Gerda: Grappig, ik vind het juist heel moeilijk om een leuke meidennaam te bedenken (wat nu wel zal moeten), terwijl een jongensnaam al lang en breed klaar lag! Dus als jullie nog leuke tips hebben voor een meisjesnaam, help me voort... Susanna: Ik ben er helemaal niet mee bezig, met mijn 1e zag ik er tegenop, maar viel het zo onwijs mee. bij de 2e beviel ik binnen 3,5 uur! Supersnel dus. Kijk bevallen is niet pijnloos, maar had me altijd veel erger voorgesteld, dus probeer er gewoon niet te veel mee bezig zijn... Wat er inkomt moet er hoe dan ook weer uit...
Mironne heb je de namen link op deze site al geprobeerd? Erg leuk want als je de klank bijv. van het einde van de naam al weet (ine, onne, ette) dan kun je dat zo intikken en krijg je allerlei voorbeelden.
Mironne haha andersom dus,we hebben nog geen definitieve keuze gemaakt:Laura,aimee,lieke,rian,jonna,rona,zijn enkele namen die we wel leuk vinden. Susanna denk nu al wel aan de bevalling,niet dat er tegen op zie,maar hoop dat het nu wat sneller zal gaan,heeft vanaf dat vliezen gebroken waren tot geboorte ruim 32 uur geduurd. Volgens mij heb ik wat last van zonneeczeem,kreeg bultjes op me arm als ik buiten ben geweest!
hoi dames. Ik lees vanavond alles even hoor. ant de BBQ staat aan hahah. Maar wilde even op Vlinder reageren. ZOu je neit eens gaan vragen of je iets kan krijgen voor de misselijkheid. Ik heb Primperan en Omeprazol en het gaat super nu. Veel liefs Annika
Wij kunnen ook geen jongensnaam bedenken...Speur me rot op internet, maar alles is 'wel leuk' en dat vind ik gewoon niet genoeg. Mironne, zal ff wat meidennamen in een pb naar je sturen.
ik had een leuke gezien op kindje op komst site maar krijg hem er niet was. Wa heel liefie met een lieveheersbeestje. Veel liefs Annika
Joli,ik kreeg vandaag ook zo'n k*t opmerking. Door de Bechterew en pijn loop ik moeilijk net katrien duck.loop ik een supermarkt in,loopt er een vreemde vrouw achter me,zegt ze keihard: Wa loopte gij moeilijk! Dank je dat had ik zelf ook wel in de gaten,grrr Lekker gebbqt Annika? Wij zijn al uit aan de jongens en meisjesnaam. groeten Simone
Meiden, bedankt voor jullie leuke berichten wat betreft die lompe buuf bij mij uit de buurt .... Lekker dan Simone! Wat een achtelijk w**f in die supermarkt! Zou je ze dan niet?! .... Ik heb 't nu ook maar van me afgezet hoor, dat mens is niet wijzer denk ik dan maar ... Over werken gesproken: ik werk in m'n eentje in de zaak van m'n vader en moet de hele dag de winkel bijhouden met vullen (soms wel kisten van 20 kg ) en klanten helpen, de hele dag heen en weer lopen, kortom: ik ben echt gebroken als ik thuis kom! Vooral nu met het warme weer is het ontzettend druk en weet ik soms niet hoe en wanneer ik alles tegelijk af wil krijgen .... Tussendoor is er niet altijd tijd voor pauze, want ik sta natuurlijk alleen en moet eten wanneer er even geen klanten in de winkel zijn. (Het is een groente en fruitwinkel)... Ik ga het denk ik niet heel lang meer trekken zo hoor, wil me helemaal niet aanstellen ofzo, maar ik voel gewoon dat het niet lang meer goed gaat zo... Vanmiddag heb ik iets te fanatiek de winkel gevuld en werd meteen gestraft met fikse steken in m'n liezen, vond het zo eng dat ik de VK maar ff gebeld heb. Gelukkig stelde zij mij weer gerust, maar ik besef nu wel dat dit niet zo door kan gaan. M'n vader probeert me wel te ontzien hoor! De echte zware dingen doe ik al niet meer, maar soms als er niemand anders is, moet ik wel... Lastig dus.... Vanmiddag ook nog zoiets ergs meegemaakt! Ik ben echt finaal op m'n plaat gegaan in de winkel! Ik gleed uit over iets wat op de grond lag en ja hoor, daar ging ik! Gelukkig viel ik op m'n knieën, want m'n reflex was wel meteen dat ik niet op m'n buik wilde vallen! Het deed verrekte zeer en ik heb ook wel ff gejankt eerlijk gezegd... Gelukkig kon ik ff naar huis toe om mezelf gerust te stellen dat alles met ons ukkie nog goed is! Lang leve de Angelsounds! Sinds vanmiddag ben ik dus nóg meer op m'n hoede! Lang verhaal, sorry..... Ga nu naar bedje, want morgen is het weer vroeg dag! Bah! Heb helemaal geen zin in die drukte, maar ja.... Wat moet dat moet .... Meiden, truste voor zo en een fijn weekend!
Nou Joli, Dat is mijn angst ook steeds, ik heb van die amsterdamse trappen in mijn huis waar ik normaal van afdender, maar ik wordt nu steeds voorzichtiger...moet er niet aandenken dat ik zou vallen. Gelukkig was je reflex goed! Sorry ik kan ook momenteel niet veel lezen en posten hier, want 20 mei belangrijk tentamen, zonder dat geen diploma... dus ben keihard aan het leren. Wou wel even melden dat ik vandaag 2e afspraak vk had en weer helemaal ben gerustgesteld! een krachtig harteklopje en het groeide goed! Ik heb het geluid opgenomen, nu kan ik ook ff elke dag luisteren. Mijn vriend kon helaas niet mee, maar zo heeft hij het toch ook kunnen horen, hij was helemaal in de zevende hemel, zei hij! wat een schat, hé. Ik lees hier dat jullie allemaal al lekker aan het aankomen zijn, ik nog geen gram normaal zou ik daar blij om zijn, maar nu ben ik steeds teleurgesteld als ik elke dag hetzelfde zie staan op de weegschaal nog nooit meegemaakt! Iig hoefde ik me geen zorgen te maken, zeiden ze. Ach het komt vanzelf wel neem ik aan. Over 't verlof ik dacht dat je sowieso recht had op 6 wk voor je uitgerekende datum? Misschien kan je ook vakantie opnemen bij je verlof? Ik heb geluk, wij krijgen op t werk al 8 wk van te voren vrij. Heerlijk. Trouwens ik werk ook staand, in een receptie, en heb komende tijd veel avonddiensten, ben benieuwd of ik dat ga trekken, want meestal slaap ik om 's middags... Ik ga 't maar gewoon proberen. Ze lopen nu al een beetje te zeiken dat ik me aanstel weltrusten en tot gauw!
goedemorgen, ik vind het wel lekker dat ik nu niet werk tijdens deze zwangerschap..al heb ik er wel een meid bijlopen van bijna 5,maar die is overdag op school,dat scheeld wel. Bij haar werkte ik als ass bedrijfleidster in een lingeriewinkel en daarvoor als parkeercontroleur (haha heel wat anders) Toen ik zo'n 24 weken zwanger was viel ik ook plat voorover,kon me nog op mijn zij draaien en viel op mn bekken,wel paar weken met voet in zwachtel gezeten. Ik laat de namen ff rusten,kom er niet uit. vind de volgende namen wel leuk,al zitten er ook twijfelgevallen tussen: jongens: sem,milan,menno meiden: benthe,senna,lisa,nina,noa helaas is mn man nergens echt wegvan haha,ja die vind Sam leuk,dus niet sem whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! fijne dagen he
Goedemorgen, Leuk om te lezen dat zo veel van jullie al weten wat het wordt! Gefeliciteerd. ik begin nu ook steeds benieuwder te worden. Afgelopen donderdag hebben we het hartje gehoord en dat was verder allemaal prima. Jammer genoeg was er weer veel gedoe om heen. Afspraak op verkeerde locatie gepland..... en het ontbreken van gegevens zoals die van mn bloedgroep. Dit en het gene wat hiervoor allemaal mis gegaan heeft heeft mij doen besluiten om over te stappen naar een andere VKpraktijk. Uiteindelijk moet je er wel een goed gevoel bij hebben want zo'n VK moet jou door die bevalling heen loodsen. Dat betekent ook dat de afspraak van 5 juni voor de 20 weken echo niet door gaat. Ik heb op maandag 26 mei een controle bij de VK praktijk. En moet nog bellen voor die 20 weken echo. Ik ga zo even met mijn mams naar wat babyzaken. LEUK! Mn vriend is t hele weekend weg en komt zondag thuis. Hopelijk kunnen we maandag samen even gaan baby shoppen. Heeft iemand nog tips qua winkels die open zijn a.s. maandag. Babypark Kesteren is dicht Fijne dag allemaal
Wat een gedoe he die namen. Mijn vriend roept ook met alles nee vind ik niet zo leuk.....Grrrr. Bovendien heb ik de extra handicap dat ik juf ben. Daardoor heb je bij heel veel namen al een gevoel/beeld doordat je kinderen in de klas hebt gehad die zo heette. Benthe vind ik een erg leuke naam. Ik heb trouwens nu een jongen die Senna heet in de klas Succes met bedenken!
Hi meiden! Ik heb 2 jaar in Spanje gewoond, en alles wat op een A eindigt is voor een meisje en wat op een O eindigt voor een jongen! Ik ken een meisje die Senna heeft, en ik vind dat dus geen naam voor een jongen (sorry voor diegenen die dat wel geschikt vinden) En ik ken een jongen die Senne heet, niet tegen mijn vriendin zeggen, maar ik vind het niet erg 'stoer' voor een jongen, en dat mag best een beetje (een beetje hoor!) wat mij betreft. Wij wisten al voor de zwangerschap wat de meisjesnaam zou worden, over een jongensnaam zijn we het ook redelijk eens. Alleen over de 2e en 3e naam struikelen wij nog. Mijn vriend wil graag zijn eigen naam doorgeven, en ik liever die van opa of oma... In ons geval vielen veel namen af omdat ze in het frans niet klinken of anders worden uitgesproken. Mijn vriend is franstalig nl. Trouwens ik voel sinds een week ongeveer regelmatig gebubbel in mijn buik, net iets rechts van het midden, kan dat de baby zijn? grtjs en fijne dag!
Guapetone,ik ben ook nog niks aangekomen hoor,ben nog steeds iets onder mijn startgewicht.Dus geen zorgen hoor,de baby groeit toch wel lekker door. Er zijn hier nog meer meiden,die nog niks bij zijn,die zijn in het begin erg ziek geweest en daardoor veel afgevallen. Grappig die beredenering over meisjesnaam eindigt op A en jongensnaam eindigt op O. Dan krijg je zoiets als Pablo,Diego,Fabio enz Nemen jullie ook een spaanse naam? Joli,idd stom w**F,maar goed ze zoekt het mar uit,ik laat het maar van mijn rug afglijden! Dat is idd zwaar werk dat je doet,ik kan me voorstellen dat je dat niet lang meer gaat volhouden.Ik vind dat heel begrijpelijk,groente en fruit wegen erg door!En dan ook nog uitgegleden,wat een pech meid!Heb je blauwe knieen? Klusser,mooi dat je naar een andere vk praktijk bent gestapt,je moet er zelf wel een goed gevoel bij hebben,en als er dan al van alles mis is,dan zou ik ook weg zijn!Ik hoop dat de andere vk praktijk wel goed bevalt! Ik ga lekker in de tuin liggen,meiden prettig weekend! xxx Simone