Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Allwoman, abslouut een zwangerschapsbuik hoor! mag je trots op zijn. Leuke kleren!

2. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Joli, je zit nu vast te wachten voor de pretecho...nou spannend hoor!

Ik ga morgen op vakantie met de sleurhut en als voorspelling moet geloven krijgen we toch mooi weeer van de week hier in nederland. Yoehoe ben helemaal blij!

Tot later!
    Liefs
    sjannie

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Nee, want de naam die erin stond was van een meisje die 4 jaar geleden een kindje heeft gekregen en zij weet niet dat ik zwanger ben want heb haar sindsdien niet meer gesproken. Zij heeft toen de doos voor zichzelf ontvangen door mijn gegevens te gebruiken! Stomme doos! :) Maar ik heb ze een mail gestuurd hoor, dus hoop dat het goed komt.

Allwoman, wat een mooie buuk heb je!

Susanna, wat leuk dat je weer gasten uit nederland krijgt en dat je mammie in juni weer komt!

Symoen, wat leuk dat jullie paarse accesoires hebben. Dat wilden wij voor Pippy* toen ook doen. Nu maar een ander kleurtje bedenken voor dit kindje. En wat handig dat je man de babykamer zelf maakt!

Veel plezier op vakantie Sjannie, je hebt g eluk met het weer dacht ik zo!

Oeh moet wéér plassen, rennen! :(

4. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Hé Vlinder,wat toevallig.Ik ben helemaal weg van paars.
    Ik kan alleen nergens paarse mandjes vinden,je weet wel van die gevlochten nep rieten mandjes.Weet jij misschien waar ze die hebben?

Sjannie,fijne vakantie meis!

Allwoman,mooie buik heb je hoor,waar heb je dat shirtje gehaald?Is echt een mooi shirtje.

Joli,hoe was de pretecho?

groeten Simone

5. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    allwoman: zeker een mooi buikie meid !

sjannie: hele fijne vakantie !

vlinder84: ik had ook zo iets alleen met de kruitvatdoos, die kon ik dus ook niet meer aanvragen, stom dat andere je gegevens gebruiken he !

6. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Bedankt allemaal voor de felicitaties, ik heb een erg leuke verjaardag gehad :D

@allwoman, mooi buikje hoor, die groeit ook al aardig.

@joli, hoe was je pretecho?

@mironne, je zal er nu wel zijn, maar alsnog veel plezier in Antwerpen.

@sjannie, jij ook veel plezier, volgens mij krijg je inderdaad goed weer deze week.

@vlinder, wat ontzettend stom dat iemand anders op jou naam een zwangerschapsdoos besteld :( Hopelijk wordt het alsnog opgelost.

Vandaag zijn de laatste kratten van mvm opgehaald, heerlijk zeg weer gewoon op de wc plassen :)
    Ik plas me trouwens een ongeluk de laatste dagen, erg fijn als je net de deur uit bent en je moet meteen weer naar de wc :(
    Nou ik ga weer even fijn bankhangen met mijn mannetje, prettige avond nog allemaal.

7. haha dacht ik vanmiddag dat ik mij nog niet had opgegeven voor de etosdoos dus deze maar aangevraagd. Kreeg ik vanmiddag bij de post de bon om hem op te halen, hoe bedoel je vergeetachtig? haha.

@allwoman: inderdaad een mooi buikkie hoor! En inderdaad een leuk shirt zeg, waar heb je die vandaan?

Slaap lekker allemaal!

xxx

8. Vlinder84

Ja, ik weet welke je bedoelt... Ik heb echt geen idee! Misschien de xenos of de blokker? Het irritante is, dat je nooit dat tegenkomt dat je wil hebben he haha. Misschien een idee om de mandjes zelf paars te sprayen?

Tam, ik plas me ook een ongeluk. Mijn vriend wordt helemaal gek van mij, want als we weggaan moet ik altijd plassen en dan moet hij weer op zoek naar een wc voor mij haha. En ik haat openbare toiletten! Dus dan ga ik miepen en dat vind hij irritant hihi!

Lief, ja stom he? Zomaar! Maar ja, ze zullen het vast wel oplossen, want nu wil ik die doos nog meer :)

Meiden, hebben jullie jeuk? Ik heb sinds een paar weken jeuk op mn benen, maar het kruipt steeds meer omhoog. Vooral mijn buik, borsten en gezicht jeuken heel erg. Word er een beetje iebelig van! Ik heb trouwens echt alle klachten uit het zwangerschapsboekje hoor bluuuhhh

9. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Goedemorgen allemaal!
    Bedankt meiden!..het shirtje heb ik ook bij miss etam gehaald,heeft alleen van die korte mouwtjes,das nu mode maar he ik beslist de bovenarmen niet voor. dat zilver is aan 1 kant op de buik en verder niet.

ik draag eigenlijk altijd zwart,vind ik gewoon mooi,alleen wanneer ik zwanger ben ga ik kleur dragen haha was met mn eerste ook zo.

Timzijnmama: gefeliciteerd met je verjaardag (als ik het goed heb):)

Sjannie,fijne vakantie het word idd mooi weer ;)

Vandaag gaat mijn dochter voor het hele weekend weer naar haar vader toe,..ik ga leker relaxen want mijn man is vissen (elke vrijdagavond tot zaterdagmiddag) ik vind het heerlijk hihi.
    (ook heel fijn als iedereen weer thuis is hoor ;))

Wie had ook alweer de preatecho gisteravond? ben heel benieuwd hoe het was!

Fijne dag vandaag!

10. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    vlinder,

kijk hier even.

http://www.toddler.nl/content/articles/ ... psjeuk.php

wellicht heb je er iets aan.

ik heb het met de eerste gehad.het is een drama.niks helpt.het enige wat helpt is azijn verdund met water omdat dat de huid neutraliseerd.

bij alexander had ik PUPPP.dat is net even anders.
    dat is rode uitslag met galbulten.ook heel vervelend maar ja ook mijn paardenmiddel maar gebruikt,dat werkte het beste.stinkt een uur in de wind maar de zalfjes die ik kreeg werkten voor geen meter,daar werd het alleen maar erger van.

ik voel de beeb sinds een paar dagen continue.het is echt een bezig bijtje.vanmorgen had ik het idee dat ik het aan de buitenkant ook licht voelde.
    verder alles goed hier.buik groeit goed en ik voel me redelijk.ben wel met vlagen nog misselijk helaas.

11. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Timzijnmama,van harte gefeliciteerd met je verjaardag! :D
    Nog vele jaren en een fijne dag!

groeten Simone

12. Wat een nacht wat een nacht......

Voordat ik eindelijk in slaap kon vallen was het al half 2. Ik heb toen aardig vast geslapen, werd toen om 5 uur wakker door lawaai van buiten en kon toen ook al niet meer in slaap komen :( Miste denk ik mijn mannetje die had nachtdienst :D Maar tv gekeken tot hij thuis kwam (half 7) en toen maar weer naar bed gegaan. Maarja toen werd ik nu om 10:15 wakker en kan niet meer slapen, misschien vanmiddag maar effe een tukje doen in de zon. Drama!

13. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    @ Hansje, vervelend als je niet kan slapen.

@ Symoen, fijn dat je man de meubels zelf kan maken! En paars is gaaf zeg!

@ Allwoman, een hele zwangere buik hoor!

@ Sjannie, fijne vakantie als je dit nog leest.

En ja hoor, vandaag ben ik dan ook serieus een ouwe bok...30 alweer...
    Ik vier het vandaag niet echt, vanmiddag komen mijn ouders, schoonouders en broer met zijn fam. Maar verder vier ik het begin juni samen met 2 vriendinnen die ook 30 worden in een zaaltje met dj.
    De hele garagedeur, voordeur en ramen hangen vol met een foto van mij ( niet de allercharmantste natuurlijk..) wie zou dat nou weer op zijn geweten hebben...Ik gok broerlief, maar die houdt zich van de domme!

14. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Gefeliciteerd Timzijnmama maak er maar een leuke dag van, lekker in het zonnetje :D

Ik had van de week ook buikfoto's gemaakt, ben dus behoorlijk dik en zat te twijfelen om ze hier te plaatsen, had ik de stap genomen en wat denk je, heeft mijn vriend ze gewist van de camere. Dus nu moet ik me er weer toe zetten om nieuwe te maken :)

15. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @timzijnmama, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een leuke dag van.
    Nu weten we samen hoe het is om 30 te zijn ;)

16. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Timzijnmama, Happy b-day!
    Tam, jij alsnog gefeliciteerd!

Ik heb gisteren een mooie, nieuwe fiets gekocht. Was eraan toe. Denk dat mn oude fiets eerdaags doormidden breekt:) Heb met het oog op de toekomst maar gelijk een mama-fiets gekocht. Supermooi en handig. Hij moet besteld worden, maar ik kan haast niet wachten!

Vandaag is het een jaar geleden dat ik voor het eerst een miskraam heb gehad. Raar als je bedenkt hoeveel er in een jaar kan gebeuren. Wat een verdriet heb ik toen gehad zeg. Terwijl ik dit zit te tikken voel ik mn baby schoppen, die wil mama vast troosten. Hahaha.
    Sinds gisteren weet ik het zeker, dat ik de baby voel. Zit er al drie weken over te twijfelen, maar nu weet ik het zeker. Het wordt sterker ook.

Nou ja, ik ga dr vandoor. Hubbie wakkermaken (die heeft nachtdienst) en even lekker de zon in!

17. Vlinder84

Blubb, dat klinkt bemoedigend zeg hihi. Maar wat erg dat jij zo'n jeuk had met galbulten zelfs! Ik denk dat het bij mij droge huid is met hier en daar een plekje eczeem. Grrr ik blijf maar krabben!

Timzijnmama, gefeliciteerd!

Joli, hoe was je pretecho?

Zena, wat leuk dat je alvast een mamafiets hebt besteld. Kan je straks lekker cruisen met de beeb :D

Nog maar 7 nachtjes slapen en dan krijg ik ook mn pretecho haha (ik tel af als een klein kind!) Ben zo benieuwd!

18. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Heyyyy meiden! De pretecho van gisteravond is zoooooooo enorm gaaf geworden joh :whistle: ! Ik heb een paar foto's in m'n album geplaatst, echt zo waanzinnig mooi! Het was de bedoeling dat de eerste echo (heb een pakket van 2 echo's gekozen ;) ) alleen maar in 2D zou zijn, maar inene heeft de mevrouw die de echo maakte, een heel mooi shot gemaakt in 3D! Die foto's zijn echt zo gaaf! We hebben ruim een half uur van ons wonder mogen genieten, ook heeft ze alles nagelopen en volgens haar kan ik voor zover zij ziet, met een gerust hart naar de 20 weken echo uitkijken, want alles zit erop en eraan en van wat zij kon zien is alles goed ontwikkeld! Yes! Ik ben sinds gisteravond zoooo intens gelukkig! Absoluut geen spijt van onze keuze om nu al een pretecho te laten maken! We hebben 5 foto's, een cd rom met alle foto's en een dvd van de hele echo meegekregen, ik kan er echt geen genoeg van krijgen!

Dit was ff m'n ego-berichtje, nu ga ik bijlezen ;)

19. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Zena: gefeliciteerd met je nieuwe fiets! Altijd leuk! En nog een echt mamamodel ook ;) ... Raar hè?! Zo'n dag als vandaag.... Lief dat je ukkie je troost ;) ...

Timzijnmama: gefeliciteerd met je 30ste verjaardag!

En? Heb je de 'dader' al kunnen achterhalen?!

Allwoman: je hebt echt een prachtige buik al hoor!

Hansje: nog een lekkere luierdag gehad vandaag?! Het kan bijna niet anders als dat jij slaapt als een roosje straks, haha!

Symoen: heerlijk hè, dat babyshoppen! Leuk dat je weer bent geslaagd!

Sjannie: fijne vakantie! (alhoewel je dit hoogstwaarschijnlijk niet meer vantevoren leest, maar goed :D )

Vlinder: die jeuk komt me wel bekend voor ja :) , bij m'n borsten dan... Meeeennnnn, wat kan dat kriebelen :) ....haha!

Vandaag weer gewerkt en ik heb echt de hele dag met een big smile rondgelopen! Na gisteravond kan ik echt de hele wereld aan, voel me echt heerlijk zwanger zeg :D ! Ben nu toch wel benieuwd of we een jongetje of meisje zullen mogen krijgen, maar ik ga me inhouden en braaf wachten tot de bevalling in oktober ;) ... M'n gevoel zegt trouwens dat het echt een jongen wordt hoor! En daarom zeg ik voor 't gemak gewoon maar 'hij', als ik het over ons ukkie heb :) ... Meisje is net zo welkom natuurlijk ;) .... Iedereen kon vandaag trouwens goed aan me zien dat ik zwanger ben, heel veel klanten begonnen er ook over vandaag, echt onwijs leuk!

Wie gaan er morgen trouwens BBQ'en?! Volgens mij de helft van nederland namelijk :) ... Wij gaan dat lekker bij m'n ouders in de tuin doen morgenavond, gezellig met m'n paps, mams, hubbie en m'n zus en haar vriendin. Helemaal zin in!

20. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik ook! Ik maak nog net geen tekeningetjes die ik elke dag weg mag strepen.

Joli, wat een ontzettend mooie foto's zeg! Zeker die 3D. Prachtig gewoon. Met recht heel de dag al een smile op je gezicht!

Deel Deze Pagina