wat kan ik soms om jullie lachen zeg! hahaha! vlinder: moeten doden, oude geliefden?! ischa: beter geisoleerd?! geweldig!
Hoi iedereen, Iedereen met een goede echo of goed vk bezoek LEUK! Goed zo! Ischa wat lekker dat je bloeddruk goed is houden zo meis! Zwangerschapsgym mmmmmmm denk het niet. Is niet echt iets voor mij. Even over de meeting, ik kan op 5 juli overdag (en 6 juli) helaas verder niet dit vanwege mijn wisseldiensten en dus ook de diensten in het weekend. Hopelijk kunnen we er wat mee. Liefss Ps ik heb de afgelopen dag niet zoveel gereageerd ben soms helemaal gesloopt na een dienst dus wil dan helemaal niks doen. (kennen jullie vast wel dat gevoel )
Ik heb me weer even een breuk gelachen met de reacties van de dames hier Vlinder je textje was gewoon super verder had ik nogal een dag vol met het afreageren van mijn frustraties op onwetende telefonistes hahahaha nou jah... dan krijg je zo van die rekeningen of brieven waar je niet akkoord mee bent wat doe je er dan mee... dan bel je ze toch even op he zo had neckermann mij twee wasmachines aangerekend.. ik was nog niet tevreden met 1tje wat zou ik met 2 kunnen doen... pffffff heb goed men mamsie haar belwaarde opgebeld... dan ben ik men zusje en broertje gaan halen van school... heb mezelf op men zus haar fiets gewurmd... (don't try this at home...) en men zusje heeft zich op men broertje zijn fiets gewurmd... en men broertje zat bij mij op het stuur... dit is wat ze noemen zwangerschapsgekheid... of liever luiheid... als ik niet te lui was om te voet te gaan had mijn poep nu zo geen pijn gedaan hahahahaa... verder had ik eindelijk eens een comfortabele broek aan vind men hond niets leuker om er tegenaan te springen... Kan ik ze weeral gaan wassen met mijn wasmachine die er twee waard is pff na het lezen van de appelflapjes krijg ik daar weer helemaal zin in vanmorgen een lekkere koffiekoek gegeten dat was ook wel goed...maar heb alweer honger (of moet ik het zin noemen)... lang leve het dikker worden xx
Hoi dames, War schrijven jullie toch veel! Even nadenken hoor. Tandarts, brrrrrrr eng, gelukkig heb ik eigenlijk nooit wat. Sex: tja lust is wel een beetje weg maar af en toe maak ik zin. Gelukkig heeft mijn vriend ook geen enorg groot libido. Zwangerschapsgym: weet ik nog wel van de vorige keer (en ik ben me vergeten op te geven). Mijn buik begint echt groot te worden maar dat komt vast ook door alle snoep (gister o.a. een hele zak wokkels meteen na het eten). De enige reden dat ik nog maar 4 kilo ben aangekomen is dat ik geen bier meer drink denk ik Groetjes Lisette
Tjee meiden dat opofferen! Ik heb het twee keer geprobeerd maar ik moet dan huilen, ik kan het niet helpen, het gaat dan zo tegen mijn gevoel in, dan is natuurlijk de hele sfeer bedorven. Ik heb trouwens geen angst dat hij een ander op zal zoeken. Het is hier 28 graden pfff gister ook al, maar nu is het ook nog es heel erg vochtig Dat is hier heel erg. Normaal geen probleem, maar nu met baby aan boord, des te meer.
Zo'n dagje staat ons morgen ook te wachten Susanna ....30 graden, maar het wordt van dat echte plakweer zonder zon en met veel onweer ... (eerst zien, dan geloven uiteraard ) Meiden, ik heb me net ook weer rotgelachen hier achter m'n pc'tje, haha! Vlinder, beetje jammer van je appelflappen zeg! Ik krijg er iig spontaan zin in nu! En dat terwijl ik net weer een half bord broccoli heb weggekukeld ..... (Ooohhh! Heb net ook een pot Ben & Jerry's gehad van een vriendin! Zal ik 't doen, of zal ik 't niet doen .....) Liz: GEWELDIG! M'n poep ! Ik vind 'm echt helemaal leuk Butter: dat gevoel van gesloopt zijn komt me idd ook erg bekend voor ...Gisteren ook alles meegelezen, maar geen fut gehad om te reageren. Ach...ik denk dat we het allemaal wel herkennen, niet?! En dan natuurlijk SEX! Tsja....wat zal ik eens zeggen?! We zijn niet meer zo actief als dat we waren voor de zwangerschap , gelukkig komt het wel weer aardig op gang nu, maar dat heeft zeker tot na de 15 weken geduurd hoor! 't is nog niet wat 't is geweest (heb ik het uiteraard alleen maar om de kwantiteit hoor dames ), maar goed....Dat zal vast allemaal wel weer goed gaan komen.... Ischa: fijn dat je bloeddruk zo laag is joh! Marije: beterschap meis! Zena: Ohw! Je vader komt echt op het goede moment hè?! Jij ligt morgen heerlijk releaxed in jouw gekoelde slaapkamer, terwijl wij allemaal wegsmoren in ons bedje zeker ! Verder weet ik 't ff niet meer .... Morgen eindelijk de 20 wekenecho! Ik ben zo benieuwd hoe het met onze beeb gaat! Nog eventjes geduld dus.... Ben trouwens ook jarig morgen, maar daar ga ik me pas mee bezig houden ná de echo, die heb ik om half 10 's morgens al gelukkig! M'n mooiste cadeautje is morgen als bevestigd wordt dat ons kindje gezond is! (voor zover ze dat kunnen zien uiteraard!) Nou meiden, fijne avond allemaal! Ik moet nu nog m'n huis een beetje aan kant brengen, want morgen als we terug komen, zit er meteen al visite te wachten....
goedenavond dames zal proberen om zoveel mogenlijk te reageren op onderwerpen. Sex aller eerst dat durf ik niet Vrijdag heb ik me 20 weken echo en ben er best wel bang voor. En verder ben ik het al weer kwijt. Owja manlief heeft net de box opgehaald bij mijn opa en oma van zolder om al grondig aan de poets te gaan Wanneer zetten jullie hem neer? Veel liefs Annika
@joli : alvast een hele fijne verjaardag en succes met de 20 weken echo ! @susanna en andere meiden: wat sex betreft je moet je eigen er wel prettig bij voelen hoor ! Het lijkt me niet echt gezond als je toegeeft terwijl je er eigenlijk een beetje tegenop ziet. @marije : beterschap ! Ik heb me opgegeven voor de zwangersschapsgym, de vorige keer was het reuze gezellig en je bent wel even een uurtje bewust met je buik bezig, omdat we heel druk zijn met verbouwen vind ik dat wel even lekker, even ontspannen en genieten !
he meiden, Heb van dennis (mijn man) lekker scrubolie gekregen van sabon....mmmm.. dus ben net lekker in bad geweest en heb nu weer een heerlijk babyhuidje... Morgenochtend om 8 uur de echo, mijn moeder, dochter en dennis gaan mee. Erg gezellig en nou maar hopen dat alles goed is. Vrijdagavond naar zwangerschapsyoga voor het eerst. Ben benieuwd. Iedereen prettige avond en @ joli: veel succes morgen en alvast prettige verjaardag. Groetjes Lotte
Lotte & Joli veel succes morgen met de echo he ik wou dat het hier ook al was Joli ook al gelukkige verjaardag trouwens ben in een relaxerend badje gegaan daarstraks... deed heeeeeel goed hoor dan kwam ik er rustig uit en ik deed iets comfortabel aan... tot men mannetje lief met het idee kwam om met de brommer te gaan rijden... ik heb me dan maar in men jeansbroek gewurmd... khad beter moeten weten die past me namelijk niet meer... de drempeltjes deden weer niet goed... ik wou dat het hier ook zo'n weer was... het is niet echt koud maar ook niet overdreven warm... en de zon zie ik ook niet veel verschijnen hoor... heb net het broodje van een pitta opgegeten... het vlees wilde ik niet meer... ik heb ook altijd zo'n ongelooflijklijke zin in tomatenroomsoep... dat zou ik elke dag eten... dat zal mijn zinnetje zijn xxx
he meiden ben hier een paar dagen niet geweest omdat ik me niet zo lekker voelde. Gisteren voelde ik de kleine dwars zitten en later kreeg ik valse weeën. Omdat het vanmorgend nog zo was moest ik via spoed binnen in het zh. Heb er van 8u tot 11 u gezeten en ze hebben alles onderzocht. Niets abnormaal gevonden en ze denken dat het met het draaien van de kleine had te maken dat ik valse weeên kreeg. Moet het thuis rustiger aan doen. De kleine is dus gedraais en zit nu met het hoofdje omlaag, ik denk dat ik het geslacht gezien heb. Alles zat mooi op schema, 2 de moet ik zoiezo terug voor echo.
he meiden ivm sex Ik onze vorige 2 kinderen was sex niet meer mogelijk zat potdicht. Ook de gyn rade het al af vanaf ik 2 maanden was, nu gaat het wel maar ben niet meer zo actief als vroeger.
@zico: Wel rustig aan doen dan he ! Je zal wel geschrokken zijn ! @lotte : jij morgen ook heel veel succes met de echo !
hee meiden! Ik heb hier net als een paar anderen zag ik ook gelachen om jullie berichten en mn mannetje maar denken dat k om hem aan t lachen was @ allwoman: over t bmi zou wel kunnen kloppen ja over sex gesproken, volgens mannetje zou t vaker mogen maar ik vind dat het wel meevalt, ik heb best nog wel es zin, mss niet zo vaak als hij gewend was van me Haha, hij leest nu net wat ik hier type en hij vind nu dat ik moet zeggen dat ie vind dat ie niks te klagen heeft dat zal k onthouden hmm, en nu denkt ie dat wij hier alleen over sex praten achja, k laat em maar in de waan
@lotte en joli, veel plezier en succes bij de echo morgen. Ik heb ook de 20 weken echo morgen en ik ben toch best al een beetje nerveus hoor @joli, ook een fijne verjaardag morgen. @zico, jeetje wat moet jij geschrokken zijn, doe maar lekker rustig aan. Nou ik duik mijn bedje in, weltrusten dames.
Zico hey take it easy! Valse weeen dat lijkt me toch niet niks! Zal wel pijnlijk zijn geweest. Tam, Lotte, Joli succes met de echo! Ga jullie ook uitvinden wat het is? Joli van harte en fijne verjaardag!
Zico, oei meid doe rustig aan he rust maar beetje en wees voorzichtig de beeb wil precies heeeeeel graag bij jullie zijn maar hij/zij moet wel wachten he ik hoop dat je niet te veel last meer hebt... pff vanmorgen was het nog vroeeeeeg... mijn wekker liep af om 04.40u... ben dan maar gauw eitjes beginnen bakken voor men mannetje... want om 05.00u moet die opstaan om een kwartiertje later te vertrekke naar zijn werk... ik dacht dat de geur van verse broodjes en eitjes mij wel honger zou doen krijgen maar nee hoor... de geur moest niet te diep indringen want ik zou onwel geworden zijn... heb wel een heerlijk glas sinaasappelsap gedronken (al heel wat beter dan die cola) Men moeder is genezen (of toch zo goed als) dus ik mag men moederrolletje vaarwel zeggen bij men broertje en zusje...maar ben wel blij voor men moeder en voor mezelf want dan gaat ze mee een wiegje kiezen één dezer dagen zo nu heb ik even niks meer te melden... *inspiratieloos* dikke zoenen xxx