Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Tweety proficiat meis jullie krijgen een zoontje!

En steffie jij natuurlijk ook van harte met de te verwachten zoon!

Sabine,dat is mooi niews dat je 1 0f 2 wk met de groei voor ligt.

Ischa,heerlijk dat je bloeddruk goed was,dat zal ene hele opluchting voor je zijn.Werk je nog aangepast?En hoe is de situatie op het werk nu?

Vlinder hopelijk ben je snel weer opgeknapt!

Ik heb sinds gisteren prednison,het helpt al een beetje gelukkig!Vandaag weer massage gehad,dat deed ook wel weer goed!

Echt super om te lezen dat er al zoveel weten wat het geslacht van hun baby is,ik wou dat het al de 19e was,maar ja nog anderhalve week wachten,ppffff!

xxx Simone

2. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ iedereen die t geslacht nu weet: gefeliciteerd! word het al wat tastbaarder lijkt me :)

@ allwoman: lekker zo'n snelle bevalling! idd hopen dat het nou weer zo gaat ;)

Ik heb vandaag het huis een grote beurt gegeven en nou heb k spierpijn over heel mn lijf! :p

3. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Hallo allemaal, heb ff een paar dagen niet gepost, heb weinig achter de computer gezeten!

Vanmiddag gaan wij eindelijk onze kleine spruit weer zien! Kan niet wachten!

Ben blij dat het met iedereen goed gaat en dat een hoop al weten wat het gaat worden, ik zelf word wel steeds nieuwsgieriger, maar ik wil me inhouden, vind de verrassing toch wel heel speciaal!

Iedereen weer een fijne dag, trouwens, hebben jullie ook meer moeite met de warmte dan normaal? Ik kan er net ff iets minder goed tegen, hoop ook echt dat we geen hete zomer gaan krijgen haha.

Liefs

4. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Hoi Allemaal,

Tweetie een jongen wat leuk gefeliciteerd!
    Ik zie nu wel dat de mannen gaan overheersen waar is de GIRLPOWER;)

Sabine dat zou leuk zijn als je 1 of 2 weken voor ligt.

Vlinder heel veel sterkte! Blanke vla schijnt trouwens te helpen tegen overgeven.

Symoen voor je het weet is het zover! Nog maar 10 dagen en met moederdag en pinkster ertussen gaan de dagen extra snel.

Mariaatje spannend hoor straks! Heel veel plezier het is echt zo leuk!

Over een paar weken zijn mijn mannetje en ik 6 jaar samen (en waarvan al 2,5 jaar getrouwd) en wilde ik iets leuks voor en met hem doen. Nou ik heb het leuke idee gevonden hoor! Ik heb een afspraak gemaakt bij de 3d praktijk! Dus als we 24 weken en 3 dagen zijn hebben we weer een 3d echo ben benieuwd hoe het er nu uitziet na 8 weken.
    We zitten nu alweer op 19 weken! Dus week 20 gaat nu in.......... En dan zitten we alweer op de helft gaat echt hard he meiden. Ik kan me de dag nog herinneren dat ik de zwangerschapstest deed.

Liefss

5. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Maria: ik denk aan je meis ;) ... Ga lekker genieten vanmiddag!

Butterfly: wat een supercadeau heb je voor je mannetje geregeld! Zo heb je er zelf ook nog wat aan ;) ....

6. Butterfly1

Ja goed he! En met 28 weken gaan we weer want dat hoorde bij de actie (met 16 en 28 weken voor 1 prijs). Dus dan hebben we mooi om de 4 weken een echo ;)

Volgens mij wilde mariaatje het niet weten wat het geslacht is als ik me dat goed kan herinneren. Wel knap als je dat kan! Ik was veeeeeeel te nieuwsgierig en dan heb ik het nog niet eens over mijn man :)

Liefss

7. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Loop ik net met m'n hond buiten, kom ik een buurvrouw tegen... Zij: 'goh, je gaat 't wel al goed zien nu hè?!' Waarop ik zeg: 'Ja, lekker hè?!' En zij weer: 'Je gezicht wordt ook wel een stuk dikker hoor!' :confused: ! Tsja....duhuhhhh! Lekker dan! Alsof ik daar wat aan kan doen! Hallooooo! Ik snap gewoon niet, dat ze dat dan nog eens extra erbovenop moet zeggen, maar goed..... :rolleyes: .... Misschien ligt dat wel aan mij, maar ik had echt zoiets van: 'mens, hou je kop!' (wat ik niet hardop zei hoor ;) ).... Trouwens, al word ik een tientonner van weet ik 't hoeveel, interresseert me helemaal niks! Als ukkie maar gezond en wel op de wereld komt, dat is het aller,-allerbelangrijkste!

Zo, moest dit ff kwijt hoor.......

8. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    haha leuk is dat he Lin, die opmerkingen. Ik word er ook niet goed van, krijg steeds de opmering:

Weet je zeker dat het er geen twee zijn??

Grrrrr, af en toe is leuk, maar bijna dagelijks :rolleyes:

en het stomme is,ik lijk dikker, wat nogal logisch is, maar mijn gewicht is hetzelfde als in week 10, stom he?!

9. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Goedemorgen meiden!

Ik ben een dag of wat niet geweest, maar ik was een paar dagen
    naar spanje. Naar een superdeluxe hotel waar ik heerlijk verwend ben...
    Nu weer terug en meteen weer mooi weer, heerlijk!
    Vanavond kunnen we onze strand spullen neer ons huisje brengen, het
    is een soort opberg hok...
    Voor de rest voel ik me goed, voel het af en toe bewegen en baarmoeder
    komt al tot navel.
    Ik las dat het bij iedereen goed gaat, super!

LIEFS nony

10. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    haha Maria! Jij dus ook al :) .... Nou ja, laat ze maar lekker l*llen, dan maar een opgeblazen hoofd hoor, haha!

Ik heb me gistermorgen gewogen en ik ben nu sinds het begin van de zwangerschap 5 kg gegroeid, okay...'t is niet weinig, maar 't valt toch nog wel mee?!

Nony: wat heerlijk zeg! Een superdeluxe hotel in Spanje! Gelukkig is het terugkomen in ons kikkerlandje geen anti-climax voor je met zulk mooi weer! Fijn dat alles goed gaat met jou en je beeb ;)

11. Butterfly1

Joli sommige mensen zijn niet te begrijpen hoor. En dan kun je inderdaad maar beter niks zeggen en 5 kilo is heel netjes hoor. Ik ben 7 kilo aangekomen maar het is echt alleen op mijn buik (en waarschijnlijk ook wel een beetje in mijn gezicht) maar dat weet ik omdat ik laatst een heupbroek van voor de zwangerschapschap paste en die zat nog goed weliswaar niet zo lekker bij mijn buik dus snel uit maar er zit dan dus niks op de kont en benen. Dus mijn tip LAAT ZE LEKKER LULLEN WIJ WETEN WEL BETER!

Liefss

12. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    @ allwoman, wat super zo'n snelle bevalling. Daar kan ik nou écht niet over meepraten, want die van mij was niet zo'n pretje (ook weer niet zo'n erg drama als je soms leest, maar toch) :(

Meiden, laat iedereen maar lekker kletsen over dikke buiken, bolle gezichten en kilo's. We zorgen heus wel goed voor onszelf en daar hoeft niemand zich mee te bemoeien.

@ nony, wat lekker zeg!

Ik heb bij de miss etam 2 linnen broeken gekocht. Korte broeken hadden ze niet in mijn maat en de linnen broeken zijn zwart en bruin... yeah, lekker zomers! *not* maar beter iets dan niets...
    Ik heb geen enkele korte broek en zit in de tuin dan ook in mijn ow zo charmante onderbroek :) :oops:

Trouwens, alweer 4 maanden vandaag!

13. Butterfly1

AMEN!

Als de broeken niet te duur zijn knip je ze toch gewoon af. Ben ik hier ook mee bezig ;)

Liefss

14. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    @ mariaatje: ja dat heb ik ook, meer last van t weer dan normaal

k word trouwens ook veeeeel sneller bruin, ik zie er na 2 uurtjes in de zon al net zo uit als iemand die 2 weken op t strand heeft gelegen :confused: :D

15. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @joli, laat ze maar lekker lullen, na de geboorte van mijn dochter hield ik ook een klein buikje over en het interesseerde mij geen bal, mijn dochter is namelijk in dat buikje gegroeit en daar ben ik hartstikke trots op :D

@nony, lekker zeg zo'n hotel in Spanje, gelukkig kan je hier ook nog van het mooie weer genieten.

Ik heb net positiezwemkleding gekocht bij de H&M, dus thuis gekomen lekker aangetrokken en ik ga zo heerlijk in de tuin liggen.
    Vanavond nog een paar uurtjes werken van 18.00 tot 23.00 uur en dan lekker het weekend vrij.
    Voor de meiden die ook in de zorg werken, merken jullie ook dat het werken zwaarder wordt. Gisteren ook een avonddienst gehad, maar aan het einde van de dienst had ik me toch een rugpijn. Pppppfff en ik moet nog zeker drie maanden tot aan mijn verlof :(

16. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ik werk in een restaurant, in de bediening, maar ik heb het ook veel zwaarder dan normaal, we hebben ook een terras en dat zat gister stampend vol natuurlijk en toen ik klaar was met werken gisteravond, toen kón ik niet meer, ik had zo'n pijn, vooral in mijn billen, trekt door naar mijn benen, ik wist zelfs niet hoe ik in bed moest liggen... :cry: .
    Pffff op deze manier hou ik het niet vol tot 4 weken voor de bevalling...

17. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Dat zou ik dan ook helemaal niet proberen hoor. 6 weken voor de bevalling stoppen is toch ook prima?
    Ik werk op een kdv en heb bij Tim op een gegeven moment nog maar 2 dagen gewerkt. Met een week of 20 ging ik al 3 dagen werken en nog later dus maar 2. Ik was blij dat ik 6,5 week van te voren kon stoppen.

18. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Tam, ik werk niet in de zorg, maar kan me voorstellen dat het zwaar is. Je moet naast veel lopen ook nog vaak zwaar tillen.
    Maria, en ook in de bediening zal het wel zwaarder worden, vooral nu het weer zo lekker is en de terrasjes lekker vol zitten.
    Nony, wat heerlijk dat hotelletje in spanje.
    Lekker dan Joli, waarom moeten mensen toch altijd de negatieve dingen aanstippen... :(
    Mijn beide bevallingen waren ook heel snel. De eerste 4,5 uur en de tweede 2,5 uur, alles in totaal. Ik ben benieuwd hoe het bij de derde zal gaan.

19. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    Tam werk ook in de zorg en werk al 2 weken geen lates meer omdat ik na tillen flinke steken in me buik kreeg!Net 2 weken vrij gehad en was kapot na het werken,moeten komende 3 dagen ook werken en sta dan alleen na 2 uur!
    Kreeg vandaag een brief van UWV in huis,omdat ik ruim 2 weken 50% in de ZW heb gezeten,wat een gedoe zeg,meer die die ervaringen hebben?
    Gister voor het eerst ook overdag de kleine gevoeld,gaaf hoor!
    Wat leuk veel jongetjes hier,op een ander forum is het juist girlpower!Van onze 1e wisten we het geslacht niet en nu twijfel ik zeer,heb wel een leuke meidennaam,maar kan geen jongensnaam bedenken!Ga ook maar eens op onderzoek naar een echobureau in de buurt,als ik jullie verhalen hoor kriebelt het wel,ook leuk voor later zo'n DVD.

20. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Sommigen vinden het gewoon leuk om naast de vreugde toch ff een lullig dingetje op te noemen. Zeikstralen, laat ze idd gewoon praten. Trouwens zien de meeste gezichten van zwangere vrouwen er juist niet mooi uit omdat ze wat voller worden? Tenminste dat zei mijn moeder altijd, ik kijk elke dag in de spiegel om te kijken of ik al een vollere toet krijg. Helaas nog geen spoor.

Ik realiseer me dat ik het best luxe heb met het feit dat ik momenteel niet werk, kan rusten wanneer ik wil. Sterkte met de drukte voor de werkenden onder ons.

Ik ben echt panisch voor de bevalling! :( Ik moet echt oppassen dat ik er niet dagelijks mee bezig ben. Zijn er meerdere die zo bang zijn?

Deel Deze Pagina