Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik ook al 9 kilo! Nu heb ik wel vaak lekkere trek, maar als ik bv met mijn handen naar beneden zit, dan worden die dik van het vocht en das ook wel vreemd toch? Hebben ze verder nog een reden om je bloedsuiker te prikken? Merk je er zelf iets van, dat je niet lekker bent ofzo?

Timzijnmama, ja das ook waar. Ach, ik wacht het af en probeer niet al teveel te stressen...

Simone, oh is er ook nog ruimte voor mij? Passen we allemaal wel in haar koffers, met die dikke buiken? ;)

2. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    hee meiden, t wordt weer lekker weer hier, geweldig :D

@ susanna: welkom terug!

@ symoen: veel plezier op jouw vakantie, geniet ervan

@ mamajanneke: fijn dat je toch niet alleen hoefde naar de echo

@ iedereen die vandaag de echo had/heeft: succes en hopelijk komt iedereen weer met goed nieuws terug :)

Utrecht is trouwens wel goed idee voor een meeting, lekker dichtbij voor mij :D Maar zonder gekkigheid is dat denk ik idd de meest centrale plaats . Hadden we dat niet toevallig al besloten? In mijn herinnering hadden we t al eerder over Utrecht gehad :)

3. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Lotte en Tam, ik woon in Papendrecht, misschien kan ik ook met jullie mee?

4. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Tuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugde :D

5. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik denk inderdaad ook dat als het echt verontrustend was je geweest, je wel een extra controle zou krijgen.
    En niet teveel gezouten eten, eten, dat is namelijk al niet bevordelijk voor je bloeddruk. Verder zou ik het ook niet weten.
    Maar sterkte meid en maak je niet al te ongerust ( makkelijk gezegd, ik weet het ;) )

6. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Daar ben ik weer :D

Als 1e vroeg de vk tevens echoscopiste willen jullie het geslacht weten dus wij JAAAAAAAA. We hadden het nog niet gezegt of zijn piemeltje was al in beeld :D :D :D ;) . Ze hadden er eigenlijk niet eens naar hoeven te kijken was er toch helemaal van overtuigt dat het een jongetje zou zijn :D . Verder was alles goed, alleen konden ze niet goed naar het mondje kijken (hazelip) maar ze zei ook het is echt zeldzaam. En zelfs mijn bloeddruk was perfect 125/80 :D . pffffffff ben wel blij dat het erop zit.

7. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Wat leuk een jongen :D Van harte gefeliciteerd.
    En wat fijn dat alles goed was, een hele opluchting.

8. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ischa, wat fijn dat alles goed is, er zal wel een last van je schouders zijn of niet? En leuk! Een jongen! Gefeliciteerd hoor.

Vlinder, t zit je neit mee he? Sterkte en net wat de rest zegt, als het écht ernstig zou zijn, dan moest je vaker langskomen. Maar ik snap je bezorgdheid heel goed!

Simone, fijne vakantie *jaloers*!

Susanna, welkom terug, was het leuk?

Mamajanneke, wat fijn dat schoonmoeder mee kan.

Meiden, hier zit het behang erop in de babykamer. Ben er helemaal gelukkig mee!
    Alleen, we wilde limegroen en nu het op de muur zit is het toch heel anders groen dan ik dacht, wat geliger. Staat suoer, maar de badspulletjes die ik ook in limegroen gekocht heb gaan er niet mooi bij staan denk ik zo (maar ja...die eindigen toch in de badkmaer natuurlijk)

9. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    O ja, wou ik ook nog zeggen. Ik heb de hele namenlijst 2007 van de SVB doorgespit. Ben nu tot een lijstje met 26 namen gekomen. Hier mag manlief morgen in gaan strepen in de hoop dat we zo gaan uitkomen op iets wat we allebei leuk vinden.
    Hebben jullie trouwens nog ideëen voor een vrouwelijke vorm van Halid, wij willen mijn overleden schoonvader en zwager nl graag vernoemen in een tweede/ derde naam. Maar verder dan Halina komen wij niet en dat vind ik echt super lelijk!( niet dat Halid nou zo'n top-naam is, maar ja, wat doe je dr aan..)

10. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Wat leuk!
    Fijn dat alles goed was.
    Denk dat je het zelf wel op de lijst wil zetten? ;)

En inderdaad hadden we het een paar weken geleden ook al over Utrecht gehad. Dat was al besloten. :D

11. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Pfffffffff zojuist ff 40 pagina's doorgespit. Wat is blijven hangen zijn de familie issues. Zo kijk je er best van op hoeveel trammelant er aan de gang is in families.
    Ook wat nieuwe meiden gezien. Van harte en welkom hier!
    Ben helaas ook alweer een hoop vergeten :(
    Alee meiden die het geslacht hebben uitgevonden...van harte met de uitkomst!

Simone oh ja Jamaica! Geniet ervan meid, samen met je baby die je nu voelt ;)

Allwoman mijn vent wordt morgen 41, das pas oud ;)

Vlinder, wat akelig voor je. Ik weet er alleen niets vanaf. Heeft dat met veel aankomen te maken dan?

De vakantie was geweldig! De New England area is prachtig historisch (voor USA begrippen) en als Hollander voelde ik me best trots want ik kwam een hoop Nederlandse namen tegen op huizen en in musea. Een restant van onze voorouders die als een van de eersten daar voet aan land zetten. Het weer was prachtig terwijl er regen en wind waren voorspeld. Ook waren we nog door een jetset plaats gereden aan de kust met echt de meest gigantische villa's! Met van die pilaren ervoor enzo. Echt ongekend.
    Veel geshopt, dit keer voor mezelf i.p.v. de baby :D

Vandaag wordt mijn zusje 30 jaar en ik heb haar al 2 jaar niet gezien :( maarrrrrr...ze komt ook in oktober vanuit Zuid-Afrika hierheen als de baby er is! Ik kan niet wachten.

:({|= :( Helaas helaas denk ik dat ik niet op tijd mijn Greencard binnen heb om naar NL te komen voor de meeting. Die pokke, kl*te Amerikaanse regering met de regels! Ben je Nederlandse maar mag je niet eens naar je eigen land toe, op dat soort momenten haat ik het hier te zijn. Als ik mijn Greencard pas in begin aug. krijg, jullie begrijpen dat het dan te laat in de zwangerschap wordt om te vliegen. Ik hoop op een klein wonder, maar ik heb er een hard hoofd in.
    Wie weet komt er nog es eentje waar we allemaal de baby meenemen en kan ik wel komen.

12. carma

carma Niet meer actief

Hoi allemaal

Heb gister de 20 weken echo in het ziekenhuis gehad.
    De kleine had binnen de lamp uitgedaan denk ik wand het was deze keer moeilijk te vinden.
    De baby was goed te zien en een aantal dingen goed te meten maar een aantal dingen ook niet.
    Volgens de echomevrouw zag het er goed uit, de kleine lag in een stuit dus helaas ook geen geslachtsbepaling (donkere deel bij de benen.
    Baaaalen, we willen het graag weten.
    Telefoontje gepleegt met het pretecho centrum, daar was de echo veel lichter.
    Hier kon ik vandaag al terecht, en wat denk je, kindje was gedraaid en het geslacht was volgens haar goed te zien.
    Ik vind het moeilijk om het voor me te houden maar dat is de afspraak die ik met mijn man heb.
    ook tegen ouders en zus heb ik gezegt dat het niet te zien was, dan ben ik er weer ff van af.
    Ik kan zeggen 3 streepjes op de echo, dat zal sommige wel wat zeggen.

Vlinder zoutarm eten en rust nemen is nu heel belangrijk!
    Ik had ook een wat hoge bloeddruk en ben wat rustigeraan gaan doen.
    'S avonds op tijd naar bed en 's middags ff rustig gaan zitten, geen extra zout op je eten doen, geen drop enz enz.
    die van mij is van 130/90 weer terug naar 125/77.
    Je onderdruk is het belangrijkste, stress heeft meestal invloed op je bovendruk.
    Als het echt beroerd was geweest hadden ze je wel opgenomen.
    Sterkte meid.

Groetjes Marieke

13. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

23 SEPTEMBER
    Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN
    28 SEPTEMBER
    Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-#
    29 SEPTEMBER
    Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    1 OKTOBER
    Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje
    Sousa, 24 jaar, 1ste kindje
    Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN
    Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    2 OKTOBER
    Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN
    3 OKTOBER
    Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-#
    Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-#
    4 OKTOBER (Dierendag)
    MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN
    Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    5 OKTOBER
    Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje
    Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE
    6 OKTOBER
    Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING
    7 OKTOBER
    Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen
    Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen
    Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE
    8 OKTOBER
    Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    Lotte27, 27 jaar, 2e kindje
    9 OKTOBER
    Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-#
    Charlie01, 2de kindje, kalender jongen
    mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen
    sam1973, 34 jaar, 2e kindje
    Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING
    10 OKTOBER
    jimmy, 24jaar
    shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje
    Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje
    Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje
    11 OKTOBER
    Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje
    12 OKTOBER
    nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen
    Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    13 OKTOBER
    Muffie, 24 jaar, 1ste kindje
    Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-#
    Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    14 OKTOBER
    Astridje, 25 jaar, 2de kindje
    Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    15 OKTOBER
    Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee!
    16 OKTOBER
    miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE
    17 OKTOBER
    joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje
    18 OKTOBER
    taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-#
    denise1976, 31 jaar, 1e kindje
    gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    19 OKTOBER
    Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje
    tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    21 OKTOBER
    Yvonnee, 2e kindje
    Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje
    23 OKTOBER
    wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    24 OKTOBER
    liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen
    Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    26 OKTOBER
    Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    27 OKTOBER
    Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen
    just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    triessie, 28 jaar, 1e kindje
    28 OKTOBER
    Sung, 26 jaar
    Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen
    Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ????
    29 OKTOBER
    allwoman, 29 jaar, 2e kindje
    30 OKTOBER
    kus26, 26 jaar, 3e kindje
    vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING
    31 OKTOBER
    Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje

Totaal 8 jongens, 7 meisjes, 8 verrassingen, 2 tweelingen, 6 :-#

AFSPRAKENLIJST
    21 mei
    Butterfly1: 20 weken echo,Kibi: 19.05u 20wk controle gyn, Triessie: controle Vk, Ischa: 20 weken echo, Mamajanneke: echo, Vlinder: 9.30 u vk
    22 mei
    Mariaatje: 20 weken echo, Semmi: 20 weken echo, Jessica507: 20 weken echo, Susanna: geslachtsbepalingsecho, Mamajanneke: gyn.
    23 mei
    Vke: controle HA, Bianca24: 20 weken echo
    24 mei
    Ellen1984: 2d-3d echo Babyview 10.45 uur
    26 mei
    Timzijnmama: 3e afspraak vk, Klusser: (nieuwe) vk, Mironne: 20 weken echo, Zena: 20 weken echo deel 2
    27 mei
    Ischa: gyn
    28 mei
    Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo, Kiezeltje: vk, Lotte27: 21 weken echo
    29 mei
    Sabineramp: 20 weken echo, denise1976: 20 weken echo, Kiezeltje: 20 weken echo
    30 mei
    Annika1985: 20 weken echo, Rolia: vk
    2 juni
    Zico: echo gyn, Mironne: controle gyn, Knoepert: vk, Vlinder: 20 weken echo
    3 juni
    Catootje: 20 weken echo, Bambie: vk
    4 juni
    Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d), TattyTeddy: 20 weken echo
    5 juni
    Audrey23: 20 weken echo
    6 juni
    Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh, Guapetona: 20 weken echo + afspraak VK, liz0104: 19.30uur 20 weken echo
    9 juni
    Symoen: 20 weken echo gyn, Justthe2 of us: 20 weken echo
    10 juni
    Kus26: 20 weken echo, denise1976: controle VK
    11 juni
    Nony: vk
    12 juni
    Triessie: 20 weken echo
    13 juni
    Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo, Audrey: echo en gesprek gyn.
    16 juni
    Hansje: 20 weken echo, Nony: pretecho
    17 juni
    Tam27: 14.00 u vk
    18 juni
    Hansje: vk
    24 juni
    Jessica507: 2e pretecho
    25 juni
    Zico]: pretecho
    27 juni
    Annika: pretecho 3D
    30 juni
    Symoen: 3D/4D Echo
    1 juli
    Lief: vk

Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves:
    http://oktobermama2008.hyves.nl

14. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    hoi meiden,

eindelijk terug van de echo. ik ben alleen naar binnen gegaan, want schoonmoeder kon niet verder lopen.
    dus na heel lang wachten eindelijk aan de beurt. beeb ligt nog steeds laag en ligt met het hoofdje in de bekken.
    het hartje is goed, alleen de nieren niet. ik moet dus met week 32 weer terug naar t umcg. als ze dan nog te groot zijn wordt er een behandelplan opgezet. en sowieso moet het kindje dan gelijk na de bevalling aan t infuus met ab om bnierbekontsteking tegen te gaan, verder weet ik helemaal niks.

ik ben op zich heel tevreden over t umcg, alleen vond ik t deze keer iets minder geslaagd. t kindje is in die 2 week wel onwijs gegroeid zeg. verbaasinwekkend hoe snel dat gaat....

verder weet ik t allemaal even niet meer.

o ja las iets over eiwit. ik zou mijn urine even laten controleren op blaasonsteking. een beetje eiwit is niet erg maar veel kan duiden op blaasonsteking of schimmel of iets anders. maar lieve vlinder sld t ernstig was dan hadden ze je wel eerder terug laten komen.

15. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Pfff wat is er weer veel geschreven... :confused:
    Ik heb even kort terug gelezen

Ischa: gefeliciteerd met jullie zoon, fijn dat alles goed is!
    mama janneke: Wat goed dat je schoonmoeder mee ging, ook al was het niet mee naar binnen. Fijn dat het hartje goed is, en dat ze de niertjes goed in de gaten houden!
    Susanna: WELKOM terug... Je zal heel wat terug te lezen hebben. Belachelijk dat je niet naar NL kan (voor de meeting). gefeliciteerd met je zusje...
    mariek73: gefeliciteerd, dus je kan mooi roze gaan kopen... Your secret is save with us... ;)
    Symoen: fijne vakantie, geniet ervan! Laat je lekker verwennen....
    Zena: pff moeilijk om daar een 2e/3e naam van te maken in de vrouwelijke vorm dan.. Zal nog ff nadenken mssn kom ik nog op iets... Fijn dat je de babykamer ook al klaar hebt wat behang betreft en denk dat het best leuk staat lime met een gelig kleurtje behang...
    Vlinder: ook ik denk dat het als het echt ernstig was je gyn/VK dat wel had gezegd en je niet zo naar huis had laten gaan.... Anders bel je ze gewoon nog even op....

Ik heb het al eerder gezegd maar zal eens gaan kijken naar leuke plekken in utrecht om af te spreken een hele dag...

16. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Voor wie een meeting willen:
    Wil je dan deze lijst quoten en je naam erbij zetten + daarachter wanneer je met vakantie gaat en je voorkeur qua dag?

Wie kan er in juli:
    Mironne (geen vakantie), voorkeur ZATERDAG

Wie kan er NIET in juli, maar bijv wel in augustus:

17. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    Ja hoor, stap maar in! Gezellig!

@vlinder: jeetje, vervelend voor je. Brengt weer een hoop onzekerheid. Als je wat vaker je bloeddruk wil weten dan vraag je aan je huisarts of hij deze 2 keer per week wil opmeten. Dat doen ze dan wel. Ik heb hier thuis een eigen bloeddrukmeter. Erg handig.

@mamajanneke: Jeetje, toch nog niet zo'n leuk bericht dan. Gelukkig houden ze het wel goed in de gaten.

@mariek73: leuk joh dat je het weet wat het wordt en gelukkig alles goed met de baby!

@Ischa, leuk een jongen! En ook gezond gelukkig. Fijn gevoel he!

@Bianca: 9 kilo is wel veel idd. Ben benieuwd of je suiker hebt. Bij mij zit er wel steeds suiker in mijn urine, maar gelukkig niet in mijn bloed. (meet hem wel eens op, op mijn werk) Veel succes!

Verder weet ik het ff niet meer.

Iedereen prettige avond.

18. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    [Voor wie een meeting willen:
    Wil je dan de lijst hieronder quoten en je naam erbij zetten + daarachter wanneer je met vakantie gaat en je voorkeur qua dag?

Wie kan er in juli:
    Lotte tot 25 juli, daarna ga ik met vakantie 1 week tot 1 augustus

Wie kan er NIET in juli, maar bijv wel in augustus:

19. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Mamajanneke: Gelukkig is het hartje helemaal goed! En wat betreft de niertjes, daar zijn ze nu ook op tijd bij, dus zullen ze precies weten wat ze moeten doen na de bevalling toch?!

Lief: Ja, leuk is alles van 'Lief' hè?! Ik ben er ook zooo aan verslaafd joh :oops: .... M'n moeder heeft al een shirt voor me gekocht, ikzelf sokjes, m'n schoonmoeder ook... Als het goed is, krijg ik volgende week het wipstoetje ervan voor m'n verjaardag.... We hebben sinds kort een heel leuk winkeltje hier, waar ze alles van Lief verkopen, ik probeer er niet meer dan 1 keer in de week binnnen te stappen ;) ....

Vlinder: Meissie, als het echt ernstig zou zijn, zou ze dat wel gezegd hebben toch?! Ik hoop voor je dat je weer wat rustiger bent nu, al die stress voelt niet fijn! Sterkte meis! Oh ja, ik wooon trouwens in Alphen aan den Rijn ;) ....

Symoen: fijne vakantie! Ik zal aan je denken als ik aan 't werk ben :( ;)

Susanna: welkom terug meis! Fijn dat je het zo leuk hebt gehad! Gefelicteeerd alvast me je 'oude' hubbie :D

Nony, Ischa, Mariek, Knoepert en Lampie (hopelijk ben ik niemand vergeten, anders is dat niet expres!): Fijn dat jullie 20 wekenecho goed was meiden! Gefeliciteerd!

Allwoman: Vervelend zeg, die migraine :( .... En wat walgelijk zeg, zo'n filmpje :x !

Marije: Leuke dag gehad vandaag?!

Vandaag weer de hele dag gewerkt en ik ben echt brak! Van 8 tot 18u aan een stuk door gelopen, klanten geholpen, getild....Pffff..... ik doe echt niks meer vanavond hoor :rolleyes: (behalve de finale van Peking Express kijken dan ;) )... Vraag me ook af hoe lang ik dit nog volhou, die lange dagen... Gelukkig hoef ik morgen maar van 13 tot 18u dus dat scheelt weer een beetje....

20. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Voor wie een meeting willen:
    Wil je dan de lijst hieronder quoten en je naam erbij zetten + daarachter wanneer je met vakantie gaat en je voorkeur qua dag?

Wie kan er in juli:
    Lotte tot 25 juli, daarna ga ik met vakantie 1 week tot 1 augustus
    Timzijnmama moet nog even bedenken of ze meegaat.

Wie kan er NIET in juli, maar bijv wel in augustus:[/b}

Deel Deze Pagina