Rugpijn...praat me er niet van. Ik kan bijna niet op of om vandaag... Bianca, wat leuk een jongen! Zico, is je man weer veilig thuis? Allwoman, veel plezier met shoppen. Verder ben ik het ff kwijt...
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Charlie01, 2de kindje, kalender jongen mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN 12 OKTOBER nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# denise1976, 31 jaar, 1e kindje gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? 29 OKTOBER allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Totaal 11 jongens, 9 meisjes, 9 verrassingen, 2 tweelingen, 6 :-# AFSPRAKENLIJST 24 mei Ellen1984: 2d-3d echo Babyview 10.45 uur 26 mei Timzijnmama: 3e afspraak vk, Klusser: (nieuwe) vk, Mironne: 20 weken echo, Zena: 20 weken echo deel 2, Gerda1975: 4e controle VK 27 mei Ischa: gyn 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo, Kiezeltje: vk, Lotte27: 21 weken echo 29 mei Sabineramp: 20 weken echo, denise1976: 20 weken echo, Kiezeltje: 20 weken echo 30 mei Annika1985: 20 weken echo, Rolia: vk 2 juni Zico: echo gyn, Mironne: controle gyn, Knoepert: vk, Vlinder: 20 weken echo 3 juni Catootje: 20 weken echo, Bambie: vk 4 juni Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d), TattyTeddy: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh, Guapetona: 20 weken echo + afspraak VK, liz0104: 19.30uur 20 weken echo 9 juni Symoen: 20 weken echo gyn, Justthe2 of us: 20 weken echo 10 juni Kus26: 20 weken echo, denise1976: controle VK 11 juni Nony: vk, Allwoman: 20 weken echo, Hanne9: 20 weken echo 12 juni Triessie: 20 weken echo, Gerda1975: 20 weken echo 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo, Audrey: echo en gesprek gyn. 16 juni Hansje: 20 weken echo, Nony: pretecho 17 juni Tam27: 14.00 u vk 18 juni Hansje: vk, Kibi: 24w controle gyn 18.45u 19 juni Bambie: gyn 24 juni Jessica507: 2e pretecho 25 juni Zico]: pretecho 27 juni Annika: pretecho 3D 30 juni Symoen: 3D/4D Echo 1 juli Lief: vk Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl Bianca je jongen staat erbij!
Voor wie een meeting willen (in Utrecht): Wil je dan de lijst hieronder quoten en je naam erbij zetten + daarachter wanneer je met vakantie gaat en je voorkeur qua dag? Na het invullen in begin de
Meiden, ik heb van de week mijn 20-weken echo gehad en had de eer om meer dan een uur te kijken naar ons ukkie! Alles was goed, hij was zeer beweeglijk en ik herken nu, dankzij de echo eindelijk, ookn de plopjes! Ik heb het dus al langer dnda ik dacht, maar nu tijdens de echo herkende ik het eindelijk, dus ook hier een trotse mama die haar kleintje regelmatig voelt schoppen, het is een druktemakertje! Ik moet er nu vandoor, wilde alleen even laten weten dat de echo goed was en ik kom later weer meer vertellen! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen dames, @annika veel succes vandaag en geniet ervan (ik weet niet hoe ik het anders moet wensen) met jouw dubbele dag @bianca24: een jongen! gefeliciteerd @ alle jarigen gefeliciteerd! Rugpijn heb ik nog geen last van. Ik woon in limburg en de plaats is born. Iedereen kent ned-car wel waar ze auto's maken die is in born. Openbaar vervoer is niets voor mij. Ik heb de kleine zelf pas 2 keer echt gevoeld, ik wil hem wel meer voelen! Ik denk dat ik hem niet echt goed voel nu, omdat de placenta aan de voorkant van mijn buik ligt. Dus eerst juul (de baby) dan placenta dan buik en dan de hongerige handen van mijn mannetje om de kleine te voelen. hahaha Zijn er hier nog meer meiden die de kleine nog niet voelen? Over 1,5 week de 20 weken echo, we hebben er alle vertrouwen in dat alles goed is. We zijn toch wel heel benieuwd. Hoelang duurt de 20 weken echo eigenlijk? Iedereen heel veel plezier en succes vandaag!
Wat die buddies betreft vind ik wel een goed idee... Dus wie wil mijn buddie zijn... Ik kom uit Almelo, weet niet wie er nog meer uit die omgeving naar de meeting gaan, maar mssn kan ik met je meerijden of andersom.... Gister heeerijk gewerkt! Heb de hele dag niets gedaan en me mega verveeld.... Waardeloos! Marije en hansje: vandaag wel echt gefeliciteerd....! Annika: Sterkte vanmiddag en veel plezier vanavond... Hoe dubbel ook, mssn alleen maar goed zodat je ook weer even lekker uit je dak kan gaan!
Hansje en Marije, gefeliciteerd met jullie verjaardag! Mariaatje, gefeliciteerd met je goed echo! Bianca, een jongen! Super hoor! Buddy's lijken me inderdaad handig. Bij mijn vriendin van het Juli forum hebben ze dat ook en als er iets is, komt er een 'buddy-nieuws'.
@Timzijnmama: We hebben ruim een uur gekeken om 2 redenen: de eerste is dat we iemand hadden die in opleiding was, dus die deed er al iets langer over en ten tweede lag de kleine geen 2 tellen stil, dus de dingen die ze op wilde meten, was lastig vast te leggen omdat de kleine niet meewerkte! Vandaar dus dat we ruim een uur hebben gelegen!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Charlie01, 2de kindje, kalender jongen mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN 12 OKTOBER nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# denise1976, 31 jaar, 1e kindje gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? 29 OKTOBER allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Totaal 11 jongens, 9 meisjes, 9 verrassingen, 2 tweelingen, 6 :-# AFSPRAKENLIJST 24 mei Ellen1984: 2d-3d echo Babyview 10.45 uur 26 mei Timzijnmama: 3e afspraak vk, Klusser: (nieuwe) vk, Mironne: 20 weken echo, Zena: 20 weken echo deel 2, Gerda1975: 4e controle VK 27 mei Ischa: gyn 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo, Kiezeltje: vk, Lotte27: 21 weken echo 29 mei Sabineramp: 20 weken echo, denise1976: 20 weken echo, Kiezeltje: 20 weken echo 30 mei Annika1985: 20 weken echo, Rolia: vk 2 juni Zico: echo gyn, Mironne: controle gyn, Knoepert: vk, Vlinder: 20 weken echo 3 juni Catootje: 20 weken echo, Bambie: vk 4 juni Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d), TattyTeddy: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh, Guapetona: 20 weken echo + afspraak VK, liz0104: 19.30uur 20 weken echo 9 juni Symoen: 20 weken echo gyn, Justthe2 of us: 20 weken echo 10 juni Kus26: 20 weken echo, denise1976: controle VK 11 juni Nony: vk, Allwoman: 20 weken echo, Hanne9: 20 weken echo 12 juni Triessie: 20 weken echo, Gerda1975: 20 weken echo 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo, Audrey: echo en gesprek gyn. 16 juni Hansje: 20 weken echo, Nony: pretecho 17 juni Tam27: 14.00 u vk 18 juni Hansje: vk, Kibi: 24w controle gyn 18.45u 19 juni Bambie: gyn 24 juni Jessica507: 2e pretecho 25 juni Zico]: pretecho 27 juni Annika: pretecho 3D 30 juni Symoen: 3D/4D Echo 1 juli Lief: vk Buddylijstje: blub76 - annika Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl [/quote]
hey meiden die buddy's zijn een goed plan....Lotte wil je mijn buddy zijn? ik heb jouw op msn, dus als ik bijv in ziekenhuis terecht kom, wat nie te hopen is, kan mijn vriend je via msn een berichie sturen... @annika....idd misschien wel ff lekker om daarna ff helemaal uit je dak te gaan...sterkte uiteraard met de herdenking @ mariaatje....jullie hadden dat lekker geluk..jeetje een echo van een uur, dan kwamen er zeker ook geen andere mensen na jullie...hahah ook nog gefeliciteerd met de goede echo... ik ben nog helemaal in de ban van gister (de echo) we kunnen ons nu helemaal instellen op ons jongentje...gister al behangetje van bambino uitgezocht, heel lief met beertjes erop in bruin en aqua blauw....owowow kan haast niet stoppen met kopen nu...wil alle winkels bijlangs....
Hey blub ik dacht dat iemand van de novembermama's jou buddy was, nu zie ik op het lijstje Annika staan?
wat een leuk idee van die buddy's!Wie wil er met mij Buddyen? Vanmorgen laminaat,verf en behang voor de babykamer gekocht,dus hier kan begin gemaakt worden!
@mironne, je hebt pb @mariaatje, gefeliciteerd met je goeie echo, en een uur wauw @bianca, leuk he al dat shoppen voor de kleine. Wij gaan zo naar burgerhout in sliedrecht. Even rondkijken voor een duokinderwagen. @annika, sterkte vandaag en voor vanavond veel plezier, hopelijk heb je dan inderdaad wat afleiding.
@ Bianca: goed idee. dan zijn wij nu buddy's! Jippie! @ Tam: Heb je de folder binnengekregen van burgerhout? Stonden leuke wagens in. Ik moet me heel heel heel erg inhouden om niet te gaan. Heb namelijk afgesproken met mijn man om volgende week richting roosendaal te rijden om naar de babydump te gaan. Hier ook verf gekocht voor de babykamer, en hout, want we maken een eigen inbouwkast en kommode. Iedereen verder veel plezier vanavond! Groetjes Lotte
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Charlie01, 2de kindje, kalender jongen mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN 12 OKTOBER nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# denise1976, 31 jaar, 1e kindje gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? 29 OKTOBER allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Totaal 11 jongens, 9 meisjes, 9 verrassingen, 2 tweelingen, 6 :-# AFSPRAKENLIJST 24 mei Ellen1984: 2d-3d echo Babyview 10.45 uur 26 mei Timzijnmama: 3e afspraak vk, Klusser: (nieuwe) vk, Mironne: 20 weken echo, Zena: 20 weken echo deel 2, Gerda1975: 4e controle VK 27 mei Ischa: gyn 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo, Kiezeltje: vk, Lotte27: 21 weken echo 29 mei Sabineramp: 20 weken echo, denise1976: 20 weken echo, Kiezeltje: 20 weken echo 30 mei Annika1985: 20 weken echo, Rolia: vk 2 juni Zico: echo gyn, Mironne: controle gyn, Knoepert: vk, Vlinder: 20 weken echo 3 juni Catootje: 20 weken echo, Bambie: vk 4 juni Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d), TattyTeddy: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh, Guapetona: 20 weken echo + afspraak VK, liz0104: 19.30uur 20 weken echo 9 juni Symoen: 20 weken echo gyn, Justthe2 of us: 20 weken echo 10 juni Kus26: 20 weken echo, denise1976: controle VK 11 juni Nony: vk, Allwoman: 20 weken echo, Hanne9: 20 weken echo 12 juni Triessie: 20 weken echo, Gerda1975: 20 weken echo 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo, Audrey: echo en gesprek gyn. 16 juni Hansje: 20 weken echo, Nony: pretecho 17 juni Tam27: 14.00 u vk 18 juni Hansje: vk, Kibi: 24w controle gyn 18.45u 19 juni Bambie: gyn 24 juni Jessica507: 2e pretecho 25 juni Zico]: pretecho 27 juni Annika: pretecho 3D 30 juni Symoen: 3D/4D Echo 1 juli Lief: vk Buddylijstje: blub76 - annika Bianca24 - Lotte27 Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl
hallo allemaal hier nog even wat nieuws van mij ik stond dus normaal op voor de 2d-3d echo vandaag maar heb hem helaas moeten afbellen aangezien ik al een buik van mezelf heb ik het nog veel te vroeg om te kijken en zouden we dus niks zien. Mijn gyn had me dat aan ge raden ze heeft het duurste toestel wat er zich op dit moment op de markt bevind dus ze zal het wel weten. mijn laatste echo van maandag staat in mjn album nu kan je al zien dat die niet meer zo duidelijk is omdat dat de eertse is op de buik de rest was tot nu toe vaginaal. woensdag ben ik 24 Jaar geworden en vandaag woensdag ik mijn nicht bevallen van een gezonde zoon Mathias 50 cm 2kilo 460 en 3 weken te vroeg. hij ligt nu nog in de couveuse maar mag er morgen nomaal al uit. we gaan der maandag bezoeken we kennen trouwens het geslacht ook maar kan iemand het mss zo aanpassen aan de lijst met een een smiley met een kruisje op de mond. mijn volgende afspraak is voor 23 juni om 19.45u groetjes ellen
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Charlie01, 2de kindje, kalender jongen mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN 12 OKTOBER nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# denise1976, 31 jaar, 1e kindje gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? 29 OKTOBER allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Totaal 11 jongens, 9 meisjes, 9 verrassingen, 2 tweelingen, 6 :-# AFSPRAKENLIJST 24 mei Ellen1984: 2d-3d echo Babyview 10.45 uur 26 mei Timzijnmama: 3e afspraak vk, Klusser: (nieuwe) vk, Mironne: 20 weken echo, Zena: 20 weken echo deel 2, Gerda1975: 4e controle VK 27 mei Ischa: gyn 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo, Kiezeltje: vk, Lotte27: 21 weken echo 29 mei Sabineramp: 20 weken echo, denise1976: 20 weken echo, Kiezeltje: 20 weken echo 30 mei Annika1985: 20 weken echo, Rolia: vk 2 juni Zico: echo gyn, Mironne: controle gyn, Knoepert: vk, Vlinder: 20 weken echo 3 juni Catootje: 20 weken echo, Bambie: vk 4 juni Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d), TattyTeddy: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh, Guapetona: 20 weken echo + afspraak VK, liz0104: 19.30uur 20 weken echo 9 juni Symoen: 20 weken echo gyn, Justthe2 of us: 20 weken echo 10 juni Kus26: 20 weken echo, denise1976: controle VK 11 juni Nony: vk, Allwoman: 20 weken echo, Hanne9: 20 weken echo 12 juni Triessie: 20 weken echo, Gerda1975: 20 weken echo 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo, Audrey: echo en gesprek gyn. 16 juni Hansje: 20 weken echo, Nony: pretecho 17 juni Tam27: 14.00 u vk 18 juni Hansje: vk, Kibi: 24w controle gyn 18.45u 19 juni Bambie: gyn 24 juni Jessica507: 2e pretecho 25 juni Zico]: pretecho 27 juni Annika: pretecho 3D 30 juni Symoen: 3D/4D Echo 1 juli Lief: vk Buddylijstje: blub76 - annika Bianca24 - Lotte27 Mironne - Tam27 Word ook lid van de Oktober mama 2008 hyves: http://oktobermama2008.hyves.nl