Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    @zena: wat een spannende dag morgen meis ! Super leuk hoor. Had net een ingeving, zit je ook bij de verloskundigepraktijk in papendrecht ? En heb je ellen als verloskundige ? Hoor het nog wel,

groetjes

2. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Mironne Heel veel plezier morgen en ben benieuwd!

Mariek 73 spannend nog 10 minuten en dan weet je wat het geslacht is.......... laat je het weten?

Hahaha Ischa kan je je niet meer bedwingen? (kon ik ook niet hoor hahahaha) en het is zo leuk als je het weet en scheelt ook een hoop qua spullen en kleren.

Eef een meisje wat leuk gefeliciteerd! Het 2e meisje van oktobermama's!

Zena wat spannend morgen! Veel plezier. Wat heb je de 20 weken echo trouwens vroeg?

Vandaag naar de vk geweest en alles was goed! Heb het hartje ook weer gehoord en het blijft mooi! Onze kleine meid groeit goed net als mijn buik (al 7 kilo haha). Wat een weertje trouwens vandaag he! Heb heerlijk geluncht met een vriendin in de zon. Morgen weer werken nouja curcus en dan wordt het nog warmer hahaha lekker!

Liefss

3. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Inderdaad Butterfly erg he. Maar ik heb besloten dat ik morgen ga bellen om een afspraak te maken :D . Mijn vriend wil het liever niet weten. Maar heb dus afgesproken dat ik niets tegen hem zeg en dat we gewoon een naam voor een jongetje en voor een meisje gaan bedenken. Maar of ik me niet zal verspreken :)

4. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Hee allemaal!

Ik ben blij want sinds gisteren twijfel ik niet meer of ik nou ons oepie voelde of iets anders, want het was overduidelijk :D Ik voelde een heus plopje :D

Heb van de week trouwens gedroomd dat ik ging bevallen, en dat het me niet meeviel maar ook niet tegenviel en dat ik 1 hechting kreeg achteraf. En dat ik een jongetje kreeg, en ze legden em op mn buik, en dat was het mooiste en liefste kindje wat ik ooit gezien had! Helemaal toen ie voor t eerst zn oogjes open deed en me aankeek... :D
    helaas werd ik toen wakker en was ik opeens pas 17 weken zwanger en lag er geen baby'tje bij ons in de kamer, en ik was er serieus heel verdrietig om, want het leek zo echt :cry:

5. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Zena ja dat klopt. De ziekte kwam van de ene op de andere dag, een week later werd ik opgenomen.
    Succes morgen joh!

Ischa dat lijkt me moeilijk om je mond te houden tegenover je partner!

6. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Inderdaad Susanna, ik ben ook bang dat het niet gaat lukken. Maar mijn vriend zei ook dat hij het liever niet wil weten. Maar ik weet zeker als ik mij per ongeluk verspreek hij het ook niet erg vindt hoor. Wat dat betreft is hij heel erg gemakkelijk. Maar ik ga er natuurlijk wel mijn best voor doen om me niet te verspreken :) .

Voor jou duurt het ook niet lang meer voordat je het geslacht waarschijnlijk weet :D . Ik ben ook elke keer zo benieuwd als iemand hier een geslachtsbepaling gehad heeft ;)

7. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Lief, helaas loop ik bij de gyn in het zkh. Anders was ik wel bij dezelfde praktijk geweest. Heb je geen praktijk dichterbij dan? Lijkt me lastig steeds heen en weer naar papendrecht.
    Ach ja, ik ga steeds heen en weernaar zwijndrecht. Maakt ook niet uit eigenlijk.

Iemand Ben ven kwijt wie) zei dat ik de 20w echo vroeg heb. Vond ik zelf ook. Maar de gyn zei, dat dat geen probleem is, omdat ik vrij slank ben en ze daarom alles net zo goed kunnen zien als met 20 weken.

8. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Ja dat was ik hahahaha. Ik vroeg het me af omdat ze bij ons juist wat langer wachten ik krijg hem met 20 weken en 5 dagen. Vandaar. Maar wel fijn om je kleine weer even te zien he!

Liefs

9. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

De 20-weken echo wordt gedaan tussen de 18 en 20 weken, dus alles daartussenin is goed! Dat je vetjes ermee te maken hebben, is nieuw voor mij!

Uhhhh ik wou nog iets zeggen. Hmpffff!

10. Blub76

Blub76 Actief lid

29 jan 2008
    336
    0
    0
    nagelstyliste
    papendrecht
    de echo-termijn is zelfs tussen de 18-22 weken.
    ik krijg hem met 21 weken.
    en volgens mij gaat het niet om het feit of je slank bent of niet maar puur om de grootte van het kindje.voor de 18 weken is het gewoon nog te klein om alles te checken wat ze willen checken.en voor eventueel geslachtsbepaling houden ze 20 weken aan.daarvoor is het gewoonweg nog te klein en kan een klitoris net zo goed een piemeltje zijn.

11. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Zena,Mironne,Mamajanneke en Steffie,veel succes vandaag.En voor degene die het geslacht willen weten,hopelijk zien ze het,ben benieuwd of jullie het hier vertellen.

Susanna,zeker ga ik dan bij de volgende echo weer vragen of ze het kunnen zien.Net zo lang totdat het een keer lukt!Maar ik hoop echt dat ze het de 19de kunnen zien,dan kunnen mijn man en ik er heerlijk ongestoord over kletsen op onze vakantie!Dus duimen voor me he! :D

O ja de reumatologe heeft me gemaild,mag mijn prednison gaan halen.
    Dat ga ik vandaag dan gauw doen,ik hoop dat het scheelt met de pijn!
    Ben benieuwd wat ze volgende week zegt.

Vandaag weer een heerlijk dag,van mij m ag het altijd wel zo zijn!

groeten Simone

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    dames met de echo's succes ;)

13. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Mijn echo is zelfs maar op 22 +5 weken in het ziekenhuis van mijn vorige gyn. Ik mag er nog één keer gaan ivm die amnionstreng. Daar doen ze de 20 weken echo liefst in de 22ste week. Maar ik ga op 20 weken naar mijn nieuwe gyn, ik vermoed dat hij ook wel vanalles zal controleren aangezien hij niets te maken heeft met de controle in het ziekenuis.

Deze week heb ik toevallig steeds de namiddag vrij genomen op het werk. Ik kon het niet beter treffen qua weer!

@ meiden met echo's: veel plezier!

Oh ja, ik voel ons kleintje nu echt een paar keer per dag heel duidelijk. Even dacht ik zelfs dat ik het aan de buitenkant ook kon voelen, maar ik was niet zeker. Mijn vriend moet dus maar even wachten...

14. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Iedereen met een echo vandaag, veel plezier.

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden,

mag ik m'n nichtje voorstellen
    Renée

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen

17. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Wat een schatje Zico :D

Ben jaloers op iedereen met een echo vandaag ;) MOet nog wachten tot 10 juni :( Zit wel te twijfelen om nog een pretecho te laten doen.

@Mironne

Waar laat jij de echo maken?

Verder weinig nieuws hier. Voel me goed. En beebje is ook weer wat actiever. En ben 15 weken vandaag :D

Dames met echo...heel veel plezier!

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    nieuwe echo, buikfoto zitten in album
    alsook website is geupdate

19. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    **** inbraak***********

@ Blub76,
    Hay Meis, hoe gaat tie met jou ?
    Is de misselijkheid al verdwenen, bij mij gelukkig wel. Kan nu eindelijk meer gaan genieten.
    Sorry dat ik je berichtje niet had gezien na mn echo :cry:

Dikke kus en zie je snel weer

*****uitbraak*****************

20. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Wij gaan naar "Baby in Beeld" in Hengelo (voorheen in Zenderen), een geslachtsbepaling kost 35 euro, anders had ik nog 3 weken moeten wachten dus ik hoop zo dat ze het vanavond ook kunnen zien... :(
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Zico: Wat een schatje je kleine nichtje Renee, echt een meisje!

de rest die ook een echo heeft, heel veel succes vandaag, ben benieuwd wie het allemaal gaat vertellen. Wij wouden het eerst niet (liever gezegd; ik), maar mijn vriend die zegt ik heb ook geen zin om steeds die rotvragen te krijgen, zoals met Milan waardoor je bijna de neiging hebt om het maar te zeggen, om van dat gezeur af te zijn. Hij zegt van mij mag de hele wereld het weten, dus ook jullie mijn lieve vriendinnetjes van zwangerschapspagina natuurlijk.... ;)

Wij moeten om 17.00 uur! :)

Deel Deze Pagina