Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muffie

muffie Actief lid

27 jan 2007
    187
    0
    0
    hoi meiden
    weer een dag op de teller

leuk al die 24 jarigen
    daar hoor ik ook bij!

ook hier weinig klachten behalve moe moe moe
    en chagerijnig :)

spannend allemaal he
    x
    Muff

2. Nicole78

Nicole78 Lid

7 feb 2008
    25
    0
    0
    010
    Vanochtend mijn eerste positieve :D test gehad, na heel wat negatieve testen... was al een week overtijd! Werd er echt gek van en geloof het nu nog amper.... :(: Maar veel kenmerken zijn aanwezig; sinds gister pijnlijke boobs, met vlagen misselijk en huilen om alles!
    Heeft iemand anders ook zo'n late positieve test gehad?

3. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    mag me ook aanmelden,had afgelopen zondag en maandag een negatest en nu vanmorgen na 4 dagen overtijd weer getest en was eindelijk positief!

4. Nicole78

Nicole78 Lid

7 feb 2008
    25
    0
    0
    010
    Ik kan het nog niet geloven... morgen doe ik nog een test. Het clearblue kruisje was nog zo zwak...
    brbrbbrbrr spannend....

5. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hey dames,

gefeliciteerd allemaal!
    Wel leuk om te lezen hier: ik ben een oktober 2007 mama! Vorig jaar rond deze tijd begon het al spannend te worden voor ons (15 februari was mn nod!). Ik had al 4 dagen daarvoor een test gedaan dus 11 februari en die gaf toen al posi aan.
    De tijd gaat echt snel zeg...sjonge..alweer bijna een jaar voorbij vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was! (na 2 keer een mk gehad te hebben)

Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap toe! dat jullie maar net zo mogen genieten als dat ik deed!

Liefs

Sylvia, trotse mama van Demi

6. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Gefeliciteerd en welkom Gerda en Nicole! :)

Sylvia van harte met je dochter! Is vast gappig om al die meiden in dezelfde situatie te zien als jij zat een jaar geleden. :D

7. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Nicole en Gerda, gefeliciteerd en welkom!

Maar jou positieve test was toch niet laat als je 4 weken en 1 dag zwanger bent?

8. marit123

marit123 Actief lid

2 jan 2007
    330
    0
    0
    Welkom Gerda en Nicole, van harte!

Hoe is het met iedereen? Hier goed, nog steeds weinig kwaaltjes, behalve s'avonds lig ik languit op de bank van moeheid. Maar of dit van de zwangerschap komt?;)
    Ik blijf wel onzeker en het heel spannend vinden de komende weken. Maar we hopen op een goede eerste echo over tweeenhalve week.
    Gelukkig lees ik hier meer mensen die onzeker zijn, dus het hoort vast bij deze fase.

Susanna: leuk dat je hier meeschrijft vanaf de andere kant van de plas:)
    Dus in de USA krijg je pas laat een echo? Wat apart dat dat zo verschilt.

Fijne avond allemaal!

Marit

9. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    gefeliciteerd meiden!

mijn mannetje is echt superlief voor mij dus kan haast niet sjaggie tegen hem zijn hihihi

10. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hey meiden! Hier ook nog steeds superonzeker hoor :) ! vind het wel 'fijn' om te lezen dat ik dus ècht niet de enige ben die deze weken zo ervaar :( .... Bij ieder krampje of dingetje moet ik meteen weer aan m'n MK denken, maar ondanks alles probeer ik zo hard om gewoon positief te blijven! Kan niet wachten tot m'n echo de 26ste!

Nog steeds geen echte symptomen, behalve dan dat ik rond de middag instort als een plumppudding en alleen maar wil slapen :oops: (gaat een beetje moeilijk als je dan nog moet werken, maar vooruit ;) ), m'n tepels zijn het ene moment pijnlijk en het andere moment weer niet, dus daar is ook geen pijl op te trekken :rolleyes: ...

Ik blijf maar gewoon van het goede uitgaan, want als ik het nuchter bekijk heb ik gewoon geen reden tot angst op dit moment! (Goh! Valt het jullie op dat ik mezelf de hele tijd maar probeer postitief te houden :) ?!)

Nou, ik ga maar weer ff afwassen en daarna languit op de bank ;) ...

11. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Bij de afsprakenlijst sta je er al wel op, maar nog niet in de gewone lijst? Op welke datum ben je uitgerekend?

Semmi, ik was gisteren ook misselijk en vanochtend ook heel erg. Gelukkig was het heel snel over en heb ik de rest van de dag nergens last meer van gehad.

Susanna, kun je dat 'officieel geen nl-er meer niet uitstellen en je laten verzekeren in nl en dan ook bevallen hier? Ik vind 10000-den dollar wel heeeeel veel. Ik heb dat in ieder geval niet 'zo even liggen'

12. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Ja Susanna, dat is ook wat ik dacht eigenlijk! Is het geen optie om gewoon hier in NL te bevallen dan?! Okay....het is natuurlijk niet de meest ideale situatie, maar alles beter dan zoveel duizenden dollars, toch?!

13. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    rolia nee helaas kan dat niet. Dat heeft met immigratie wetten te maken, lang verhaal, ga ik je niet mee vervelen. Zodra wij getrouwd zijn, ben je verplicht de aanvraag voor de verblijfsvegunning aan te vragen, deze heb je dan met 3 maanden binnen, in juni/juli. Ik ben dan verpicht me uit te schrijven in NL.
    Ziekenhuis dingen zijn hier giga duur, en thuisbevallen is in de VS zeer ongewoon. Wij hebben het financieel zeer ruim maar er zijn natuurlijk grenzen.

Marit ja alles gaat hier heel anders ;)

Nouki hahaha ik voel mne nu helemaal schuldig want mijn vent is ook super lief tegen mij en toch blaf ik hem af :(

14. Susanna

Susanna Bekend lid

17 jan 2008
    698
    0
    0
    stay@homemum
    USA
    Joli nee dus, want tegen die tijd heb ik geen recht meer op NL zorg omdat ik dan inwoner ben van de VS en dus geen hollandse verzekering meer heb. Ik had nl. ook aan die optie gedacht vorige week. Ik verblijf nu nog op toeristenbasis in dit land, zodra wij trouwen in maart dus niet meer. :)

15. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    susanna,dat is echt ontzettend balen.Ik kan me voorstellen dat je heel de dag al van slag bent.dikke knuffel!

Gerda en Nicole welkom meiden en van harte gefeliciteerd!

groeten Simone

16. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Oh, okay.....jammer! Hopelijk valt de financiële schade uiteindelijk mee dan, kan me voorstellen dat je ff niet vrolijk bent na zulk nieuws :rolleyes: ...

Nooit geweten dat dat in de VS zo werkte trouwens :confused: , zo leer je ook nog eens wat :)

17. Satyra

Satyra Lid

19 sep 2005
    35
    0
    0
    Alkmaar
    Hee Meiden,

Nou ik schuif ook lekker bij jullie aan hoor!

Ik weet sinds anderhalve week dat ik weer zwanger ben. Het streepje was wat vaag, maar ik voelde het eigenlijk al dagen aan mijn lichaam. Het wordt ons tweede kindje en het was weer erg snel raak (tweede ronde) dus we hebben erg veel geluk.

Helaas heb ik nu geen tijd om alle voorgaande berichten te lezen, maar alle mede-oktober-mama's in spé heel erg gefeliciteerd! Ik hoop dat we veel aan elkaar zullen hebben op dit forum. Ervaring heeft mij geleerd dat een forum als dit erg prettig is om af en toe medestanders te vinden, eens lekker je gal te spuwen of, zoals nu, lekker openlijk over het zwanger-zijn te ouwehoeren zonder je in te houden omdat verder nog niemand het weet...

Tot gauw allemaal!

Dikke kus,

Wendy

28 jaar
    Apetrotse mama van Noah (27-5-2006)
    Uitgerekend op 6 oktober
    Chinese kalender zegt jongen, ik denk zelf ook een jongen.

18. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    voel me nog wel onzeker,mijn test was niet super posi,maar ben ruim overtijd en voel het ook wel aan me lichaam,is anders dan voor me MKen.
    Misselijk ben ik niet,voel me gewoon anders en voel me buik al aardig trekken!

19. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Nieuwe dames hier...gefeliciteerd en welkom!

Susanne tjonge wat een verschil tussen NL en VS he? Wat een geld ....hoe doet men het dan in amerika? Ik kan me zo voorstellen dat er minderbeelden zijn en dat deze vrouwen toch zullen moeten bevallen..?

Vandaag ben ik verder gekomen dan mijn laatste MK's..... belangrijke horde genomen nu de echo 20-2 ! Last vermoeheid (en dan denk ik hmm misschien toch iets te laat naar bed gegaan gister?) an de borsten/tepels (vooral savonds) misselijk heid wordt meer. Afgelopen dinsdag en vanavond kon ik lucht van avondeten echt niet hebbben....gatver...dus met tegenzin eten maar eten smaakte wel prima. Na eten ook snel bleh gevoel. Merk op werk kort lontje...pfff beetje te fel reageren op zaken en achteraf denk ik sjeee zeg doe ff normaal wat maak jij je druk zeg! :)

Verder een buik alsof ik al 4 maanden ben. Ik merk dat ik mijn buik niet meer kan inhouden hebben jullie dat ook?

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Mijn buikinhouden lukt me ook niet. Maar een buikje heb ik nog niet. Ben dan ook 1 week minder lang zwanger. Maar kan niet wachten totdat die gaat groeien.

Deel Deze Pagina