mironne, veel plezier en hopelijk is alles goed. allwoman, des ondanks zal t toch wel een moeilijk gesprek zijn.
goedemorgen allemaal, Wat schrijven jullie toch veel , voor mijn niet bij te houden... Er was gister even paniek hier, had gister zo'n ontzettende rugpijn dat uitstraalde naar buik, ik kan niet meer staan zitten of liggen. Dus ik naar huisartsenpost, op alles gecontroleerd blindedarm, nierstenen blaasontsteking allemaal niks.... Nou kan het zo ijn dat omdat baarmoeder zo groeit je urinebuis een beetje bekneld komt te zitten en je daar zoveel pijn van kunt hebben. Nu is het gelukkig weer weg, maar gister zat de schrik er goed in.... Ga zometeen vk ff bellen of ik ff langs mag komen om beeb te controleren. Las dat het met iedereen goed gaat, gelukkig gaan er steeds meer de 20 weken grens over. LIEFS nony
Hoi! Ik ben Linda, 24, en ben ook in oktober uitgerekend! 8 oktober. Heb me pas gister aangemeld op dit forum, vind het wel fijn om te lezen wat iedereen die ongeveer net zo ver is voelt/merkt etc. Voel ons ukje al een tijdje goed bewegen, maar nu toch eindelijk elke dag. Ook mijn vriend voelt de beeb regelmatig. Verder heb ik nu niet echt veel kwaaltjes, behalve banden pijn en rugpijn. Groetjes! Linda.
@ Nony, ik kan me voorstellen dat je heel erg geschrokken bent! Hebben ze gisteren niet meteen naar je beeb gekeken?! De tandarts...praat me er niet van. Nu denk ik dan pfieuw ik hoef pas in september en kan daar dan de hele dag opgelucht over zijn... Lin, welkom! Ik zal me even bezig houden met de nieuwe buddy's en degene die er eentje zoeken.
Hoi allemaal Fijn te lezen dat de meeste zwangerschappen voorspoedig verlopen. Vlinder heb jij nog iets gehoord, of nog bij de arts geweest. Hier gaat alles ook goed. We zijn lekker aan het shoppen, zaterdag de babykamer, box en wipstoeltje gekocht plus nog wat accesoires. kleur van de kamer word veel natuur tinten ecru en hout (meubels) en hard turqoise (lekker verwarrend nu weten ze nog geen geslacht hihi). Ga zo behang halen en voor gordijnen kijken en dan aan de schilder. Iedereen bied al aan te komen helpen maar dit is echt een project van mijn hubby en mij. voor iedereen met afspraken deze dagen suc6 en veel plezier. Allwoman ik wil jou even heel veel sterkte wensen, denk goed aan jezelf en de baby ook in deze tijd tot schrijfs maar weer lieve groetjes Mariek
Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. 23 SEPTEMBER Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN 28 SEPTEMBER Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-# 29 SEPTEMBER Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING 1 OKTOBER Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje Sousa, 24 jaar, 1ste kindje 2 OKTOBER Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN 3 OKTOBER Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-# Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-# 4 OKTOBER (Dierendag) MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE 5 OKTOBER Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje 6 OKTOBER Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje 7 OKTOBER Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE 8 OKTOBER Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Lotte27, 27 jaar, 2e kindje 9 OKTOBER Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-# Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN Charlie01, 2de kindje, kalender jongen mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen sam1973, 34 jaar, 2e kindje 10 OKTOBER Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING jimmy, 24jaar shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen 11 OKTOBER Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE 12 OKTOBER nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-# Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING 13 OKTOBER Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-# Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE Muffie, 24 jaar, 1ste kindje Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 14 OKTOBER Astridje, 25 jaar, 2de kindje 15 OKTOBER Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee! 16 OKTOBER annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 17 OKTOBER joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje MamaG 18 OKTOBER lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-# taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen denise1976, 31 jaar, 1e kindje gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 19 OKTOBER Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 21 OKTOBER Yvonnee, 2e kindje Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje 23 OKTOBER wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen 24 OKTOBER Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen 26 OKTOBER Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje 27 OKTOBER Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje triessie, 28 jaar, 1e kindje 28 OKTOBER Sung, 26 jaar Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ???? 29 OKTOBER allwoman, 29 jaar, 2e kindje 30 OKTOBER vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING kus26, 26 jaar, 3e kindje 31 OKTOBER Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje Totaal 11 jongens, 10 meisjes, 9 verrassingen, 2 tweelingen, 7 :-# AFSPRAKENLIJST 26 mei Timzijnmama: 3e afspraak vk (16.00u), Klusser: (nieuwe) vk, Mironne: 20 weken echo, Zena: 20 weken echo deel 2, Gerda1975: 4e controle vk 27 mei Ischa: gyn 28 mei Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo, Kiezeltje: vk, Lotte27: 21 weken echo 29 mei Sabineramp: 20 weken echo, denise1976: 20 weken echo, Kiezeltje: 20 weken echo 30 mei Annika1985: 20 weken echo, Rolia: vk, MamaG: 20 weken echo 2 juni Zico: echo gyn, Mironne: controle gyn, Knoepert: vk, Vlinder: 20 weken echo 3 juni Catootje: 20 weken echo, Bambie: vk 4 juni Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d), TattyTeddy: 20 weken echo 5 juni Audrey23: 20 weken echo 6 juni Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh, Guapetona: 20 weken echo + afspraak VK, liz0104: 19.30uur 20 weken echo, Lelie4: 20 weken echo 9 juni Symoen: 20 weken echo gyn, Justthe2 of us: 20 weken echo, brennmgn: vk 10 juni Kus26: 20 weken echo, denise1976: controle VK 11 juni Nony: vk, Allwoman: 20 weken echo, Hanne9: 20 weken echo 12 juni Triessie: 20 weken echo, Gerda1975: 20 weken echo 13 juni Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo, Audrey: echo en gesprek gyn. 16 juni Hansje: 20 weken echo, Nony: pretecho 17 juni Tam27: 14.00 u vk 18 juni Hansje: vk, Kibi: 24w controle gyn 18.45u 19 juni Bambie: gyn 23 juni Ellen1984 19.45 2d-3d echo 24 juni Jessica507: 2e pretecho 25 juni Zico]: pretecho 27 juni Annika: pretecho 3D 30 juni Symoen: 3D/4D Echo 1 juli Lief: vk Buddylijstje: Blub76 - Annika Bianca24 - Lotte27 Mironne - Tam27 Liz - Zico Rolia - Ischa Brennmgn - Butterfly Gerda1975 - Allwoman Susanna - Audrey23 Lief - Timzijnmama Vlinder - Hansje Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama) Zoekt nog een buddy: Kiezeltje Tal74 Kus26 Lin, je staat erbij. Als je meer gegevens hebt of een afspraak, wil je dat dan in een pb naar 1 van ons zetten (zie bovenaan de lijst)
MEETINGLIJST (in Utrecht): Iedereen die wel of niet mee wil/kan graag doorgeven via PB aan: Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. (voor degenen die wel kunnen graag aangeven wanneer je met vakantie gaat en je voorkeur qua dag) Wie kan er in juli: Mironne, (geen vakantie), voorkeur ZATERDAG Lotte, (25 juli- 1 augustus) Joli (Linda), (geen vakantie), voorkeur GEEN (maar zaterdag moet ik op tijd weten ivm vrij vragen) Zena (Ilse) graag ook op tijd een datum ivm vrij vragen. Geen voorkeur voor een dag. Guapetona (Cristina) niet op ma of vrij. Verder flexibel. Wel ong. een maand van te voren weten ivm met vrij regelen. Symoen (Simone) kan het weekend van 12 juli niet.Voorkeur zaterdag,kan ook in aug,we gaan niet meer op vakantie Vlinder, geen voorkeur dag, vakantie nog niet bekend Tam27, graag op tijd een datum ivm vrij vragen, liefst op zaterdag. blub,graag op tijd een datum ivm vrij plannen. brennmgn, ik zorg er gewoon voor dat ik kan! bambie vakantie vanaf 26 juli tot 17 aug. ligt er aan wat we doen in de vakantie dus plan maar, misschien zijn we gewoon thuis Allwoman(esther), ivm met oppas regelen schoolvakantie graag wat van te voren weten,na 22 juli man 3 weken vak ,wanneer we eventueel weg gaan dan nog niet bekend.zaterdag voorkeur Kiezeltje (Mirjam), ik heb geen voorkeur voor een dag, eerste weekend van juli kan ik niet! Marijeee, liefst in het weekend Wie kan er NIET in juli, maar bijv wel in augustus: Wie TWIJFELT nog om mee te gaan: Timzijnmama Hansje Annika Butterfly1 Lief649 Audrey23 Wie kan/wil er helaas niet mee: Zico Kibi Liz0104 mamajanneke Rolia Bianca24 Susanna Gerda1975 Vke mariaatje
goedemorgen allemaal. Hoe is het bij jullie? Hier gaat het wel ben niet helemaal fit vandaag. Ben ook weer lekker terug me bedje ingekropen. Lotte word opgehaald van schoo len mag spelen bij een vriendinnetje. Tal74 heb wel aardig bij geslapen en vandaag lekker rustig aan doen. Vlinder het was alleen voor ouders met een overleden kindje. De dames met controle vandaag veel suc6 Veel liefs Annika
Nony: kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent,gelukkig heb je er geen last meer van mariek: dank je wel hoor! Kus: veel pelzier bij de vk..zie je je buik al meebewegen!?Goh,mooi toch! Ik heb dat ook,maar is bij mij gewoon vet wat natrilt de buuf kwam net langs of ik meega na prenatal,tuuuurlijk wel (o jee heb gister al zoveel geld uitgegeven) ik ga proberen me in te houden,ben nog niet in de prenatal geweest!
@ lin83: Welkom hier meid ! En natuurlijk nog van herte met je zwangerschap. Meiden met een echo vandaag, veel succes. Wat tanden betreft is idd zo met tanden verliezen, bij mijn dochter ben ik een kies kwijtgeraakt en laatst zei de tandarts als ik niet snel naar de mondhygieniste (?) ga dat me tanden uiteindelijk uit me mond vallen, lekker vooruitzicht ! Dus maar gauw een afspraak gemaakt ! Maar gelukkig ook nog leuke dingen, we hebben een nieuwe auto gekocht en ben super blij, het is een echte burgerlijke station, maar zo beter !
@ allwoman : Veel plezier met shoppen @ nony: kan me voorstellen dat je geschrokken bent ! succes bij de vk vandaag !
Goedemorgen meiden, Voor de meiden met echo's en afspraken vandaag: veel succes en nog belangrijker; veel plezier! Voor de nieuwelingen: welkom en gefeliciteerd! En nu is alles alweer uit mijn hoofd gesijpeld... Moet zo naar de fysio en zie er erg tegenop. Wat zeg ik? Ik zie ertegen op om op te staan en te bewegen Maar ja, wie weet kan ze me nu wat betere/andere oefeningen geven, want het is nu echt niet leuk meer met die rug en bekken. En toen zei mijn schoonloeder gister nog: oh geniet er maar van dat je zo weinig kan. Laat je maar lekker verwennen! Ja hoor, ik laat me wel bedienen.... Maar een mens moet toch af en toe opstaan om naar de wc te gaan of te douchen he. En van stilzitten word ik helemaal gek! Wat een heks is het toch ook
Kan vanavond om 20.20 bij vk terecht gelukkig, kun we ff kijken hoe de beeb het doet, ben toch wel een beetje zenuwachtig ervoor.....
Goedemorgen meiden, Gisterenavond is de vk nog bij me langs geweest. Ik heb al vanaf vrijdagavond last van harde buiken die gisteren steeds vaker begonnen te komen. Ook al stond ik op van de bank, kreeg ik meteen een harde buik. Van de week nog bij de ha geweest en die constateerde geen blaasontsteking. De vk heeft naar het hartje geluisterd en heeft inwendig onderzoek gedaan, maar gelukkig geen ontsluiting, alles zit potdicht zei ze. Nu moet ik deze week absolute rust houden, dus veel op bed of op de bank, pppfff en ik ben toch al een type wat geen rust in d'r kont heeft, maar ja het is voor een goed doel. Maar ja ik maak me toch aardig ongerust @mironne, veel plezier bij de 20 weken echo, ik ben benieuwd @nony, ik kan me voorstellen dat je aardig geschrokken bent gisteren, gelukkig kan je vanavond bij de vk terecht. En over tanden verliezen, dat is inderdaad waar. Bij de zwangerschap van mijn dochter brokkelde er ineens een hele kies af, dus ik heb nu een mooie kroon overgehouden aan de zwangerschap van mijn dochter Maar ik heb het er wel voor over hoor, ook al ben ik ook als de dood voor de tandarts. Nou dan ga ik nog maar even bankhangen.
Hey Tal, als mede-tweeling-oktobermama wil ik wel je buddy zijn, als je ondertussen nog niemand anders hebt tenminste. Ik ben wel niet zo heel lang na jou uitgerekend (30 oktober) maar in ons geval is die datum toch al iets minder betrouwbaar hè. Xje Veerle
Tam: jeetje kan me voorstellen dat je geschrokken bent meis, kan me voorstellen dat je een beetje ongerust bent, maar als alles nog potdicht zit dan zal er zo 123 niet gauw wat gebeuren. Neem maar een beetje rust dan! Nony: kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, goed dat je een afspraak hebt gemaakt, zal voor je duimen dat alles goed is vanavond! Met de 20 weken echo is gelukkig alles goed! We hebben zo'n druk en beweeglijk kind (wat ik duidelijk voel) dat ze er lang over deed om alles goed te onderzoeken! Het bleek ook dat we idd een MEISJE verwachten, zoals al gezegd is tijdens de pretecho, dus we zijn dolgelukkig, de bonnetjes kunnen de prullenbak in en we kunnen nu echt bezig met de baby- en kinderkamer. Het meest gelukkig zijn we natuurlijk dat er geen gekke afwijkingen gevonden zijn!
Goedemorgen iedereen, Ik wil degene die vandaag een echo krijgen, veel plezier wensen. Baby Dump had gebeld er was nog niet alles binnen , maar ze wilde alvast een afspraak vast zetten. En nu komen ze 10 juni alles dan brengen . Ik ben alleen nog aan het twijfelen. De kamer is wit met laminaat. En ik krijg witte meubels. Ik wil graag 1 stukje muur lime groen verven. Maar ik weet niet of dat op den duur gaat storen Maar ik laat niet alles wit ik ga het met lime groene spullen opfleuren. Dus daar twijfel ik nog even over. Vandaag gaan we lekker shoppen in Hasselt Ben benieuwd of ik daar wel mag slagen, voor schoenen en kleren. Groetjes Audrey
@mironne, gelukkig toch een meid Kunnen jullie inderdaad aan de babykamer gaan beginnen, leuk hoor. En geweldig dat alles goed was meid Nog twee dagen en dan hebben wij ook de 20 weken echo, ik heb er nu al zin in Maar toch ook wel een beetje nerveus.
Hey dames, veel plezier aan iedereen die vandaag een echo of afspraak heeft! Tam, hè ik kan me voorstellen dat je ferm geschrokken bent! Gelukkig is alles in orde. Fijn dat je bijna mag gaan voor je 20 weken echo. Mironne, oef, de bevestiging dat het een meisje is. Veel plezier met de babykamer! Audrey, veel shoppingplezier in Hasselt! Nieuwe oktobermama's hier: welkom! Vrijdag ben ik op controle geweest bij de huisarts, alles was in orde: bloeddruk, gewicht, groei baarmoeder. Maar vooral heel speciaal: we hebben voor het eerst de beide hartjes gehoord! Mijn man en ik schoten eerst in de lach, wat een grappig geluidje. De HA had weinig moeite om beide hartjes te vinden, elk aan een andere kant van mijn buik. Ook ben ik sinds donderdag zeker dat ik één van de twee beebjes kan voelen, toch wel speciaal. Ik heb hier al van veel dames hier gelezen dat ze zo emotioneel zijn, wel, gisteren heb ik iets heel raars ervaren: net voor het slapengaan moest ik plots huilen om niets, en omdat ik dat zelf zo raar vond begon ik gelijk ook te lachen. Lachen en huilen tegelijk, zonder met één van de twee te kunnen stoppen. Toch wel bizar wat die hormonen met je doen Verder voel ik me vandaag nogal mottig, al heel het weekend last van allergie en ik heb deze middag voor het eerst sinds een tijdje weer moeten overgeven. Maar ja, het hoort erbij hè, ik loop nog op wolkjes over het geluid van de hartjes dus de ongemakken neem ik maar voor lief. Veel groetjes, Veerle
@Vlinder, ik hoop dat de fysio veel voor je kan doen! @Nony, fijn dat je terrecht kunt. @Tam, wel ff schrikken lijkt me. Doe maar écht rustig.. @Mironne, fijn dat ze gelijk hadden! @Audrey, wij hebben ook een limegroene muur en die verveeld na 1,5 jaar echt nog niet! Lekker doen! (en niet schrikken als je het erop doet...hihi) @Vke, hormonen zijn rare dingen