Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    hai hai,
    net gezellig geshopt met mn meis van bijna 5 ;)
    voor 50 euro 2 paar schoenen,3 tshirts ,3 jurkjes armbandjes en elastiekjes gekocht! goed gedaan he ?haha

Daarna lekker samen ijsje gegeten en weer op naar huis, het is zo'n gezellig en makkelijk kind,..echt genieten hoor.

Vlinder: ik ken dat ook wel hoor,maar soms ben ik gewoon achtelijk emo en dan weer een koele kikker,voor de omgeving altijd fijn dat ze weten wat ze aan me hebben! ghehehh

Voordeel van een high tea vind ik ook dat het lekker binnen kan.enne dat er allemaal lekkers bij zit vind ik natuurlijk HELEMAAL niet erg!

2. Meiden dank jullie wel voor de felicitaties!

Inderdaad erg zeg van nicole bah dat gun je echt niemand!

Nou ga nu maar naar m'n werk, heb er echt zin in not!

Fijne avond allemaal!

xxx

3. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Bedankt ook voor de felicitaties meiden! Leuk!

Hansje, jij ook alvast gefeliciteerd voor morgen hé :)

Hoe oud wordt je?

Wij vieren het morgen vanaf 15 uur, dus een hoop blijven..
    Vraag me al af waar ik aan begonnen ben, heb gelukkig een hoop eten al klaar staan!
    Maar wat een werk haal ik me elk jaar weer op de hals, pff..!

Als ik me vanavond goed voel ga ik voor het eerst naar zw. zwemmen.. Hopelijk geeft dat wat rust!

4. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Bedankt voor de felicitaties!

Mironne High tea! Ik kan wel janken dat ik niet mee kan! Ik had alle gezichten/buiken ook zo graag willen zien. :( Neem maar wat foto's dan kan ik die bekijken!

Allwoman heerlijk toch lekker janken! ;)

Ik ben vandaag al weer op de helft! En over ongeveer 7 weken wordt mijn vader weer vader en krijg ik op mijn 32e een halfzusje! Crazy!

Verder maak ik me erg zorgen omdat ik nu in een week tijd al 3 teken van mijn lijf heb moeten trekken. Wij wonen hier midden in de bossen en het stikt er van. Het zijn zgn. hertenteken en die zijn vele malen kleiner dan die in NL. Net als een speldeknopje, erg verraderlijk, je kunt er Lyme van krijgen. Wellicht toch maar ff testen.

5. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Marije en Hansje happy b-day voor morgen :)

Susanna gefeliciteerd met je meisje :) wou dat ik het ook al wist...

en even een domme vraag wat is een High tea eigenlijk... ben even dom :p kan gebeuren he :D xx

6. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Liz0104: Domme vragen bestaan niet... ;) Bij high tea worden normaal veel lekkere hapjes geserveerd, zodat het de avondmaaltijd kan vervangen.

De Engelsen kennen een lange traditie van theedrinken. Zo kennen ze de Afternoon tea en de High tea. Ze worden allebei in de tweede helft van de middag geserveerd Bij Afternoon tea krijg je thee met een uitgebreide verzameling van b.v. scones, cake, fruit, bonbons brownies en andere zoetigheden. High tea is uitgebreider en hierbij worden naast zoete ook hartige gerechten geserveerd. De High tea is vaak zo uitgebreid dat het de avondmaaltijd vervangt.

Hansje en Marije:
    Alvast voor morgen, mocht ik het vergeten :p

Susanna: Ik vind het ook jammer dat je niet mee kan, hoe later we het houden hoe moeilijker het wordt voor sommigen die al verder zijn...
    maar we zijn van plan om ook een meeting te houden als alle beebs er zijn, dus hopelijk kan je dan! Zal in elk geval veel foto's voor je maken! ;)

7. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Nou dan zit je op een hoge toren (op het randje) en dan drink je een kopje thee :p
    Nee sorry, dat is flauw...
    Thee drink je wel, maar daarbij heb je allemaal lekkere dingen. Gebakjes, koekjes, bonbons, soms ook kleine sandwiches...

Vandaag dus op de naschoolse opvang en het viel me alles mee.
    Inderdaad niet druk op vrijdag (wie vroeg dat ook alweer)
    Ik moest daar werken, omdat op het kdv waar ik normaal werk waterpokken heerst (nog steeds!) en dat heb ik niet gehad vroeger en daarom is het gevaarlijk voor me...

8. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    :) :) :whistle:

WHAHAHA goeie, sorry hij is zo flauw dat ik even moet lachen! :)

9. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
  10. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Voor wie een meeting willen (in Utrecht):
    Wil je dan de lijst hieronder quoten en je naam erbij zetten + daarachter wanneer je met vakantie gaat en je voorkeur qua dag?
    Na het invullen in begin de

11. Marijeee

Marijeee Bekend lid

17 mei 2008
    698
    0
    0
    Middenmeer
    Hey, ik ben van het lijstje verdwenen zie ik...

12. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    waar wil je staan?

13. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ja ik zie het, er is vast weer iemand geweest die niet het laatste lijstje heeft gepakt... :(

Of ze willen je gewoon niet mee hebben.... :p geintje hoor... ;)

Zal je er weer op zetten... :)

14. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Voor wie een meeting willen (in Utrecht):
    Wil je dan de lijst hieronder quoten en je naam erbij zetten + daarachter wanneer je met vakantie gaat en je voorkeur qua dag?
    Na het invullen in begin de

15. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Dames,

Ik kreeg vandaag een zeer lieve mail van Cor & Nicole, waarin ze ons bedankt voor de lieve woorden en steun die ze van ons ontvangt!
    Het doet haar vreselijk goed te weten dat mensen die haar niet kennen hun toch zoveel steun bieden ..:).
    Het verdriet :cry: is echt groot dat is één ding dat zeker is maar ze weet zeker dat ze Nikkie nooit en ten nimmer zullen vergeten, want in die korte tijd dat ze in haar buik heeft gezeten en de korte tijd dat ze bij hun was is Nikkie hen heel dierbaar geworden ...

Ze zal me nog vaker mailen, maar vindt het wel moeilijk om dat via het forum/hyves te doen omdat ze dan toch geconfronteerd wordt met zwangere dames en ondanks dat ze ons dat heel erg gunt doet het haar teveel pijn. Dit kan ik goed begrijpen!
    Vandaag heeft ze afscheid moeten nemen van hun kleine meisje. :cry:

Dit wou ik jullie even laten weten!

16. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Ik heb zojuist de eerste schop gevoeld! Het was overduidelijk, precies in het midden. Heel bijzonder.

Mironne =P~ =P~ =P~ al die lekkernijen die je opnoemt =P~ =P~ =P~

Arme Cor en Nicole, ik zal haar even via hyves een berichtje sturen.

17. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    @susanna: Gefeliciteerd ! Een meisje, super hoor !
    En wat die teken betreft, bah, bah bah, zulke smerige beestjes !

@hansje en marije : Alvast gefeliciteerd !

Zijn er onder jullie nog marco borsato fans ? Helaas dit jaar maar overslaan ! Ben op de 18e uitgerekent als hij z'n concert geeft, beetje jammer van marco he, hij houd niet eens rekening met ons ! (geintje)

18. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Wow, supergevoel he! :)

19. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    Ja ik wou er ook graag naartoe, aangezien ik de kaarten van Symphonica in Rosso kwijt ben geraakt tijdens onze verhuizing in september 2006 en nooit meer terug gevonden :oops: , wil ik er nog steeds erg graag naar toe!

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden,

Loop met de schrik op m'n lijf hier in huis rond, m'n man is agent en opgeroepen voor de rellen in anderlecht. Het zijn allechtonen tegen blanken supporters. Op dit moment worden de agenten bekogelt en ze worden ook aangevallen. Zal vannacht geen minuut rust hebben tot hij terug thuis gaat zijn.
    Ben nog nooit bang geweest ivm z'n job, maar dit moment heb ik het er niet meer mee.

Deel Deze Pagina