Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Shit zeg sorry! Als je kopieert en plakt dan neemt ie toch ook de opmaak over? :(

2. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Tal een jongen en een meisje! Top hoor van harte!

Tzm je zult wel erg ongeduldig zijn idd voor je echo. Kleine troost, mijn laatste was met 8 weken, dus ook heel lang geleden.

Mamajanneke toch een geruststelling lijkt me dat deze vk er een stuk positiever over denkt. Ik hoop dat je gewoon kunt blijven genieten.

Vandaag zien we hopelijk het geslacht! Mijn man is ook nog es jarig vandaag, dus dubbel feest. Vanavond lekker uit eten met zijn tweetjes (drietjes ;) )

Moet je trouwens in NL ook 1,5 liter water drinken een uur voor de echo? Ik moet dat dus want met een volle blaas hebben ze beter zicht zeggen ze.

3. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Mamajanneke, wat fijn zeg, dat je gyn je zo gerust heeft weten te stellen. De kleindochter van mijn collega (nu 6 weken) heeft dit ook en inderdaad ook Ab, gaat hartstikke goed!
    Tal, wat leuk zeg een jongen én een meisje! Lijkt me ook makkelijker met de namen, want twee meisjes of jongensnamen lijkt me super lastig!
    Susanna, gefeliciteerd met je hubbie! En veel plezier bij de echo vandaag.

Wij zijn er uit qua naam. De tweede naam wordt Hannah, mijn vader heet Johannes, vandaar. Mijn schoonvader vernoemen doen we toch niet, we vinden het allemaal te lastig om bij Halid in de buurt te blijven en het dan ook nog leuk te vinden. Bewaren we voor een volgende. De eerste naam hou ik lekker geheim;).

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    yes yes ben 20 weken, weer een mijlpaaltje verder

5. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Voor wie een meeting willen (in Utrecht):
    Wil je dan de lijst hieronder quoten en je naam erbij zetten + daarachter wanneer je met vakantie gaat en je voorkeur qua dag?
    Na het invullen in begin de

6. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    je moet het bericht quoten :p , hoe dat moet lees je in de eerste regels... ;)

7. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Wil je dan de lijst hieronder quoten en je naam erbij zetten + daarachter wanneer je met vakantie gaat en je voorkeur qua dag?

8. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer

9. audrey23

audrey23 Actief lid

9 nov 2007
    327
    0
    0

10. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Lieve dames,

Op de hyves van Nicole zag ik het ontroerende bericht dat ze inmiddels bevallen is van een prachtige meid Nikkie.
    Zoals jullie weten hebben ze vorige week tijdens de 20 weken echo gehoord dat hun meisje niet levensvatbaar is/was en stonden ze voor de moeilijke keuze om de zwangerschap te laten beeindigen.

Bericht van Nicole:

Op 20 mei ben ik bevallen van een prachtig mini meisje, om 14:14 uur is Nikkie geboren bij een zwangerschap van 20 weken en 2 dagen. Zij is 24 cm klein en weegt 300 gr. Nikkie der hartje heeft nog ruim 2 uur geklopt ze gaf het leven niet zomaar op. Wij zijn trots dat wij haar ouders hebben mogen zijn al was het maar heel kort. Vrijdag 23 mei nemen wij voorgoed afscheidt van haar. Nu is ze nog fijn bij ons thuis en kunnen we haar nog iedere dag zien maar vrijdag rest ons alleen nog maar de herinnering aan ons dappere meisje,

Cor en Nicole Heyting

Liefs Mironne

11. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    oooooh arme nicole :( :cry: ik zouer niet aan mogen denken!
    ik vind het verschrikkelijk erg voor haar maar vind niet echt woorden die zouden kunnen troosten... ikhoop dat ze het op een dag een plaatsje kan geven! ik wens haar en haar man enorm veel sterkte
    x

12. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Mooi stukje van Nicole!
    Bij deze wil ik haar en haar hubby heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd!

De tranen rollen over mijn wangen... :cry:

Veel liefs, Dennis & Marije

13. annika1985

annika1985 Niet meer actief

pffffffffffff heftig hoor :(
    heb er geen woorden voor.

Zeker ook hoe bekend dit gevoel is wat hun hebben :(

Veel liefs Annika

14. wendyy

wendyy Actief lid

10 okt 2007
    463
    0
    0
    ik ben er helemaal stil van
    heel veel sterkte voor hun allebei

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik hoorde het verhaal van Annika en ik schrok me rot!

Nicole en familie: ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze hele moeilijke tijd.

Ik heb het zelf (qua eigen kinderen) niet meegemaakt, maar natuurlijk wel met Youri (van Annika), dus weet wel hoe moeilijk het is.

Heel veel sterkte meid!

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

16. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    wat vreselijk van nicole ook hier rollen de tranen over mijn wangen bij het lezen van haar verhaal.

17. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Heb vanavond voor het eerst ervaren hoe een harde buik voelt..
    En heb het nu nog eigenlijk...

Wat vervelend zeg!
    Doet ook een beetje zeer onderin mn buik.
    Had eind van de middag wat rozig slijmverlies dus maak me gelijk al zorgen...

Wat denken jullie, is dit normaal?

18. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    @mamajanneke, fijn dat je gyn je wat gerust heeft weten te stellen, hopelijk kan je nu lekker gaan genieten.

@marijeee, ben je vandaag of de laatste dagen erg druk geweest, dit veroorzaakt vaak de harde buiken. Volgens mij hoef je je over wat rozig slijmverlies niet druk te maken, maar als je het niet vertrouwd gewoon even de vk bellen.

@nicole, ontzettend veel sterkte voor jou en je man. Ik heb met tranen in mijn ogen je verhaal zitten lezen :(

19. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Oh wat vreselijk voor Nicole. Heel erg triest voor haar en haar dierbaren.

Het voelt nu bijna misplaatst om mijn vreugdevolle boodschap te brengen dat ik in oktober zal bevallen van een...

DOCHTER!

Mijn voorgevoel was dus toch juist. Het was zo bijzonder! Het is me toch een trapper! De beentjes gingen continue op en neer, de dr. zei dat ze het wonderlijk vond dat ik nog niets ervan heb gevoeld. Wellicht gewoon nog niet gerealiseerd dat het de baby is wat ik voel.
    Afijn het mooiste kado voor mijn man, hoewel hij zei dat de smile op mijn gezicht haast nog mooier is. Erg lief hoor!

20. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    he meiden,

wat heftig zeg van nicole.. pff. Ik wens haar heel veel sterkte.

Susanna gefeliciteerd! Een meid, jippie.

Marijee: als je het niet vertrouwd moet je de verloskundige bellen. Een harde buik hoort namelijk wel weer na een paar minuten weg te zijn.

Voor de rest weet ik het even niet meer.. zwangerschapsdementie en nog vroeg in de morgen...

Iedereen succes vandaag met alles.
    Groetjes Lotte

Deel Deze Pagina