Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje Sousa, 24 jaar, 1ste kindje Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE 6 OKTOBER Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Charlie01, 2de kindje, kalender jongen mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen sam1973, 34 jaar, 2e kindje Timzijnmama, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN 10 OKTOBER jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje 18 OKTOBER taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# denise1976, 31 jaar, 1e kindje gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? 29 OKTOBER allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER kus26, 26 jaar, 3e kindje vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Totaal 11 jongens, 10 meisjes, 9 verrassingen, 2 tweelingen, 7 :-# AFSPRAKENLIJST 26 mei Timzijnmama: 3e afspraak vk, Klusser: (nieuwe) vk, Mironne: 20 weken echo, Zena: 20 weken echo deel 2, Gerda1975: 4e controle VK 27 mei Ischa: gyn 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo, Kiezeltje: vk, Lotte27: 21 weken echo 29 mei Sabineramp: 20 weken echo, denise1976: 20 weken echo, Kiezeltje: 20 weken echo 30 mei Annika1985: 20 weken echo, Rolia: vk 2 juni Zico: echo gyn, Mironne: controle gyn, Knoepert: vk, Vlinder: 20 weken echo 3 juni Catootje: 20 weken echo, Bambie: vk 4 juni Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d), TattyTeddy: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh, Guapetona: 20 weken echo + afspraak VK, liz0104: 19.30uur 20 weken echo, Lelie4: 20 weken echo 9 juni Symoen: 20 weken echo gyn, Justthe2 of us: 20 weken echo, brennmgn: vk 10 juni Kus26: 20 weken echo, denise1976: controle VK 11 juni Nony: vk, Allwoman: 20 weken echo, Hanne9: 20 weken echo 12 juni Triessie: 20 weken echo, Gerda1975: 20 weken echo 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo, Audrey: echo en gesprek gyn. 16 juni Hansje: 20 weken echo, Nony: pretecho 17 juni Tam27: 14.00 u vk 18 juni Hansje: vk, Kibi: 24w controle gyn 18.45u 19 juni Bambie: gyn 23 juni Ellen1984 19.45 2d-3d echo 24 juni Jessica507: 2e pretecho 25 juni Zico]: pretecho 27 juni Annika: pretecho 3D 30 juni Symoen: 3D/4D Echo 1 juli Lief: vk Buddylijstje: blub76 - annika Bianca24 - Lotte27 Mironne - Tam27 Liz - Zico Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Zoekt nog een buddy: Vlinder Kiezeltje
Susanna wil wel mijn buddy zijn en ik wil wel haar buddy zijn, dus je mag ons ook al vermelden in de lijst. Ik ga zometeen lekker gourmetten bij pap en mam, mijn mannetje moet werken vandaag groetjes en veel plezier
okay,thanks Timzijnmama ik heb een nieuwe profiel foto en nieuwe foto's in mijn album..lady in Red haha..beste buik al he?bloos
Ik zoek ook een buddy! K zag dat een aantal meiden naar de toppers waren geweest, leuk! (moet je er wel van houden natuurlijk ) Ik heb gisteren lekker geshopt in amsterdam, een zwangerschapsbroek en weer een buikband gekocht met 'made with love' erop . 's avonds hadden we familiefeestje van een oom en tante van mn mannetje die 25 jaar getrouwd waren, gingen we lekker op t Ij varen en pannenkoeken eten
he meiden, Lekker gezellig hier! Veel moeten lezen, leuk. Hier gaat alles wel goed. Ben nu erg moe, we hadden gisteravond een bbq-feest. Dus dat was wel erg gezellig. Waren veel moeders aanwezig.. erg leuk om te zien dat alle vrienden ook kinderen krijgen. Wij waren 1 van de eerste met een kind en dat is best lang zo gebleven. Maar ja, wat wil je als je op je 18de zwanger wordt. haha.. Mijn mannetje heeft net de babykamer geschuurd, en afgedaan met ammonia, dus nu zo even gronden. En dan morgen weer gronden en dan pas de verf erop. Het houtwerk is namelijk donker oranje, dus voordat dat wit/groen kan worden.... pff.. Voor de rest iedereen een prettige zondag! Groetjes Lotte
Hey meiden, Wat is er weer een hoop bijgekletst Gisteren echt een supergezellige verjaardag gehad, bedankt nog voor de felicitaties! Was wel helemaal gesloopt daarna, had erg veel last van mijn banden maarja dat heb ik al 3 dagen nu. Hoort er allemaal bij Vlinder zullen wij elkaars buddy worden? Kijk maar, lijkt me wel handig een buddy..... xxxx
Verdikkeme, ik heb het wel 10x nagekeken en nu kan ik mijn bericht niet meer wijzigen. Sorry, ik zal het niet meer doen. Ik had in de NOD-topic begrepen dat het wel zelf kon, vandaar mijn actie.
Allwoman kennelijk heeft iedereen haar issues met haar buik. Gister kreeg ik van iemand te horen dat het 'toch echt niet normaal is dat je nog niet kan zien dat ik zwanger ben'. Ik voelde me de rest van de tijd hartstikke rot. Bianca DIE SPIN! IK HAD GEFLIPT! Ik ben nergens zo bang voor als voor die beesten. Afgrijselijk! ale: Tam dat moet apart zijn geweest zo'n assymetrische buik haha! Grappig hoor! Lelie welkom hier en van harte met je meisje! Welkom bij het roze team Annika dat moet erg emotioneel zijn geweest, de dienst voor Youri*. Hansje fijn dat je verjaardag zo gezellig was! Audrey lekker gourmetten! Dat kennen ze hier ook niet. Wellicht moet ik het maar es introduceren Ik heb op marktpaats een heel lief jurkje van Oilily besteld. Het is moeilijk om nu al niet allemaal jurkjes te gaan kopen. Morgen is hier Memorial Day, dus een vrije dag voor mijn man. Lekker lang weekend. Vanavond uit eten. Nu weer verder met schilderen, ik heb de smaak te pakken!
Susanna, Trek het je niet aan meid... ik ging hier naar de Zeeman en er was een vrouw net bevallen en ik geraak er zo mee aan de praat. had mijn zwangerschapsbelletje aan. En ik vertelde hoe lang ik zwanger was en ze zei van amaj ben je wel zeker, dan is het een kleine baby he. en ik voelde me meteen ook zo raar voor de rest vande dag... Bianca ik had volledig geflipt moest ik die spin zijn tegengekomen... ben er zooooooooooo bang van... Lelie welkom en gefeliciteerd he vandaag met mijn vriend eens gaan rondrijden... met de brommer voor de verandering.... dat is toch iets minder plezierig nu... zo over de bultjes en drempels en dergelijke rijden... ik voelde me nogal ongemakkelijk en hield de hele tijd mijn buik vast alsof mijn beejb erzou uitvallen... dom he :s Voor de rest was ik in de namiddag afgepeigerd... heb maar even een dutje gedaan. M'n ventje was gisteren zo lief over mijn buik aan het strelen... Toen ik zei dat ik onze spruit voelde... Zijn lieve blik vergeet ik nooit meer xx
ach dat commentaar op buiken ken ik ook wel hoor. ik ben immers zwanger van de 5e en ik krijg nu te horen dat ik voor ruim 19 weken wel een erg klein buikje heb.en dat ik toch wel erg weinig nog ben aangekomen.pas 2 kilo weet je,als je dik bent is het niet goed want dat krijg je er na de bevalling bijna niet meer af en als je een klein buikje hebt is het niet goed want dan groeit het kindje misschien wel niet zo goed.het is altijd wat.ik trek me er dus niks van aan omdat de gyn gewoon zegt dat mijn baby op de juiste groeitermijn zit.zij zijn de experts. dus dames,geniet van je buik hoe groot of hoe klein die dan ook is.
Pffff... dat was even flink wat pagina's doorlezen haha. Heb het maar bij de laatste 20 gehouden Ik ben ook een oktobermama 17 oktober uitgerekend. Vrijdag krijgen we de 20 weken echo, ik ben echt zo benieuwd of alles goed is. Dit wordt trouwens ons eerste kindje... Groetjes!
mensen,ik heb het even zo moeilijk.... Mijn dochter was het weekend bij haar vader.nou is het daar wel vaker erg vies en rommelig geweest(zo is hij altijd wel wat geweest) en toen ging ik een gesprekje met hem aan...op zijn manier deed hij er toen wel wat aan. ik kan en mag niets zeggen over hoe hij leeft,maar wel als ik het onverantwoord/vies vind voor onze dochter. normaal haald hij haar altijd en komen we dus niet vaak daar,nu haalden we haar op en we zijn zo geschrokken...kennen jullie "Jambers?"zo'n huis was het..en niet overdreven. de keuken...van maanden stond er..vuil,schimmel en dozen en rommel..de woonkamer "volgens mij zelden een sopje gezien en overal gereedschap,en rommel..de tuin net zo..niet kindvriendlijk.(als ze astmatisch was had hij een probleem) de strap,vol met rotzooi,levensgevaarlijk voor een kind van 4 die alleen de trap af gaat. Ze komt altijd smoezelig terug en dat is geen wonder,..doe haar zelfs steeds oude kleren aan ernaar toe. Volgende week ga ik weer een gesprekje met hem aan..dit kan echt niet. Ik ben geschokt en verdrietig,dit is toch geen plek voor een kind? hij is echt gek met haar en zij met hem,hij is heel lief voor haar..maar de omgeving...dat slipt dicht en moet wat aan gedaan worden. moest het ff kwijt ..je weet niet wat je ziet en het zit me heel hoog.
o en dames,begrijp me niet verkeerd hoor,ik ben wel trots op mijn buik..mijn buurvrouw is een week korter zwanger en zo plat als een plank..vind ze ook niet leuk..dus ik kan relativeren. maar moet erg aan mijn nieuwe lijf wennen nu het zo snel gaat..het komt zoals het komt,..geeft echt niet.
Ow joh, niemand is boos. Alleen lieten we het ff weten. Goed dat je zo je best had gedaan... MamaG welkom. Allwoman, wat een nare situatie. Ik zou daar ook geen raad mee weten zeg!
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje Sousa, 24 jaar, 1ste kindje 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje MamaG 18 OKTOBER lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen denise1976, 31 jaar, 1e kindje gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? 29 OKTOBER allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING kus26, 26 jaar, 3e kindje 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Totaal 11 jongens, 10 meisjes, 9 verrassingen, 2 tweelingen, 7 :-# AFSPRAKENLIJST 26 mei Timzijnmama: 3e afspraak vk (16.00u), Klusser: (nieuwe) vk, Mironne: 20 weken echo, Zena: 20 weken echo deel 2, Gerda1975: 4e controle vk 27 mei Ischa: gyn 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo, Kiezeltje: vk, Lotte27: 21 weken echo 29 mei Sabineramp: 20 weken echo, denise1976: 20 weken echo, Kiezeltje: 20 weken echo 30 mei Annika1985: 20 weken echo, Rolia: vk, MamaG: 20 weken echo 2 juni Zico: echo gyn, Mironne: controle gyn, Knoepert: vk, Vlinder: 20 weken echo 3 juni Catootje: 20 weken echo, Bambie: vk 4 juni Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d), TattyTeddy: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh, Guapetona: 20 weken echo + afspraak VK, liz0104: 19.30uur 20 weken echo, Lelie4: 20 weken echo 9 juni Symoen: 20 weken echo gyn, Justthe2 of us: 20 weken echo, brennmgn: vk 10 juni Kus26: 20 weken echo, denise1976: controle VK 11 juni Nony: vk, Allwoman: 20 weken echo, Hanne9: 20 weken echo 12 juni Triessie: 20 weken echo, Gerda1975: 20 weken echo 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo, Audrey: echo en gesprek gyn. 16 juni Hansje: 20 weken echo, Nony: pretecho 17 juni Tam27: 14.00 u vk 18 juni Hansje: vk, Kibi: 24w controle gyn 18.45u 19 juni Bambie: gyn 23 juni Ellen1984 19.45 2d-3d echo 24 juni Jessica507: 2e pretecho 25 juni Zico]: pretecho 27 juni Annika: pretecho 3D 30 juni Symoen: 3D/4D Echo 1 juli Lief: vk Buddylijstje: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mironne - Tam27 Liz - Zico Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Zoekt nog een buddy: Vlinder (Hansje wil wel met jou buddy'en) Kiezeltje
jeetjes allwoman, gelijk heb je hoor meid dat je daar over gaat praten ! Zeker als het zo onverantwoord en gevaarlijk is voor je kleine meis. Je moet haar wel met een goed gevoel naar haar vader kunnen brengen !