wow, ben er een halve dag niet opgeweest en gelijk drie pagina's erbij hier wordt vlot geschreven he! mamajanneke, wat leuk dat met het hartje alles in orde is denk dat dat het voornaamste is... de niertjes worden goed int oog gehouden en ik hoop dat alles goedkomt maar ik ben een eeuwige optimist dus ik denk van wel ischa, wat leuk dat je het geslacht weet en dat het een jongen is! ik wou dat ik het ook voor de meeting ik zou het enorm leuk vinden maar ben van belgië dus ik zal moeten passen wegens vervoer... Vandaag was een vermoeiende maar leuke dag, ben naar mijn moeke (grootmoeder) geweest... ik heb een wandelwagen uitgekozen uit de catalogus baby-walz... en ik heb hem gelijk besteld... Het werd dus een blauwe (lichtblauw) met de baby-poeh figuurtjes op... ben superblij... verder heb ik ook nog papflessen van het grootste formaat gaan halen met spenen... en ik heb dan gelijk 3 pakken pampers van 47 gaan halen zodat ik die al in huis heb staan voor mijn kuiten heb ik promagnor gaan halen dat zou moeten helpen zei de gyneacoloog... nu heb ik even niets te melden ben doodmoe zo'n dagje shoppen he x
Voor wie een meeting willen: Wil je dan de lijst hieronder quoten en je naam erbij zetten + daarachter wanneer je met vakantie gaat en je voorkeur qua dag? Wie kan er in juli: Mironne (geen vakantie), voorkeur ZATERDAG Lotte tot 25 juli, daarna ga ik met vakantie 1 week tot 1 augustus Joli (Linda), geen vakantie, geen voorkeur, maar zaterdag moet ik op tijd weten ivm vrij vragen Wie kan er NIET in juli, maar bijv wel in augustus:
Voor wie een meeting willen: Wil je dan de lijst hieronder quoten en je naam erbij zetten + daarachter wanneer je met vakantie gaat en je voorkeur qua dag? Wie kan er in juli: Mironne (geen vakantie), voorkeur ZATERDAG Lotte tot 25 juli, daarna ga ik met vakantie 1 week tot 1 augustus Joli (Linda), geen vakantie, geen voorkeur, maar zaterdag moet ik op tijd weten ivm vrij vragen Timzijnmama moet nog even kijken of ze meegaat. Wie kan er NIET in juli, maar bijv wel in augustus: FF opnieuw, want ik stond er niet meer bij...
Voor wie een meeting willen (in Utrecht): Wil je dan de lijst hieronder quoten en je naam erbij zetten + daarachter wanneer je met vakantie gaat en je voorkeur qua dag? Wie kan er in juli: Mironne, (geen vakantie), voorkeur ZATERDAG Lotte, (25 juli- 1 augustus) Joli (Linda), (geen vakantie), voorkeur GEEN (maar zaterdag moet ik op tijd weten ivm vrij vragen) Wie kan er NIET in juli, maar bijv wel in augustus: Wie TWIJFELT nog om mee te gaan: Timzijnmama, moet nog even kijken of ze meegaat
Heey meiden, Super leuk zo'n meeting ! Werk alleen in een winkel dus zaterdag is heel erg moeilijk voor mij, en het is midden in devakantie periode, ben bang dat ik moet passen.
Voor wie een meeting willen (in Utrecht): Wil je dan de lijst hieronder quoten en je naam erbij zetten + daarachter wanneer je met vakantie gaat en je voorkeur qua dag? Wie kan er in juli: Mironne, (geen vakantie), voorkeur ZATERDAG Lotte, (25 juli- 1 augustus) Joli (Linda), (geen vakantie), voorkeur GEEN (maar zaterdag moet ik op tijd weten ivm vrij vragen) Wie kan er NIET in juli, maar bijv wel in augustus: Wie TWIJFELT nog om mee te gaan: Timzijnmama, moet nog even kijken of ze meegaat Wie kan/wil er helaas niet mee: Lief649 Zico Kibi Liz0104
Ook ik ben terug van de echo. Alles dik in orde. Baarmoeder is al 22 cm! Dat gaat vlot . Kleintje is 25 cm van hoofdje tot teentjes. Ik lig twee weken voor op schema, maar gyn zei: "liever voor op schema, dan achter". Alles was in orde met de beeb. Oh ja, kleintje had zijn armpjes gebogen en je zag echt een bultje waar de spieren zaten. Mijn gyn: "moet je kijken wat een forceballen (=dialect voor biceps) zeg!" . Bij het voelen aan de baarmoedermond had ik net een harde buik. Hij zei dat die vanaf 20 weken mogen voorkomen. Ik voelde er niks van, maar hij legde mijn hand op mijn buik en toen kon ik wel het verschil voelen. Baarmoeder wordt dan net een bal. Ook goed nieuws: de amnionstreng is naar boven in de vruchtzak geklommen. Die zit nu helemaal vanboven en ons kleintje heeft er absoluut geen last van. Hij dacht zelfs dat de streng niet meer over de hele lengte zit, dus hopelijk is die volgende keer volledig weg. Over geslacht: hier ook een eigenwijsje. Kleintje lag weer in stuit, maar gyn denkt- denkt een meisje. Maar hij zei: het kan evengoed nog veranderen. Ik dacht ook eerder drie streepjes te zien dan balletjes . Binnen twee weken ga ik nog eens op controle in het ziekenhuis ivm streng, misschien ligt kleintje dan beter om het geslacht te zien. Oh ja, hier nog een Belgje, dus samenkomst is ook wat te ver voor mij.
Eum, de twee die ik heb gehad, doen dat bij elke controle, idd. Ik dénk toch dat het voelen aan de bmm is, dat ze voelen of die nog goed gesloten is. Het is in ieder geval met de handschoen aan tussen je benen gaan friemelen Ik ben het nu zo gewoon dat ik niets anders verwacht... Word je bij vk helemaal niet getoucheerd?
@Zena, ff gauw(weet niet of je al reakties hebt, maarik las je vraag en dacht METEEN reageren, anders ben ik t echt kwijt ): Andere varianten op Halid(vrouwelijk)... Helena(te westers?) of Halinka....?
hallo mama's, 20 weken echo was hier toppie, alles precies op schema en erop en eraan. Geslacht willen we niet weten en dat is gelukt. Kleine was aan het duimen "cute". Ik zal de foto inscannen en plaatsen in album, en ik zal ook een buikfoto maken. hier nergens schoonmaakdrang te bekennen, maar dat was er bij de vorige zwangerschap ook niet (helaas zegr mijn vriend, hihihi). Hier wordt ik nooit getoucheerd (ja bij 41 weken om te kijken of ze kunnen strippen). Andere meiden veel succes, plezier bij de 20 weken echo. Groetjes Lisette
Ha..even snel berichtje want ik ben moe moe en ga mn bedje in! Vanavond weer controle bij vk gehad, alles was goed! Baarmoeder netjes 2 vingers onder mn navel, hartje goede hartslag (wauwie het klonk echt super hard en duidelijk), bloeddruk 125/75 ook oke dus....was fijn om na 5 wkn weer goede bevestiging te krijgen. Over 3 weken 20 wkn echo en ook meteen controle (anders kon het pas na onze vakantie en zou er 6 weken tussen zitten en dat was te lang). Ben weer helemaal blij en trots...hihi...slaap lekker.....
Voor wie een meeting willen (in Utrecht): Wil je dan de lijst hieronder quoten en je naam erbij zetten + daarachter wanneer je met vakantie gaat en je voorkeur qua dag? Wie kan er in juli: Mironne, (geen vakantie), voorkeur ZATERDAG Lotte, (25 juli- 1 augustus) Joli (Linda), (geen vakantie), voorkeur GEEN (maar zaterdag moet ik op tijd weten ivm vrij vragen) Zena (Ilse) graag ook op tijd een datum ivm vrij vragen. Geen voorkeur voor een dag. Wie kan er NIET in juli, maar bijv wel in augustus: Wie TWIJFELT nog om mee te gaan: Timzijnmama, moet nog even kijken of ze meegaat Wie kan/wil er helaas niet mee: Lief649 Zico Kibi Liz0104 mamajanneke
fijn dat er allemaal zulke goede echo's plaats hebben gevonden vandaag zeg. toppie. en een paar eigenwijsjes,maar ook een paar die wel wilden pronken dus met wat het word Ik las iets over toucheren bij de gyn. niet elke gyn doet dat dus. want bij mij gebeurt dat alleen aan het einde. en dan inderdaad te zien hoe de baarmoedermond is.
Hoi meiden, ik kan helaas niet nu alles bijlezen, maar ik heb wel een paar leuke nieuwtjes die ik graag wil delen! Gister heb ik mijn laatste hertentamen voor het afstuderen gehaald! met een 7! helemaal opgelucht... nu de scriptie nog en mijn presentatie voorbereiden... 10 juni is de grote dag! Heb er zin in, maar moet nog wel ff hard werken en kan dus helaas weinig tijd aan forum besteden . Het andere leuke nieuwtje is dat ik sinds afgelopen maandag de baby voel! wat een gaaf gevoel, echt super! Ik weet niet hoe dat voor julie is, maar ik vind het echt een spirituele ervaring Een godswonder, dat er gewoon een mensje in mijn buik zit en lekker aan het tuimelen is . GEWELDIG! MEETING: het lijkt mij heel leuk om jullie te ontmoeten, want momenteel is er niemand in mijn omgeving zwanger, en het lijkt me heelheel erg leuk dit nog meer te kunnen delen. Ik werk op rooster dus 7 days a week, als ik de datum een maand van te voren weet, kan ik er vrij voor regelen. iig zijn maandagen en vrijdagen taboe ivm grote drukte op mijn werk. Verder ben ik dus flexibel, op vakantie gaan wij niet in juli en augustus, dus ook beide prima. PESTEN: ik ben zelf erg gepest op de lagere school (van begin tot eind) dat is echt niet gezondmakend! Doe er dus alles aan het zo snel mogelijk te laten stoppen. In de vijfde had ik eindelijk een lerares die de etters aanpakte dmv een klassegesprek na school, zonder mijn aanwezigheid, dat en een gesprek tussen mijn ouders en die van de pestkoppen deed het eindelijk afnemen. Misschien heb je wat aan die adviezen? Sterkte allemaal en geniet van de zwangerschap, dit zijn de leukste maanden hoor ik van iedereen! liefs en weltrusten.
Wil je dan de lijst hieronder quoten en je naam erbij zetten + daarachter wanneer je met vakantie gaat en je voorkeur qua dag?[/color] Wie kan er in juli: Mironne, (geen vakantie), voorkeur ZATERDAG Lotte, (25 juli- 1 augustus) Joli (Linda), (geen vakantie), voorkeur GEEN (maar zaterdag moet ik op tijd weten ivm vrij vragen) Zena (Ilse) graag ook op tijd een datum ivm vrij vragen. Geen voorkeur voor een dag. Guapetona (Cristina) niet op ma of vrij. Verder flexibel. Wel ong. een maand van te voren weten ivm met vrij regelen. Wie kan er NIET in juli, maar bijv wel in augustus: Wie TWIJFELT nog om mee te gaan: Timzijnmama, moet nog even kijken of ze meegaat Wie kan/wil er helaas niet mee: Lief649 Zico Kibi Liz0104 mamajanneke[/quote]
Voor wie een meeting willen (in Utrecht): Wil je dan de lijst hieronder quoten en je naam erbij zetten + daarachter wanneer je met vakantie gaat en je voorkeur qua dag? Wie kan er in juli: Mironne, (geen vakantie), voorkeur ZATERDAG Lotte, (25 juli- 1 augustus) Joli (Linda), (geen vakantie), voorkeur GEEN (maar zaterdag moet ik op tijd weten ivm vrij vragen) Zena (Ilse) graag ook op tijd een datum ivm vrij vragen. Geen voorkeur voor een dag. Guapetona (Cristina) niet op ma of vrij. Verder flexibel. Wel ong. een maand van te voren weten ivm met vrij regelen. Wie kan er NIET in juli, maar bijv wel in augustus: Wie TWIJFELT nog om mee te gaan: Timzijnmama, moet nog even kijken of ze meegaat Wie kan/wil er helaas niet mee: Lief649 Zico Kibi Liz0104 mamajanneke
Voor wie een meeting willen (in Utrecht): Wil je dan de lijst hieronder quoten en je naam erbij zetten + daarachter wanneer je met vakantie gaat en je voorkeur qua dag? Wie kan er in juli: Mironne, (geen vakantie), voorkeur ZATERDAG Lotte, (25 juli- 1 augustus) Joli (Linda), (geen vakantie), voorkeur GEEN (maar zaterdag moet ik op tijd weten ivm vrij vragen) Zena (Ilse) graag ook op tijd een datum ivm vrij vragen. Geen voorkeur voor een dag. Guapetona (Cristina) niet op ma of vrij. Verder flexibel. Wel ong. een maand van te voren weten ivm met vrij regelen. Wie kan er NIET in juli, maar bijv wel in augustus: Wie TWIJFELT nog om mee te gaan: Timzijnmama, moet nog even kijken of ze meegaat Hansje Wie kan/wil er helaas niet mee: Lief649 Zico Kibi Liz0104 mamajanneke