Oktober 2008 mama´s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door noukie, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Goeiemiddag allemaal :D

Vandaag 20 weekjes 8)

Mijn mannetje is een paar daagjes vrij, en wij zijn toch een stelletje slaapkoppen, we komen t bed niet meer uit :confused: :oops: :D

@ kus26: ik wil je buddy wel zijn:D

@vke: plotseling huilen om niks is wel herkenbaar ja! Maar mn man vind het heel schattig dus das een schrale troost :p

@ tam27: das ff schrikken idd zeg! Idd ff rustig aan doen dan, en hopelijk trekt het weer snel weg

@alle meiden die echo hebben vandaag: succes!

Ik las dat een aantal meiden last hebben van hun tanden enzo, heb k gelukkig geen last van nog, maar ik heb al wel vast besloten dat de tandarts me deze zwangerschap niet ziet :p

2. lief649

lief649 Actief lid

3 okt 2007
    449
    0
    0
    @tam: jeetje meid, je zal wel geschrokken zijn zeg ! Gelukkig dat de vk geweest is en het er verder goed uit zag ! Enne nu dan rustig aan doen dan he !

3. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    MEETINGLIJST (in Utrecht):

Iedereen die wel of niet mee wil/kan graag doorgeven via PB aan: Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31?
    De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
    (voor degenen die wel kunnen graag aangeven wanneer je met vakantie gaat en je voorkeur qua dag)

Wie kan er in juli:
    Mironne, (geen vakantie), voorkeur ZATERDAG
    Lotte, (25 juli- 1 augustus)
    Joli (Linda), (geen vakantie), voorkeur GEEN (maar zaterdag moet ik op tijd weten ivm vrij vragen)
    Zena (Ilse) graag ook op tijd een datum ivm vrij vragen. Geen voorkeur voor een dag.
    Guapetona (Cristina) niet op ma of vrij. Verder flexibel. Wel ong. een maand van te voren weten ivm met vrij regelen.
    Symoen (Simone) kan het weekend van 12 juli niet.Voorkeur zaterdag,kan ook in aug,we gaan niet meer op vakantie
    Vlinder, geen voorkeur dag, vakantie nog niet bekend
    Tam27, graag op tijd een datum ivm vrij vragen, liefst op zaterdag.
    blub,graag op tijd een datum ivm vrij plannen.
    brennmgn, ik zorg er gewoon voor dat ik kan!
    bambie vakantie vanaf 26 juli tot 17 aug. ligt er aan wat we doen in de vakantie dus plan maar, misschien zijn we gewoon thuis
    Allwoman(esther), ivm met oppas regelen schoolvakantie graag wat van te voren weten,na 22 juli man 3 weken vak ,wanneer we eventueel weg gaan dan nog niet bekend.zaterdag voorkeur
    Kiezeltje (Mirjam), ik heb geen voorkeur voor een dag, eerste weekend van juli kan ik niet!
    Marijeee, liefst in het weekend

Wie kan er NIET in juli, maar bijv wel in augustus:

Wie TWIJFELT nog om mee te gaan:
    Timzijnmama
    Hansje
    Annika
    Butterfly1
    Lief649
    Audrey23
    Ischa

Wie kan/wil er helaas niet mee:
    Zico
    Kibi
    Liz0104
    mamajanneke
    Rolia
    Bianca24
    Susanna
    Gerda1975
    Vke
    mariaatje

Ik heb mezelf er even op gezet.

4. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    @ Kiezeltje

Nou das dan geregeld :D

Net van vk terug. Alles was goed, hartje klopte mooi. Moet alleen, ivm mijn gewicht, met 20 en 30 weken suiker prikken. En met 30 weken krijg ik een extra groei echo ivm mijn gewicht....heel naar zo'n extra echo ;) :p

5. kibi

kibi Actief lid

29 dec 2007
    470
    0
    0
    België
    Hey meiden

Vlug vanop mijn werk :oops:

- meiden met goede echo's: proficiat
    - Mironne: wat leuk die bevestiging van een dochter. Ik hoop hetzelfde volgende week vrijdag...
    - Tam: wel rustig houden he!
    - over tanden: ik heb al twee gaatjes moeten laten vullen sinds ik zwanger ben en vanavond moet ik terug. Tandarts gaat een soort staafje achter mijn tanden plaatsen omdat ze aan het verschuiven zijn door de extra druk van mijn wijsheidstanden. Het trekken van die tanden is nu niet aan de orde door zwangerschap, daarom gaat hij het proberen tegen te houden door dat staafje. Pfff...

Voor de rest heb ik het zeer druk omdat de verbouwingen bijna van start gaan aan ons huis en er vanalles geregeld moet worden. Maar met ons meissie alles goed. Ze schopt dat het een lieve lust is!

Zo, ben er weer mee weg voor mijn baas me betrapt ;).

6. lotte27

lotte27 Bekend lid

6 aug 2007
    747
    0
    0
    Verzorgende I.G.
    Capelle aan den IJssel
    he meiden,

Iedereen met een goede echo! super! gefeliciteerd. Ik mag woensdag maar kan niet wachten...

Verder las ik iets over zwangerschapssuiker. Je kan via de huisarts je suiker laten prikken. Ze kijken dan of het niet te hoog is. Is deze te hoog, dan zul je een dieet krijgen. Mijn suiker wordt al vanaf het begin in de gaten gehouden omdat ik steeds suiker in mijn urine heb. Maar gelukkig nog niet in mijn bloed.

@ Tam: wel rustig aan doen hoor. Lekker liggen op de bank en veel slapen.

Zelf ben ik vandaag weer begonnen met werken op at basis en dit ging allemaal goed. Ben nu wel super moe en ben blij dat mijn dochter bij een vriendinnetje spelen is. Eventjes rust. Verder zijn we bezig met de babykamer, en die van ons wordt limegroen. Iig een paar vlakken. En de rest wit. Volgens mij verveeld dat niet zo snel en anders is het heel makkelijk om er weer wat anders overheen te verven.

Iedereen verder een prettige middag/avond.

Groetjes Lotte

7. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Pffff...ben een paar dagen niet geweest en gewoon ruim een uur kwijt aan bijlezen! (gelukkig heb ik aaaalle tijd vandaag!).

Susanna, wat leuk dat je een dochter verwacht! Gefeliciteerd!

Marijee, Hansje en Ellen, alsnog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen!

Zico, pfff...spannend zeg, als je zo lang op je man moet wachten. Gelukkig is alles voorbij nu.

Bianca, Gefeliciteerd met je zoontje in wording!

Audray, wij krijgen de 12e onze spulltejs van babydump. Veel sneller dan ze gezegd hadden. Kan ook haast niet wachten. Leuk he?!

Miekemiek, welkom terug meid!

Liz, mooie buik. Lekker bruin inderdaad!

Lelie, Lin en Mama G, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen en welkom hier!

Annika, wat mooi dat er zo'n herdenking georganiseerd wordt zeg! Super, maar wel heel moeilijk denk ik.

Allwoman, meid, je bent prachtig zwanger! En succes met de ex-factor!

Ischa, leuk zeg, een baluwe Quinny buzz. Die iwlde ik eigenlijk ook, maar man-lief vond dat niet leuk als het een meisje zou zijn. Dus wij hebben de gele.

Lief, leuk! een nieuwe auto!

Tam, meid, kan me je ongerustheid voorstellen hoor! Bahbah! Doe maar lekker rustig aan (ik weet het, gedwongen rustoig zijn is een drama!)

Mironne, fijn dat je echo goed was en de bonnen de prullenbak in mogen!

Wij hadden vanmorgen 20 weken echo, the sequell en gelukkig wilde ons meisje nu wel meewerken. Alles is goed! En zeker weten een meisje. Na de echo-mevrouw was het de beurt aan de stagiare. Die heeft even zitten tobben, maar dat vonden wij niet erg. Super om wat langer te mogen kijken. Ze duimde weer! Vorige keer ook al. Heb een paar mooie plaatsjes meegekregen. Zal mijn vader is vragen ze in te scannen voor me.

High-tea lijkt me op zich leuk, maar ik heb wel een heel streng dieet. Glutenvirj. Dat houdt in dat ik geen haver, tarwe, rogge of gerst verdraag. Mijn dunne darmslijmvliesgaat daar kapot van. Op korte termijn ben ik dan hartstikke ziek, op lange termijn neem ik te weinig voedingsstoffen op met alle gevolgen van dien. Dus, als we gaan high-tean, dan graag even bellen of glutenvrij een probleem is. Want anders kan ik helaas niet mee.

Vind het trouwens heel mooi om te merken hoe mijn kleintje reageerd op mij. Wij hebben van de week een opstand gehad in de gevangenis waar ik werk. Kan er niet te diep op ingaan, maar ik heb me rot gerend om allerlei medische dingen te doen. Enorme adrenaline rush gaf dat. Op de seconde dat alles weer onder controle was en mn adrenaline zakte, begon ons meisje koprollen te maken. Niet te geloven zo druk als ze was. Gisterenavond zelfde verhaal. Spoedje, adrenaline, drukke baby. Alleen iest minder adrenaline dan maandag en dus een iest minder druk kindje. Mooi he...hoe alles met jou zelf samen hangt!

8. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    meiden

sorry ga vandaag niet reageren op iedereen..lig nu op bed..was ff aan lezen en straks slapen, ben kapot...

heb voorelkaar gekregen toch halve dagen te gaan werken, als een soort gastvrouw, dus houdt in...ontbijt verzorgen, koffie doen, boodschappen doen..kleine dingen als krullers indraaien ect....heerlijk....dan heb ik er nog wat aan als ik thuis kom...heb zo last van de rug en bekken :(

dus dames alvast weltrusten hahaha voor jullie pas vanavond, maar ik ga zo ;)

9. Norway

Norway Lid

8 feb 2008
    72
    0
    0
    hoi hoi allemaal

Ben niet meer zo actief als in het begin, maar lees regelmatig mee met alle gebeurtenissen.

Hier alles verder oke. Voel het kleintje al 3 weken bewegen en dat is echt een apart, maar geweldig gevoel.

6 juni hebben wij de 20 weken echo. Vind het erg spannend. garanties krijg je natuurlijk nooit, maar ben toch blij als het achter de rug is.
    een bekende moet naar aanleiding van de 20 wk echo in een 3e lijns ziekenhuis bevallen (nijmegen in dit geval) omdat er iets niet goed is.
    Wij willen trouwens niet weten wat het wordt. Dat kan nog in de lijst erbij!

vorige week zaterdag een kinderwagen gekocht. Wij hadden nog een goede tip gekregen voor degene die er nog een moeten kopen. Kijk of de kinderwagenbak groot genoeg is. Van quinny zijn bijvoorbeeld erg klein en kan je kindje mogelijk maar kort in. Wij hebben dus alle bakken gemeten, omdat we zelf ook best groot zijn en hebben nu de maxi cosi mura gekocht, dat was de op een na grootste kinderwagenbak.
    Ik vond het wel een goede tip dus....

verder niks te melden, alles gaat goed.

groetjes Norway

10. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    tam jeetje ook al harde buiken en wel heftiger dan ik ze heb/had,Luister goed naar je lichaam en rust goed uit!
    heb waarschuwing van VK gekregen.Heb het nl alleen op me werk en mag dus niet meer tillen en als ik niet naar me lichaam luister ik nog een keer in ZH beland.dat moet niet he!Urine moet nog ff gecheckt worden om blaasonsteking uit te sluiten!
    Dus nog maar minder doen dan als ik al deed in de zorg!

11. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ha meiden, wat een leuke berichten allemaal!

Ik wil even doorgeven dat Joli en ik buddy's worden, we zijn wel vlak na elkaar uitgerekend, maar ik ga ervan uit dat dat geen problemen geeft!

12. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    Wow er is weer veel geschreven... ben er een halve dag niet opgeweest en er staan drie of vier pagina's bij :D

Lin, welkom en proficiat met je zwangerschap :):D

Tam, doe maar rustig aan dan :) beter voorkomen dan genezen...

was vandaag een nogal rare dag... nu is het mijn moeder haar beurt om de griep te krijgen... en ik heb vannacht niet zo veel geslapen dus heb ik de halve dag bij haar op de zetel geslapen... het was alsof ik het echt nodig had want telkens ik wakker werd,viel ik alweer in slaap...
    ben mijn broertje en zusje van school gaan halen ook... daarna samen naar de winkel :) ze zijn zo behulpzaam...

heb ook snel alles gepoetst hier... ben altijd zo trots op mijn huisje als alles hier zo netjes is... natuurlijk met een man en twee honden in huis blijft het niet lang zo he ;)

heb spaghetti gemaakt vooor een leger :D heb er veel van gegeten maar heb alweer honger... de overschot heb ik aan de hondjes gegeven... feestmaal voor hun...

ik heb dat ook gehoord dat elke zwangerschap een tand kost... ik hoop van niet :( heb zo'n angsten van de tandarts...
    Ik ga even verder "Sara" zien... zo'n beetje HET programma waar iedereen het over heeft hier in belgië.

xxx

13. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Wie wil mijn buddy zijn?

14. rolia

rolia Actief lid

25 jan 2008
    440
    0
    0
    groningen
    Nony, wat zul jij ook geschrokken zijn! Hoe was het bij de vk?
    Tam, ook al zo'n pech. Doe maar lekker rustig aan.
    Liz, wat een vliegende keep, was jij vandaag :confused: Eerst bij je moeder op de stoel geslapen omdat ze griep had en dus slecht geslapen. En vervolgens je huis gepoetst.
    Norway, dat is inderdaad wel een goede tip. Wat was de allergrootste bak die jullie hebben opgemeten? Wij hebben de Mutsy urban rider. Daar zit een redelijk grote bak bij.
    Allwoman, wat een rotsituatie met je ex. Het lijkt me toch op z'n minst dat je kunt verwachten dat het schoon is in zijn huis als zijn kind er is.
    Zena en Mironne, fijn dat de 20-weken echo goed was! En dat jullie beide nog steeds een meisje krijgen :D
    Lotte, ik heb bij de eerste ook zo'n zw.suiker test gehad en dat duurde een hele ochtend. Om het half uur een vinger prikje. De eerste terwijl ik nuchter was.
    Alle nieuwe meiden: Welkom en gefeliciteerd!

Morgenochtend ben ik vrij van mijn werk en ga ik helpen met sportdag op de school van onze oudste. Leuk om eens op een andere school te helpen :D Morgenmiddag weer naar mijn eigen school omdat ik in de sollicitatie commissie zit. We krijgen er een aantal nieuwe collega's bij. Ook leuk om te doen.

15. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Hoi allemaal,

Kus, ik krijg volgens mij met 34 en met 36 weken een extra echo ivm met mijn gewicht. Over suiker prikken weet ik niets....

Heet het in België echt wijsheidskiezen?! hahaha wat een grap. :)

Liz, mijn tandarts zegt dat het niet zo is hoor. Dat elke zw.schap een tand kost. Dus er is nog hoop voor je ;)
    En *klopklop* bij mijn eerste was er ook niets aan de hand!

Wie heeft er ook weer een glutenvrij dieet?
    Jemig, da's heftig!

Zo kijk je 5 weken uit naar het bezoekje aan de vk, zo sta je binnen 5 min. weer buiten. Jammer is dat toch... Alles was goed. Kleine wilde zich niet zo graag laten horen en was druk aan het bewegen. BM is rond mijn navel en bloeddruk 110/70.

16. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Mironne, Timzijnmama en/of Ischa31? De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

23 SEPTEMBER
    Tweety, 27 jaar, 2de kindje, kalender meisje, het wordt een JONGEN
    28 SEPTEMBER
    Rolia, 31 jaar, 3e kindje, kalender jongen, en het wordt een :-#
    29 SEPTEMBER
    Gerlinde, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    Truus1980, 28 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    1 OKTOBER
    Sjannie, 34 jaar, 2de kindje, kalender zegt jongen, denkt zelf meisje en het wordt een JONGEN
    Brennmgn, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Semmi, 25 jaar, 2de kindje, kalender meisje
    Sousa, 24 jaar, 1ste kindje
    2 OKTOBER
    Spijkervrouwtje, 31 jaar, 2de kindje, denkt zelf meisje, geslacht is een VERRASSING
    Marijeee, 25 jaar, 1e kindje, kalender meisje en het wordt een JONGEN
    3 OKTOBER
    Lampie, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, en het wordt een :-#
    Knoepert: 26 jaar, 4e kindje, kalender jongen en het wordt een :-#
    4 OKTOBER (Dierendag)
    MissyZuilen, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje, en het wordt een JONGEN
    Zena, 26 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    5 OKTOBER
    Butterfly1, 25 jaar, 1ste kindje, kalender meisje en het wordt een MEISJE
    Jessica507, 23 jaar, kalender zegt jongen, denk zelf meisje en het wordt een MEISJE
    Coni, 40 jaar, 8ste kindje, kalender zegt meisje
    6 OKTOBER
    Lisette28, 30 jaar, 2e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Jody79, 28 jaar, 2de kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    mamajanneke, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    7 OKTOBER
    Kibi, 27 jaar, 1ste kindje, kalender jongen
    Mariek73, 34 jaar, kindje, denkt zelf jongen
    Eef76, 32 jaar, 1e kindje, het wordt een MEISJE
    8 OKTOBER
    Steffie1980, 27 jaar, 4de kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje, het wordt een JONGEN
    Lin83, 24 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Lotte27, 27 jaar, 2e kindje
    9 OKTOBER
    Zico, 35 jaar, 3de kindje, denkt zelf jongen en het wordt een :-#
    Timzijnmama, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, geslacht is een VERRASSING
    Ischa, 31 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    Charlie01, 2de kindje, kalender jongen
    mama1984, 23jaar, 1e kindje, kalender jongen
    sam1973, 34 jaar, 2e kindje
    10 OKTOBER
    Susanna, 32 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf een meisje, en het wordt een MEISJE
    Bambie, 34 jaar, 1ste kindje, iedereen denkt meisje, geslacht is een VERRASSING
    jimmy, 24jaar
    shelde, 25 jaar, 2e kindje, kalender meisje
    miekiemiek, 30 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    11 OKTOBER
    Joli, 27 jaar, 1e kindje, geslacht is een VERRASSING
    Bianca24, 25 jaar, denkt zelf een meisje, het wordt een JONGEN
    Lelie4, 31 jaar, 1e kindje, het geslacht is een MEISJE
    12 OKTOBER
    nony, 31 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    Ellen1984, 23 jaar, 1ste kindje kalender jongen, en het wordt een :-#
    Mariaatje, 27 jaar, 1e kindje, denkt zelf jongen, geslacht is een VERRASSING
    13 OKTOBER
    Symoen, 29 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, en het wordt een :-#
    Mironne, 27 jaar, 3e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen en het wordt een MEISJE
    Muffie, 24 jaar, 1ste kindje
    Lientje, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen
    kiezeltje, 20 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    14 OKTOBER
    Astridje, 25 jaar, 2de kindje
    15 OKTOBER
    Wiets, 27 jaar, 1ste kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    Linnepinn, 21 jaar, 1ste kindje, kalender jongen, zelf nog geen idee!
    16 OKTOBER
    annika1985, 22 jaar, 3e kindje, kalender meisje, het wordt een MEISJE
    Cootje269, 30 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    sabineramp, 22 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    17 OKTOBER
    joel, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    Chris81, e kindje, kalender jongen, denkt zelf meisje
    Norway, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt een meisje, geslacht is een VERRASSING
    MamaG
    18 OKTOBER
    lief649, 27 jaar, 2e kindje,kalender jongen en het wordt een :-#
    taddy teddy, 26 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    denise1976, 31 jaar, 1e kindje
    gerda 1975, 33 jaar, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    mad, 2e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    19 OKTOBER
    Audrey23, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    danii, 28 jaar, 3e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    blub76, 32 jaar, 1e kindje, hoopt op een meisje
    tam27, 29 jaar, 2e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    21 OKTOBER
    Yvonnee, 2e kindje
    Vlinder84, 23 jaar, 2e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN
    catootje1978, 29 jaar, kalender jongen, denkt zelf meisje
    23 OKTOBER
    wendyy, 23 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf jongen
    24 OKTOBER
    Hanne9, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf jongen, het wordt een JONGEN
    tal74, 33 jaar, 4e + 5e kindje, kalender jongen, het wordt een JONGEN en een MEISJE
    liss10, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje
    klusser, 27 jaar, 1e kindje, kalender jongen
    26 OKTOBER
    Guapetona, 34 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    27 OKTOBER
    Shaas, 17 jaar, kalender jongen, denkt zelf jongen
    just the2 of us, 21 jaar, 1e kindje, kalender meisje, denkt zelf meisje
    triessie, 28 jaar, 1e kindje
    28 OKTOBER
    Sung, 26 jaar
    Dorito, 2e kindje, denkt zelf jongen
    Liz0104, 19 jaar, 1e kindje, kalender jongen, denkt zelf ????
    29 OKTOBER
    allwoman, 29 jaar, 2e kindje
    30 OKTOBER
    vke, 25 jaar, 1e + 2e kindje, kalender jongen, geslacht is een VERRASSING
    kus26, 26 jaar, 3e kindje
    31 OKTOBER
    Hansje, 24 jaar, 1e kindje, kalender meisje

Totaal 11 jongens, 10 meisjes, 10 verrassingen, 2 tweelingen, 7 :-#

AFSPRAKENLIJST
    26 mei
    Timzijnmama: 3e afspraak vk (16.00u), Klusser: (nieuwe) vk, Mironne: 20 weken echo, Zena: 20 weken echo deel 2, Gerda1975: 4e controle vk
    27 mei
    Ischa: gyn
    28 mei
    Joli: 20 weken echo, Tam27: 20 weken echo, Kiezeltje: vk, Lotte27: 21 weken echo
    29 mei
    Sabineramp: 20 weken echo, denise1976: 20 weken echo, Kiezeltje: 20 weken echo
    30 mei
    Annika1985: 20 weken echo, MamaG: 20 weken echo
    2 juni
    Zico: echo gyn, Mironne: controle gyn, Knoepert: vk, Vlinder: 20 weken echo
    3 juni
    Catootje: 20 weken echo, Bambie: vk, Rolia: vk
    4 juni
    Timzijnmama: 20 weken echo (21w+6d), TattyTeddy: 20 weken echo
    5 juni
    Audrey23: 20 weken echo
    6 juni
    Tal74: 20 weken echo,Kibi: 11.30u 22 weken echo zh, Guapetona: 20 weken echo + afspraak VK, liz0104: 19.30uur 20 weken echo, Lelie4: 20 weken echo
    9 juni
    Symoen: 20 weken echo gyn, Justthe2 of us: 20 weken echo, brennmgn: vk
    10 juni
    Kus26: 20 weken echo, denise1976: controle VK
    11 juni
    Nony: vk, Allwoman: 20 weken echo, Hanne9: 20 weken echo
    12 juni
    Triessie: 20 weken echo, Gerda1975: 20 weken echo
    13 juni
    Lief649: 20 weken echo, Vke: 20 weken echo, Audrey: echo en gesprek gyn.
    16 juni
    Hansje: 20 weken echo, Nony: pretecho
    17 juni
    Tam27: 14.00 u vk
    18 juni
    Hansje: vk, Kibi: 24w controle gyn 18.45u
    19 juni
    Bambie: gyn
    23 juni
    Ellen1984 19.45 2d-3d echo
    24 juni
    Jessica507: 2e pretecho
    25 juni
    Zico]: pretecho
    27 juni
    Annika: pretecho 3D, Timzijnmama: 9.45u afspraak vk
    30 juni
    Symoen: 3D/4D Echo
    1 juli
    Lief: vk

Buddylijstje:

Blub76 - Annika
    Bianca24 - Lotte27
    Mironne - Tam27
    Liz - Zico
    Rolia - Ischa
    Brennmgn - Butterfly
    Gerda1975 - Allwoman
    Susanna - Audrey23
    Lief - Timzijnmama
    Vlinder - Hansje
    Mamajanneke - Patrieske (jan '09 mama)
    Kiezeltje - Kus26
    Mariaatje - Joli

Zoekt nog een buddy:

Tal74
    Zena

17. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Klusser hoe ging het bij de nieuwe vk. Nu wel een goed gevoel?

18. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Na even zoeken heb ik het gevonden ;)
    het lijkt me idd wel gezellig, moet wel flink bijlezen sinds gister, maar dat houd je bezig he haha.

Voor de rest iedereen thnxx voor het welkom en felicitaties :D

Groetjes!

19. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    @ Timzijnmama

Dat van het suiker prikken is ook nieuw voor mij. Als je wat overgewicht hebt, heb je meer kans op zwangerschapssuiker. Vandaar dat ze het nu 3 keer controleren. Pfff blijf bloed prikken, eerst met 12 weken, nu met 20 weken dan met 30 weken weer voor suiker en ook voor de rhesus...jakkie :( Heb er al zo'n hekel aan...

20. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Kus: bij mij hetzelfde verhaal ..;)

mensen ik bel mijn ex een dezer dagen en wil dat hij opruimt voor hij haar as zondag weer heeft,is het dan niet goed,krijgt hij haar pas weer als dit wel het geval is...ik vind het echt vreselijk,maar dit kan gewoon niet en ik ben er vreselijk emo om,zo grijpt het je aan als je het ziet....uiteraard probeer ik het wel respectvol aan te pakken,wnat het laatste wat ik wil is kwaad bloed zaaien,toch moeten zijn ogen geopend worden.

Krijg veel reacties op mijn buik op het moment...dat is gek!
    Het word weer warm weer komende week,..allemaal veel drinken en de voetjes omhoog he ;) ik heb al vreselijk last van vocht.

Komende zaterdgword mijn mannetje alweer 37 jr..donderdag krijgt hij een verrassingsetentje van mij..gaan we naar ons favo restaurant hier;)

allemaal een fijne avond!

Deel Deze Pagina