he meiden, met onze zoon gaat het behoorlijk goed, wat hij niet wil is naar een andere school. Hij zit er graag. Voor mij is het emotioneel heel zwaar, had dit niet verwacht. Gisteren waren we in gesprek met een inspecteur van de school die aangesteld is door brussel een gesprek gehad en kon me nog net bedwingen om in tranen uit te barsten, je voelt je zo machteloos als ouders. Soms heb ik goesting het heft in eigen handen te nemen, maar dat kan niet he Zal wel beteren als het met hem ook allemaal inorde komt. Straks als hij thuiskomt gaan we nog eens horen hoe de andere kinderen ermee om gaan en de leraren. Gisterenavond kreeg ik ook telefoon van een mama ,haar zoon zit ook bij yens in de klas en zei dat we ons niet mochten laten doen, dit kon niet meer. We gaan ons zeker niet laten doen.
@zena: ik denk dat je op de verkeerde reageerde, maakt niet uit hoor meis ik studeer in ieder geval niet meer, ben opticien voor drie dagen in de week
vandaag weer controle gehad bij de vk.. alles was goed. hartje van de kleine luid en duidelijk. mijn bloeddruk was een beetje laag. maar dat is ie altijd al. daarna ff naar kidsfactory in a'dam geweest. helemaal geweldig! wat hebben ze daar gave spulletjes. zag een hele leuke lamp. 450,- manlief kreeg de schrik van zijn leven. hahaha hele mooi kamer gezien. gaan we bestellen..
@ justthe2ofus: Fijn dat alles goed was meis ! En ja zulk soort dingen heb ik ook altijd, wat die lamp betreft. Ff schrikken dan !
Mijn twintig weken echo was helemaal toppie! Het lag goed op schema maar wilde ons niet laten weten wat het wordt... Ook een eigenwijsje dus... ha ha... symoen negentig procent wordt het wat? Bij ons kon ze het niet goed zien en we hebben het maar zo gelaten aangezien de rest er goed uit ziet (ben bang dat ik er spijt van krijg, maar dan moeten we "helaas" maar een pret echo laten maken over een paar weken of zo ) Liz, Kan me bijna niet voorstellen dat ik dat ook heb dat zwangerschaps dementie..........pfff ik ben echt alles kwijt zullen we maar zeggen, als ik ook maar iets ergens neerleg dan wordt het zoeken, echt een ramp! zico het blijft vervelend allemaal, op de eerste plaats voor je zoon natuurlijk, en voor jullie ik kan me voorstellen dat hij niet naar een andere school wil, moet hij weer helemaal opnieuw beginnen. Ik hoop voor de andere meiden die vandaag de 20 weken echo hebben dat ze net zulk goed nieuws krijgen als ik... groetjes van een blije bambie!
Ik denk dat ze mij bedoelde? Ik studeer Communicatie in Leiden. Opticien lijkt me ook leuk, al ben ik een beetje panisch als er iets met ogen is haha. Maar ik ben blij dat jullie er zijn hoor, want zonder mijn brilletje zie ik niets Bambie, nog zo'n eigenwijsje! Gelukkig wel een gezond eigenwijsje!
hey hey meiden wat is er weer veel bijgeschreven... @zico: ben blij dat ze er wat aan doen op school, zo kan het idd niet langer door gaan, vind knap van je zoontje dat hij niet naar een andere school wil, echt! @vlinder: toch bekkeninstabiliteit....moet je echt kalm aan gaan doen hoor meis....laat je huisarts maar lullen, en als je zwaar werk doe, moet je nu echt wel gaan minderen hoor...wil niet zeuren of je de les voor gaan lezen, maar heb familie die de eerste half jaar na de bevalling verlamd was ivm de bekken, had zich niet echt eraan gehouden... @ annika: wat lief van je broertje dat je dat mag uitzoeken....wel ff foto maken hé haha @ allwoman: doe maar rustig aan, en niet teveel achter de pc zitten idd...hoofdpijn is niet fijn...I now! @Hansje: je hebt een hele leuke kamer aan, ik zag die laatst ook op marktplaats...vind hem heel leuk, en apart met die vakjes ect... we hebben toch maar 1 besteld toen ik heb ook als ik wakker word last van erg droge lippen met scheurtjes erin, soms tot bloedens toe AUW! heb vanmorgen gewerkt, moest eigelijk tot 15.15 maar er kwamen om 1 uur 2 collega's bij, dat het betekende dat we met 5 personene op de groep zaten....dank je...dan ga ik lekker naar huis! ben toen ik thuis was ff wat gaan eten en toen op bed gegaan....heb tot 16.00 uur geslapen ow jah vlinder84: ik heb ook een erg vette en dan weer droge huid, word er eerlijk gezegd niet goed van...ook allemaal hele kleine puistjes in het gezicht en mijn borsten...borsten erg schraal en ecxeem plekken erop... ben zo bang dat ons ukkie straks ook last heeft van ecxeem en astma...zit erg in mijn vriend's familie zo genoeg geschreven maar weer nog 3 dgjes tot de 20 wk echo \/
Zo hallo dan! Stelletje kletskousen! :O Hier alles nog steeds prima... Mijn zusje was zojuist bij babydump en heeft voor ons de maxi cosi meegenomen die we graag wilde maar bijna nergens meer konden vinden! (foto's in mn album) Na het eten gaan we m daar ophalen, jeej! Ze zei dat ze naar een woonwinkel daarnaast ging maar voor mij wel de maxi cosi wilde meenemen.. Ik weet stiekem dat ze al van plan waren naar de babydump te gaan aangezien ik zaterdag jarig ben, en veel van de babydump op mn verlanglijstje heb staan, hihi! Ik had op www.geboortekaartjes.nl zitten neuzen en daar kon je 3 gratis proefdrukken van kaartjes bestellen. Voor de gein maar vast gedaan, die waren vandaag binnengekomen. 1 sprong er voor ons beide uit en ik denk zelfs dat dat het uiteindelijke kaartje gaat worden! We hebben nog even de tijd, maar wel een fijne gedachte dat we het direct eens waren met elkaar Wie heeft er nog meer al voor kaartjes gekeken en zijn er in principe uit? Succes voor de dames die hun 20 weken echo nog moeten krijgen! En geniet er van! xx
Vlinder, wat ontzettend balen zeg, van je bekken. Maar gelukkig dat het nu duidelijk is en dat er wat aan gedaan gaat worden! Sterkte meid. Bedoelde trouwens inderdaad jou en niet Lief over het studeren. Hahahaha! Zwangerschapsdementie. Joehoe! Annika, wat een lief broertje heb jij zeg! Lotte, ik ben verpleegkundige in een gevangenis. Nachtdiensten hebben wij sowieso niet, dus dat is mooi. Met late diensten ben ik ook meestal oudste, maar de collega's waar ik mee werk durf ik dat wel mee aan. Bambie, gefeliciteerd met de goede echo. Jammer dat je kleintje eigenwijs is. Veel eigenwijsjes hier trouwens!
Vlinder,ik heb ook bekkeninstabilitiet.Hoorde het vorige week van de reumatoloog.Ik had al van mijn vriendin een bekkenband gekregen,en nu heeft mijn gyn zelf een recept uitgeschreven voor een bekkenband. Die moet ik alleen nog bestellen.Misschien kan je ook zo'n band aanvragen? Bambie,nog zo'n eigenwijsje,ha ha maar gelukkig is alles goed met het babytje! Wies,hé leuk dat je even in kwam breken! Dames,daarom kan ik het geslacht niet vertellen,wies is mijn schoonzusje en zit hier ook op het forum!Ik zou het jullie dolgraag willen vertellen,dat doe ik dan wle op de meeting in juli/augustus! Zico,ben benieuwd hoe het gaat aflopen,ik hoop voor je zoon dat hij er geen psychische klachten aan overhoudt.Dat hij zijn eigen niet meer durft te zijn.Veel sterkte ook voor jullie! Annika,ha ha sorry maar wat ben je toch een pechvogel,eerst ben je zo beroerd dat je niet kan eten,nu voel je je eindelijk oké en als je nu wil eten dan scheuren je mondhoeken elke keer open!Goed insmeren dan hoop ik voor je dat het snel weg is! Poetsmanies heb ik ook last van!Alles moet spik en span zijn!Wilde vandaag mijn huis doen,wat denk je al wakker geworden met veel pijn van de Bechterew.Dus helaas pindakaas,bijna de hele dag plat gelegen. Lig nu ook in bed voor de tv met laptop!Zometeen hart van Nederland kijken,er is hier zo'n 200 m van ons huis een fiks ongeluk gebeurd op de snelweg,trauma heli geland,6 ambulances.Dus denk dat het goed mis was. En het ergste is,ik heb er niks van gemerkt,lag heerlijk te slapen.Het is dat de buurvrouw belde. tot straks! xxx Simone
Sorry ff een ego berichtje. Heb vandaag na 7 weken voor het eerst weer gewerkt en ben helemaal bekaf. Ook had ik mijn gezicht niet ingesmeerd en wel bijna de hele dag in de zon, zal dus nog wel meer onder de vlekken komen te zitten... Nu ga ik nog ff knuffelen met Tim, want die gaat alweer bijna naar bed...
Vlinder: Balen dat je dus echt BI hebt joh! Wel fijn dat het nu ook eindelijk erkend is! Je studeert in Leiden hè?! Woon je daar ook?! Da's (met de trein dan ) haast om de hoek bij mij ... Ik moet ook naar Leiden voor de 20 wekenecho volgende week! Annika: Wat leuk dat je dat van je broertje mag uitzoeken! De schat! Bambie: Fijn dat alles goed is met jullie eigenwijsje! Marije: Zitten er geen verplichtingen aan die proefdrukken?! Wel een leuk idee namelijk! En kan je dan ook de hele tekst invoeren die je erop wilt? Veel plezier met het ophalen van je maxi cosi straks! Vanmiddag lag ik overheerlijk te luieren op de bank, kijkend naar de dvd van ons ukkie, toen de deurbel ging.... M'n schoonmoeder stond voor de deur en had weer haar maandelijkse cadeautjes bij d'r, de schat! Ze geeft ons iedere maand cadeautjes voor de kleine, gewoon omdat ze het leuk vind ... Vandaag kreeg ik sokjes van 'Lief' en het eerste boek van Woezel en Pip, echt superleuk!
ey Simone Wat een fijn gevoel he Maar zo'n pechvogel ben ik nu niet meer hoor Als het maar zo nu en dan bij gescheurde mondhoeken blijft Veel liefs Annika
@timzijnmama: Kan me voorstellen dat je helemaal bekaf bent na zo'n dag ! Lekker even bij komen vanavond dan ! @symoen: Super dat je de beeb gevoeld hebt ! Zooooo gaaf he ! @ Joli: 'lief'is zooo schattig he ! we hebben er een winkel van bij ons in de buurt, kom er maar niet teveel, want dan koop ik hem helemaal leeg (beetje dure hobby)
Symoen: Gaaf he het gevoel van je kindje binnen in je buik te stompen, maakt het allemaal nog echter!
@symoen, gaaf he je kleintje voelen @timzijnmama, ik kan me voorstellen dat je nu bekaf bent, lekker rustig aan vanavond. Hier ook iemand die regelmatig poetsend door het huis loopt, gelukkig weer wat meer energie. Al merk ik wel dat het lichamelijk wat zwaarder wordt, dus het poetsen doe ik meestal in ettapes