@ mironne: een meisje, super leuk hoor ! gefeliciteerd ! @zena: bij de bevalling van mijn dochter had ik oorspronkelijk de huisarts, die was niet te bereiken en kregen we een vk uit papendrecht, vandaar ! Nu zit ik gewoon bij de vk in hardinxveld. Jammer dat ze niet konden zien wat het was ! @tam: vervelend dat je je zo rot voelt meis ! beterschap ! @susanna: Jouw man ook al zo'n visser ! Mijn manneke vist het liefst op karper en een keer in de zoveel tijd gaan ze forellen in een forelvijver en mogen ze wat ze vangen meenemen. Hij heeft een rookton die de hele schuur in beslag neem, maar na het vissen wordt er traditioneel gerookt ! Zag dat jouw man ook op forel vist @hansje: gefeliciteerd met je huwelijksdag! Zo weer een beetje bijgelezen ! Wat een weertje he, jammer dat we nog drie dagen moeten werken tot het weekend !
@ mironne Gefeliciteerd! een meisje echt leuk.. ik kan het bijna niet meer houden tot de 20 weken echo. ik heb toch heel stiekem wel ietsje pietsje voorkeur voor een meisje.. hahaha maaaaar een jongen is ook super welkom
Joepie Mironne gefeliciteerd met je meisje . En 4xmama had gelijk. Zou ze dat bij mij ook hebben? Mijn gevoel zegt een mannetje dus dan zou ze het fout hebben Dennis natuurlijk mag jij hier iets zeggen. En fijn dat je zo genoten hebt van de echo
@ mironne, een koningsgezin. Wat super! @ Hansje, van harte met je trouwdag vandaag. Wat leuk om jullie kleding weer aan te doen! Ik was dat ook van plan elk jaar te doen, maar het eerste jaar was ik net 3 maanden bevallen en afgelopen keer had ik daar nog steeds kilo's van en weer zwanger....hihi. Volgend jaar dan maar proberen! @ Kibi, misschien heeft die kleine uit alle macht proberen zo hard mogelijk te schoppen zodat je misschien uit de zon ging? @ Zena, wat jammer dat ze het niet konden zien! Lijken wel eigenwijsjes die oktober baby's! @ Dennis, jij bent ook welkom hoor
Mijn gevoel zei ook een jongen... ik had het dus ook fout.... De chinese kalender had bij mij dus ook nog elke keer gelijk...
Zelfs toen Tim op mijn buik lag dacht ik nog dat het een meisje was....voorgevoelens kunnen dus heel erg fout zijn haha... Ik zal eens kijken wat de kalender bij Tim zei.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een JONGEN 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje Zahira, 37 jaar 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje. geslacht is een VERRASSING 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen denise1976, 31 jaar, 1e kindje gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Totaal 2 jongens, 3 meisjes, 3 verrassingen AFSPRAKENLIJST 7 mei Zena: 20 weken echo, Mironne: geslachtsbepaling, mamajanneke: 20 weken echo, Steffie: echo 8 mei klusser: vk, Ischa: 7e afsp. vk, Sabineramp: 2e afspr. vk 9 mei Guapetona: 2e afspraak VK 10 mei Jessica507: pretecho 13 mei Zena: controle gyn., Tam27: vk 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde: 20 weken echo, Denise: vk, brennmgn: 20 weken echo, Sjannie: 20 weken echo, nony: Vk vontrole, hansje: Controle Vk 15 mei Annika: pretecho + controle, Coni: 20 weken echo, Joli: Controle VK 19 mei Symoen: 20 weken echo, Ellen1984: 4e echo gyn 19.45 uur, Lampie: 20 weken echo 10.00u, Bambie: gyn 20 mei bambie:20 weken echo, Nony: 20 weken echo, Lisette: 20 weken echo, Audrey23: Controle Vk, Mariek: 20 weken echo, Justthe2 of us: vk 21 mei Butterfly1: 20 weken echo,Kibi: 19.05u 20wk controle gyn, Triessie: controle Vk 22 mei Mariaatje: 20 weken echo, Semmi: 20 weken echo, Jessica507: 20 weken echo, Susanna: geslachtsbepalingsecho 23 mei Vke: controle HA 24 mei Ellen1984: 2d-3d echo Babyview 10.45 uur 26 mei Timzijnmama: 3e afspraak vk 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo, Mironne: 20 weken echo + controle 29 mei Sabineramp: 20 weken echo, denise1976: 20 weken echo 30 mei Annika1985: 20 weken echo 2 juni Zico: echo gyn 3 juni Catootje: 20 weken echo, Bambie: vk 4 juni Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d) 5 juni Audrey23: 20 weken echo, Klusser: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh 7 juni Guapetona: 20 weken echo 9 juni Symoen: 20 weken echo gyn, Justthe2 of us: 20 weken echo 10 juni Kus26: 20 weken echo, denise1976: controle VK 12 juni Triessie: 20 weken echo 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo 24 juni Jessica507: 2e pretecho 27 juni Annika: pretecho 3D 30 juni Symoen: 3D/4D Echo 1 juli Lief: vk Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl
hoi hoi even kort berichtje. voel me goed en ben dus al het achterstallig werk aan het inhalen. mironne gefeliciteerd een meid gaaf hoor. verder weet ik het niet meer. owja welkom hier dennis echt gaaf een papa bij ons Veel liefs Annika
@mironne gefeliciteerd. @zena lekker eigenwijsje dus. En er was iemand vandaag een jaar getrouwd. gefeliciteerd! Nou wij hebben dus de medische echo gehad en ook bij mij lag het kindje met de rug naar de buikwand en heel erg laag net boven de schaam streek. Ze moest dan ook geregeld in de lies drukken om iets duidelijk beeld te krijgen. Op zich lijkt alles goed, alleen bepaalde delen van het hartje waren niet goed zichtbaar en de nieren leken iets vergroot. MAar omdat ik stevig (dik) ben is het moeilijk om nu al goed alles te bekijken en dus moeten over 2 week de 21ste mei terug komen. Ik hoop zo dat ik dan helemaal gerust gesteld ben. We weten niet wat het wordt omdat ik dat niet wil, maar man lief wil het zo graag weten. Nu ga ik over 2 week alleen heen en zit te denken om dan toch te gaan kijken wat t wordt om hem dan met zijn verjaardag 6 dagen later te verassen. Wat vinden jullie daar van? Ik hoop alleen dat hij het dan stil houdt, want dan is het iets tussen hem en mij. Dylano is mee geweest en de echo duurde ruim een uur en dat manneke is toch lief geweest! de gyn had bij voorbaat al gevraagd dat als hij druk begon te worden en zij er last van zou hebben of hij dan met papa op de gang kon, maar dat was niet nodig. Hij zei alleen op een gegeven moment steeds mama baby. zo liefffffff.
mamajanneke dat lijkt me een ontzettend leuk idee! Dat wordt een grote verassing! Ik heb de echo op de verjaardag van mijn man gepland (22 mei), dus dat wordt (hopelijk) net zo'n zelfde surprise.
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf? 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een JONGEN 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje Zahira, 37 jaar 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje. geslacht is een VERRASSING 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen denise1976, 31 jaar, 1e kindje gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Totaal 3 jongens, 3 meisjes, 3 verrassingen AFSPRAKENLIJST 8 mei klusser: vk, Ischa: 7e afsp. vk, Sabineramp: 2e afspr. vk 9 mei Guapetona: 2e afspraak VK 10 mei Jessica507: pretecho 13 mei Zena: controle gyn., Tam27: vk 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde: 20 weken echo, Denise: vk, brennmgn: 20 weken echo, Sjannie: 20 weken echo, nony: Vk vontrole, hansje: Controle Vk 15 mei Annika: pretecho + controle, Coni: 20 weken echo, Joli: Controle VK 19 mei Symoen: 20 weken echo, Ellen1984: 4e echo gyn 19.45 uur, Lampie: 20 weken echo 10.00u, Bambie: gyn 20 mei bambie:20 weken echo, Nony: 20 weken echo, Lisette: 20 weken echo, Audrey23: Controle Vk, Mariek: 20 weken echo, Justthe2 of us: vk 21 mei Butterfly1: 20 weken echo,Kibi: 19.05u 20wk controle gyn, Triessie: controle Vk 22 mei Mariaatje: 20 weken echo, Semmi: 20 weken echo, Jessica507: 20 weken echo, Susanna: geslachtsbepalingsecho 23 mei Vke: controle HA 24 mei Ellen1984: 2d-3d echo Babyview 10.45 uur 26 mei Timzijnmama: 3e afspraak vk 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo, Mironne: 20 weken echo + controle 29 mei Sabineramp: 20 weken echo, denise1976: 20 weken echo 30 mei Annika1985: 20 weken echo 2 juni Zico: echo gyn 3 juni Catootje: 20 weken echo, Bambie: vk 4 juni Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d) 5 juni Audrey23: 20 weken echo, Klusser: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh 7 juni Guapetona: 20 weken echo 9 juni Symoen: 20 weken echo gyn, Justthe2 of us: 20 weken echo 10 juni Kus26: 20 weken echo, denise1976: controle VK 12 juni Triessie: 20 weken echo 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo 24 juni Jessica507: 2e pretecho 27 juni Annika: pretecho 3D 30 juni Symoen: 3D/4D Echo 1 juli Lief: vk Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl @Steffie ik heb op de lijst gezet dat je zwanger bent van een jongetje
Goedesmorgens Mironne,gefeliciteerd leuk joh! Mamajanneke: hopelijk word je over 2 weken gerust gesteld ,het idee om het je man zo te vertellen lijkt me een heel leuk idee! als jij het maar niet erg jammer vind om het al te weten !? Ik ga vandaag de afspraak maken voor de 20 weken echo,het moet in het ziekenhuis vanwege mijn BMI(diiiikkkkkk dus)op het briefje staat duidelijk vermeld dat er geen kinderen mee mogen,omdat dat de echoscopiste te veel zou afleiden. dat vind ik zoooo jammer,mijn meisje had er zo'n zin in en die blijft echt wel stil...maar ja niets aan te doen. Ik zit in de ouderraad op school en over 2 weken word er een groepsfoto gemaakt van ons op school voor op de website en schoolkrant sta ik dus mooi met een dikke buik op! hihi Geen nieuws,vaak een kort lontje door die rothormonen en zie mijzelf groeien maar geniet daar zekers van...fijne warme dag vandaag! ps is er al een idee over wanneer de meeting ongveer zou plaatsvinden?(welke maand)
@allwoman, Bij ons stond er niet vermeld dat kinderen niet mee mochten dus we hebben dylano gewoon mee genomen. t manneke was zo rustig. 2 jaar en dan ruim een uur stil zitten, ik ben trots op mijn manneke dat hij dit zo maar even heeft gedaan. En hij vond het schitterend om de baby tre zien. Jammer dat jou dochter niet mee mag. Mijn bmi is dus ook te dik en daarom was nu nog niet alles duidelijk te zien. Betreft het geslacht, ik ben op zich nieuwsgierig, maar wil het eigelijk als een verassing laten. Dus ik zou het echt wel jammer vinden. Maar als ik dat idee wel doe dan weet ik ook dat hij helemaal happy is. Ik vind het geen regelrechte ramp als ik t zou weten, maar de verassing is er dan voor ons wel af en dat vind ik op zich wel jammer.
Wij hebben Milan gister ook gewoon meegenomen, hij is wel een druk mannetje, maar we wisten dat de echo niet zo lang zou duren en hij heeft gewoon keurig in zijn buggy gezeten! Tjonge ik heb echt heerlijk geslapen! Ik ga vandaag even lekker naar de prenatal even het eerste pakje scoren! mamajanneke: ik vind het wel een leuk idee voor de verjaardag van je man! Heb je zelf enig idee wat het wordt dan? Je kan het toch ook door de Vk/Gyn op een briefje laten schrijven en die aan je man geven, dan weet je er alsnog niets van... En hij wel Annika: gefeliciteerd met je mijlpaal! Iedereen: bedankt voor de warme reacties op de komst van onze kleine meid. Doet ons zeer goed....
Zo he he ik voel me gelukkig weer een stuk beter @mamajanneke, ik vind het ook een heel leuk idee, een hartstikke leuke verrassing voor je man op zijn verjaardag. @annika, gefeliciteerd met deze mijlpaal. @dennis, van harte gefeliciteerd en welkom hier.
Mironne,WAUW een meisje,gefeliciteerd!Super leuk hoor. Ik hoop dat wij ook een meisje krijgen,dat zou ik echt super vinden,de chinese kalender zegt een meisje,en 4x mama zegt en jongen. Nog even spannend dus,ik hoop dat ze het 19 mei kunnen zien! verder nog niet bijgelezen,moet nu weg,lees straks! xxx Simone