Vlinder,jullie krijgen een zoontje,proficiat! Susanna,een bayshower dat lijkt me ook wel eens leuk om mee te maken,alleen die dure kado's zouden dan niet hoeven!Gewoon gezellig! Rolia,wat een leuke kadootjes heb je van de kinderen gehad,ik zei vanochtend tegen mijn man,volgend jaar krijg ik ook een kadootje want dan ben ik ook moeder!ha ha waar een mens al niet mee bezig is he! Ischa,ik kan de warmte ook minder goed hebben als anders! groeen Simone
Goedemorgen meiden! Alle mama's: fijne moederdag! Alle a.s. mama's: volgend jaar zijn wij ook aan de beurt Vlinder: gefeliciteerd met jullie knulletje! Wat leuk zeg! Is idd al een stuk makkelijker qua namen dan hè?! Heb je nog foto's .... Op m'n beurse knie na, gaat alles gelukkig goed na die lompe val van vrijdag. Het aller,-allerbelangrijkste is natuurlijk dat m'n liefie het goedmaakt, die pijn in m'n knie neem ik dus graaaaaag voor lief! Bedankt trouwens voor al jullie lieve reacties! Maria: Ik staren naar die foto's van jou joh! Ik heb ze nog ff uitvergroot op de mail zitten kijken, zelfs manlief heeft er z'n kritische oog op geworpen, haha! Maar euhmmm....ik zie het niet ..... Hubbie denkt dat jullie een meisje verwachten, maar ik hou het stug bij een knul hoor, haha! We mailen snel weer meis ... Susanna: Wat gaaf zo'n babyshower! Lijkt me ook ontzettend leuk! Maar mijn god, wat een bedragen zeg Geniet allemaal van het weertje vandaag! Ga ik nu ook eindelijk na al die dagen werken doen! Lekker 3 dagen vrij, dus ik ga het er eens goed van nemen! Fijne dag allemaal!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een JONGEN 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje Zahira, 37 jaar 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje. geslacht is een VERRASSING 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen denise1976, 31 jaar, 1e kindje gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Totaal 5 jongens, 3 meisjes, 3 verrassingen AFSPRAKENLIJST 13 mei Zena: controle gyn., Tam27: vk 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde: 20 weken echo, Denise: vk, brennmgn: 20 weken echo, Sjannie: 20 weken echo, nony: Vk vontrole, hansje: Controle Vk 15 mei Annika: pretecho + controle, Coni: 20 weken echo, Joli: Controle VK 19 mei Symoen: 20 weken echo, Ellen1984: 4e echo gyn 19.45 uur, Lampie: 20 weken echo 10.00u, Bambie: gyn, TattyTeddy: vk 20 mei bambie:20 weken echo, Nony: 20 weken echo, Lisette: 20 weken echo, Audrey23: Controle Vk, Mariek: 20 weken echo, Justthe2 of us: vk 21 mei Butterfly1: 20 weken echo,Kibi: 19.05u 20wk controle gyn, Triessie: controle Vk, Ischa: 20 weken echo 22 mei Mariaatje: 20 weken echo, Semmi: 20 weken echo, Jessica507: 20 weken echo, Susanna: geslachtsbepalingsecho 23 mei Vke: controle HA 24 mei Ellen1984: 2d-3d echo Babyview 10.45 uur 26 mei Timzijnmama: 3e afspraak vk, Klusser: (nieuwe) vk, Mironne: 20 weken echo 27 mei Ischa: gyn 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo, Kiezeltje: vk 29 mei Sabineramp: 20 weken echo, denise1976: 20 weken echo, Kiezeltje: 20 weken echo 30 mei Annika1985: 20 weken echo 2 juni Zico: echo gyn, Mironne: controle gyn 3 juni Catootje: 20 weken echo, Bambie: vk 4 juni Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d), TattyTeddy: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh 7 juni Guapetona: 20 weken echo 9 juni Symoen: 20 weken echo gyn, Justthe2 of us: 20 weken echo 10 juni Kus26: 20 weken echo, denise1976: controle VK 12 juni Triessie: 20 weken echo 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo 24 juni Jessica507: 2e pretecho 27 juni Annika: pretecho 3D 30 juni Symoen: 3D/4D Echo 1 juli Lief: vk Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl heb even mijn eigen afspraken aangepast!
Hey meiden even een tijdje niet geweest, tja vakantie samen met m'n mannetje en dan zulk heerlijk weer! Ik las dat sommige meer moeite hebben met het warme weer? Eerlijk gezegd heb ik er nooit zo goed tegen gekunt, toen het net warm begon te worden toen had ik wel geregeld last van hoofdpijn maar dat valt nu allemaal wel mee. Babyshower Heb ik dit jaar nog georganiseerd voor een hele goeie vriendin van mij zij is eind maart bevallen. Ik had het wel eens gelezen dat dat vooral in amerika werd georganiseerd maar het leek mij ook wel leuk om te doen. Het was een zeer geslaagde middag! Joli wat erg zeg dat je was gevallen, gelukkig is alles goed met die kleine. Hopen dat het snel beter gaat met je beurse knie. En ik las ook dat sommige meiden weten wat het wordt? Leuk hoor. Wij moeten nog wachten tot de 20 weken echo Verder weet ik het niet meer zo goed Met mij gaat alles goed trouwens. Afgelopen dinsdag zouden we de uitslag krijgen van het bloedonderzoek maar die was nog niet binnen, nu worden we aankomende dinsdag teruggebeld We wachten nu al 3 weken, maar ach geduld is een schone zaak. We zijn er redelijk positief onder maar ja het kan toch 2 kanten opgaan. Wordt vervolgd. Fijne moederdag allemaal, want ik vindt toch diegene waaronder ik die in verwachting zijn van hun eerste dat wij ook al een beetje mee mogen doen xxx
pffff mag wel een paar graadjes minderen van temp. Ons zwembadwater is op dit moment al 28 graden, ga sebiet een topje nemen.Zal deugd doen. Kan niet zo goed weg met deze warmte en m'n voeten zwellen er een beetje van op. De beeb voel ik nog bijna niet, maar hartje klopt goed.Heb daarstraks nog eens aan het luisteren geweest. Voelen jullie je kleintje al goed? Maak me een beetje ongerust
Dat hoeft helemaal niet! Sommigen voelen het met 22 weken pas voor het eerst.... @ mariaatje, de eerste foto in je album...tja, lijkt toch verdacht veel op een piemeltje! Wat zou dat anders zijn?! @ Vlinder, van harte met je goede echo. Een jongen, wat leuk zeg! Ik ben vandaag verwend met een schilderwerk van Tim. Hij had met papa gevingerverft....zo schattig. Hij kwam het helemaal enthousiast brengen vanmorgen (na een hint, dat ik wel een kopje thee zou lusten op bed...hihi) zo schattig. Manlief is nou eenmaal niet zo attent, maar dit vond ik wel heel lief (hij had het gisterenavond nog even snel gedaan) De rest van de dag was zoals alle andere zijn maar wat geeft dat?!
Ik denk dat ik ons kindje ook nog niet echt gevoelt heb. En ik maakte me daar ook ongerust over omdat al veel dames het hier voelen. Maar de vk zei al toen ik het afgelopen donderdag aan haar vroeg dat de meeste dames het tussen de 17 en 22 weken gaan voelen. Dus wachten we vol ongeduld
@vlinder: Een jongetje! Wat ontzettend leuk ! Van harte gefeliciteerd meid ! Vandaag heerlijk met de kleine naar het recreatiepark in de buurt geweest, lekker onder de bomen gezeten en gelukkig nog net op tijd een los lopende teek op mijn arm kunnen vangen.! Ben zoooo panisch van die beestjes !
Ischa,ik heb onze baby ook nog niet gevoeld hoor.Ik dacht vandaag nog het zou wel leuk zijn als je vandaag op moederdag de baby voor het eerst zou voelen,maar helaas.We wachten gewoon nog rustig af! Vandaag nog even naar het water geweest,maar erg beroerd vanwege de pijn van de Bechterew terug gekomen,nu heerlijk op bed aan het rusten! Zena en Tam morgen veel succes bij de gyn en de vk! xxx Simone
Goedemorgen allemaal! Ik heb een leuke moederdag gehad,kreeg van mn man en dochter ene ontbijt op bed met alles er op en eraan. Bloemen,croissantjes met kaas,eitjes,fruit ,mel ,thee en jus d'orange..was genieten hoor! Mijn dochter bleef gezellig bij mij in bed mee eten en manlief ging beneden stofzuigen! S'middags bij mijn schoonmoeder op visite en daar s'avonds ook gbbqt met de hele fam. ik had al een paar dagen last van opboeren en maagzuur en gooi daar oppeens (wel op de wc) het avond eten er weer uit...een keer of 6...nou jaa. Allemaal een hele fijne dag!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een JONGEN 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Anna mama 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf ? mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf? Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje Zahira, 37 jaar 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje. geslacht is een VERRASSING 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen denise1976, 31 jaar, 1e kindje gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e en 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje vke, 25 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ? 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf ? Totaal 5 jongens, 3 meisjes, 3 verrassingen AFSPRAKENLIJST 13 mei Zena: controle gyn., Tam27: vk 14 mei Rolia: 20 weken echo, Gerlinde: 20 weken echo, Denise: vk, brennmgn: 20 weken echo, Sjannie: 20 weken echo, nony: Vk vontrole, hansje: Controle Vk 15 mei Annika: pretecho + controle, Coni: 20 weken echo, Joli: Controle VK 19 mei Symoen: 20 weken echo, Ellen1984: 4e echo gyn 19.45 uur, Lampie: 20 weken echo 10.00u, Bambie: gyn, TattyTeddy: vk 20 mei bambie:20 weken echo, Nony: 20 weken echo, Lisette: 20 weken echo, Audrey23: Controle Vk, Mariek: 20 weken echo, Justthe2 of us: vk 21 mei Butterfly1: 20 weken echo,Kibi: 19.05u 20wk controle gyn, Triessie: controle Vk, Ischa: 20 weken echo 22 mei Mariaatje: 20 weken echo, Semmi: 20 weken echo, Jessica507: 20 weken echo, Susanna: geslachtsbepalingsecho 23 mei Vke: controle HA 24 mei Ellen1984: 2d-3d echo Babyview 10.45 uur 26 mei Timzijnmama: 3e afspraak vk, Klusser: (nieuwe) vk, Mironne: 20 weken echo 27 mei Ischa: gyn 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo, Kiezeltje: vk 29 mei Sabineramp: 20 weken echo, denise1976: 20 weken echo, Kiezeltje: 20 weken echo 30 mei Annika1985: 20 weken echo 2 juni Zico: echo gyn, Mironne: controle gyn 3 juni Catootje: 20 weken echo, Bambie: vk 4 juni Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d), TattyTeddy: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh, Guapetona: 20 weken echo + afspraak VK 9 juni Symoen: 20 weken echo gyn, Justthe2 of us: 20 weken echo 10 juni Kus26: 20 weken echo, denise1976: controle VK 12 juni Triessie: 20 weken echo 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo 24 juni Jessica507: 2e pretecho 27 juni Annika: pretecho 3D 30 juni Symoen: 3D/4D Echo 1 juli Lief: vk Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl Guapetona: heb je afspraken aangepast
Vlinder: gefeliciteerd een jongen Wij hebben een heerlijk weekend achter de rug! Lekker lang en ik heb gister met moederdag veel liefde, kusjes en knuffels gehad en natuurlijk een prachtig cadeau een kruimeldief (die wou ik graag hebben )... Onze kleine meid is ook druk aan het trappelen en voel haar dus ook gelukkig een paar keer per dag! Ook mede dankzij een placenta die achterin ligt, waardoor het kindje meer naar voren wordt gedrukt... Wel begin ik weer steeds nerveuzer te worden voor de 20 weken echo... Zullen ze dan ook weer zeggen: een meid...? Omdat ze nu zei dat het voor 70% zeker was, omdat ze met dit termijn (toen 17,2 wkn zwanger) nooit 99,9/100% garantie willen geven.... heb al een aantal roze dingetjes gekocht, maar voor alle zekerheid wel het bonnetje bewaard... Vandaag over 2 weken hebben we de 20 weken echo, dus we zullen nog even moeten wachten! We zijn vandaag alweer 18 weken!
Vlinder gefeliciteerd een jongen. Wat leuk Ischa, meid ik heb de kleine ook nog niet gevoeld, maar dat komt dat ik de placenta voor heb liggen. En daardoor zal ik de beeb ook later gaan voelen. Ik dacht gisteravond wel een klein belletje gevoeld te hebben, maar je gaat toch twijfelen. Ik heb van mijn mannetje (wel wat vroeg maar toch leuk) een fietsstoeltje gekregen voor moederdag ,. Dat ziet zo leuk uit. Ik ben er ook super blij mee. Nu alweer over de 17 weken, nog twee en een halve week krijgen we de uitgebreide echo, en komen wij ook het geslacht te weten. Ik vind toch dat het best snel gaat alweer bijna over de helft. Het is alweer lekker weer vandaag en ga er zo van genieten. Voor iedereen nog een fijne dag. Groetjes Audrey
Hey meiden, Hier gaat alles prima. Alleen slaap ik momenteel slecht door de warmte. Ik merk dat een hoop dingen toch net wat meer moeite gaan kosten. Op mn werk is het vrij druk en dan ben ik nu ook echt afgedraaid. Zal ook door de warmte komen, is vreselijk hier op mn werk! "sAvonds zijn mijn enkels ook niet meer te zien. Maar ja, hoort erbij. Vlinder, wat leuk zeg, een zoon erbij! Super! Verder weet ik eigenlijk niet meer wat ik net gelezen heb.... Fijne dag nog allemaal!
Hier ook weer even een berichtje van mij Ik heb een lekker weekend achter de rug, alleen slapen gaat hier ook wat moeizamer door de warmte. Ik heb van mijn dochter een mooi plantje gehad en op het kdv had mijn dochter een leuk aardewerkpotje beschilderd en daarin zat een kaarsje, hartstikke leuk Vanavond weer aan het werk en ik zie er toch wel een beetje tegenop met dit warme weer. @vlinder, wat leuk een jongen, van harte gefeliciteerd. Verder weet ik het even niet meer. Prettige dag allemaal.
Vlinder, van harte proficiat: een jongen! Symoen, vervelend dat je zoveel pijn hebt! Zena & tam: hier hetzelfde probleem: ik slaap helemaal niet goed. En dat het werken lastig begint te worden herken ik ook. Ik zal blij zijn als het bij ons op school examens zijn, dan moet ik er niet meer elke dag naartoe en ben ik sowieso 's namiddags thuis. Ik lees dat heel wat dames een fijne moederdag gehad hebben, wat een leuke cadeautjes heb ik hier gelezen! Wij zijn ondertussen via-via in contact gekomen met iemand die zijn tweelingbuggy verkoopt. Het is een Urban Jungle duo mét accessoires voor een heel schappelijke prijs. Da's dan ook alweer een zorg minder. Xje Veerle
hallo iedereen we zijn alweer de 400 pagina's overschreden gefeliciteerd aan iedereen ie er aan meegewerkt heeft greetz
400 pagina's alweer! Dat gaat lekker meiden .... Ik ben vanmiddag met manlief bij de Kwantum geweest, op zoek naar een vloertje voor de babykamer. En we zijn geslaagd! We hebben een restant stuk vinyl gekocht, wat echt ontzettend veel scheelt ten opzichte van een stuk wat je gewoon besteld op maat zeg maar! En het kleurtje was precies goed, dus wij ook weer blij ... Ook heb ik meteen een lamp meegenomen, zo'n papieren lampionachtige lamp voor aan 't plafont (zo'n bol) van Winnie the Pooh, echt zoooo leuk! Afgelopen vrijdagavond hebben we behang besteld, wat deze week binnenkomt, dus we kunnen weer aan de slag! Alleen moeten we nu nog op zoek naar iets voor het raam. Maar daar zit dus ons 'probleem'.... Even een vraagje aan de ervaren mama's onder ons, want moet het nou echt donker zijn in de babykamer overdag?! Dus moeten we echt aan de verduisterings(rol)gordijnen of zijn bijvoorbeeld luxaflex met leuke overgordijnen ook al voldoende?! We hebben echt geen idee namelijk ..... Wel zijn we er nu over uit dat we toch voor een thema gaan en dat is dus Pooh geworden! Helemaal leuk joh! M'n man is niet zo blij met de behangstrook die ik heb uitgezocht, maar ach.... het went vanzelf, haha! ( hij heeft uiteindelijk wel toegestemd en als 'ie het echt vreselijk had gevonden, had 'ie dat nooit en te nimmer gedaan ) Het begint dus op te schieten allemaal! Echt onwijs leuk!
Fijne moederdag allemaal (tja we zijn toch al een beetje mama he!) Vlinder een jongen wat leuk! Gefeliciteerd meid, nu van die stoere kleertjes kopen hahaha. Mariaatje ik denk dat je de eerste foto bedoelt van het hele rijtje? Lijkt idd wel op een piemeltje maarja ik ben echt geen expert hahaha. Ben je nu ook niet stiekem een beetje benieuwd? Joli wat leuk winnie the pooh als thema. Ik wil niet echt een thema maar gewoon dingen die bij elkaar passen. Maar de hoofdlijn is wel woezel en pip en zwitsal hahaha. Leuk he als het kamertje echt vormen aan gaat nemen en dan al bijna klaar is. Wat een heerlijk weer he ik vind het helemaal goed lekker in het zonnetje met mijn flesje water! En idd al 400 pagina's op naar de volgende 400! Moet lukken toch! Ohja ik heb een heel mooi cadeautje gehad (tja beschouw het maar als moederdagcadeautje). Ik voelde namenlijk (volgens mij als ik het goed heb) onze kleine meid trappen! liefsss
Joli, een verduisteringsgordijn is echt niet nodig hoor. Het kan ook juist heel handig zijn dat je kindje straks op zijn kamer het verschil tussen dag en nacht kan herkennen. Wij hadden voor onze oudste een verduisteringsgordijn voor een velux raam. Hij had op een gegeven moment moeite met slapen op andere plekken doordat het er te licht was, dat was hij niet gewend. Onze dochter heeft een gewoon raam en gewone gordijnen en dat gaat prima, ook toen ze een baby was. Leuk de dingen die jullie allemaal gekocht hebben. Butterfly, leuk het eerste trapje/schopje