goed zit, maar toch hè! Die spanning blijft .... Ik laat morgen na m'n werk pas weten hoe 't was, want ik denk dat ik pas om half 11 terug ben vanavond (het is een uur rijden en we kunnen pas om 21u terecht) en morgenochtend is het weer vroeg dag... Dus tot morgen allemaal!
ik kan ook pas de etosdoos in juli halen,dus rond de 7 maand! Tam gefeliciteerd met je verjaardag,hele fijne dag gewenst! babyshoppen leuk!Veel plezier!Fijn weekend iedereen en allemaal genieten van het mooie weer!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een JONGEN 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een verassing 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? (wil het ook niet weten) 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje Zahira, 37 jaar 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen denise1976, 31 jaar, 1e kindje gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Totaal 2 jongens, 1 meisje, 2 verrassingen AFSPRAKENLIJST 2 mei Kiezeltje: controle VK en gesprek 20 weken echo, Joli: pretecho, Lampie: ha controle 5 mei zico:echo gyn, Symoen: 2e afspraak gyn, Lisette28: VK 6 mei lief649: VK, Butterfly: vk 7 mei Zena: 20 weken echo, Mironne: geslachtsbepaling, mamajanneke: 20 weken echo, Steffie: echo 8 mei klusser: vk, Ischa: 7e afsp. vk 10 mei Jessica507: pretecho 13 mei Zena: controle gyn., Tam27: vk 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde: 20 weken echo, Denise: vk, brennmgn: 20 weken echo, Sjannie: 20 weken echo, nony: Vk vontrole, hansje: Controle Vk 15 mei Annika: pretecho + controle, Coni: 20 weken echo, Joli: Controle VK 16 mei Susanna: geslachtsbepalingsecho 19 mei Symoen: 20 weken echo, Ellen1984: 4e echo gyn 19.45 uur, Lampie: 20 weken echo 10.00u, Bambie: gyn 20 mei bambie:20 weken echo, Nony: 20 weken echo, Lisette: 20 weken echo, Audrey23: Controle Vk, Mariek: 20 weken echo 21 mei Butterfly1: 20 weken echo,Kibi: 19.05u 20wk controle gyn, Triessie: controle Vk 22 mei Mariaatje: 20 weken echo, Semmi: 20 weken echo, Jessica507: 20 weken echo 23 mei Vke: controle HA 24 mei Ellen1984: 2d-3d echo Babyview 10.45 uur 26 mei Mironne: 20 weken echo + controle, Timzijnmama: 3e afspraak vk 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo 30 mei Annika1985: 20 weken echo 3 juni Catootje: 20 weken echo, Bambie: vk 4 juni Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d) 5 juni Audrey23: 20 weken echo, Klusser: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh 10 juni Kus26: 20 weken echo 12 juni Triessie: 20 weken echo 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo 24 juni Jessica507: 2e pretecho 30 juni Symoen: 3D/4D Echo Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl @Bambie Je afspraken staan erbij
Zijn jullie niet in de war met de kruidvatdoos? Die is toch rond de 7e maand? En de etos volgens mij nu al...?
Ja je hebt helemaal gelijk. Zat het net effe na te kijken, de kruitvatdoos en de prenatal is inderdaad rond de zevende maand. Etos had ik nog helemaal niet aangevraagd haha. Maar nu wel. xxx
Tam; van harte gefeliciteerd meid...fijne dag vandaag!! Simone; leuk lekker shoppen, welke zaak ben je gegaan...is de aanhanger vol Lief; gelukkig voel je je al wat beter, fijn. Gerlinde; ik vergeet ook om buikfoto's te maken, terwijl mn buik nu toch wel zichtbaar wordt...hup meid..maak die foto...hihi... Timzijnmama; ook nog gefeliciteerd..mag nog wel he?! Hansje; lekker vooruitzicht zeg 11dgn saampies vrij! Joli; zooo spannend voor jullie vanavond...zucht... Die dozen...oja..moet ik ook nog aan vragen, is wel leuk natuurlijk. Wij hebben nu ook al een paar dagen vrij en ik hoef pas dinsdag weer te werken, heeeerlijk! Morgen gaan we winkelen in A'dam, hoop dat ik leuke positiekleding ga vinden, pas nu alleen nog maar in 1 positie broek en that's it Enne...ik begin me weer fitter te voelen, niet meer zooo ontzettend moe aan het einde van de dag, erg fijn. Wel heb ik snel aan het eind van de dag veel last van mn onderrug/heupen wat vervelend is, wanneer moet je aan de bel trekken voor fysio?
Huuuhhh ik ging net de doos bij etos aanvragen, had ik die volgens hen al aangevraagd! Ik denk: dat klopt niet. Dus kijk ik zo: heeft er iemand anders onder mijn gegevens ingeschreven en onder mijn naam de doos gekregen en zou ik die doos mislopen. Ja doeiiii! Dus heb meteen een mailtje gestuurd, want ga niet de dupe worden van een ander zn hebberigheid! Joli, wat spannend! Ben zo benieuwd! Waarom denk ik steeds dat het zaterdag is? Het is vrijdag toch? Wow, ik heb echt een probleem met mijn geheugen...
Vlinder zou het niet kunnen dat een ander die doos voor je heeft aangevraagd? Vandaag kan ik mijn buik goed hebben! Ga weer schoonmaken voor mijn nederlandse gasten die vandaag komen! Nog meer geweldig nieuws, mijn moeder komt weer hierheen, geheel onverwachts heeft ze een ticket geboekt voor 27 juni! Ze wil me graag zwanger zien. Ik tel nu al de dagen!
oeps ja is de kruidvatdoos!Had de etos doos ook aangevraagd maar wanneer ik die kan halen weet ik niet,maar ff nazoeken!haha had ik nog niet aangevraagd,net maar even gedaan!
kruitvat en prenatal zijn inde 7de maand. Etos is veel vroeger ermee. hij is wel leuk trouwens. Veel liefs Annika
hoi hoi! We zijn weer terug van een dagjes babyshoppen! Annika,heb je me zien zwaaien? We zijn eerst in Kesteren geweest,leuke zaak zeg!Daarna naar Baby Max in Veenendaal,daar heb ik mijn favi spulletjes gezien. Wij willen namelijk onze babykamer aankleden met paarse accesoires,alleen zijn die bijna nergens te verkrijgen,maar gelukkig wel in Veenendaal. We hebben ons gelijk laten informeren,over matrasjes,en alle toebehoren voor een bedje! In kesteren hebben we foto's gemaakt van meubeltjes die we leuk vonden. Kopen hoeven we niet,want mijn man is interieurbouwer,en gaat de hele babykamer zelf maken. De babykamer wordt van verweerd eiken,met paarse accesoires! En als laatste zijn we nog naar babyplanet oud-gastel geweest,en daar hebben we nog een dekentje,lakentje,hoeslaken en klamboe geshopt! Dat ligt daar nu in het magazijn bij onze kinderwagen. Dan kunnen we mooi na de verhuis alles ophalen,voor hun was het geen probleem dat het daar lag! Dan gaan we van de zomer nog terug naar Babymax,om het matrasje en nog paarse accesoires te halen. Ben helemaal in de wolken,maar wel helemaal op,ga lekker even liggen! Joli,veel plezier vanavond met de pret echo! De etosdoos heb ik al,de rest nog een paar maandjes op wachten. Vlinder,ha ha ja idd misschien heeft iemand de doos als verrassing voor jou aangevraagd! Triessie,veel plezier morgen in A'dam! Hansje,geniet van je 11 vrije dagen meis!
Hey meiden! Eindelijk heb ik dan ook buikfoto's durven plaatsen volgens mij nu toch een echte zwangerschapsbuik. Vanmiddag EINDELIJK geslaagd voor een leuke spijkerbroek en een shirt,het shirt heb ik op de foto aan. Tam: fijne verjaardag meid! Timzijnmama: je bent dus morgen jarig? Mironne: heel fijn weekend!