Wauw, wat een talent timzijnmama! Zico, wat rot zeg, ik hoop dat er gauw wat aan gedaan wordt....hoe oud is je zoontje? Simoen, ik heb bij Julia een ks gehad en ik moet heel eerlijk zeggen, ik was er blij mee! Klinkt misschien raar, en tuurlijk heb je daarna pijn en een wat trager herstel, maar verder...ik had de volgende dag een verpleegkundige van de ouwe stempel en die zei dat ik eerder naar huis mocht als mijn katheter eruit was, dus die heeft ze er gelijk uitgehaald en toen moest ik zelf plassen(t lopen deed ff pijn!). Dat lukte en toen mocht ik de volgende dag al naar huis, 3 dagen eerder dan gepland. Ik heb nu ook gelijk gevraagd of een ks mogelijk was,maar daar was de gyn niet zo happig op...helaas. Een geplande ks heeft ook nog eens als voordeel dat je (ver) van tevoren weet wanneer je je beebje in je armen kan houden en dat je niet vanaf 37 weken stiekem al zit uit te kijken naar de bevalling, die dan weleens op zich zou kunnen laten wachten tot 42 weken(zoals bij mij....en je kan het je niet voorstellen, maar 5 weken is lang!) Hoe is het verder met de dames? Saai weer he? Waarom moet het nou altijd gelijk zo omslaan, kan het niet gewoon een BEETJE minder, ipv 15 graden in 1 keer?!
Ik zou helemaal niet willen kiezen voor een keizersnede. Ik vind een natuurlijke bevalling zo mooi... Hoewel ik daar op het moment zelf HEEL anders over dacht
he meiden , het blijkt erger te zijn dat we dachten, we zijn via de directeur te weten gekomen dat 2 jongens onze zoon de laatste dagen steeds een serieuze kopstoot hebben verkocht. Bij de dokter ben ik te weten gekomen dat onze zoon het begin van een maagbloeding, zeer serieus dus en er moest een einde aan komen zei de dokter. Hij moet nu gedurende 1 maand zantac innemen en iets voor z'n maag tegen braken. We zijn nu enorm geschrokken dat het deze propoeries hebben aangenomen. De directie is nu keihard bezig deze kinderen klein te krijgen.als dit lukt dat gaan ze de kinderen van school verwijderen. ppppfffff het wordt me wat veel allemaal
Jij dus ook zo'n dag...erg he? Mijn teamleidster viel het ook op, ben 's middags ook naar haar toe gegaan om te zeggen dat ik er op het moment ook even niets van snap. Lastig voor je tentamen dinsdag...hoop dat het een daagje voor je overslaat Ik hoop niet dat het lang aanhoudt en al helemaal niet blijvend is..hihi...zullen een hoop mensen aan moeten wennen dan! Succes dinsdag!
Jeetje Zico...wat vertel jij nu allemaal...dat is toch van de zotte zeg wat daar gebeurd...en je mannetje zlef lichamelijke klachten pfff...groep 3, hoe oud zijn ze dan? Ik lees met verbazing je verhaal....grrr....
Nee, Pippy was geen miskraam. Ze had een open schedeltje en dus hebben we de zwangerschap af laten breken. Vandaar dat ik erg pissig ben op mijn schoonvader. Voor ons is het een groot verlies en voor hem betekent het blijkbaar niets. Maar ja, dat soort lui heb je er altijd tussen zitten he. Jij hebt zelf vast ook wel eens rare dingen te horen gekregen toen je je zoon verloor. Dingen als: wees blij dat hij niet buiten je buik geleeft hebt en daarvoor al dood is gegaan. Alsof het dan minder erg is ofzo Gelukkig heb ik wel heel lieve ouders en mijn schoonmoeder vind het ook nog steeds heel erg. Zico, wat verschrikkelijk voor je zoon zeg! En wat een etterbakken, ik hoop dat ze van school gestuurd kunnen worden. Bah, waar zijn hun ouders vraag ik me dan af... Annika, een dochter! Van harte meid! Zena, jij ook al zo'n fijne relatie met je schoonfamilie... Gelukkig is het bij ons, wat schoonloeder betreft, weer even overgewaaid. Maar er komt vanzelf wel weer een nieuw drama. Maar je bent verstandig als je ze gewoon negeert, laat ze het lekker uitzoeken! Symoen, heftig joh een keizersnede. Maar ja, wat moet dat moet he... En gelukkig kunnen ze jullie beide helpen, dus dat is weer positief! Timzijnmama, haha je weet het weer mooi te brengen he Uh ik heb wel meer gelezen, maar ben het kwijt. Dus zal het hier maar bij laten
Annika, joeppiee een meisje! Gefeliciteerd! Zico, wat een verhaal joh! Ik hoop dat ze de 2 2jongens flink aan zullen pakken, want dit kan natuurlijk niet! Verder vandaag weinig te melden, de hoofdpijn is gelukkig weer weg!
Jeetje zico, dit gaat wel erg ver. Je zou toch de neiging hebben om zelf even het heft in handen te nemen. Heel veel succes ermee en ik hoop echt dat er snel een oplossing komt. Hier is het verder rustig. Iedereen succes met alles. Groetjes Lotte
He meiden, Allereerste jippie alweer 16 weken! Af en toe vindt ik het echt snel gaan. Maar we zijn er nog niet Mariaatje voel je je alweer wat beter? Gewoon voor jezelf kiezen hoor! Als het niet gaat dan gaat het niet! En wat leuk dat je je mutsy binnen hebt. Ik zit nog te twijfelen tussen een mutsy en een guinny als ik mijn vakantiegeld heb dan gaan wij eens kijken. Beterschap!!! Jeetje allwoman wat een ervaring met die curretage! En als je moeder dan ook nog eens zo reageert. Triessie ik ben af en toe ook een zeef hoor! En inderdaad met gesprekken ben ik soms ook een ramp! Hoort er allemaal bij. Ze zeggen dat na de bevalling dit nog aanhoudt maar dat het geleidelijker minder wordt als het goed is Lief649 Nou wat een raar gedoe met je schoonmoeder, dat mensen zo kunnen reageren ongelofelijk. Wat vindt je vriend/man daarvan? Annika gefeliciteerd met je Meid symoen jeetje meid wat vervelend, hopelijk knap je snel op!!! Kus fijn zeg dat je een goed gesprek met je gyn hebt gehad. Ik hoop ook voor je dat je gewoon op de natuurlijke manier kunt bevallen. zico wat kunnen kinderen toch wreed zijn naar elkaar he? Ongelofelijk! Maar dat het dus veel erger blijkt? Ik hoop dat jullie zoontje snel beter wordt en dat die kinderen van school worden gestuurd! Echt belachelijk! Timzijnmama you go girl!!! Inderdaad wat een hondeweer!!! Met z'n allen dan maar wat voor gezelligheid zorgen dan! Zena fijn meid dat je waarscheinlijk gewoon borstvoeding kunt geven! Volgens mij heb ik iedereen gehad, als ik iemand heb overgeslagen sorry! Jeetje ik verveel me stierlijk. Ik zit nu op mijn werk heb dagdienst en er is niks te doen. 1 bewoonster is thuis maar die ligt nu te rusten en voor de rest is iedereen aan het werk ach ja nog 3 uurtjes en dan zit m'n dienst er weer op xxx
Ojee Zico, doet mij denken aan mijn lagere school tijd. Opgewacht worden en met een gummieknuppel in elkaar geslagen worden, in de brandnetels gegooid worden enz tot hersenschuddingen aan toe. En ze konden er op school niets aan doen . Ik wil jou en je zoon heel veel sterkte wensen.
He Hansje, Fijn dat het toch nog gelukt is om zwanger te worden. Ik ken je nog van de eerste ronde. En ik zag dat je met Halloween ben uitgerekend. Dat is ook speciaal. Wij vieren het hier altijd uitbundig in de straat. Echt leuk. En ja 16 weken, dan heb je echt het gevoel dat goed op weg bent. Ik ben bijna 20 weken en kan niet wachten tot ik 26 weken ben, want dan is het kindje levensvatbaar. Maar ja.. geduld geduld geduld.. bah.. haha.. Groetjes Lotte
OOoooo ik word besmet met jullie die weten wat het wordt... Zit nu ook een beetje te twijelen.... Gelukkig heb ik nog een paar dagen om te bedenken wat ik wil. Zico, wat vreselijk voor je zoon....heb er geen woorden voor, gelukkig gaat de school maatregelen nemen. Heeft iedereen al een kinderwagen besteld? Ik ga hem over 2 weken bestellen...de urban jungle n het donker blauw en een donker blauwe maxi cosi... LIEFS nony
Poging 2: Poeh Zico, dat klinkt wel heftig zeg! Dat kinderen elkaar dat aan kunnen doen zeg... Ken je de ouders van de kinderen? Weet je hoe ze hiermee omgaan? Vergeetachtigheid schijnt inderdaad een beetje te blijven na de bevalling, maar ik moet zeggen nu ik weer zwanger ben, bleek het toch voor een groot gedeelte over...en nu...is het weer terug! haha.
Hey lotte, Ja de eerste ronde forum dat was wat he? Inderdaad toch gelukt helemaal gelukkig. Wat grappig dat je mij nog kent? Ik ben nooit goed met namen geweest Uitgerekend met halloween? Helemaal nooit aan gedacht wat grappig, wij doen er eigenlijk nooit wat aan. Wel leuk dat jullie het met de hele straat vieren! Ach joh voor je het weet zijn we alweer 6 weken verder! Liefs Hansje.
Je moet het helemaal zelf weten, maar de verrassing is zo groot.... Ik sprak gisteren iemand en die zei: waarschijnlijk vind je het 2 dagen helemaal geweldig om te weten en zou je daarna weer willen dat je het niet wist. Voor mij zou dat denk ik helemaal kloppen, maar voor anderen weer helemaal niet. Het is dus echt een keus die je zelf moet maken.
Die vergeetachtigheid die ken ik helemaal. Dan leg ik iets neer, draai me om en vervolgens weet ik niet meer waar ik iets heb neergelegt en wat ik heb neergelegt. Ook op mijn werk moet ik mij goed concentreren. Ben nog wel vaak bezig met med uitzetten en nakijken. Jeetje dat jullie al een kinderwagen hebben. Ik heb er wel een paar op het oog, maar moet mijn man nog meesleuren naar de winkels. Ik vind de Joolz Bloom wel erg leuk. Maar wil pas ergens in juli gaan kopen denk ik. Nony: ik heb ook zitten twijfelen of ik het wel wil weten, maar ik ga ervoor. Het is toch wel makkelijk als je het weet. En natuurlijk proberen me niet te verspreken dadelijk. haha.
Pff ben vanmiddag op mijn werk in de pauze flauwgevallen, heb al 2 dagen steeds last van duizelingen en wazig voor de ogen, maar vandaag ben ik toch echt onderuit gegaan. Vanmiddag een afspraak op het ziekenhuis om half 4 omdat ik steeds harde buiken heb...