goedemorgen dames. Sorry dat ik zo weinig reageer maar ieder keer ligt me modem eruit om wat voor reden dan ook iedereen met goede 20 wk echo van harte gefeliciteerd Vandaag moet ik voor controle en de pretecho. Qua misselijkheid betreft heb ik er ook nog wel last van alleen smorgens. maar gelukkig niet spugen. Dames met de controles vandaag veel plezier. Veel liefs Annika
Goedemorgen Gister afspraak bij vk gehad, en alles zag er top uit! baarmoeder 2 vingers onder navel, hartslag baby 150 en mijn bloeddruk 100/60.... Nu maar hopen op een mooie 20 weken echo nog een paar dagen wachten....dinsdag om 15.30 Ik las dat iemand vond dat haar buik publiek bezit is, nou dat vind ik ook, vind het zo raar dat mensen, en vooral vreemde mensen zomaar aan je buik gaan zitten... LIEFS nony
Goeiemoggel... @ Hansje, wat fijn dat de uitslagen goed waren. Daar heb je lang op moeten wachten zeg. @ Lisette, doen ze er inderdaad verder niets mee? @ Nony, fijn dat de controle goed was. Vandaag alweer 19 weken. Het gaat zo snel, niet te geloven!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Anna mama Lotte27, 27 jaar, 2e kindje 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen Charlie01, 2de kindje, kalender jongen mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje Zahira, 37 jaar 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen denise1976, 31 jaar, 1e kindje gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Totaal 5 jongens, 6 meisjes, 6 verrassingen, 2 tweelingen, 1 :-# AFSPRAKENLIJST 15 mei Annika: pretecho + controle, Coni: 20 weken echo, Joli: Controle VK 19 mei Symoen: 20 weken echo, Ellen1984: 4e echo gyn 19.45 uur, Lampie: 20 weken echo 10.00u, Bambie: gyn, TattyTeddy:vk 20 mei bambie:20 weken echo, Nony: 20 weken echo, Lisette: 20 weken echo, Audrey23: Controle Vk, Mariek: 20 weken echo, Justthe2 of us: vk, Knoepert: 20 weken/pretecho (combi) 21 mei Butterfly1: 20 weken echo,Kibi: 19.05u 20wk controle gyn, Triessie: controle Vk, Ischa: 20 weken echo, Mamajanneke: echo 22 mei Mariaatje: 20 weken echo, Semmi: 20 weken echo, Jessica507: 20 weken echo, Susanna: geslachtsbepalingsecho, Mamajanneke: gyn. 23 mei Vke: controle HA 24 mei Ellen1984: 2d-3d echo Babyview 10.45 uur 26 mei Timzijnmama: 3e afspraak vk, Klusser: (nieuwe) vk, Mironne: 20 weken echo, Zena: 20 weken echo deel 2 27 mei Ischa: gyn 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo, Kiezeltje: vk 29 mei Sabineramp: 20 weken echo, denise1976: 20 weken echo, Kiezeltje: 20 weken echo 30 mei Annika1985: 20 weken echo 2 juni Zico: echo gyn, Mironne: controle gyn, Knoepert: vk 3 juni Catootje: 20 weken echo, Bambie: vk 4 juni Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d), TattyTeddy: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh, Guapetona: 20 weken echo + afspraak VK 9 juni Symoen: 20 weken echo gyn, Justthe2 of us: 20 weken echo 10 juni Kus26: 20 weken echo, denise1976: controle VK 11 juni Nony: vk 12 juni Triessie: 20 weken echo 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo, Audrey: echo en gesprek gyn. 17 juni Tam27: 14.00 u vk 24 juni Jessica507: 2e pretecho 25 juni Zico]: pretecho 27 juni Annika: pretecho 3D 30 juni Symoen: 3D/4D Echo 1 juli Lief: vk Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl
hoi meiden, ik heb een vraagje. we gaan de kinderkamer een licht groene kleur (java) met nog een andere denk iets van geel ofzo, de vloer is licht kersen.maar zit nu met de vraag welke kleur kamerik kan nemen . we twijfelen tussen wit of kamer met berken accent. we willen de kamer volgende week gaan bestellen. wat denken jullie? jennefer
@ Symoen: balen zeg van je huis hopen dat je snel wat anders vind! @ Hansje: super dat de uitslagen goed waren en je gewoon bij de VK kan blijven @ allwoman: wat vervelend dat je je weer zo naar voelt! Hopelijk is t van korte duur en voel je je snel weer wat beter. @ meiden met een buik die publiek bezit is Bedoelen jullie serieus dat wildvreemde mensen aan je buik gaan voelen? Ik heb wel dat mensen en vooral kinderen naar mn buikband kijken, maar mn buik aanraken enzo, nee, gelukkig niet, dat zou k echt niet cool vinden
Ik zou ook niet pikken als er iemand aan mijn buik zit... Bij mijn vorige zwangerschap kwam er altijd een (mannelijke) collega langslopen, streek over mijn buik (voor ik er erg in had) en vroeg alles goed met de kleine, na 2x zei ik tegen hem, ik zit toch ook niet aan jou buik om te vragen of alles goed met je is....? Hij stond er van te kijken dat ik dat zij, ik zei als ik niet zwanger ben, zit je toch ook niet aan me, waarom nu dan wel? :-k Ik zal dat een volgende keer zo weer doen bij iemand die zomaar aan mijn buik zit, vind ouders en schoonouders, zussen etc nog weer anders, dat is familie maar (wild)vreemden of college's...NEE [-X Annika: Veel succes vandaag, wil je weten wat het wordt en ga je ons dat vertellen? Jennefer: Wij hebben zelf een kersen vloer en wiite meubels voor onze kleine... Wij schilderen een muur straks lichtroze, denk dat het persoonsgebonden is qua smaak, maar ik zou voor WIT gaan!
ik ga het gewoon zeggen. Dit forum is voor mij eigenlijk het enigste waar ik was onderhand ovr me zwangerschap kan zeggen. Familie wil er niks van weten Veel liefs Annika
Annika: Tja van je familie moet je het maar hebben... NOT Ik ken dat wel, Julian* is bij ons ook een onderwerp waar niet veel over gesproken wordt en als je er zelf al over begint dan lullen ze er zo weer over heen... Gelukkig kun je hier alles kwijt, er is hier altijd wel iemand die luistert/reageert op je verhaal!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 2 OKTOBER kimmetjehier, 24 jaar, 1e kindje, kalendermeisje, denkt zelf meisje Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje satyra, 28 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Anna mama Lotte27, 27 jaar, 2e kindje 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Charlie01, 2de kindje, kalender jongen mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje Zahira, 37 jaar 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING 12 OKTOBER Monique 1984, 24 jaar, 1ste kindje, denkt zelf jongen nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# denise1976, 31 jaar, 1e kindje gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen 29 OKTOBER allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Totaal 5 jongens, 6 meisjes, 6 verrassingen, 2 tweelingen, 3 :-# AFSPRAKENLIJST 15 mei Annika: pretecho + controle, Coni: 20 weken echo, Joli: Controle VK 19 mei Symoen: 20 weken echo, Ellen1984: 4e echo gyn 19.45 uur, Lampie: 20 weken echo 10.00u, Bambie: gyn, TattyTeddy:vk 20 mei bambie:20 weken echo, Nony: 20 weken echo, Lisette: 20 weken echo, Audrey23: Controle Vk, Mariek: 20 weken echo, Justthe2 of us: vk, Knoepert: 20 weken/pretecho (combi) 21 mei Butterfly1: 20 weken echo,Kibi: 19.05u 20wk controle gyn, Triessie: controle Vk, Ischa: 20 weken echo, Mamajanneke: echo 22 mei Mariaatje: 20 weken echo, Semmi: 20 weken echo, Jessica507: 20 weken echo, Susanna: geslachtsbepalingsecho, Mamajanneke: gyn. 23 mei Vke: controle HA 24 mei Ellen1984: 2d-3d echo Babyview 10.45 uur 26 mei Timzijnmama: 3e afspraak vk, Klusser: (nieuwe) vk, Mironne: 20 weken echo, Zena: 20 weken echo deel 2 27 mei Ischa: gyn 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo, Kiezeltje: vk 29 mei Sabineramp: 20 weken echo, denise1976: 20 weken echo, Kiezeltje: 20 weken echo 30 mei Annika1985: 20 weken echo 2 juni Zico: echo gyn, Mironne: controle gyn, Knoepert: vk 3 juni Catootje: 20 weken echo, Bambie: vk 4 juni Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d), TattyTeddy: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh, Guapetona: 20 weken echo + afspraak VK 9 juni Symoen: 20 weken echo gyn, Justthe2 of us: 20 weken echo 10 juni Kus26: 20 weken echo, denise1976: controle VK 11 juni Nony: vk 12 juni Triessie: 20 weken echo 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo, Audrey: echo en gesprek gyn. 17 juni Tam27: 14.00 u vk 24 juni Jessica507: 2e pretecho 25 juni Zico]: pretecho 27 juni Annika: pretecho 3D 30 juni Symoen: 3D/4D Echo 1 juli Lief: vk Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl
gelukkig wel. Mijn ouders hebben wel gevraagd als er een controle is geweest of ik ff bel hoe het was maar geslacht willen ze niet weten. Schoonmormels willen het ook neit weten. EN ja ik durf zelfs youri zijn naam niet meer te laten vallen. alleen bij schoonouders neit bij de mijne wel. Veel liefs Annika
Hansje wat goed dat alles goed is joh! Zal er een last van je schouders afvallen! Nony ook lekker dat alles goed is! Voelt altijd weer fijn he! Mariaatje hoe is je kinderwagen ben je er tevreden over? Bren jeetje wat een omschakeling zeg! Kan me best voorstellen dat je even schrok haha. Dus je zag 2 boontjes in een v vorm haha. Bij ons wist de vrouw van de echopraktijk te vertellen dat ze het voor 100% zeker weet! Mijn man heeft het wel 5 keer gevraagd of ze het zeker wist en ze was er heel zeker van! Nu hadden ze ook wel supersonische materiaal daar, een ferrarie onder de auto's zei ze hahaha. Heb je het pretechobureau eigenlijk nog gebeld om te vertellen dat het toch een meid is? jennefer26 wij hebben vanille kan ook overal bij! annika1985 jeetje meis dat is ook niet leuk dat je familie niet zo betrokken is. Maar nu heb je er 1 hele grote familie bij! ONS! en je mag alles vertellen! Veel succes vandaag bij de pretecho en vk! Over het aanraken van buiken ligt het er bij mij wel aan wie het is hoor. Het is namenlijk nog steeds mijn buik en ik beslis wie eraan mag komen al denken sommige mensen idd dat als je zwanger bent ze er altijd aan mogen zitten. Ik wil daarom ook nog een keer zo een buikband kopen met de tekst: DON'T TOUCH! Maar gelukkig heb ik er niet zo heel veel last van zal het wel uitstralen denk ik hahahaha. Iedereen die nieuw hier is welkom! Iedereen die vandaag een echo of naar de vk moet succes! En iedereen die de 20 weken voorbij zijn GEFELICITEERD! (ik moet nog 1 dagje wachten) Liefss
Goeiemorgen allemaal! Jennefer: ik persoonlijk zou voor wit gaan, maar da's puur omdat ik dat mooier vind ... Precies wat Mironne al zegt, het is smaak hè?! En daar valt (gelukkig!) niet over te twisten ... Annika: Vind het zo sneu voor je allemaal meis, echt zo ontzettend raar dat er zo tegen jou en je zwangerschap wordt aangekeken! (of beter gezegd: helemaal niet!) Beetje jammer .... Blijf maar lekker kletsen hier over je zwangerschap hoor, wij genieten dubbel en dwars met je mee ... Vanmorgen weer bij de VK geweest en het is allemaal weer helemaal goed ! M'n bloeddruk nog steeds laag, 100/60, en m'n suiker (waar ik nog een keer extra op moest prikken omdat 'ie vorige keer iets verhoogd was) was nu netjes, 4,5! Ik moet alleen wel ff een afspraak bij de gyn maken om het een en ander te vragen over m'n prolactinegehalte, dus dat heb ik zojuist maar even gedaan. Verder groeit m'n buik perfect! M'n baarmoeder zit nu net onder/tegen m'n navel aan, en dat is volgens de VK precies goed voor deze periode! Het hartje gaat lekker tekeer en ook kreeg ik nog een paar schoppen te horen , sooo cute! Over 4 weekjes mag ik weer terug, 12 juni om precies te zijn. Ooooohhhhh meiden, wat voelt het toch HEEEEEEERLIJK OM ZWANGER TE ZIJN Fijne dag allemaal!
Het is prachtig om zwanger te zijn,ondanks dat ik nu last van elke mogelijk kwaaltje heb hihi en bij mijn eerste niet,vind ik het nog net zo mooi! Bij mij komen sommige moeders van school aan mijn buik,geen wildvreemden gelukkig..hoeven ze ook niet te proberen. Heb ergens een leuk t shirt gezien met de tekst: don't mess with a pregnant woman ga ik halen.
@annika, wat erg zeg dat je familie niet betrokken is, waarom willen ze het geslacht niet weten eigenlijk? Maar praat hier maar lekker van je af hoor, veel plezier bij de pretecho en de vk vandaag. @jennefer, ik zou ook voor wit gaan, dat lijkt mij mooier. Maar de keus is echt aan jou @joli, fijn dat alles weer goed was meid bij de vk Over wildvreemden die aan je buik zitten, ik heb er tot nu toe nog geen last van gehad. Bij mijn dochter was het toendertijd wel erg, te pas en te onpas grepen mensen naar je buik, vreselijk
ze zijn zich bang om zich te verheugen op iets wat mischien neit komt gezien de gebeurtenis van youri. Dus ze willen zichzelf beschermen
ey ey dames. Ik heb op me hyves een buikfoto geplaatst hij is echt flink hard gegroeit ineens. En ben zo nerveus voor straks. Veel liefs Annika
Leuk annika,dat t-shirt! Als er hier mensen zijn die ook op mijn hyves willen (of willen kijken) pb me dan even Mocht ik niet op iedereen reageren,dan is dat geen desinterresse hoor...ik lees alles wel,maar ben het ook snel weer kwijt of volg het zoiezo...