Hoi Meiden Wat een weertje he. En ik mag zo weer te werk hahaha. Eigenlijk vind ik de avonden juist heel lekker om te werken omdat ik dan sóchtends kan uitslapen, nouja in ieder geval lekker bedluieren. Gister sprak mijn man iemand die het belachelijk vond dat ik nog werk. Nou ik vind het heerlijk lekker een verzetje zou er niet aan moeten denken om de hele dag thuis te zitten zou gek worden. Vind het ook knap van degene die het wel kunnen. Ja namen is bij ons ook een ramp! Dus idd zijn ideeen welkom. Ik wil iets aparts en mijn man weer niet dus we komen er niet uit ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, maar ik heb een hele lange adem hahaha. Jeetje joli wat zou je geschrokken zijn! Kan me voorstellen dat je nu extra goed oplet. Maar is er verder helemaal niemand die zware dingen voor je kan tillen? (misschien die rare vrouw ) Klusser je hebt groot gelijk om over te stappen je moet je wel veilig voelen bij je vk. Waar woon je ongeveer? Anders ff op internet kijken daar is meestal ook te zien wat er open is. Ik weet dat de babydump open is. En ik kreeg laatst een folder van Grando geloof ik en die zijn ook open. Guapetona dat kan idd je kindje zijn. Leuk he! Je mag wettelijk al stoppen met 6 weken. Ik wil liever proberen om uit te zitten tot 4 weken des te meer tijd heb ik straks met de kleine. Maar ik ben de dagen wel aan het aftellen hoor haha nog 120 dagen! Liefss
Jemig meiden, hadden jullie de typ 'ziekte' wat een lange verhalen! Wel leuk hoor, begrijp me niet verkeerd. Eens ff kijken waar ik ook alweer op wilde reageren: @ Joli, zeker bij je vader moet je aan kunnen geven als het niet meer gaat toch? Kun je geen hulp krijgen met vullen? Vallen is altijd schrikken. Ik ben met Tim met 24 weken zwangerschap plat voorover op mijn buik gevallen. Ik ben in tranen naar mijn werk gegaan (daar was ik naar onderweg) en daar voor de zekerheid de vk gebeld (ik viel echt echt hard) en toen moest ik komen. Daar hebben ze het ziekenhuis gebelt en die vonden ook dat ik moest komen. Ik moest er zelfs rekening mee houden dat ik moest blijven. Gelukkig hoefde dat niet, ik kreeg een echo en er werd bloed geprikt en datzelfde 2 weken later weer. Niet van schrikken hoor meiden die ook gevallen zijn! Ik had zo'n smakker gemaakt plat op mijn buik (eerste de grond geraakt) zo klinkt het bij jullie niet. Maar rot is het zeker! @ Guapetona, voor je verlof kun je zelf kiezen. Ergens tussen de 4 en 6 weken van te voren. Hoe korter ervoor, hoe langer erna. Sterkte met je tentamen. En fijn dat alles goed was bij de vk @ allwoman, leuke namen. Voor jongen vind ik Menno het leukste, voor meisje Nina. (die hadden wij altijd in ons hoofd, tot vrienden van ons die kozen!) @ Klusser, goed dat je bent overgestapt. Je moet je er wel prettig voelen inderdaad! Tim voelde ik rond deze periode al veel duidelijker dan nu heb ik het idee. Nu ligt mijn placenta ook deels aan de voorkant, dus ik hoop dat het daar mee te maken heeft. Pfff ik vind het vandaag wel erg warm hoor!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een JONGEN 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje Zahira, 37 jaar 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje. geslacht is een VERRASSING 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen denise1976, 31 jaar, 1e kindje gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Totaal 4 jongens, 3 meisjes, 3 verrassingen AFSPRAKENLIJST 10 mei Jessica507: pretecho 13 mei Zena: controle gyn., Tam27: vk 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde: 20 weken echo, Denise: vk, brennmgn: 20 weken echo, Sjannie: 20 weken echo, nony: Vk vontrole, hansje: Controle Vk 15 mei Annika: pretecho + controle, Coni: 20 weken echo, Joli: Controle VK 19 mei Symoen: 20 weken echo, Ellen1984: 4e echo gyn 19.45 uur, Lampie: 20 weken echo 10.00u, Bambie: gyn, TattyTeddy: vk 20 mei bambie:20 weken echo, Nony: 20 weken echo, Lisette: 20 weken echo, Audrey23: Controle Vk, Mariek: 20 weken echo, Justthe2 of us: vk 21 mei Butterfly1: 20 weken echo,Kibi: 19.05u 20wk controle gyn, Triessie: controle Vk, Ischa: 20 weken echo 22 mei Mariaatje: 20 weken echo, Semmi: 20 weken echo, Jessica507: 20 weken echo, Susanna: geslachtsbepalingsecho 23 mei Vke: controle HA 24 mei Ellen1984: 2d-3d echo Babyview 10.45 uur 26 mei Timzijnmama: 3e afspraak vk, Klusser: (nieuwe) vk 27 mei Ischa: gyn 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo, Mironne: 20 weken echo + controle, Kiezeltje: vk 29 mei Sabineramp: 20 weken echo, denise1976: 20 weken echo, Kiezeltje: 20 weken echo 30 mei Annika1985: 20 weken echo 2 juni Zico: echo gyn 3 juni Catootje: 20 weken echo, Bambie: vk 4 juni Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d), TattyTeddy: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh 7 juni Guapetona: 20 weken echo 9 juni Symoen: 20 weken echo gyn, Justthe2 of us: 20 weken echo 10 juni Kus26: 20 weken echo, denise1976: controle VK 12 juni Triessie: 20 weken echo 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo 24 juni Jessica507: 2e pretecho 27 juni Annika: pretecho 3D 30 juni Symoen: 3D/4D Echo 1 juli Lief: vk Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl @ Klusser, ik heb het aangepast voor je.
hoi hoi Zo dan wat hebben jullie veel geschreven zeg. hihihi Ik ben nog niet echt met namen bezig geweest. Eerst maar afwachten wat het word. Gister is het hier behoorlijk laat geworden met die visite. Gelukkig heb ik slaapruimte genoeg en konden de kids van de gasten gewoon naar bed Vandaag lekker rustig dagje. Veel liefs Annika
Hoi meiden, Zo lekker uit kunnen slapen vandaag en ik ga zo weer heerlijk in de tuin zitten. @klusser, ik geef je groot gelijk dat je bent overgestapt, zou ik ook doen in zo'n situatie. @joli, lijkt me ook inderdaad zwaar werk wat je nu moet doen in je zwangerschap. En wat moet jij geschrokken zijn door je val, gelukkig is het goed afgelopen. Wij zijn ook al helemaal uit de namen, voor beide hebben we een leuke naam in gedachten. Prettige dag dames.
Butter ff 'n vraagje? Kom jij uit omgeving Westfriesland? Ik vraag dat omdat je woordengebruik erg op die van de omgeving lijkt. Ik kom er nl ook vandaan, het viel me zomaar op. Ik wil ook het liefst een naam waarvan de uitspraak in het engels hetzelfde is als in het nederlands. Mijn man is gek van Isabel maar die staat in de VS op nr. 2 voor meisjes, dus dat wordt niks. Ik wil graag een aparte naam. Voor de meiden die in verwachting zijn van hun eerste...verwachten jullie wat voor moederdag? Hier in de VS is de druk heel groot voor mannen (net als met valentijnsdag) om hun zwangere vrouw wat te geven, ik vind het absoluut niet nodig en heb dat ook gezegd tegen hem. Ik heb mijn moeder een mooi boeket laten bezorgen vanaf hier. Ze is dolgelukkig ermee! Vandaag verf kopen voor de babykamer
Even een egoberichtje hoor, maar heb zo een pretecho en ben 'm behoorlijk aan het knijpen! Ik vind echo's helemaal niet leuk, waarom boek ik ze dan steeds? Zelfkastijding... Maar toch he, ik wil gewoon weten hoe het gaat daarbinnen. Nou ja, ik zal jullie zo wel vertellen hoe het is geweest!
Ha meiden, hier een dolgelukkige mama in spe, wat hebben we gisteren genoten van ons kleintje zeg! Heerlijk! Hij/ zij lag lekker met zijn gezichtje tegen mijn baarmoederwand en met zijn handje ervoor, maar we hebben we wat mooie plaatjes gekregen! Ik zal ze zo in mijn album zetten! Over het verlof, tuurlijk kan je eerder met verlof, maar wat idd al eerder gezegd is, hoe later je met verlof gaat, hoe langer je erna met de kleine hebt, dus dat is mijn streven, maar ik weet niet of het gaat lukken, wil ook weer niet een aansteller zijn, maar ja, wat niet gaat, gaat niet! Lin, hoe is het met je? Ik snap dat je geschrokken bent, van die valpartij! Doe lekker rustig aan hoor, dan maar een stappie minder hard lopen, doe ik ook! Zo, dan ga ik nu ff een paar foto's in mijn album zetten, overigens, we weten nog niet wat het word, maar op 1 van de foto's lijkt het alsof ik een piemeltje zie, dus als er dames zijn die er een geoefend oog overheen willen laten gaan, dan ben ik heel benieuwd wat de reacties zijn!
Mariaatje mooie foto's zeg!Maar ik ben een leek,ik zie geen piemeltje,ha ha. Hopelijk kan iemand anders je helpen. Susanna,wat lief dat je je moeder vanuit de vs een boeket hebt gestuurd! En wij doen hier niks aan moederdag,die van mij denkt daar nog niet eens bij na,ha ha. Ik weet niet meer wie het ook had,maar nu ik zwanger ben kan ik de hitte iets minder goed verdragen! Vlinder ben benieuwd hoe je echo was! groeten Simone
Wat heerlijk dat het weer zo lekker is NL! Maar Simone ik kan me indenken dat het te warm kan zijn nu. Maria, ik heb ook het idee dat ik een piemeltje zie, op de 2 laatste foto's die je gepost hebt. Maar hou me ten goede
@mariaatje: Wat een mooie echo foto's meis ! Super ! Maar of ik nou een piemeltje zie ? durf het niet te zeggen ! hier nog een met moeite met babynamen. Eigenlijk heb ik wel twee gave namen, maar manlief heeft een totaal andere smaak, wordt nog even verder speuren dus .
Hoi meiden, Nou we hebben vanmiddag echt genoten van de echo! Alles is goed en het was heel duidelijk, de echoscopiste zei: zonder twijfel: een ventje! We zijn zoooooo blij! Hij was echt superdruk maar op het laatst werd hij het zat en verstopte zijn hoofd toen in de placenta. Teken dat we weg moesten wezen met dat ding dat zo'n herrie maakte haha. Het was echt superleuk! ik ga zo even jullie berichten lezen, loop behoorlijk achter zie ik...
Kon ze niet zien of het een piemeltje was, Maria? Bij ons was het echt heel duidelijk! We zagen heel duidelijk zijn uhm 'zaakje' zitten zeg maar haha. Lin, das even schrikken zeg pfff! Hoe gaat het nu? Lief, wij hebben ook echt moeite met de namen, maar nu gelukkig alleen voor een jongen dus dat scheelt. We komen er wel uit! Susanna, nee ik verwacht niks voor moederdag. Maar heb vlinderlief alsvast een paar stevige hints gegeven. Maar hem kennende denkt ie: ach, ze krijgt morgen wel een extra knuffel haha. Hij is niet zo attent helaas, maar dta ben ik ook niet dus
Vlin, wat geweldig een mannetje! Van harte hoor! Kom net thuis van een trip naar de Baby's R Us. Wat een mega grote zaak! Ik krijg nl een echte amerikaanse babyshower en dan moet je registreren voor kado's zodat mensen kunnen uitkiezen wat jij wilt hebben. Ik voelde me best schuldig want sommige dingen zijn behoorlijk duur, maar men besteed zo $100,- aan een kadootje. Ik ben te Hollands haha! Ik zou 30 euro al wel weer es wat vinden. Nou ik zie wel hoe het allemaal gaat die dag.
Vlinder wat leuk meid een jongen ik zal het op de lijst zetten Mariaatje ik kan er ook niks van maken hoor, ben wat dat betreft ook echt een leek Hier iemand die heel veel last heeft van de warmte, ik voel me niet echt lekker met dit weer. En normaal gesproken zou ik daar helemaal geen last van hebben. Maarja alles voor een heel goed doel
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een JONGEN 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje Zahira, 37 jaar 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje. geslacht is een VERRASSING 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen denise1976, 31 jaar, 1e kindje gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Totaal 5 jongens, 3 meisjes, 3 verrassingen AFSPRAKENLIJST 13 mei Zena: controle gyn., Tam27: vk 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde: 20 weken echo, Denise: vk, brennmgn: 20 weken echo, Sjannie: 20 weken echo, nony: Vk vontrole, hansje: Controle Vk 15 mei Annika: pretecho + controle, Coni: 20 weken echo, Joli: Controle VK 19 mei Symoen: 20 weken echo, Ellen1984: 4e echo gyn 19.45 uur, Lampie: 20 weken echo 10.00u, Bambie: gyn, TattyTeddy: vk 20 mei bambie:20 weken echo, Nony: 20 weken echo, Lisette: 20 weken echo, Audrey23: Controle Vk, Mariek: 20 weken echo, Justthe2 of us: vk 21 mei Butterfly1: 20 weken echo,Kibi: 19.05u 20wk controle gyn, Triessie: controle Vk, Ischa: 20 weken echo 22 mei Mariaatje: 20 weken echo, Semmi: 20 weken echo, Jessica507: 20 weken echo, Susanna: geslachtsbepalingsecho 23 mei Vke: controle HA 24 mei Ellen1984: 2d-3d echo Babyview 10.45 uur 26 mei Timzijnmama: 3e afspraak vk, Klusser: (nieuwe) vk 27 mei Ischa: gyn 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo, Mironne: 20 weken echo + controle, Kiezeltje: vk 29 mei Sabineramp: 20 weken echo, denise1976: 20 weken echo, Kiezeltje: 20 weken echo 30 mei Annika1985: 20 weken echo 2 juni Zico: echo gyn 3 juni Catootje: 20 weken echo, Bambie: vk 4 juni Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d), TattyTeddy: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh 7 juni Guapetona: 20 weken echo 9 juni Symoen: 20 weken echo gyn, Justthe2 of us: 20 weken echo 10 juni Kus26: 20 weken echo, denise1976: controle VK 12 juni Triessie: 20 weken echo 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo 24 juni Jessica507: 2e pretecho 27 juni Annika: pretecho 3D 30 juni Symoen: 3D/4D Echo 1 juli Lief: vk Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl
Vlinder, leuk een jongen! Gefeliciteerd. Maria, ik kan er ook niets van maken. Geen idee, maar volgens mij is het ook nog kans dat je schaamlippen ziet of de clitoris bij meisjes in dit stadium van de zw.schap. Susanna, dat klinkt allemaal heel amerikaans; Registreren voor cadeautjes en wat veel geld wordt er aan gespendeerd Stel dat er 4 vrienden tegelijk zwanger zijn, duur maandje. Wij hadden dat vorig jaar. Ik ben verwend vandaag een handafdruk van gips van de oudste en van de jongste een zelfbeschilderde zakdoek met een handafdrukje van verf erop. En nog een relaxstoel. Daarmee ga ik straks weer heerlijk in de tuin zitten. Fijne dag nog! Oh en 20 weken vandaag! Ik zit op de helft
hahaha meiden, het maakt ook niks uit hoor, in principe willen we het ook niet weten, vandaar dat de echoscopiste er niks over gezegd heeft,maar op de laatste foto in mijn album lijkt het alsof ik iets zie tussen de beentjes, maar ik kan me heel goed vergissen haha. Iedereen fijne moederdag! Wij gaan zo de rondes doen haha!