Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Gefeliciteerd Rolia dat alles goed is kei fijn :D

2. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Rolia: Fijn dat alles goed is, leuk dat jullie het geslacht ook weten dit keer... ;)

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Al maar goed dat je zelf een angelsound hebt, het stelt je toch weer een beetje meer gerust he ;)

4. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    dank jullie wel allemaal, moet nog een week wachten.

en ischa, bedankt dat je me niet dik vind. dat is altijd fijn om te horen, toch ben ik ook niet de slangste met een startgewicht bij de zwangerschap van 91 kilo.
    zal dadelijk trouwens weer een foto plaatsen.

5. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    :D
    Ik zal dan nog maar even geduldig wachten....
    Maar vind het fijn voor je dat alles goed was vandaag!

6. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he rolia wat fijn te weten wat het wordt he ;) wij gaan het ook vragen maar niet vertellen aan de anderen, zelfs voor de kids blijft het een geheimpje

7. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    @ rolia fijn dat alles goed is!

8. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    wij willen ook graag weten wat het wordt en houden het dan ook voor ons zelf, onze kleine meid vertellen we het ook niet.
    Ik moet alleen nog ruim vier weken wachten voor mijn 20 weken echo, die heb ik pas met 22 weken ! Sind vandaag voel ik de kleine echt zo duidelijk, zo leuk ! Had hem /haar al wel gevoeld, maar dit is zooooooo leuk !

9. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Mamjanneke: meid,je bent prachtig!En ik woog bij mijn dochter eerst ook 90 kg,ik kwam 11 kg aan.

Mijn startgewicht was nu maar liefs 107 kg!Ik heb de weegschaal in de kast gegooid,wil me er niet druk over maken en probeer gewoon een beetje op te letten..na d bevalling wil ik zodra het gaat het hardloepn weer oppakken en is het er zo weer af.

Ik vind zoiezo zwangere vrouwen prachtig!

Ik heb niet teruggelezen voor een keer ...;)
    Mijn missleijkheid is terug,baal er erg van,spuug ook weer. hopelijk blijft het niet zo.

Is jullie buik ook al publieklijk bezit geworden? heb al meerdere mensen aan mn buik gehad :)
    Kan het goed hebben hoor,al pik ik het echt niet van iedereen.

10. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Veraatje ;)

Bedankt voor jullie reacties! Leuk.

MamaJanneke, ik kan me voorstellen dat je je ongerust maakt. Ik hoop dat ze de volgende keer zien dat het toch allemaal helemaal goed is met de niertjes. Gelukkig heeft deze baby niet dezelfde hartafwijking als Darryl.

Symoen, ik kan me voorstellen dat je heel erg baalt hiervan! Vooral omdat jullie je eigen huis al hebben verkocht. Ik hoop dat je snel iets anders vindt.

Tam, ik kan me ook voorstellen dat je erg geschrokken bent. Gelukkig bleek alles goed.

Susanna, ik wens je een fijne vakantie.

Brenda, wat een omschakeling. Dat je eerst dacht dat het een jongen zou worden en nu blijkt het opeens een meisje :confused: Wel leuk natuurlijk en beter nu dan bij de geboorte, maar toch...

11. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    :oops: Ik van iemand een pb gehad (waarschijnlijk voor de afspraken), maar ik dacht alle oude eerst ff te wissen.... :oops:
    Je snapt het al...weg was alles :confused:
    Dus aan degene die me na vanmiddag 4 uur een pb heeft gestuurd, wil je dat nog een keer doen?! :(

@ Rolia, fijn dat alles goed was!

@ susanna, fijne vakantie!

12. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik ben ook begonnen met 97, helaas na het stoppen met roken was ik 18 kilo aangekomen :) . Terwijl ik van te voren 35 kilo afgevallen was. Dus ik weet dat ik het kan en zie het na de zwangerschap wel weer en heb inderdaad de weegschaal ook in de kast gegooid ;)

13. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Bij Tim begon ik op 80 en kwam ik 24,4 kilo aan.... (was vlak ervoor 21 kg afgevallen)
    Nu begon ik op 94....en hoop ik dat ik niet meer dan de helft aankom van vorige keer. En dat ik dit keer eens afval van borstvoeding ipv aankom!

14. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    @Allwoman, :oops: dank je wel voor het compliment! DAt voelt onwijs goed moet ik zeggen. :oops:
    Wat naar zeg dat je weer terug zo misselijk bent! Misschien van het weer? Ik hoop dat het snel weer over is voor je.

Mijn buik is geen publiek bezit, al hoe wel iedereen er naar kijkt, maar er aan komen niet. Ik vind dat ook niet prettig hoor, misschien dat ik dat uitstraal? Aan de andere kant ik woon in een dorp met hele stugge dorpelingen, dus ook niet zo gek dat die vrijmoedigheid hier niet heerst.

Ik sta ook niet meer op de weegschaal overigens, maar bij de gyn moet ik wel. En ik zie daar zo tegen op....
    Ik ben bij Darryl* 28 kilo gegroeid. startgewicht was 80 en bleef hangen op 90 bij Dylano 25 kilo gegroeid en wederom blijven hangen op 92. Hoop echt nu miner aan te komen, maar ben er bang voor dat dat ijdele hoop is. Het ligt niet aan het eten, heb elke keer onwijs veel vruchtwater.

Hihi bij Dylano ben ik ingeleid en de gyn prikte mijn vliezen en hij kon gelijk schone kleding aan doen en de verpleegster dwijlen :)

@rolia, dank je wel, ik hoop ook echt dat het de volgende week goed zit.

@tim zijn mama ik was degene die je pb stuurde, heb er nog 1 gestuurd :)

15. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Hoi Tam bij mij konden ze eerst geen hartje vinden, toen ik op mijn buik ging liggen wel (ik maakte me niet echt ongerust want ik voelde de baby schoppen). Ze vertelde me dat ik misschien een syndroom heb waarbij ik de navelstreng van de kleine soms afklem ofzo. Ze deed alsof het niet erg was maar schreef het vervolgens wel op mijn status. Ook spannend, ben benieuwd. Hoop dat bij jou ook alles weer beter voelt.

Groetjes Lisette

16. Hey meiden,

Even een paar dagen niet geweest en alweer aardig wat gekletst door jullie haha!

Allemaal weer nieuwe dingen? Een paar nieuwe mama's erbij WELKOM!

Weer wat geslachtsbepalingen leuk hoor ben ook erg benieuwd maar moet nog even wachten :cry:

En de rest weet ik eerlijk gezegd allemaal niet zo goed het was ook zo veel :oops:

Gisteren hebben we dan eindelijk de uitslag gekregen van het bloedonderzoek van mijn man. Voor degene die het een beetje vergeten zijn hier in het kort nog even:
    Ik bleek rhesus negatief te zijn op 2 genen (Cw) in mijn bloedgroep. Nu gingen ze het bloed van mijn man controleren om te kijkeen of hij op die Cw positief was. Is dit het geval dan heb je kans dat ik het bloed van het kindje ga afbreken en dat het kindje bloedarmoede krijgt, en we zouden dan onder controle komen van de gyn.
    Nou de uitslag was goed dus niks aan de hand en we kunnen gewoon bij de verloskundige blijven onder controle. Dus we zijn erg blij!

Vandaag ook controle bij de vk gehad. M'n baarmoeder was goed gegroeid we zitten op schema :) En het hartje was nu heel erg duidelijk. 4 weken terug hoorde je het nog heel zacht en nu heel erg hard echt geweldig! Bloeddruk was ook goed dus we kunnen er weer tegenaan.

Verder niet echt veel nieuws, het gaat goed en voel me goed!

Nou ga weer even verder aan het werk (slaapdienst).

Slaap lekker allemaal!

xxx

17. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hoi meiden!

Tam: wat ben ik blij voor je dat je toch het hartje weer gehoord hebt meis! Lang leve de Angelsounds! En gewoon op je eigen gevoel afgaan hoor, dat het je eigen hartslag was, voelde je al meteen toch?! Kan me je angst wel heeeeel goed voorstellen! Ik zou precies zo reageren.....

Susanna: fijne vakantie!

Maria: En?! Hoe loopt de kinderwagen ;) .....

Bren: Hoe voelt dat nou inene een meisje?! En was de echoscopiste toen een paar weken terug echt zeker van haar zaak dat het een jongetje zou zijn?! Ik ben wel benieuwd eigenlijk!

Alle nieuwe mama's: welkom! Leuk dat jullie mee komen kletsen!

Symoen: Balen van dat huis zeg! Ik hoop voor jullie dat jullie gauw iets anders vinden!

Hansje: wat fijn dat de bloeduitslag goed is zeg! Een hele opluchting zeker?! Eindelijk, na lang wachten dan toch het verlossende woord!

Verder weet ik het ff niet meer :oops: ..... Er is weer zoveel gekletst in 2 dagen tijd! Truste voor straks allemaal! Ik mag morgenochtend weer op controle bij de VK, toch altijd weer ff spannend hoor ;) !

18. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Tam, ik had je berichtje volledig gemist. Maar wat een spanning. Ik geloof dat ik ter plekke flauw zou vallen. Maar goed dat jij je zelf niet van de wijs liet brengen en door had dat het lekker jouw hartslag was!

Susanna, fijne vakantie, wou dat ik een schoonmoeder had weermee ik op vakantie wilde. Heerlijk!

Simone, %$&*(*_! Need I say more?

Hansje, gefeliciteerd met het goede nieuws!

19. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Bedankt voor alle lieve berichtjes, doet me goed :D
    Ik ben nu toch wel nerveus voor de 20 weken echo over twee weekjes, ik hoop maar dat alles goed is met de kleine.

@symoen, wat balen zeg van het huis :( hopelijk vinden jullie snel wat anders.

@hansje, wat een opluchting dat de bloeduitslag helemaal goed was. Nu lekker weer genieten ;)

@lisette, dat is ook apart zeg dat je de navelstreng van de kleine zou afklemmen. Wordt daar verder niks mee gedaan?

@mamajanneke, ik vind je eerlijk gezegd ook niet superdik hoor op de foto's. Hopelijk is alles ook goed met de kleine, wel heel fijn om te weten dat je kleintje niet dezelfde hartafwijking heeft als Darryl.

@suzanna, nogmaals een hele fijne vakantie toegewenst.

@allwoman, wat balen zeg dat je je weer zo beroerd voelt :( Hopelijk is het maar tijdelijk.

Iedereen met een goeie 20 weken echo, gefeliciteerd :D Super meiden.
    Zo en nu ga ik lekker slapen, vanavond gewerkt en morgenavond ook nog een keer.
    Weltrusten dames.

20. brennmgn

brennmgn Lid

12 apr 2008
    72
    0
    0
    nijmegen
    goeiemorgen dames!

aangezien ik al een paar dagen niet langs was geweest heb ook ik niet terug gelezen, sorry tamara!
    de dames hier zijn ook niet bij te benen he!
    ik heb al moeite genoeg om iedereen uit mekaar te houden! hihi!
    vraag me eigenlijk wel af hoeveel oktober mama's er nu zijn......

anyway:

tamara:
    snap ik dat je je rot geschrokken bent!
    wat een muts zeg!
    lang leve de angelsound zullen we maar zeggen he.... ;)

mironne:
    bij mijn geslachtsbepaling waren ze 80% zeker dat het een jongetje was, vandaar dat wij er dus ook helemaal vanuit gingen dat het een jongetje was!
    mijn advies aan jou:
    zeg van tevoren niet dat je een meid verw8 met de 20 wkn echo, dan kijken ze iig met een open blik naar het geslacht van jullie beeb!

susanna:
    fijne vakantie!
    wel ff een foto plaatsen met je nieuwe hairdo he!

hansje:
    fijn dat je toch bij de vk onder controle blijft!
    bij een hoop gyneacologen schijnt het zo te zijn dat je echt behandeld word als een nr.... lijkt me ook niet alles.....

simone:
    hopen dat je gauw een nog mooier huisje vind!

hier gaat verder alles z'n gangetje, al moet ik nog steeds wennen aan het idee van een meid!
    gisteren wist ik echt niet hoe ik het had!
    zo vreemd, we hadden ons echt al helemaal ingesteld op een jongen!
    uiteraard zijn we met een meid net zo blij, of zoals mijn vriend het gister heel mooi verwoordde:
    WE HEBBEN VANDAAG HET BESTE NIEUWS VD WERELD GEKREGEN, NAMELIJK DAT HET HELEMAAL GEZOND IS! JONGEN OF MEID, DAT MAAKT DAN ALLEMAAL NIKS MEER UIT!
    wat een lieverd he.....

Deel Deze Pagina